IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Cabaret Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-01-2008 12:44 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Gisteravond de dvd van Dat Heeft Zo'n Jongen Toch Niet Nodig van Herman Finkers weer eens gekeken. Blijft ook geniaal



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 27-01-2008 23:52 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Net Ronald Goedemondt methet programma Spek op nederland 3 zitten kijken. Hilarisch!

"Op een pakje pickwick staat 24 zakjes voor 1 kop thee. Nou, ik krijg ze er allemaal niet in."

Hehehe.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 28-01-2008 0:23 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Die show is 1 van de beste die ik heb gezien uit 2006. Geniaal


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-01-2008 18:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik had em toevallig eerder gezien; een goeie nieuwkomer idd! Erg leuk dat hij het op een gegeven moment heeft over Dynamo en Obituary noemt hehe..."en bij het eerste akkoord kreeg het hele veld een epileptische aanval"...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-02-2008 20:00 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Gisteren naar de Najib Amhali in Dordt geweest. Was erg leuk! Geniaal hoe hij dat allemaal weet te verzinnen! Hij speelde ook op een electronisch drumstel en ging ie een nummer spelen en wij moesten raden welk nummer het was. Ook mochten we een nummer roepen en dan ging hij dat spelen. Hoorde ik opeens iemand achter mij ´Angel of Death´ roepen , maar dat verzoek werd helaas niet uitgevoerd.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 21-02-2008 20:00]


Lies
Usericon van Lies
Posted 21-02-2008 20:23 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Spelen Nederlandse cabaretiers wel 'ns in Vlaanderen eigenlijk? Nog nooit echt affiches voor gezien...


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-02-2008 22:26 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2008 20:00 schreef MetalJan het volgende:
Ook mochten we een nummer roepen en dan ging hij dat spelen. Hoorde ik opeens iemand achter mij ´Angel of Death´ roepen , maar dat verzoek werd helaas niet uitgevoerd.


:')


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 22-02-2008 22:34 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2008 20:23 schreef Lies het volgende:
Spelen Nederlandse cabaretiers wel 'ns in Vlaanderen eigenlijk? Nog nooit echt affiches voor gezien...


Belgen hebben geen humor.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-04-2008 23:36 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2007 15:30 schreef Mark Z het volgende:
Ik ga vanavond naar Delirium van hem (Javier Guzman). Ben benieuwd. Zitten altijd wel goede dingen in zijn shows.


Vorige week ook heen geweest. Vond het een goeie show, eigenlijk leuker dan verwacht.


The Thorn
Usericon van The Thorn
Posted 19-04-2008 9:03 by The Thorn Wijzig reactieProfiel van The ThornQuote dit bericht

Me likes:

Youp van't Hek
Javier Guzman
Theo Maassen
..en ik heb nog veel meer leuke gezien, maar daar vergeet ik altijd veelste snel de namen van...


Suici.de.Pression


w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 19-04-2008 9:34 by w817tjes Wijzig reactieProfiel van w817tjesQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie

veelste??



moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 19-04-2008 9:38 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

Nou die kan zo het podium op


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


pneumothorax
Usericon van pneumothorax
Posted 19-04-2008 10:57 by pneumothorax Wijzig reactieProfiel van pneumothoraxQuote dit bericht

Geen fans hier van Alex Agnew dan? Ik ga denk ik binnenkort eens een kaartje voor Theo Maassen halen, hij heeft een paar van die try-outs en die lijken me wel interessant.


AkeligeAnja
Ishniet'Allah
Usericon van AkeligeAnja
Posted 19-04-2008 23:57 by AkeligeAnja Wijzig reactieProfiel van AkeligeAnjaQuote dit bericht

Hans Teeuwen
Guido weijers (ookal lijkt het of hij hans immiteert)
Bert visscher
en de rest vind ik maar half leuk..

http://www.youtube.com/watch?v=sWB_ev0dK8o
En die is ook best leuk, maar ik ken alleen dit filmpje.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-04-2008 23:59 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 april 2008 10:57 schreef pneumothorax het volgende:
Geen fans hier van Alex Agnew dan?
Present



ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 20-04-2008 10:14 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

kaartjes gescoord voor de try out van theo maassen in de effenaar


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-04-2008 10:16 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2008 20:23 schreef Lies het volgende:
Spelen Nederlandse cabaretiers wel 'ns in Vlaanderen eigenlijk? Nog nooit echt affiches voor gezien...


Jawel hoor, in het Capitool in Gent staan er zeer regelmatig Nederlandse cabaretiers.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 01-06-2008 23:42 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Theo Maassen vernielt camera tijdens ACF

Tijdens de eerste editie van het Amsterdam Comedy Festival in de Melkweg heeft Theo Maassen de peperdure digitale fotocamera van een fotografe kapot gegooid.

De fotografe zat, ondanks dat er een fotoverbod van kracht was, voor dagblad Spits te fotograferen. Maassen was daar niet over te spreken en pakte de camera met reusachtig lange lens af. Hij vroeg aan het publiek of de camera stukgegooid moest worden, en het publiek kon instemmen door te klappen.

Natuurlijk klapte het hele publiek, maar niet velen hadden verwacht dat de camera er daadwerkelijk aan zou gaan. De sfeer was er daarna goed uit. Een aantal stonden direct op om de zaal te verlaten, en even later volgenden er meer. De enkele bezoeker met moed om er iets van te zeggen kreeg van Maassen te horen dat hij moet opsodemieteren, waar het overgrote deel van het publiek via geklap mee instemde.

De fotografe, Ilvy Njiokiktjien, kon slechts met lede ogen aanzien hoe haar 15.000 euro kostende toestel door Maassen werd vernield. Zij was eind januari door de jury van de Zilveren Camera uitgeroepen tot talent van het jaar, en de camera was haar prijs.

De fotografe heeft direct aangifte gedaan van vernieling. Na afloop van de voorstelling heeft de politie Maassen meegenomen voor verhoor.


Faolan
Fight it back!!
Usericon van Faolan
Posted 02-06-2008 0:35 by Faolan Wijzig reactieProfiel van FaolanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=759647949

quote:
Op 30 december 2007 16:30 schreef madeline usher het volgende:
Nog favorieten: Raf Coppens (ex-leraar Wiskunde,


Raf Coppens is een botmongool. Geert Hoste heeft ook betere tijden gekend.. Wouter Deprez vind ik nog wel ok, maar heb het toch liever op stand-up comedy à la Jimmy Carr, die vent is geniaal


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 02-06-2008 9:24 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2008 23:42 schreef 6sic6 het volgende:
Theo Maassen vernielt camera tijdens ACF

Tijdens de eerste editie van het Amsterdam Comedy Festival in de Melkweg heeft Theo Maassen de peperdure digitale fotocamera van een fotografe kapot gegooid.

De fotografe zat, ondanks dat er een fotoverbod van kracht was, voor dagblad Spits te fotograferen. Maassen was daar niet over te spreken en pakte de camera met reusachtig lange lens af. Hij vroeg aan het publiek of de camera stukgegooid moest worden, en het publiek kon instemmen door te klappen.

Natuurlijk klapte het hele publiek, maar niet velen hadden verwacht dat de camera er daadwerkelijk aan zou gaan. De sfeer was er daarna goed uit. Een aantal stonden direct op om de zaal te verlaten, en even later volgenden er meer. De enkele bezoeker met moed om er iets van te zeggen kreeg van Maassen te horen dat hij moet opsodemieteren, waar het overgrote deel van het publiek via geklap mee instemde.

De fotografe, Ilvy Njiokiktjien, kon slechts met lede ogen aanzien hoe haar 15.000 euro kostende toestel door Maassen werd vernield. Zij was eind januari door de jury van de Zilveren Camera uitgeroepen tot talent van het jaar, en de camera was haar prijs.

De fotografe heeft direct aangifte gedaan van vernieling. Na afloop van de voorstelling heeft de politie Maassen meegenomen voor verhoor.


Wat een mongool.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 02-06-2008 9:32 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Mwoah, moet je maar geen foto's maken als het expliciet verboden is. Ik vind het meer bizar dat het publiek gaat klappen en daarna verontwaardigd is.



Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 02-06-2008 9:46 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2008 9:32 schreef blonde rockgod het volgende:
Mwoah, moet je maar geen foto's maken als het expliciet verboden is. Ik vind het meer bizar dat het publiek gaat klappen en daarna verontwaardigd is.

Neen, dat was gezegt tegen de organisatie maar niet tegen haar. Zij wist van niks, daarbij lijkt het ook meer op een slechte grap als iemand zoiets zegt met het dure werk materiaal van iemand anders. Publiek bij voorstelling is altijd kudde volk.

[Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 02-06-2008 9:46]


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 02-06-2008 9:49 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 2 juni 2008 9:46 schreef Creepmime het volgende:
Neen, dat was gezegt tegen de organisatie maar niet tegen haar. Zij wist van niks, daarbij lijkt het ook meer op een slechte grap als iemand zoiets zegt met het dure werk materiaal van iemand anders. Publiek bij voorstelling is altijd kudde volk.


Hmmmm, ik kan uit het nieuwsstukje nergens destilleren dat zij er niets vanaf wist hoor. Ik vind eigenlijk dat Theo het publiek wel een goede spiegel voorhield... En ik denk dat die camera wel vergoed word.



Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 02-06-2008 9:52 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2008 9:49 schreef blonde rockgod het volgende:
Hmmmm, ik kan uit het nieuwsstukje nergens destilleren dat zij er niets vanaf wist hoor. Ik vind eigenlijk dat Theo het publiek wel een goede spiegel voorhield... En ik denk dat die camera wel vergoed word.


Vergoed? Ze had dat ding gewonnen als 2e prijs, het heeft dus behalve die 15.000 euro ook nog emotionele waarde.

Ander nieuwsitem:


Maassen had de organisatie vooraf laten weten dat er tijdens zijn optreden geen foto's gemaakt mochten worden.

Maar de organisatie had dat niet doorgegeven aan de fotojournaliste Ilvy Njiokiktjien.

Njiokiktjien: "Hij zei: 'wie is hier aan het fotograferen?' en kwam op mij af en zei: 'geef die camera maar hier'. Ik weet ook niet wat me bezielde, maar hij kwam dreigend op me af, dus ik gaf hem. Ik had het idee dat hij er een grap mee uit zou halen." Toen vroeg Maassen, volgens de fotografe, aan het publiek: 'Wie wil dat deze camera kapot gegooid wordt, moet nu klappen'.

Njiokitjien: "Iedereen ging klappen. Echt klapvee. Toen zag ik mijn camera twintig meter door de lucht vliegen en totaal kapot klappen. Toen was ik echt in shock." Omdat zes weken geleden ook al apparatuur van Njiokitjien gestolen werd, kan ze nu niet werken. "Het is een zware klap voor mij."


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-06-2008 10:01 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen