IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Cabaret Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-09-2002 22:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Mmmmja ik had het ook wel willen zien, maar ja, die pest huisgenoten die die film aan het kijken zijn he.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 08-10-2002 17:18 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

IK HEB KAARTEN VOOR DE VLIEGENDE PANTERS!!!

hieperdepiep.....HOERA!


I spy with my little and verrry evil eye.....


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 08-10-2002 18:40 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 8 oktober 2002 17:18 schreef WickedKimmie het volgende:
IK HEB KAARTEN VOOR DE VLIEGENDE PANTERS!!!

hieperdepiep.....HOERA!


Grrrr...heb ik ook geprobeerd, maar nee hoor uitverkocht!

Gefeliciteerd he..


Don't blush when I rip you open


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-10-2002 18:43 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 08-10-2002 19:07]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-10-2002 14:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

TIP!

Vrijdagavond (ong rond 23.10 op NL 3) wordt Daar vliegende panters herhaald! Er zijn al zeker 2 afleveringen van de serie geweest. De aflevering waar ze met corpsepaint op als metalband op een metalfestival spelen moet nog komen!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 09-10-2002 15:42 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 14:35 schreef Mutilator het volgende:
TIP!

Vrijdagavond (ong rond 23.10 op NL 3) wordt Daar vliegende panters herhaald! Er zijn al zeker 2 afleveringen van de serie geweest. De aflevering waar ze met corpsepaint op als metalband op een metalfestival spelen moet nog komen!!!


ow, blij!!! die had ik vorige keer gemist!


I spy with my little and verrry evil eye.....


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 26-10-2002 16:31 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

De aflevering van de Vliegende Panters met de metalfans is gisteren geweest....GEWELDIG!!!

Voor degenen die het gezien hebben: Annie M.G. Schmitt



I spy with my little and verrry evil eye.....


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 26-10-2002 16:36 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik hou niet van cabaret, ik vind alleen m'n eigen grappen leuk...


No meat is sweater


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-10-2002 16:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 oktober 2002 16:31 schreef WickedKimmie het volgende:
De aflevering van de Vliegende Panters met de metalfans is gisteren geweest....GEWELDIG!!!

Voor degenen die het gezien hebben: Annie M.G. Schmitt




weer gemist.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 26-10-2002 16:41 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

Hans Teeuwen en Herman Finkers Heerschen!


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


G.
Usericon van G.
Posted 27-10-2002 1:59 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

Vorige week naar Muizenwinkel & van Vleuten geweest....was erg leuk


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 27-10-2002 2:04 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2002 16:41 schreef Arachnia het volgende:
Hans Teeuwen en Herman Finkers Heerschen!


Dat zijn ook mijn twee favoriete cabaretiers!


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 27-10-2002 22:00 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

22.10 uur -> nld 3 -> JISKEFET!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 28-10-2002 15:31 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Die van de Annie M.G. Schmidt metal-coverband was fantastisch, als die gasten die platen achterstevoren aan het draaien zijn om satanische berichten te ontdekken

Favo cabaret:
Theo Maassen
Hans Teeuwen
Youp van 't Hek was goed, maar is minder geworden door de jaren heen
Lebbis en Jansen
en naturlich Herman Finkers = meligheid ten top

Heb trouwens ook altijd een zwak plekkie gehad voor Urbanus, maar ik vind belgen nou eenmaal een volk


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-10-2002 15:32 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

jezus, ik ben gisteravond echt half dood gegaan bij Jiskefet


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 28-10-2002 15:39 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 15:32 schreef aerodis het volgende:
jezus, ik ben gisteravond echt half dood gegaan bij Jiskefet


"Hij heb zn lul laten liggen in het spelershome"


I spy with my little and verrry evil eye.....


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-10-2002 15:41 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

'Hou um tegen he, hou um tegen!'

Ja, alie en hassan, maar piet..'


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 28-10-2002 15:41 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 15:41 schreef aerodis het volgende:
'Hou um tegen he, hou um tegen!'

Ja, alie en hassan, maar piet..'




I spy with my little and verrry evil eye.....


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 05-11-2002 15:46 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ik heb een kaartje over voor Maarten van Roozendaal en Egon Kracht op 11 november 2002 in de Meerse in Hoofddorp. Begint om 20.15 uur...


Iemand???


I spy with my little and verrry evil eye.....


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 09-11-2002 16:54 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

IK heb kaartje voor Arie en Silvestor


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 09-11-2002 16:55 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 9 november 2002 16:54 schreef Sorpresa het volgende:
IK heb kaartje voor Arie en Silvestor


Hmmm...die gasten zijn RIP OFFS !

[Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 04-08-2003 20:47]


Don't blush when I rip you open


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 09-11-2002 18:22 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik vind cabaret zoooooooooo saai Geef maar "straat" humor als Tom Green, Andy Dick, Jackass en cKy


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 09-11-2002 21:40 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Favo cabaretshows : 'Gespleten en bescheten'(Tom Lanoye)
'Vuil spel'(Luk Wyns)


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-12-2002 19:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Vanavond weer Waardenberg & de Jong op Ned. 3 iets na 11 uur; het is hun oude serie die ze voor de Vara maakten; hun beste werk; ik lachte me vorige week riant in de krul met die rijles in de driewieler!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 04-08-2003 20:31 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

Jekkers heerscht


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen