IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Jagermeister Rock Chicks gezocht Vorige pagina | Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 27-03-2009 12:48 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 12:32 schreef Aaargh het volgende:
*proest!*

Mazzel dat ik als vrouw zijnde niet zo visueel ben ingesteld, anders had ik nu de hele dag met dat plaatje in mijn hoofd gelopen.

...



Damn, ik visueeltje!

+1

Verder kan ik niet anders dan het eens zijn met je uitspraken de afgelopen bladzijde(s)


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2009 12:48 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 maart 2009 12:24 schreef Aaargh het volgende:
Ik heb het nooit onderzocht, maar dit lijkt mij ook cultureel bepaalde onzin. "Mannen zijn nu eenmaal zus en zo." Niks ervan: Wij leren mannen om nu eenmaal zus en zo te doen. Da's toch een niet onbelangrijk nuanceverschil, lijkt me.


Nature nurture discussie weer hehe, in veel gevallen ben ik wel erg sterk voor de nurture kant, maar dat soort basis dingen als visueler ingesteld lijkt me toch wel meer een aangeboren iets.

hersenonderzoeken laten wel erg grote verschillen zien tussen mannen en vrouwen. Natuurlijk vormen hersenen ook een groot stuk naar gedrag. Maar het mag duidelijk zijn dat mannen meer hersencellen hebben(16%) maar vrouwen hebben veel betere samenwerking tussen hersenhelften, en veel meer emoties. Dat maakt vrouwen ook beter in multitasken terwijl mannen zich maar op 1 ding kunnen richten.

quote:
Je kunt je natuurlijk afvragen hoe vrijwillig dit soort keuzes zijn in een maatschappij waarin je als vrouw nooit uitsluitend op je inhoud wordt beoordeeld. Een man kan erom lachen wanneer hij als lustobject wordt gevraagd, een vrouw kan zich eigenlijk alleen maar gevleid voelen, omdat de hele maatschappij ons vertelt dat we meer waard zijn wanneer we voor lekker wijf doorgaan.
En je kunt je afvragen in hoeverre je je als vrouw niet aangesproken hoeft te voelen door dit soort dingen als dit soort dingen wél van je gevraagd worden, ongeacht of je er nu aan mee wilt werken of niet.


Een man wordt ook niet uitsluitend op zn inhoud beoordeeld, je hoeft je als vrouw toch niet gevleid te voelen? en kan een man zich niet gevleid voelen dan?
je kan het toch ook opvatten als compliment en gewoon er verder niet op ingaan.
En als je er goed uitziet is dat toch altijd gewoon een pluspuntje, of je nu man of vrouw bent, het telt gewoon op bij de rest van je eigenschappen.



quote:
Maar goed, veel mannen zien dat niet, omdat zij niet in die positie zitten. Je moet je voorstellen dat je overal voortdurend wordt bestookt met 'voorbeelden' uit de Men's Health. Nee, echt, de hele dag, overal, of je nou wilt of niet: Bij de bushalte, op het station, langs de snelweg, op televisie, in ieder tijdschrift dat je openslaat, op vrijwel iedere website, en dat al generaties lang. Probeer het eens...

Affijn, genoeg stokpaardjerijden voor vandaag. Laat ik me eens bezondigen aan een heerlijk kopje kruidenthee.


hehe jah ik vind het ook bizar, natuurlijk spreekt het me af en toe aan, maar ik kan me er af en toe ook dood aan ergeren. T is niet het ideaalbeeld van vrouwen wat ik zie. Alleen een mooi korstje met daarachter niets en meestal zo aangepast met onnatuurlijke supranormale prikkels(te lange benen,te grote ogen, te rode lippen).

maargoed het werkt goed voor reclame dus het zal niet snel verdwijnen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-03-2009 12:52 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 12:47 schreef Argus het volgende:
Bij mij is idd diep vorige eeuw de balzak daling ingezet.
Komt bij jou ook nog wel knul


Heb gelukkig al wel schaamhaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Lionheart op 27-03-2009 12:52]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2009 14:11 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 12:24 schreef Aaargh het volgende:
Je kunt je natuurlijk afvragen hoe vrijwillig dit soort keuzes zijn in een maatschappij waarin je als vrouw nooit uitsluitend op je inhoud wordt beoordeeld. Een man kan erom lachen wanneer hij als lustobject wordt gevraagd, een vrouw kan zich eigenlijk alleen maar gevleid voelen, omdat de hele maatschappij ons vertelt dat we meer waard zijn wanneer we voor lekker wijf doorgaan.


Ik krijg het idee dat dit behoorlijk aan het rechttrekken is. De vrouwen waarmee ik werk beoordelen inmiddels mannen ook op uiterlijk, gezien het feit dat de nieuwe directeur altijd "een lekker ding" wordt genoemd, het heel normaal is om opmerkingen over je dikke pens te krijgen en je allerlei verhalen moet aanhoren over knappe mannen.
Vrouwen die Jägermeister-bimbo worden en mannen die Jägermeister-bimbo worden, en dergelijke outfits dragen, kiezen er zelf voor om als een stuk vlees beoordeeld te worden, dat is inherent aan de bedrijfstak. Het is Opzij-geneuzel om de vrouw als slachtoffer te blijven zien wat altijd deels op uiterlijk beoordeeld wordt.
Ik zie in ieder geval op mijn werk dat veel leidinggevende posities door vrouwen bezet worden vanwege hun kwaliteiten, als ze die niet hadden vielen ze zo door de mand. In het bedrijfsleven zie ik trouwens ook dat "lekkere" mannen gemakkelijker betere posities krijgen. Maar als ze die niet aankunnen vallen ze zo door de mand.
Mooiere mensen hebben het sowieso makkelijker, onderzoek heeft uitgewezen dat ze eerder promotie maken en aangenomen worden. Hierbij onderscheid maken tussen mannen en vrouwen lijkt me ook een vorm van sekse-onderscheid die onnodig is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 27-03-2009 17:57 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Jouw werk, lieve Bastianus, is natuurlijk maar een zeer beperkt gedeelte van de werkelijkheid. Een gedeelte waar jij, als man in een door vrouwen gedomineerde branche, wellicht het idee kan krijgen dat een en ander behoorlijk aan het rechttrekken is.

Maar ondertussen wordt er in een ander gedeelte van de werkelijkheid geworven voor Jägermeisjes en niet voor Jägerjongetjes. Is het Opzij-geneuzel wanneer iemand die ongelijkheid aankaart? Jij vindt het Opzij-geneuzel, en dat is uiteraard je goed recht. Maar een klein beetje relativering van je eigen ervaringen en je eigen mening zou je verhaal al gelijk een stuk beter verteerbaar maken.

En misschien moet je maar gewoon een keer een avondje TMF kijken om te zien wat er in weer een ander stukje werkelijkheid van mannen en vrouwen wordt verwacht op het gebied van aantrekkelijkheid, beschikbaarheid en gewilligheid. Ik persoonlijk vind het diep treurig dat een serieuze, muzikanten-georiënteerde stroming als metal nu kennelijk ook al opgepimpt moet worden met promotie-bimbo's in korte rokjes en strakke truitjes. Erg jammer dat een muziekstroming die alles in huis heeft om hele eigen normen te zetten zich meer en meer lijkt te verlagen tot het niveau van de top 40.

Maar goed, dat kunnen ook de hormonen zijn die spreken. En met mijn zwangere dertigerslijf pas ik sowieso niet in die Jägerpakjes. Zou ik dan toch gewoon jaloers zijn?


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-03-2009 19:06 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Om Aaaarco te quoten, ja.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 27-03-2009 19:20 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:

Maar goed, dat kunnen ook de hormonen zijn die spreken. En met mijn zwangere dertigerslijf pas ik sowieso niet in die Jägerpakjes. Zou ik dan toch gewoon jaloers zijn?


Ik denk dat daar wel een kern van waarheid in kan zitten. Aan de ene kant vinden we het natuurlijk maar domme grietjes, dat ze als lustobject willen fungeren om alcoholische drankjes te slijten, aan de andere kant zouden we misschien allemaal wel die aandacht willen krijgen van het mannelijke geslacht?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2009 19:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Het lijkt me wel vrij logisch in een door hetero-mannen gedomineerde scene dat je met vrouwen probeert te werven ja.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 27-03-2009 19:36 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 11:06 schreef BerserkerWoman het volgende:
Oeh ja mannen in jägerkilt

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
En wel allemaal met lang haar en (beetje) gespierd.


=)


Nix
Usericon van Nix
Posted 27-03-2009 20:56 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Doe mij ook maar een paar lekker gespierde 'visueel objectjes' van het mannelijk geslacht a.s. zondag.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 27-03-2009 21:08 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 27 maart 2009 20:56 schreef Nix het volgende:
Doe mij ook maar een paar lekker gespierde 'visueel objectjes' van het mannelijk geslacht a.s. zondag.




Nix
Usericon van Nix
Posted 27-03-2009 21:14 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 27-03-2009 21:25 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 19:23 schreef bastianus het volgende:
Het lijkt me wel vrij logisch in een door hetero-mannen gedomineerde scene dat je met vrouwen probeert te werven ja.


Klopt.

En ik zie het ook nog wel gebeuren dat bezopen metalheads die 'Jäger-homo's' gaan treiteren of molesteren.


Bareuh...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2009 21:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

of opjägen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nix
Usericon van Nix
Posted 27-03-2009 21:33 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Waarom moeten kerels dan gelijk weer 'jäger-homo's' zijn?




I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-03-2009 21:53 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Zeurder.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 27-03-2009 22:11 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 21:33 schreef Nix het volgende:
Waarom moeten kerels dan gelijk weer 'jäger-homo's' zijn?



Bij wijze van spreken, en in de ogen van de bezopen metalheads*. Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens.

* die zijn nou eenmaal zo.


Bareuh...


Nix
Usericon van Nix
Posted 27-03-2009 22:17 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 21:53 schreef Lionheart het volgende:
Zeurder.



Zó waar.


Mijn punt is ook zó waar.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 27-03-2009 22:36 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

.
Als Jagermeisje kom je nog eens de mannen van Behemoth tegen. .
@Nix:.Waar zondag?lekkere Jagermannen?

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 27-03-2009 22:36]


=)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-03-2009 22:49 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 19:23 schreef bastianus het volgende:
Het lijkt me wel vrij logisch in een door hetero-mannen gedomineerde scene dat je met vrouwen probeert te werven ja.




Ondanks al die leuke verhalen hier, moeten er natuurlijk gewoon harde euro's verdiend worden...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 27-03-2009 22:51 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Toch liever een pilspoes.



Nix
Usericon van Nix
Posted 28-03-2009 11:02 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 22:36 schreef NotYourBitch het volgende:
.
Als Jagermeisje kom je nog eens de mannen van Behemoth tegen. .
@Nix:.Waar zondag?lekkere Jagermannen?




In Enschede!
Eens kijken of daar dus ook visueel objectjes zijn van het mannelijk geslacht.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


invictis
Usericon van invictis
Posted 28-03-2009 11:59 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

hmm ik weet het niet, die jägermeister chicks zien er toch meer als een stel gedegradeerde sloeries uit.


rockchicks...gabberchicks...wordt 1 pot nat zo.
mweh nee, ik vindt het bs en denegrerend voor de vrouw an sang.
aan de andere kant als ze zichzelf zo willen profileren moeten ze dat zelf weten en de consequenties maar voor lief nemen.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-03-2009 12:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik zeg: Cadaveria!

Ben je er tenminste zeker van dat al die buisjes Jagermeister opgaan de betreffende avond



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-03-2009 12:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zo ook op haar afscheidsfeestje


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen