IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : In wat voor auto rijd je deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-07-2010 22:02 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 29 juli 2010 21:28 schreef rotor het volgende:
Twee nieuwe remtrommels à 28,-; twee paar remschoenen à 17,- en max een paar uur prutsen, meer was dat niet geweest hoor.

Nou, als je een Trans Am achtig ding hebt met achterwiel aandrijving ligt dat iets anders.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-07-2010 22:36 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 29 juli 2010 22:02 schreef Dentz het volgende:
Nou, als je een Trans Am achtig ding hebt met achterwiel aandrijving ligt dat iets anders.


Toen had ik die Firebird nog niet (is een 3.1 V6 trouwens, geen Trans Am) reed ik nog in een Peugeot 206, behalve de trommelrem achter bleek er ook speling op de as te zijn ontstaan. Dat was de voornaamste reden voor dat hoge bedrag...

quote:
Op 29 juli 2010 0:22 schreef ElitE het volgende:
Dat soort auto's is dan ook vooral weggelegd voor mensen die graag aan eraan sleutelen.


Klopt, en wil het ook graag leren maar geen ruimte + plek voor.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-07-2010 22:37]


Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-07-2010 1:19 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 27 juli 2010 14:16 schreef rotor het volgende:
Ik heb het nagevraagd bij de VW garage en het uitschakelen blijkt niet te kunnen en is bovendien illegaal. Wat hi-tech beunhazen en dieven kunnen en willen weet ik niet en hoef ik ook niet te weten.
Een nieuwe sleutel met chip kost maar liefst 59,- en het programmeren van de nieuwe chip +/- 40,- Duur geintje dus.




Bij een transporter blijkt deze manier te werken.
Wellicht ook voor andere Volkswagens.



Most often miss understood is programing. Programing the button REMOTE portion of the key is simple.
You do need 2 keys. You must be able to lock the drivers door and have the red led alarm light next to the lock button blink. If it does not blink, the alarm does not know the door is closed and will not go into program mode. Put one key in the ignition switch, turn on, do not start engine. Close the door, use 2nd key, turn door lock and hold in lock position for 10 seconds. Release key to neutral position.
Press a button on the remote, within 2 seconds press the same button again, the turn signal lights will flash,
this indicates your remote matches the car system and is now recognized. Unlock door remove key from ignition.
So don't pay extra 99 cents to $5 for these instructions in hopes of getting the KEY to function with the car.
Instructions are only for the keyless remote, not the key.



http://www.weetjewel.nl/forum/home.htm


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 30-07-2010 6:55 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

zooo... mijn Mazda 323f uit 91 met 280k op de teller voor 60 piek door de apk... Tevens het olie- en luchtfilter laten vervangen en zometeen op naar Denemarken


rotor
Usericon van rotor
Posted 30-07-2010 8:52 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 30 juli 2010 1:19 schreef XXL het volgende:
Bij een transporter blijkt deze manier te werken.
Wellicht ook voor andere Volkswagens.

Dat verhaal gaat over de over de centrale vergrendeling (remote); niet over de immoblizer en dus niet over de sleutel.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-07-2010 9:22 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hehe, rij tijdelijk in een Mini van Autotaalglas, de tering, wat een kutbak zeg.


Boeiender


rotor
Usericon van rotor
Posted 30-07-2010 9:27 by rotor Profiel van rotor

Hoe beviel/bevalt die VW Life eigenlijk?


renYek
Usericon van renYek
Posted 30-07-2010 9:34 by renYek Profiel van renYek

Nog een paar maandjes en dan mag ik weer gaan shoppen. Passat, Insignia en Avensis zijn goede kanshebbers. Luxeprobleem


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-07-2010 9:35 by Silence Profiel van Silence

Daar twijfelde m'n pa ook tussen geloof ik, die rijd nu in een skoda.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-07-2010 9:38 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 juli 2010 9:27 schreef rotor het volgende:
Hoe beviel/bevalt die VW Life eigenlijk?


Oh, de Caddy Life? Klassebak naar mijn mening, heb er in minder dan 3 jaar 160.000 km mee gereden, en eigenlijk was er alleen een keer iets met de pomp voor de koppeling aan de hand.

Ligt als een blok op de weg, is mooi vlot (het is wel de turbodiesel uitvoering), en algeheel een erg fijne auto met natuurlijk veel laadruimte.

Hij is overigens te koop via de lease volgens mij, ga er achteraan wat hij moet kosten.

Ik moet een ander uitkiezen i.v.m. de kilometrage en leasegebeuren. Misschien wordt het de verlengde versie.


Boeiender


renYek
Usericon van renYek
Posted 30-07-2010 9:53 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 30 juli 2010 9:35 schreef Silence het volgende:
Daar twijfelde m'n pa ook tussen geloof ik, die rijd nu in een skoda.


Ik heb nu voor de 2e keer een octavia. Bevalt op zich prima maar hij is wel erg rumoerig en dat irriteert me steeds meer. Waarschijnlijk nu dus eens wat anders.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-07-2010 10:02 by MMayo Profiel van MMayo

Nog steeds een rode Renault Clio uit 1994, uiteraard met compleet vloekende paarse wieldopjes, hier en daar wat roestplekken en een motorkap waarvan de lak verdwijnt.

Ging laatst nog voor 55 euro door de keuring, alleen nummerplaat lampje moest worden vervangen.


rotor
Usericon van rotor
Posted 30-07-2010 10:05 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 29 juli 2010 22:36 schreef karnivoor het volgende:
Klopt, en wil het ook graag leren maar geen ruimte + plek voor.

Als je een ruitensproeiertje en een derde remlicht niet zelf kunt of wilt repareren is het sowieso een hopeloze zaak.


rotor
Usericon van rotor
Posted 30-07-2010 10:11 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 30 juli 2010 10:02 schreef MMayo het volgende:
Nog steeds een rode Renault Clio uit 1994, uiteraard met compleet vloekende paarse wieldopjes, hier en daar wat roestplekken en een motorkap waarvan de lak verdwijnt.

Ging laatst nog voor 55 euro door de keuring, alleen nummerplaat lampje moest worden vervangen.

Best cool hoor.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-07-2010 10:14 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 juli 2010 10:11 schreef rotor het volgende:
Best cool hoor.



Best? Mijn wagentje is de allerliefste!! En dit kon zijn broertje wel eens zijn:



rotor
Usericon van rotor
Posted 30-07-2010 10:41 by rotor Profiel van rotor

Hoe groot is de motor en hoeveel verbruikt deze ongeveer?
Ik heb het nooit heel goed gemeten maar mijn 1.3l benzine (Polo '95) rijdt ongeveer 1 op 15.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2010 10:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Woendag mag mijn Xara Ligne Break 1.6 16v voor het eerst naar de keuring .. heb geen klachten hopelijk geen grote onverwachte dingen


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-07-2010 10:45 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 juli 2010 10:41 schreef rotor het volgende:
Hoe groot is de motor en hoeveel verbruikt deze ongeveer?
Ik heb het nooit heel goed gemeten maar mijn 1.3l benzine (Polo '95) rijdt ongeveer 1 op 15.


1.2tje en rond de 1 op 15.


RGB
Usericon van RGB
Posted 30-07-2010 12:03 by RGB Profiel van RGB

quote:
Op 29 juli 2010 17:27 schreef ElitE het volgende:
MAar buurman, wat doet u NU?

Nee, dat was een CX


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-07-2010 12:23 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 30 juli 2010 12:03 schreef RGB het volgende:
Nee, dat was een BX


Fixed.


 


RGB
Usericon van RGB
Posted 30-07-2010 13:24 by RGB Profiel van RGB

quote:
Op 30 juli 2010 12:23 schreef Forever After het volgende:
Fixed.

I have to disabuse you here.
Zus Kees liet zich door de buurman neuken op de motorkap van zijn CX.
Andere Kees en Sjonnie chanteerden de buurman vervolgens en troggelden hem een BX af.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-07-2010 13:54 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 30 juli 2010 13:24 schreef RGB het volgende:
I have to disabuse you here.
Zus Kees liet zich door de buurman neuken op de motorkap van zijn CX.
Andere Kees en Sjonnie chanteerden de buurman vervolgens en troggelden hem een BX af.

Oh ja, dat was een CX , maar het was wel de kofferklep en niet de motorkap.


 


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 30-07-2010 13:56 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Wel op de motorkap toch?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-07-2010 13:56 by ZelThoR Profiel van ZelThoR



Hulde @ op bizarre manier ontopic zijn


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-07-2010 14:00 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 juli 2010 9:53 schreef renYek het volgende:
Ik heb nu voor de 2e keer een octavia. Bevalt op zich prima maar hij is wel erg rumoerig en dat irriteert me steeds meer. Waarschijnlijk nu dus eens wat anders.
Pas geleden de nieuwe Fabia combi aangeskeft, wat een vette bak zeg. Heeft maar een 1,2 motor, maar dan TSI. Blazen dat ding, in Frankrijk bij steile hellingen scheurde ik alles voorbij. En toch verbruikt ie maar 6 l. per 100 km. (Sorry, te lui om om te rekenen nu). En rumoer heb ik geen last van, vier versterkers met beste woefers om de oren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen