IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Earth Crisis Vorige pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-07-2011 3:52 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Komt een nieuw album aan. Nummertje:


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-07-2011 18:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik ben razend enthousiast voor dat nieuwe album


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 29-07-2011 12:51 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik vind Neutralize the threat toch wel heel erg lekker. Earth crisis was al nooit echt een hardcore band maar op dit album moet je de hardcore invloeden echt met een loep zoeken.

Normaal zou ik dat jammer hebben gevonden, ware het niet dat dit album gewoon enorm goed is. Dit kon nog wel eens het meest harde, meest agressieve en meest donkere album van Earth crisis zijn sinds All out war.

En dan ook nog eens met erg sterke songs over de hele linie van het album. Petje af.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-07-2011 17:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik vind het juist weer erg hardcore klinken, net zoals de voorganger. Typisch Earth Crisis, al gaan ze de tijden van Firestorm/DtM/GSE nooit meer terugbrengen.

En neen, ik doe niet mijn best om met jou van mening te verschillen


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 02-08-2011 23:22 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Klinkt goed die nieuwe~?``p


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-08-2011 15:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ja^^$_)


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 04-08-2011 0:41 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

dat sarcasme was niet zo goed te lezen in de post vrees ik


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-08-2011 10:11 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Neen, je smiley was niet al te duidelijk.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-05-2018 7:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Kippenvel. Jammer dat ik die tijd niet bewust meegemaakt heb.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-05-2018 18:36 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik wel, eerste tour van Earth Crisis, Snapcase etc... gouden tijden!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 15-05-2018 23:40 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht



Belgische show in '97 met Kindred en het geniale Turmoil. Memories...



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-05-2018 10:13 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Mijn hemel. Heren, jullie doen me huilen. Wat ik zou doen om die tijd meegemaakt te hebben...

Zijn er mensen die Earth Crisis recentelijk nog gezien hebben? Zeg maar sinds de reünie? Ze staan bij mij hoog op het tezienlijstje, maar heb het gevoel dat ze nog maar een schim zijn van zichzelf. Vraag me ook af waarom zo'n legendarische band nu zo vergeten lijkt te zijn.

Qua plaatwerk kan ik alles goed hebben (zelfs Slither), ook al lijkt er met iedere plaat wel iets mis te zijn. Firestorm uitgezonderd. De platen na To the Death zijn wel wat minder, daar kan ik eigenlijk maar één echt goed nummer van opsommen: The Morbid Glare.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-05-2018 11:34 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2018 10:13 schreef BenKnuckles het volgende:
Mijn hemel. Heren, jullie doen me huilen. Wat ik zou doen om die tijd meegemaakt te hebben...



Troost je met de gedachte dat het geen pretje is om 40 te zijn nu.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-05-2018 12:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Al kan je nu wel met reden verzuurd doen over hoe vroeger alles beter was.

Ook zo'n bizar goede track:



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-05-2018 12:53 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2018 12:01 schreef BenKnuckles het volgende:
Al kan je nu wel met reden verzuurd doen over hoe vroeger alles beter was.



Niet alles, maar HxC en de scene denk ik wel. En mijn fysieke gesteldheid, die ook.



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 17-05-2018 9:57 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2018 10:13 schreef BenKnuckles het volgende:
Mijn hemel. Heren, jullie doen me huilen. Wat ik zou doen om die tijd meegemaakt te hebben...

Zijn er mensen die Earth Crisis recentelijk nog gezien hebben? Zeg maar sinds de reünie? Ze staan bij mij hoog op het tezienlijstje, maar heb het gevoel dat ze nog maar een schim zijn van zichzelf. Vraag me ook af waarom zo'n legendarische band nu zo vergeten lijkt te zijn.

Qua plaatwerk kan ik alles goed hebben (zelfs Slither), ook al lijkt er met iedere plaat wel iets mis te zijn. Firestorm uitgezonderd. De platen na To the Death zijn wel wat minder, daar kan ik eigenlijk maar één echt goed nummer van opsommen: The Morbid Glare.


Tsja, ik ben afgehaakt bij Breed the killers. Latere platen nog wel een kans gegeven, maar kon me nooit overtuigen. Ik heb ze al heel lang niet meer live gezien, dus geen idee of het nog iets voorstelt. Het gaat wat mij betreft toch sowieso afhangen van de setlist dan, maar op basis van de setlist.fm entries ziet die er eigenlijk best wel goed uit (voornamelijk werk voorafgaand Breed the killers aangevuld met wat nieuwere nummers).



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen