IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Stoere backstageverhalen gezocht Volgende pagina
RvdM
Usericon van RvdM
Posted 27-03-2009 15:50 by RvdM Wijzig reactieProfiel van RvdMQuote dit bericht

Hallo,

Voor het komende nummer van CJP Magazine zoek ik stoere, illegale backstageverhalen.

Is het jou een keer gelukt om tijdens een festival backstage te sneaken?
Werd je meteen door de security gegrepen of heb je tot in de late uurtjes bier staan tanken met Lemmy of Dio?

Ik hoor het graag.

Mooie verhalen verdienen, in goed overleg met de desbetreffende persoon, een plek in CJP Magazine.


Groet van,

René
rene@cjp.nl.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2009 15:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

CJP?

Centrum voor Jongeren Problematiek?

Clearasil voor JeugdPuistjes ?


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2009 15:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Cultureel Jongeren Paspoort. Hoeveel verhalen wil je hebben? Ik heb nog Spinal Tap-situaties voldoende meegemaakt tijdens de toer met Desaster en Pentacle..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 27-03-2009 16:50 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 15:50 schreef RvdM het volgende:
Hallo,

Voor het komende nummer van CJP Magazine zoek ik stoere, illegale backstageverhalen.

Is het jou een keer gelukt om tijdens een festival backstage te sneaken?
Werd je meteen door de security gegrepen of heb je tot in de late uurtjes bier staan tanken met Lemmy of Dio?

Ik hoor het graag.

Mooie verhalen verdienen, in goed overleg met de desbetreffende persoon, een plek in CJP Magazine.


Groet van,

René
rene@cjp.nl.


Dat ik op mijn zesde met Marco Borsato backstage heb gepraat en hem tot overmaat van ramp een roos heb overhandigd telt zeker niet mee? Hij ging wel op de roos zitten! Met DOORNS!


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


invictis
Usericon van invictis
Posted 27-03-2009 16:51 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik ben gepijpt door de zanger van Grimm backstage


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 27-03-2009 16:54 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 16:51 schreef invictis het volgende:
ik ben gepijpt door de zanger van Grimm backstage


Heb je daar illustraties bij?


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


invictis
Usericon van invictis
Posted 27-03-2009 16:57 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 16:54 schreef nav het volgende:
Heb je daar illustraties bij?


wat schuift dat?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 27-03-2009 17:00 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 16:57 schreef invictis het volgende:
wat schuift dat?


Wat wil je ervoor hebben?


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


invictis
Usericon van invictis
Posted 27-03-2009 17:00 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

een oerhollandse zilverling


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-03-2009 17:25 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Stoer ja.. illegaal...
Niet in Nederland in ieder geval.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2009 17:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mag een vegetariër wel gepijpt worden dan?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-03-2009 17:35 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 17:32 schreef bastianus het volgende:
Mag een vegetariër wel gepijpt worden dan?


Worden uiteraard.
Het uitvoeren bij een ander alleen als je niet slikt.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


RGB
Usericon van RGB
Posted 27-03-2009 17:36 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

back-stage-area [bak-steyj-air-ee-uh]

generally the most boring part of a festivalterrain or a live venue, where people are not partying but working and yelling at each other. Mostly known for its chronical lack of sex and fun.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2009 17:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Dan zijn vegetariërs i.i.g. eerlijker dan gristenen. Die proberen je vaak ook gristen te maken. Maar vegetariërs hebben er dus geen moeite mee als iemand anders een stuk vlees in de mond neemt..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-03-2009 17:40 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Als je het stuk vlees maar niet dood kauwt maar er alleen een beetje op sabbelt, dan mag het best, lijkt me.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2009 17:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Dus een vegetariër mag wel aan een koe sabbelen, zolang hij/zij haar maar niet de strot doorbijt?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 27-03-2009 17:49 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 17:42 schreef bastianus het volgende:
Dus een vegetariër mag wel aan een koe sabbelen, zolang hij/zij haar maar niet de strot doorbijt?


Wat een waardeloze theorie, als ik zo vrij mag zijn! Maar ik heb wel gevoel voor sarcasme, dus ga niet uitleggen waar vegetariërs zijn, jij provo!


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 27-03-2009 17:49 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

Ik vind festivals backstage altijd saai, alles ligt zo ver uit elkaar en je ziet niemand zowat..
Heb me gelachen met in extremo in de 013, die vroegen of ik mee ging douchen, nou ehh nee...
En toen ik de heidevolk merch nog deed en we een kleedkamer moesten delen met cuby & the blizzards, dat was wel gaaf.
Vooral ook omdat je bij dat optreden (normaal bestond zo veel jaar...) zo veel gratis grolsch kon krijgen als je wou, en ik maar 1.5 uur ofzo moest verkopen :D

edit, maar deze verhalen zijn natuurlijk niet stoer, en al helemaal niet illegaal..


[Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 27-03-2009 17:53]


kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 27-03-2009 17:53 by kaliumhyperoxide Wijzig reactieProfiel van kaliumhyperoxideQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

Telt mensen illegaal Lowlands insmokkelen ook?


One facebook to find them all, and in the darkness bind them...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-03-2009 17:57 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mexicanen?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-03-2009 17:59 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 17:36 schreef RGB het volgende:
back-stage-area [bak-steyj-air-ee-uh]

generally the most boring part of a festivalterrain or a live venue, where people are not partying but working and yelling at each other. Mostly known for its chronical lack of sex and fun.


Hmm alle parties en sex was toch altijd JUIST backstage.
Maar goed, iemand moet er natuurlijk ook gewerkt hebben. Arme jij.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-03-2009 18:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Die parties en sex zijn er wel zeker, maar wel NA het werken


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


RGB
Usericon van RGB
Posted 27-03-2009 18:45 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

Helnorsk heeft gelijk: op grote evenementen valt er backstage weinig te beleven, Maar in m'n eigen poppodiumpje heb ik heel wat bizarre taferelen meegemaakt na sluitingstijd. Watergevechten, foodfights, hele podium volzetten met breezerflesjes en dat allemaal aan gort schieten met een arsenaal windbuksen en meer van dat soort onzin. En in elke ruimte is wel es een stelletje betrapt ja.


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 27-03-2009 19:44 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 18:06 schreef Hub de Gallier het volgende:
Die parties en sex zijn er wel zeker, maar wel NA het werken



=)


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 27-03-2009 19:47 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Zondag weer?


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 27-03-2009 19:50 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht



=)


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen