IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : 2012, eng jaar!!! Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-04-2008 23:29 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik heb een kamer op zolder.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-04-2008 23:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik vind dat jullie de mongolen die de 2012 verhalen verzinnen ridiculiseren. Dat mag niet. Daar wordt Aquarius en de laatste Maya koning sip van.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


watery black
Usericon van watery black
Posted 07-04-2008 23:34 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2008 23:31 schreef Chelman het volgende:
Ik vind dat jullie de mongolen die de 2012 verhalen verzinnen ridiculiseren. Dat mag niet. Daar wordt Aquarius en de laatste Maya koning sip van.




"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-04-2008 23:37 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2008 23:31 schreef Chelman het volgende:
Ik vind dat jullie de mongolen die de 2012 verhalen verzinnen ridiculiseren. Dat mag niet. Daar wordt Aquarius en de laatste Maya koning sip van.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-04-2008 23:54 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 april 2008 23:31 schreef Chelman het volgende:
Ik vind dat jullie de mongolen die de 2012 verhalen verzinnen ridiculiseren. Dat mag niet. Daar wordt Aquarius en de laatste Maya koning sip van.


Het zit je wel hoog, hè. Maar goed, hoog betekent droog.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2008 18:10 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

met hout zit je nooit fout!@


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2008 18:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 april 2008 18:47 schreef BerserkerWoman het volgende:
Joh, die link wilde ik al niet posten, dit is weer iets "te" voor op ZM..maar goed nu hij er toch staat is het weer een opluchting dat de eer niet aan mij was

Maar verwijs ze dan eerst naar 2012 en dan pas de rest lezen..
http://www.geocities.com/goldenstarlight2000/2012.htm


quote:
Eerst zal het huidige 2-strengen stelsel van het RNA/DNA vervangen worden door een 12-strengen stelsel. Het 7–chakra stelsel van de energievortexen van ons lichaam zal toenemen tot een 13-chakra stelsel. We zullen ook 100% van onze hersenen gebruiken, in plaats van de 10 tot 20% die we momenteel gebruiken. Het volledig bewustzijn zal terugkeren, dat is het bewustzijn van wie we hier zijn, wat we in de toekomst gaan doen en wat onze vorige levens zijn geweest. We zullen een universele kennis hebben op de toppen van onze vingers, of liever, op onze hersenreceptoren met supermenselijke vermogens.


Hehe na 2,1 miljard jaar ineens PATS boem en we gaan naar 12 strengen. Zoiets heet geen evolutie maar revolutie.

in die 2,1 miljard jaar van leven met DNA zoals wij dat hebben is er toen geen grote constellatie geweest van de aarde wat revolutionaire dingen tot gevolg zal hebben?



Er is ooit een fabeltje in het leven geroepen dat we maar 10 tot 20% van onze hersenen gebruiken, dat alleen is al onzin dus waar komt dat vandaan.

Voor mij zitten er iets teveel vage aannames in dit soort teksten, waardoor het niet te lezen is, vooral omdat het volstaat met "zweverige" termen.

Dit is gewoon een religieus tekstje. Een verhaaltje met krachten en gebeurtenissen die helemaal niet zo goed herleid kunnen worden en met vrijwel geen bewijzen en aanleidingen.





♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-04-2008 18:37 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Vertel dat maar aan Cthulhu als hij je opgegeten heeft! (heb vandaag Call of Cthulhu gelezen, je moet toch je klassiekers kennen. Vond het wel een leuke short story, er zit zelfs een verwijzing in Frazer en zijn 'golden bough' waar ik stukjes uit moest lezen voor college).


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


lbmlfs
Usericon van lbmlfs
Posted 08-04-2008 19:16 by lbmlfs Wijzig reactieProfiel van lbmlfsQuote dit bericht

Een tijdje terug hoorde ik hier iets over en volgens mij is dat helemaal niet eng.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 08-04-2008 19:43 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

2012; zien we dan wel weer. Wel interessante docu's over gezien. Het zal wel


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-04-2008 20:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik heb met nog een stelletje mongolen zelfs een keer een nummer uitgebracht op cd met een zelfverzonnen tekst en jawel, hoor, de titel is MMXII A.D..

Luistert U even mee?



[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 08-04-2008 22:52]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2008 22:25 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 april 2008 19:16 schreef lbmlfs het volgende:
Een tijdje terug hoorde ik hier iets over en volgens mij is dat helemaal niet eng.


dat je er iets over gehoord hebt lijkt mij ook niet eng


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Usericon van Dick Wolkendeck
Posted 09-04-2008 12:41 by Dick Wolkendeck Wijzig reactieProfiel van Dick WolkendeckQuote dit berichthttp://www.seraphique.com

quote:
Op 8 april 2008 18:28 schreef ElitE het volgende:
Hehe na 2,1 miljard jaar ineens PATS boem en we gaan naar 12 strengen. Zoiets heet geen evolutie maar revolutie.

in die 2,1 miljard jaar van leven met DNA zoals wij dat hebben is er toen geen grote constellatie geweest van de aarde wat revolutionaire dingen tot gevolg zal hebben?



Er is ooit een fabeltje in het leven geroepen dat we maar 10 tot 20% van onze hersenen gebruiken, dat alleen is al onzin dus waar komt dat vandaan.

Voor mij zitten er iets teveel vage aannames in dit soort teksten, waardoor het niet te lezen is, vooral omdat het volstaat met "zweverige" termen.

Dit is gewoon een religieus tekstje. Een verhaaltje met krachten en gebeurtenissen die helemaal niet zo goed herleid kunnen worden en met vrijwel geen bewijzen en aanleidingen.





Kan de (r)evolutie dan ook even de veroudering der cellen tegengaan? Dat gedoe met ribosomen is toch eigenlijk een ontwerpfoutje, makkelijker te herstellen dan redesign van het DNA.


Only sick music makes money today - Nietsche.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-04-2008 13:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

veroudering van cellen zit in de telomeren en heeft niets met ribosomen te maken. Aan het einde van chromosomen zit dit en per celdeling gaat er steeds een stukje vanaf totdat er na een tijdje functies vervallen.
Vroegah dachten mensen dat het ouderdom op te lossen was door telomerase toe te voegen zodat de uiteinden net zo lang bleven. Alleen het zorgde voor heel veel kanker.

Waarom zou je zo lang willen leven, de natuur heeft zelf de dood ingebouwd en dat is niet voor niets zonder dood geen evolutie dus zal je alsnog dood gaan aan andere oorzaken.

dood ftw!@# ik raad het iedereen aan!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-04-2008 18:30 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


valfar
Usericon van valfar
Posted 13-04-2008 18:41 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik zie het allemaal wel. Vind het wel erg raar dat rond deze tijd al duizenden keren het einde van de wereld is voorspeld, terwijl dat vroeger een stuk minder was. Zal wel iets te maken hebben met de technische evolutie van de laatste jaren, mensen gaan zich vervelen en gaan dan dit soort dingen roepen om aandacht te krijgen. Misschien klopt er wel wat van die maya kalender maar ik zit hier nog steeds en alle 1000 keren dat de mensheid de afgelopen keren had moeten uitsterven is het ook niet gebeurd.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-04-2008 19:08 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Eh, ik heb geen concrete cijfers hoor, maar er is in het verleden talloze malen het einde van de wereld verkondigt. Het enig verschil is de massa-media van nu: dingen worden sneller verspreid etc.

Bronnen: anders zijn het jouw onderbuikgevoelens die menen dat het 'nu' meer is dan 'vroegah' .

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 13-04-2008 19:10]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-04-2008 19:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hoe dan ook, simpel gezegd.. het moet wel een keer eindigen natuurlijk. Dus het gaat in ieder geval 1 keer waar zijn


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-04-2008 19:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

of het in 1 klap is is dan nog maar de vraag.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 17-04-2008 19:38 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Hmmm...ok....

En dan nu: Zoe's interpretatie. 2012, van wat ik ervan gelezen heb: het einde der tijden (dus NIET: het einde van de wereld/aarde/etc). Welke tijden? Deze verrotte tijden. Maar wel een begin van nieuwe tijden. Kan dus haast alleen maar beter worden, zou je denken. Maar, dan moeten we het wel zelf doen en niet achterover gaan hangen, want anders worden de nieuwe tijden alleen maar ellendiger. Brave new world, 1984, we zijn al een aardig eindje op weg.

En verder: ik zie wel als het 2012 is. We zouden al vanaf 2007 in een overgangsfase moeten zitten. Iemand al iets gemerkt?

[Dit bericht is gewijzigd door Killing Zoe op 17-04-2008 19:39]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-04-2008 19:49 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik vind mijn linkje een paar posts terug toch ook wel geloofwaardig.

quote:

Poolkanteling op komst?

Eenmaal op dit punt aangekomen zult u mogelijk reeds gedacht hebben aan een poolkanteling waarbij de magnetische Noordpool de Zuidpool wordt en omgekeerd. Volgens interpretators van Egyptische teksten, zoals Patrick Geryl en Gino Ratinx in hun boek De Orion Profetie, staat iets dergelijks binnenkort te gebeuren. Volgens hun theorie zal de Aarde drie dagen tollen als gek en zal zowat alles en iedereen daarbij het loodje leggen. De vreemde activiteit die de zon de laatste jaren vertoont past daarbij goed in het plaatje. We weten immers dat het magnetische veld van de zon ook afneemt omdat er de laatste jaren meer ruimtestof wordt doorgelaten. De 11-jarige cyclus waarin de zon zich momenteel bevindt eindigt toevalligerwijs ook rond 2012. Er valt dermate veel samen in die periode dat niet wild gaan associeren moeilijk is.

Hoewel oude geschriften inderdaad spreken van sterren die heel snel aan de hemel draaien en enkele dagen van duisternis, is er in de reguliere wetenschap niets te vinden wat duidt op een dergelijke eensklapse tol-shift.



Aangezien de maya's de sterren en de hemel nogal bestudeerden sluit dat aardig aan bij hun voorspelling mbt 2012.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ratton
Usericon van ratton
Posted 17-04-2008 20:00 by ratton Wijzig reactieProfiel van rattonQuote dit berichthttp://www.st-hetpodium.nl

quote:
Op 17 april 2008 19:38 schreef Killing Zoe het volgende:
We zouden al vanaf 2007 in een overgangsfase moeten zitten. Iemand al iets gemerkt?

je wilt niet weten wie er al in de overgang zit!


You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess


R.
Usericon van R.
Posted 17-04-2008 20:01 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

MumboJumbo


Cees
Usericon van Cees
Posted 17-04-2008 23:01 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Ik heb zin in 2012


The trend is dead.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 17-04-2008 23:39 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Zou grappig zijn als het dan eindelijk 2012 is, en dat er dan helemaal niks gebeurd

"Oh eh.. nouja.. foutje kan gebeuren hé! Sorry, miljarden mensen, zal nooit meer gebeuren!"



Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen