IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : (Die) Toten Hosen
attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 25-03-2009 20:31 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Tsjonge, deze germanen hebben nog geen eigen Topic?

Vorige week de nieuwe DVD bemachtigd: Hals und Beinbruch (Rock am Ring 2008)

Gruwelijk geniaal, ondanks gebroken benen e.d.

"Es kommt die Zeit, in der das Wünschen wieder hilft" en dat door tienduizenden kelen, heerlijk


10.10.1942 - 20.11.2011


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-03-2009 22:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2009 20:31 schreef attematic het volgende:
Tsjonge, deze germanen hebben nog geen eigen Topic?

Vorige week de nieuwe DVD bemachtigd: Hals und Beinbruch (Rock am Ring 2008)

Gruwelijk geniaal, ondanks gebroken benen e.d.

"Es kommt die Zeit, in der das Wünschen wieder hilft" en dat door tienduizenden kelen, heerlijk

Superband. Heb ze een jaar of twintig geleden in De Bliksem in Brummen zien optreden. Vooral gaaf hoe de zanger de gitarist altijd in de zeik nam, en de vete die ze hadden met de Böhse Onkelz, met b.v. als gevolg een nummer als "Warum gibt es Köln?"


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-03-2009 22:03 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2009 22:00 schreef bastianus het volgende:
Superband. Heb ze een jaar of twintig geleden in De Bliksem in Brummen zien optreden. Vooral gaaf hoe de zanger de gitarist altijd in de zeik nam, en de vete die ze hadden met de Böhse Onkelz, met b.v. als gevolg een nummer als "Warum gibt es Köln?"


Wat lul jij nou weer, de Onkelz kwamen uit Frankfurt.
"Warum gibt es Köln" gaat over de normale rivaliteit tussen Düsseldorf en Keulen. Net als Amsterdam en Rotterdam hier. Of Demtâh en Zwolle.

Maarre, Die Toten Hosen, geweldige band!


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-03-2009 22:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2009 22:03 schreef De Ulk het volgende:
Wat lul jij nou weer, de Onkelz kwamen uit Frankfurt.
"Warum gibt es Köln" gaat over de normale rivaliteit tussen Düsseldorf en Keulen. Net als Amsterdam en Rotterdam hier. Of Demtâh en Zwolle.

Maarre, Die Toten Hosen, geweldige band!

O? Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Maar er was altijd wel een bult gezeik tussen Onkelz, Hosen en Ärzte als ik het me goed herinner. Toen in De Bliksem was die zanger in elk geval flink tekeer aan het gaan over de vermeende extreem rechtsheid van de Onkelz. Alsof dat ons Brummense en omstreekse boeren wat kon verrekken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-03-2009 22:08 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ja, dat gezeur altijd tegen de Onkelz. Ik vind ze allebei erg goed, overigens.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-03-2009 22:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2009 22:08 schreef De Ulk het volgende:
Ja, dat gezeur altijd tegen de Onkelz. Ik vind ze allebei erg goed, overigens.

Ik ok. Al vind ik m.n. de latere Onkelz nog een stuk beter dan de Hosen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-03-2009 22:31 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2009 22:21 schreef bastianus het volgende:
Ik ok. Al vind ik m.n. de latere Onkelz nog een stuk beter dan de Hosen.


Homo.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-03-2009 22:45 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2009 22:31 schreef De Ulk het volgende:
Homo.

Erectus.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-03-2009 22:53 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Juist.

OT: De nieuwe clip:





Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2009 9:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mooiste plaatje van de Hosen blijft toch wel die met Opel-Gang/Eisgekühlte Bommerlunder. Mooi smerig geluid hadden ze toen ook nog. Dieptepunt vind ik "Willi's weisse Weihnacht", verschrikkelijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 26-03-2009 9:32 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2009 9:21 schreef bastianus het volgende:
Mooiste plaatje van de Hosen blijft toch wel die met Opel-Gang/Eisgekühlte Bommerlunder. Mooi smerig geluid hadden ze toen ook nog. Dieptepunt vind ik "Willi's weisse Weihnacht", verschrikkelijk.


Hehe, die staat ook op de Opel-Gang LP. Bommerlunder alleen op de single. Heeft ook een gave clip overigens.



Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2009 9:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2009 9:32 schreef De Ulk het volgende:
Hehe, die staat ook op de Opel-Gang LP. Bommerlunder alleen op de single. Heeft ook een gave clip overigens.



Ben je nu niet in de war met "Willi muss ins Heim"?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 26-03-2009 9:36 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2009 9:35 schreef bastianus het volgende:
Ben je nu niet in de war met "Willi muss ins Heim"?


Oeps, je hebt gelijk...


Bareuh...


GimmeGore
Doe maar weer zo!
Usericon van GimmeGore
Posted 27-03-2009 11:37 by GimmeGore Wijzig reactieProfiel van GimmeGoreQuote dit berichthttp://gimmegore.hyves.nl

Ik blijf Kein Alcohol toch wel een geniaal nummer vinden eigenlijk.
het is gewoon zo herkenbaar


Rebel without a sauce


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 27-03-2009 14:01 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Vanmorgen op de fiets weer eens willekeurig door wat nummers gegaan:
- Hier kommt Alex
- Wünsch dir das
- 10 kleine Jägermeister
- Bayern (!)
- Sascha ein aufrechter Deutscher
etc.

Maatschappijkritisch, zonder prekering over te komen. Ook met de nodige zelfspot (intro en outro Jägermeister)

Tsja,
Onkelz vs. Troopers
Onkelz vs. Hosen
...
Boeit niks, afhankelijk van de stemming kan ik alle drie de bands meer dan prima verdragen.


10.10.1942 - 20.11.2011


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 27-03-2009 23:22 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik heb ze al jaren niet meer gevolgd, maar kan altijd nog erg genieten van de "Live... Im Auftrag des Herrn" plaat. "Paradies", "Hier Kommt Alex", "Alles aus Liebe", allemaal regelrechte klassiekers.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 01-04-2009 11:55 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Tsssssssskkkk ich sag JBO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 01-04-2009 12:02 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

JBO is het allervervelendste was ik ooit in mijn leven heb gezien.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 01-04-2009 20:12 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

JBO vind ik dan weer niks...


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-04-2009 15:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik zeg:
Die Pest!
Lieber die Pest am Hals, als Klabusterbären am Arsch!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen