IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : 2012, eng jaar!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-09-2008 14:04 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 04-09-2008 14:20 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Gaaf, mijn verjaardag kan het einde der mensheid zijn.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 04-09-2008 14:27 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Wtf is dit nu weer, daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-09-2008 14:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

bericht nummer 6

zelfs op de pagina hiervoor
quote:
Op 29 maart 2008 23:58 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ah, ik lees nu dat we waarschijnlijk 2012 nooit gaan halen!

http://nl.wiki.....




[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 04-09-2008 14:28]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 04-09-2008 14:31 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Nah kun je merken dat ik dit topic maar zelden betreed
Anywayz...ik heb vanalles over deeltjes gelezen..maar kan iemand even in normaal huilands uitleggen wat nu precies het doel hiervan is??


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 04-09-2008 14:39 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ik zit al in de 5e dimensie, alleen weten jullie dat niet.
Kunnen jullie nog niet snappen, nog een paar jaartjes wachten.


Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 04-09-2008 17:32 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2008 14:31 schreef BerserkerWoman het volgende:
Nah kun je merken dat ik dit topic maar zelden betreed
Anywayz...ik heb vanalles over deeltjes gelezen..maar kan iemand even in normaal huilands uitleggen wat nu precies het doel hiervan is??


Aantonen van het Higgs-boson als verificatie van het standaardmodel en de uitleg waarom er zulke dingen als baryonen überhaupt bestaan. Of ging het om een ander doel dan dat van de LHC?


R.
Usericon van R.
Posted 04-09-2008 17:36 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!!!!


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 04-09-2008 18:09 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Boek:



+

Lezing:

http://video.google.com/videoplay?docid=-8689261981090121097

=

10 februari 2011 - 28 oktober 2011




MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-09-2008 19:22 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2008 14:31 schreef BerserkerWoman het volgende:
Nah kun je merken dat ik dit topic maar zelden betreed
Anywayz...ik heb vanalles over deeltjes gelezen..maar kan iemand even in normaal huilands uitleggen wat nu precies het doel hiervan is??


'Het doel is om 2 protonen tegen elkaar aan te laten botsen, en te bekijken wat er gebeurt. Men hoopt zo enkele theoriën te kunnen bewijzen met deeltjes die zouden moeten ontstaan. Hiermee kunnen dan ook weer allerlei theorien over het heelal verder mee onderzocht worden.'

http://nl.wikipedia.org/wiki/Large_Hadron_Collider


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 28-01-2009 17:08 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2008 0:05 schreef BerserkerWoman het volgende:
Trouwens ook toevallig heh over die plotselinge bijensterfte, Einstein zei "als er geen bij meer is heeft de mens nog maar 4 jr te leven"
En toevallig dat dat er nu ook nog net bij komt, we hebben nog 8 mnd en 15 dagen ongeveer over voordat het zowaar mogelijk is dat dit uitkomt, als er dan geen bij meer is zou het nog 4 jr duren tot 2012.
Erg vreemd


http://www.telegraaf.nl/binnenland/3106842/__Uitsterven_bij_ramp_voor_bestuiving__.html?p=30,1

quote:
Uitsterven honingbij dreigt

DEN HAAG - Van uitsterven is nog geen sprake maar de honingbij gaat in Nederland net als in de rest van de wereld hard achteruit. De wilde honingbij is hier eigenlijk al uitgestorven, terwijl de dichtheid aan bijenvolken bij imkers dicht bij de ondergrens van het voortbestaan zit. Het bestuiven van planten dreigt onvoldoende te worden, zowel in de landbouw als in de natuur.

Dat is de strekking van een rapport, dat onderzoekers van de Wageningen Universiteit woensdag hebben aangeboden aan minister Gerda Verburg (LNV). Ook de Nederlandse Bijenhoudersvereniging (NBV) kwam woensdag met een rapport. Volgens de imkers is een 'deltaplan' nodig om de bij te behouden.

Reden voor alle ongerustheid is de massale sterfte van bijenvolken, waarbij gesproken wordt over wintersterfte en verdwijnziekte. Deze massale sterfte lijkt steeds vaker voor te komen.

De achteruitgang van de natuur, de toenemende bevolking en het gebruik van landbouwgif spelen de bij en andere bestuivers parten. De afnemende vitaliteit van de bijen heeft daarnaast andere oorzaken. Zo is de bijenhouderij in ons land in handen van een sterk vergrijzende groep hobbyisten die er niet zijn brood mee kan verdienen.

Die bijenhouderij wordt al lang geplaagd door de parasiet varraomijt en daar is een tweede gevaarlijke ongevraagde gast bijgekomen; de Nosema ceranae. Volgens de wetenschappers is er een groot gebrek aan onderzoek, dat nodig is om oplossingen te vinden.

Gevreesd wordt voor onherstelbare vermindering van soorten van planten en dieren in de natuur. Ook land- en tuinbouw, inclusief de glastuinbouw, gaan de nadelige gevolgen ondervinden. Minder groenten en fruit gaat ook onze economie bedreigen.

De honingbij is onze belangrijkste bestuiver en die rol kan niet worden overgenomen door andere bestuivers, zoals de hommel. De achteruitgang van de honingbij kan directe gevolgen hebben voor de teelt van hommels, omdat die afhankelijk zijn van van stuifmeel dat door bijen verzameld wordt.

De wetenschappers pleiten niet alleen voor meer onderzoek, maar ook voor professionalisering van de bijenhouderij. Ook zou de tuinbouwsector zijn verantwoordelijkheid moeten nemen en zorgen voor het veilig stellen van de bestuiving in de toekomst.



Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-01-2009 20:37 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Maja, wie weet valt het allemaal mee.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 28-01-2009 22:30 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com




SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 29-01-2009 10:22 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Ik las ook ergens een stuk dat als men de afwijking van de Maja kalender herberekend dat de datum 2012 al in mei 2008 viel. Kortom men liep mischien de kringspier alweer te overbelasten voordat er ook maar iets aan de hand was?

Hoorde niemand over de enkele kleine meteorieten die de laatste 2-3 weken wereldwijd zijn neergekomen. Goed gezien kunnen meerdere kleine de aantocht van een grote(re) meteoriet inluiden.


Een kleine snol zit zo vol.


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-01-2009 10:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

en waar las je dat? bron?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 29-01-2009 10:50 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2009 22:30 schreef ratje het volgende:
Er komt zowaar een filmpke uit over 2012!!

http://www.firstshowing.net/2008/11/12/must-watch-teaser-trailer-for-roland-emmerichs-2012/



Roland Emmerich?? OMFG!!

Een hopeloos onderwerp, een zo mogelijk nog hopelozer regisseur... ongetwijfeld een nieuw dieptepunt in de hollywood geschiedenis...


Dear dirty delightful old drunken old days


Snark
Usericon van Snark
Posted 29-01-2009 10:50 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2009 10:22 schreef SkinPeeleR het volgende:
Ik las ook ergens een stuk dat als men de afwijking van de Maja kalender herberekend dat de datum 2012 al in mei 2008 viel. Kortom men liep mischien de kringspier alweer te overbelasten voordat er ook maar iets aan de hand was?

Hoorde niemand over de enkele kleine meteorieten die de laatste 2-3 weken wereldwijd zijn neergekomen. Goed gezien kunnen meerdere kleine de aantocht van een grote(re) meteoriet inluiden.


is de aarde al verwoest?... vet! niets van gemerkt maar dat komt misschien omdat ik niet zo vaak buiten kom


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 29-01-2009 11:19 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 29 januari 2009 10:39 schreef spectre het volgende:
en waar las je dat? bron?


http://www.universetoday.com/2008/05/19/no-doomsday-in-2012/ niet wat ik bedoelde maar ook een interessante uitleg.

heb me de pleuris gezocht maar kan die link nergens vinden. Het ging er in ieder geval om dat er in de Maya kalender een rekenkundige afwijking zat die in de loop der eeuwen een afwijking zou hebben gecreerd waardoor de datum 20-12-2012 eigenlijk ergens in mei 2008 uitkwam.


Een kleine snol zit zo vol.


KTC
Ancient Alien
Usericon van KTC
Posted 29-01-2009 11:20 by KTC Wijzig reactieProfiel van KTCQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kevintencatemusic

De pre-historische Maya hebben te kennen gekregen van de “Oude Wijzen” (zij die de Maya hebben onderwezen) dat het zwarte gat in het centrum van de Melkweg de plek is waar “Bewustzijn” vandaan komt.

De Maya hadden van de “Oude Wijzen” vernomen dat het zwarte gat “Hunab Ku” zou zijn en uit de geschriften blijkt dat de Maya het zwarte gat naar “de Boom des Levens” hebben vernoemd. Volgens de Maya is dat de plek van waaruit “de Almachtige Schepper” creëert en vernietigt.

De Maya zagen “Hunab Ku” als “de Intelligente Kracht van Creatie” die geen zichtbare vorm heeft, maar dat het een roterende galactische kern is die invloed heeft op al het leven. Alles wat er bestaat in deze regio van ruimte is afkomstig uit dat zwarte gat.

Er bestaat een grote kans dat het zwarte gat in het middelpunt van ons sterrenstelsel een poort is naar een ander Universum ... een ander Universum waarin de werkelijkheid compleet anders is.

Zwarte gaten worden gewoonlijk aangetroffen in de centra van sterrenstelsels. Vanuit een kosmisch perspectief wordt er in de wetenschappelijke gemeenschap beweert dat zwarte gaten punten vormen van penetratie tussen dit Universum en een ander Universum, en ook dat alle zwarte gaten als poorten met elkaar in verbinding staan.


Diep in elk zwart gat is er een “Punt van Singulariteit” (oneindigheidseigenschappen). De kern van een zwart gat heeft een oneindige dichtheid en zeer waarschijnlijk zijn daar alle bekende wetten van de natuurkunde niet meer toepasbaar.

De “Oude Wijzen” hebben de Maya benadrukt dat “Hunab Ku” de plek is van waaruit Bewustzijn alle materie en non-materie organiseert.
Als we die logica gaan toepassen kunnen we alle zwarte gaten benoemen als zijnde “Hunab Ku” … de plek van waaruit de Wil van de Almachtige Schepper zich manifesteert.

Hunab Ku is dan zogezegd de baarmoeder van elk sterrenstelsel, er worden constant nieuwe sterren gebaart en zo is ook onze zon ontstaan vanuit die galactische kern. Hunab Ku heeft dus ook ons planetair stelsel gebaart.

De “Oude Wijzen” leerden de Maya dat Hunab Ku alles regelt in ons sterrenstelsel en dat dit gebeurt doormiddel van extreme explosies van Bewustzijn vanuit de galactische kern.

Ondanks die constatering blijft de meerderheid van de wetenschappelijke gemeenschap ervan uitgaan dat de tijd lineair is ... dat de tijd altijd in een rechte lijn verloopt. Daarentegen is de Maya geleerd dat de tijd verloopt in een cyclus.

De “Oude Wijzen” hebben de Maya heel duidelijk gemaakt dat er een “Begin en een Eind” is aan alles dat bestaat, maar ook dat na elke lus van tijd in de cyclus een nieuwe lus begint en dat de tijd herstart aan het eind van elke cyclus.

De informatie die door de Maya was achtergelaten in de “Long Count” laat ons zien hoe belangrijk de “periodieke natuur” is van alle gemanifesteerde fenomenen waarop de kalender is gebaseerd.

Zo is ons ook kennis nagelaten over het maken van extreme tijdsbepalingen en de Maya is geleerd dat de tijd afkomstig is vanuit Hunab Ku en tegelijkertijd ook wordt geregeld vanuit Hunab Ku.

“Ahua” is een term die verwijst naar de Zon en “Ajpu” is een term die verwijst naar het Licht, het licht van waaruit alles afkomstig is en waarnaar alles weer zal terugkeren.

Beiden termen worden overvloedig gebruik om het einde aan te duiden van ons fysieke bestaan in 2012. Maar ook het “Begin” van een nieuw Bewustzijn, een nieuw bestaan in een hogere dimensie van ons Universum.

Geheel conform de “Gregoriaanse kalender” hebben wij in 2008 de kalender van de Maya ontcijfert. Wij hebben in dat jaar de boodschap ontvangen die ging over de kosmische uitlijning die zal plaatsvinden op 21 Dec 2012. De “gewaarwording” die voorspeld was in de gregoriaanse kalender is inmiddels dus al aanwezig op Aarde.

Op 21 Dec 2012 zal de Aarde in lijn komen te staan met onze Zon, het sterrencluster Pleiades en het middelpunt van de Melkweg – Hunab Ku.

Volgens de latere Meso-Amerikaanse samenleving zal er op die dag een gebeurtenis plaatsvinden die door hun wordt verstaan onder “het wederkeren naar Quetzalcoatl”. Wanneer dit precies zal gebeuren is ze niet bekend.

Vanuit astronomisch perspectief zal onze zon in 2012 in lijn komen te staan met ons galactisch middelpunt. Dit word ook benadrukt in de geschriften van de verschillende pre-historische beschavingen.

Op 21 Dec 2012 AM Universele Tijd (ook wel bekend als Nul Punt Tijd) zal onze Zon met onze Aarde perfect in lijn komen te staan met het galactisch middelpunt.

Op deze dag zal onze Zon “Solar Maximum” bereiken en zal de ecliptica (schijnbare zonnebaan) van ons zonnestelsel kruisen met het galactisch oppervlak. Het galactisch oppervlak wordt ook wel de galactische evenaar genoemd van ons Melkwegstelsel.

De planetaire uitlijning werd door de pre-historische beschavingen gezien als zeer belangrijk voor al het leven op deze planeet. Volgens Carlos Barrios en andere “Maya Tijdbewaarders” is de datum 21 Dec 2012 de datum van wedergeboorte ... het begin van een Nieuw Tijdperk. Het resultaat van het doorkruisen van de zonne-meridiaan met de galactische evenaar en de uitlijning van de Aarde met het centrum van de Melkweg.

Deze kosmische kruising werd traditioneel herinnert als de uitlijning met het kosmische hart van ons sterrenstelsel … de belichaming van de Heilige Boom des Levens. Op dat moment in tijd zal er een kanaal ontstaan waardoor kosmische energie door de Aarde heen zal stromen en het alle levensvormen op deze planeet zal ontdoen van alle onreinheid en ook zal deze stroom van kosmische energie alle levensvormen op deze planeet mee tillen naar een hoger niveau van vibrationeel bestaan

De “Tijdbewaarders” hebben ons zulke nauwkeurige methodes van tijdsbepaling nagelaten dat zelfs de grootse sceptici (mensen met een laag bewustzijn) veel moeite hebben om de “Kosmologie van de Maya” te ontkrachten. De methodes die de Maya hebben ontwikkelt om de tijd te berekenen zijn zo extreem nauwkeurig dat zelfs vandaag de dag wij met onze eigen methodes niet in staat zijn de tijd te berekenen met dezelfde nauwkeurigheid.

De piramides van de Maya zoals die in Chichen-Itza in Mexio zijn zo extreem nauwkeurig gebouwd dat ze de zonnewendes en de equinoctinaalpunten gedurende het hele jaar exact aangeven. Die zonnewendes en de equinoctinaalpunten worden veroorzaakt door de vooruitgang van de Aarde (de langzame roterende beweging die de Aarde maakt om haar assen).

De Maya hebben in Teotihuacan Mexico piramides gebouwd die met extreme nauwkeurigheid de verschillende banen waarin de planeten in ons zonnestelsel draaien om onze Zon. Zo staat er een piramide voor het weergeven van de Zon, een piramide voor Mercurius, een piramide voor Venus ... een piramide voor elke planeet.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-01-2009 11:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 januari 2009 10:50 schreef Snark het volgende:
is de aarde al verwoest?... vet! niets van gemerkt maar dat komt misschien omdat ik niet zo vaak buiten kom


hehe na 2012 kunnen alleen keldernerds de populatie herstellen. Lijkt me een vrage wereld wat daar uitkomt


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 29-01-2009 11:54 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2009 11:19 schreef SkinPeeleR het volgende:
Het ging er in ieder geval om dat er in de Maya kalender een rekenkundige afwijking zat die in de loop der eeuwen een afwijking zou hebben gecreerd waardoor de datum 20-12-2012 eigenlijk ergens in mei 2008 uitkwam.


Het kan ook dat de gregoriaanse kalender die afwijking heeft en dat die niet in de Maya-kalender zit
Overigens is december 2012 nog steeds de in academicsche kringen geaccepteerde datum.
Weer die eurocentrische mentaliteit dat alles wat men niet helemaal begrijpt/kan bevatten te primitief is...


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 29-01-2009 11:55 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 29 januari 2009 11:20 schreef KTC het volgende:
***Lang verhaal***







Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-01-2009 12:05 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2009 11:54 schreef Digerdoden het volgende:
Weer die eurocentrische mentaliteit dat alles wat men niet helemaal begrijpt/kan bevatten te primitief is...

Waarom zou je zoiets zeggen? Is het opeens erg om skeptisch te zijn? Ik vind het een lichtelijk arrogante en bovenal rare uitspraak. Vooral door die koppeling tussen eurocentrisch zijn en daarom dingen niet meer kunnen snappen! Wut? Maakt dat je uitspraak meer waar dan dat je gewoon zegt dat iemand het niet begrepen heeft? Waarom verbanden leggen waar geen aanwijzingen voor zijn?

En zo'n uitspraak valt ook heel goed om te draaien naar die rare New-Age-uitwas dat alles wat meer dan duizend jaar geleden door een highe sjamaan bedacht is en enigszin de realiteit raakt wel waar móet zijn.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


KTC
Ancient Alien
Usericon van KTC
Posted 29-01-2009 12:12 by KTC Wijzig reactieProfiel van KTCQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kevintencatemusic

Laat iedereen maar in zn waarde, geloof wat je wil Er is sowieso een 2013 en 2014, en ik ga dood zo waarschijnlijk rond 2070



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 29-01-2009 12:33 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2009 12:05 schreef ZelThoR het volgende:
Waarom zou je zoiets zeggen? Is het opeens erg om skeptisch te zijn? Ik vind het een lichtelijk arrogante en bovenal rare uitspraak. Vooral door die koppeling tussen eurocentrisch zijn en daarom dingen niet meer kunnen snappen! Wut? Maakt dat je uitspraak meer waar dan dat je gewoon zegt dat iemand het niet begrepen heeft? Waarom verbanden leggen waar geen aanwijzingen voor zijn?

En zo'n uitspraak valt ook heel goed om te draaien naar die rare New-Age-uitwas dat alles wat meer dan duizend jaar geleden door een highe sjamaan bedacht is en enigszins de realiteit raakt wel waar móet zijn.

Die opmerking is tegen niemand persoonlijk bedoeld, maar was bedoeld om aan te geven dat we alleen maar vanuit Europees perspectief zien, net als bijvoorbeeld de ontdekking van Amerika, dat is ook al vele malen eerder 'ontdekt' voordat Columbus er aankwam.
Met deze zin doelde ik op mijn eigen uitspraak over de Gregoriaanse kalender.

Ja, uiteraard kun je het ook omdraaien naar de new-age beweging. Dat is ook de meest logische stap als men ervan uitgaat dat alles via in- en deductie is af te leiden. Ik sluit de mogelijkheid van een hogere entiteit niet uit, maar ik geloof er niet in zolang ik het niet gezien heb.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen