IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Kylesa Volgende pagina
Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 20-03-2009 0:14 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Wow! Beukende sludge uit (natuurlijk) de VS. Laatste album Static Tensions klinkt als een broeiende mix van Rwake, High on Fire, Taint en Neurosis. Met 2 drummers en een ontiegelijke harde productie.

http://www.myspace.com/kylesa



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-03-2009 0:43 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Klinkt goed ja!

Harde band, live ook!

Ik hoor wel erg overdreven Black Sabbath though haha
maar het is stoner, dus dat hoort er bij

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 20-03-2009 0:43]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 20-03-2009 9:03 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Laatste plaat vind ik te gek!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-03-2009 9:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Zag ze in het voorprogramma van Baroness vorig jaar. Ruige band! Ben erg benieuwd naar die nieuwe plaat.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-03-2009 10:22 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2009 9:36 schreef NecRobert het volgende:
Ruige band! Ben erg benieuwd naar die nieuwe plaat.


+ 1



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-03-2009 10:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Vooral de twee drummers die bijna alles synchroon speelden, maakte het optreden iig erg speciaal. En rockchick Laura Pleasants als blikvanger natuurlijk. Maar het was vooral erg kneiterHARD en ZWAAR!

Static Tensions staat in bestelling.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-03-2009 12:30 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Kylesa rockt de ballen uit je broek!!


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 20-03-2009 12:32 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

En vergeet ook niet die invalbassist met die extreem vuile kop; lange baard, drie maanden niet-gewassen haren, mond diep in de microfoon, etc.

Maar was wel haaaaard optreden ja, achterlijk hard geluid voor zo'n kleine zaal als de Bat Cave.




jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-03-2009 12:33 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Dit jaar op trashfest btw!
Waar ik alles ook in 24 kanalen ga opnemen , siked!

Hoe geniaal is het nr Unknown awareness trouwes!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-03-2009 16:00 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

CD staat al een paar dagen op repeat!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-05-2009 11:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

In juli ga ik ze denk ik wel even bekijken in de Corp, klinkt veelbelovend.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 12-05-2009 13:23 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Vette band!


Nob
Nobodie
Usericon van Nob
Posted 12-05-2009 13:27 by Nob Wijzig reactieProfiel van NobQuote dit bericht

Wel netjes man, maar ik ben er niet z'n fan van


Rock On!!


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 12-05-2009 16:15 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Die nieuwe cd, Static Tensions is erg goed te doen. Lijkt me cool om die band live te zien, vooral omdat ze 2 drummers hebben.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 28-05-2009 20:13 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik heb "Static Tensions" eindelijk gekocht, buitengewoon goede investering. Wat een beul van een plaat zeg!


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 28-05-2009 20:49 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Uhuh, voor 2009 een top 3-plaatje voor mij!



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-05-2009 12:14 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

[spammodus aan]



[/spammodus uit]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-11-2009 21:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Na veel geze.. gepush van Necrobbie toch eens aan het checken. Is de productie van hun nummers zo beroerd als op hun myspace? Ik mis een dikke berg laag in hun muziek ... zanger vind ik ook stuk minder ...

Doe mij Rwake/Atlas Moth/Howl dan maar ..


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 24-11-2009 22:03 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Dude! Die productie is juist erg cool!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Northward
Usericon van Northward
Posted 25-11-2009 12:08 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Productie vind ik ook erg goed. Geniale band verder, stuk voor stuk sterke albums met de laatste als hoogtepunt.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-11-2009 12:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm, ik kon er niet veel mee, is me dan weer te licht ..


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-11-2009 12:30 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2009 12:26 schreef Jenje het volgende:
Hmm, ik kon er niet veel mee, is me dan weer te licht ..


te licht..

die humor hier af en toe


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-11-2009 12:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2009 12:30 schreef Spirit In Black het volgende:
te licht..

die humor hier af en toe
Ik luister normaliter zwaardere muziek Alles is relatief


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 26-11-2009 19:40 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Zaterdag Kylesa in Devebter heeeeeeeeeeeel yeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-11-2009 19:58 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2009 12:31 schreef Jenje het volgende:
Ik luister normaliter zwaardere muziek Alles is relatief


Of je moet je oordeel niet baseren op MySpace


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2009 20:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik stel de vraag, en aan de reacties gezien komt die productie overeen, dan pas ik


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen