IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : In wat voor auto rijd je deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-06-2009 9:51 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 24 juni 2009 10:51 schreef Jenje het volgende:
Even een vraagje (discussie met ene collega)

Bij de gemiddelde personenauto (voorwielaangedreven/motor voorin), welke banden slijten het snelst? Voor of achter?

(Man van) Collega beweerd dus achter, ivm slippen/bochten/neiging achterwielen om de voorwielen te willen passeren. Volgens mij klopt dat dus niet, hij geeft aan dat slipscholen dat zo aangeven.
Voor. Aangedreven dus meer kracht inderdaad, en de voorkant remt het hardst. Als bij je collega de achterkant het eerste op is, dan moet ie minder handrembochtjes maken en de bochten zo doen, dat de achterkant niet telkens weg breekt.

Sjeesj, come to think of it... Wat voor slordige rijder ben je dan eigenlijk?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 25-06-2009 11:55 by bloodcorpse Profiel van bloodcorpsehttp://www.myspace.com/367841243

Gisteren mijn:

SEAT IBIZA 1.8 20VT 110KW BJX

opgehaald en gelijk maar even uitgeprobeerd naar Hedon Zwolle.

Wat een gave bak en wat een wegligging met power...zeer blij mee :>


Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-06-2009 12:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 25 juni 2009 11:55 schreef bloodcorpse het volgende:
Gisteren mijn:

SEAT IBIZA 1.8 20VT 110KW BJX

opgehaald en gelijk maar even uitgeprobeerd naar Hedon Zwolle.

Wat een gave bak en wat een wegligging met power...zeer blij mee :>

Mooi spul, mijn zwager heeft er ook één. Beste koppel ook.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-06-2009 15:52 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 24 juni 2009 10:51 schreef Jenje het volgende:
Even een vraagje (discussie met ene collega)

Bij de gemiddelde personenauto (voorwielaangedreven/motor voorin), welke banden slijten het snelst? Voor of achter?

(Man van) Collega beweerd dus achter, ivm slippen/bochten/neiging achterwielen om de voorwielen te willen passeren. Volgens mij klopt dat dus niet, hij geeft aan dat slipscholen dat zo aangeven.



Volgens mij hebben de aangedreven wielen de meeste slijtage op de banden, uitgaande van normale rijstijl.





[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 25-06-2009 15:53]


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 25-06-2009 15:53 by Jällö Profiel van Jällö

Ja, dat weten we nu wel hoor.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-06-2009 16:14 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 25 juni 2009 15:53 schreef Jällö het volgende:
Ja, dat weten we nu wel hoor.


Hmm.. ja, zo voegt mijn opmerking niet meer zoveel toe zie ik nu ook .. Ik had er nog een essay onder getypt over onderstuur en overstuur etc maar bedacht me halverwege dat ik er eigenlijk niet zeker genoeg van was en wilde niet een van die 1000 idioten zijn die maar dingen melden op basis van 'wel eens gehoord' dus toen heb ik dat weer weggehaald met als resultaat dat alleen die andere zin er nog staat..


renYek
Usericon van renYek
Posted 25-06-2009 20:51 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 24 juni 2009 21:38 schreef bastianus het volgende:

Zeg dat wel. De geneugten, maar ook het eenzame, licht schuldige gevoel wanneer uit het reservoir van de Autosuck een identieke geur begint op te stijgen als uit de licht gesteven washandjes onder mijn hoofdkussen en het doucheputje bij tijd en wijle. Een weemoedig gevoel waardoor de kofferbak en haar grauwe dekzijl ineens groter en leger lijken, gemengd met het betrapt voelen als moeder je weer eens ontmoet had met je handen onder de dekens. Een heimwee naar de tijd dat je je nog niet regelmatig hoefde te behelpen met mechanische systemen of repetitieve handbewegingen.


Ik ejaculeer nooit in het reservoir. De armsteun heeft een opbergruimte onder zich. Deze heb ik geplastificeert zodat het als reservoir kan dienen voor mijn liefdesvocht. Het stoere is dat ik dat ding ook kan koelen, zodat het eerder stolt en ik dan tijdens filerijden steeds een kleine hoeveelheid neem om tussen duim en wijsvinger tot een balletje draaien. Eenmaal op gewenst formaat, lanceer ik deze zo krachtig mogelijk richting achterbank om zo via het openstaande skiluik aldaar de kofferbak te bevoorraden met balletjes.

Het voordeel daarvan is dat wanneer ik mij heb afgezonderd op een parkeerplaats al liggend in de achterbak, ik al die balletjes niet eerst hoef te gaan zoeken door de hele auto, maar me er rechtstreeks in rond kan wentelen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-06-2009 22:26 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 25 juni 2009 20:51 schreef renYek het volgende:
Ik ejaculeer nooit in het reservoir. De armsteun heeft een opbergruimte onder zich. Deze heb ik geplastificeert zodat het als reservoir kan dienen voor mijn liefdesvocht. Het stoere is dat ik dat ding ook kan koelen, zodat het eerder stolt en ik dan tijdens filerijden steeds een kleine hoeveelheid neem om tussen duim en wijsvinger tot een balletje draaien. Eenmaal op gewenst formaat, lanceer ik deze zo krachtig mogelijk richting achterbank om zo via het openstaande skiluik aldaar de kofferbak te bevoorraden met balletjes.

Het voordeel daarvan is dat wanneer ik mij heb afgezonderd op een parkeerplaats al liggend in de achterbak, ik al die balletjes niet eerst hoef te gaan zoeken door de hele auto, maar me er rechtstreeks in rond kan wentelen.

Hmm, dat ken ik dan weer niet. Ik vind het altijd wel leuk om een vinger in mijn anus te duwen, om die dan vervolgens tijdens een gesprek met iemand steeds onder zijn/haar neus te houden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-06-2009 22:38 by Snaack Profiel van Snaack

Ik word er erg geil van dat jullie jullie pleziertjes met ons delen, maar kan het weer een beetje on tipok? Bedankt


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-06-2009 23:09 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Zijn er behalve meneer Vikingblood nog meer mensen die graag bezig zijn met auto's opknappen en/of tunen?

Vandaag is m'n eigen Peugeot 206 verlaagd. Iets wat ik al tijden wilde omdat het nu eenmaal een 1.1 is dus erg licht: hoog op de poten. Net even wat betere wegligging in de bochten maar bovenal ziet het er net even wat vlotter uit. Ook vooralsnog geen problemen gehad met drempels, zo erg is hij niet verlaagd en dat gaat ook niet gebeuren

Wat ik tot nu toe heb veranderd:
- andere wielen
- verlagingsveren 60mm voor en achter (+ torsieas verstellen, anders heeft het achter weinig zin )
- andere koplampen
- andere achterlichten
- audiosysteem veranderd en uitgebreid (subwoofer mist helaas nog wel)

En uitgebreidere plannen voor ná de vakantie (anders gaat de vrouw zeuren ):
- het interieur wat deels overgespoten gaat worden
- subwoofer (ik mis m'n Sunn onderweg wat eerst wel kon maar waardoor ik amper bagage meer mee kon nemen )
- kleinere details perfectioneren zoals mistachterlicht en handgrepen

Géén dikke uitlaat of plastic over de bumpers plakken dus maar wél zorgen dat hij er voor mij leuker uit gaat zien en meer m'n eigen auto wordt

Meer mensen die daar mee bezig zijn?

Oja, foto:


-


Je moeder.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-06-2009 23:12 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Hoe oud is die auto, als ik vragen mag?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-06-2009 23:23 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

2000, over 2,5 week wordt hij 9


Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-06-2009 23:27 by XXL Profiel van XXL

Ah. Dat verklaart waarom hij zo klein is.

Hij is pas 9.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-06-2009 23:28 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Hij moet nog groeien ja


Je moeder.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 25-06-2009 23:36 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 25 juni 2009 23:09 schreef karnivoor het volgende:
Meer mensen die daar mee bezig zijn?

Nope, "can't polish a turd."


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-06-2009 1:02 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hehe, zag laatst een compleet opgepimpte Toyota Yaris.... My god, als je dan nutteloos met een auto bezig wil zijn, kies dan een auto met uitstraling!


Boeiender


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 26-06-2009 8:11 by Jällö Profiel van Jällö

Ja, zo heeft een vriendin van me een ernstig getuned en turbocharged Renault 5.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 26-06-2009 8:30 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 24 juni 2009 21:12 schreef Snaack het volgende:
Yeap, maar ik kan beiden waarderen. Lompheid versus technisch vernuft.

Vooral respect voor de Japannerts die volgens mij nog steeds het record "maximaal aantal pk's per liter motorinhoud" in handen hebben.

Ik moet zeggen, het gerasp van een Subaru Impreza WRC klinkt ook niet bepaald verkeerd en die rost elke Amerikaan (in die prijsklasse) er met gemak uit.


Ik heb een paar corvette`s gezien waar die subaru een harde kluif aan zal hebben.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-06-2009 8:49 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 26 juni 2009 8:30 schreef Vikingblood het volgende:
Ik heb een paar corvette`s gezien waar die subaru een harde kluif aan zal hebben.


Nieuwe Corvette's in de prijsklasse van die Subaru?


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 26-06-2009 8:53 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

zo`n subaru kan ook rond de 60 k kosten


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


renYek
Usericon van renYek
Posted 26-06-2009 9:21 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 25 juni 2009 23:09 schreef karnivoor het volgende:
Zijn er behalve meneer Vikingblood nog meer mensen die graag bezig zijn met auto's opknappen en/of tunen?




Het enige dat ik heb gewijzigd is een sierstrip achter op de kofferbak omdat ik die voor een 10tje kon overnemen van iemand. Verder de ketel wel met privacy glass besteld omdat ik dat strak uit vind zien (en het scheelt wat kwa zo in de ogen voor ons kleine monster als hij achterin zit).

Wellicht dat ik binnenin nog wat dingen optisch wijzig. Niet zozeer omdat het nu niks is, maar meer omdat mijn vorige auto eenzelfde type was, maar dan geen station en ik het wel leuk vind om de komende 2.5 jaar tegen een iets andere binnenkant aan te kijken.







bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-06-2009 11:29 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 25 juni 2009 23:09 schreef karnivoor het volgende:
Zijn er behalve meneer Vikingblood nog meer mensen die graag bezig zijn met auto's opknappen en/of tunen?


Ik verving bij mijn Peugeot 206 regelmatig de koplampen of de zekeringen, omdat het electronisch circuit zo slecht was. Maar daar was ik niet graag mee bezig. En in mijn oude BX heb ik een keer een casetterecorder ingebouwd en daar vier onmundig vette boxen op aangesloten met extra woofers. Daar draaide ik altijd alleen maar "Blues for the red sun" op maximaal, want dat blies ultiem. Toen de BX naar de kraak moest heb ik nog 100 euro gebeurd voor de radiocasettespeler en de boxen, de auto was zo afgeragd dat er niks meer van te maken viel. Maar sleutelen met stereo's blijft mooi werk, nog wel eens bij andere auto's een kitje ingebouwd voor kameraden enzo.
@RenYek: Mooi ding. Zelf heb ik de Fabia station. Fijn spul die Skoda's.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 26-06-2009 11:30]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


renYek
Usericon van renYek
Posted 26-06-2009 11:40 by renYek Profiel van renYek

Thx. Jeps, ben dr blij mee. De vorige was een O2 HB. Toen ik voor een nieuwe aan het kijken was kwam ik prijs/comfort/ruimte/uitrusting-technisch toch weer bij Skoda uit. Nu alleen de Combi, wel prettig die extra ruimte (560 liter kofferbak met de achterbank nog omhoog), en om niet weer exact dezelfde auto te rijden.

De O2 facelift was nog niet uit toen ik deze uitzocht, anders was die het natuurlijk geworden. En mazzel omdat deze een uitloopmodel was nog extra korting op gekregen.
Hoezee.

Op www.superskoda.com staat een erg gaaf getunede O2 RS:

http://www.superskoda.com/articles/ingo-germany

[Dit bericht is gewijzigd door renYek op 26-06-2009 11:40]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-06-2009 12:18 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 26 juni 2009 8:30 schreef Vikingblood het volgende:
Ik heb een paar corvette`s gezien waar die subaru een harde kluif aan zal hebben.


Ik zag toevallig nog een alleraardigste Ferrari waar die Corvette's een flinke kluf aan zullen hebben.

(ergo, scheve vergelijking..)

Ik heb een paar leuke filmpjes gezien van Corvette's met over de 1000PK, maar das sowieso niet fabriek-af natuurlijk.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 26-06-2009 13:55 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Je hebt het over prijsklasse.
die corvette valt ook in de prijsklasse rond de 55 k

btw je hebt maar 1 corvette, maar meerdere ferari`s

en ik heb wel wat youtube materiaal dat een corvette een ferari er keihard uit p4wn3d



[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 26-06-2009 13:59]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen