IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : 2012, eng jaar!!! Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-04-2010 16:43 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2010 16:42 schreef Mark het volgende:
blijkbaar is 'memeplex' een gangbare term.

Mjah, maar dat is al op het niveau van religies, levensbeschouwingen, ideologiën en dergelijke. En de memes moet elkaar ondersteunen om tot een memeplex te behoren. Dat het paaseieren-argument er is maakt de beledigdekatprojectie niet sterker.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-04-2010 16:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Eens, maar memone klinkt als een soort onderwaterspons.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-04-2010 16:46 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2010 16:46 schreef Mark het volgende:
Eens, maar memone klinkt als een soort onderwaterspons.



Lastig hoor, memetica


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-04-2010 16:47 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-04-2010 16:48 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Een memeum?

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 21-04-2010 16:49]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-04-2010 16:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2010 16:48 schreef Mark het volgende:
Een memeum?

Klinkt wel mooi Subtiele knipoog naar museum?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-04-2010 16:51 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

memeotheek


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-04-2010 16:52 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Die vind ik iets te direct, memeum is mooier.

Ik stem voor memeum!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-04-2010 16:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nou nog even Nature aanschrijven.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-04-2010 16:55 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2010 16:51 schreef ElitE het volgende:
memeotheek


De platvoerse variant van het memeum?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-04-2010 16:57 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

alleen voor obscene meme's


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 22-04-2010 9:43 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2010 16:24 schreef Mark het volgende:
klinkt best als vrouwelijke energie toch?
Tjong! Dale Pond heeft het ook over vrouwelijke energie bij de presentatie van dit onbeschrijflijke apparaat:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5430570751600484561&q=keely#docid=9125003792513982191


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-04-2010 9:44 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2010 16:57 schreef ElitE het volgende:
alleen voor obscene meme's
Hoe het het museum voor obscene memmen?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-04-2010 11:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Gaat het nog een beetje, meneer Droge?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-04-2010 12:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Wel een lange naam voor een museum.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 16-05-2010 14:45 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

Ik had een tijd terug de film 2012 gezien. Wat bagger zeg.


american psycho


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 22-06-2010 22:49 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

2012 is een heerlijk vermakelijke film. Het uitgangspunt is niet echt realistisch (maar dat geldt voor meer films; je moet er in mee gaan, net als bij Lord of the Rings), maar verder is het verhaal redelijk (wel erg typisch familiedrama met exen enzo) en bij vlagen spannend. Qua effecten is het echt prachtig om te zien

BTW, ik kreeg zojuist te horen dat de apocalyps binnen enkele weken gaat beginnen en 7 jaar gaat duren. De 'boodschapper' kon het niet goed uitleggen waarom, maar internet staat er vol van, dus schijnt het waar te zijn. Omdat het zo geupload staat Ze gaan met hun tijd mee...

Ik heb de boodschapper heengezonden met mijn eigen voorspelling, dat over 10 jaar internet nog steeds vol staat met eindtijdvoorspellingen, maar dat de data anders zullen zijn.

Sommige mensen...



Paljas
Usericon van Paljas
Posted 23-06-2010 4:48 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

This would be the way of the misanthrope
in order to create you must destroy
We would greet the nuclear morning mist
We would smile at all life dying
We would cherish each and every moment
and celebrate the return of Sin
We would bow to the planet's Iconoclast
we would march under the flag of Dominion and Hate
we would burn all conspirators
and their works with'em
We would reveal the only truth
we would make them really sorry
we would show them Sovereignty in true fashion
and then be a reflection of their loss
We would soak up the last joys of our lives
we would Hail that grotesque destiny we would walk on the last glory
and hope for blessing to come


Waldtyr
Usericon van Waldtyr
Posted 24-06-2010 9:34 by Waldtyr Wijzig reactieProfiel van WaldtyrQuote dit berichthttp://www.myspace.com/moonofblood

Voor de liefhebbers...

http://abundanthope.net/pages/AbundantHope_1/index.shtml


enjoy.

[Dit bericht is gewijzigd door Waldtyr op 24-06-2010 9:34]


neoplasma malignum


C. Christ
Usericon van C. Christ
Posted 24-06-2010 17:57 by C. Christ Wijzig reactieProfiel van C. ChristQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2010 4:48 schreef Paljas het volgende:
This would be the way of the misanthrope
in order to create you must destroy...
and hope for blessing to come


Satyricon toch???



ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 25-06-2010 19:37 by ProgTon Wijzig reactieProfiel van ProgTonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 22 juni 2010 22:49 schreef White Tree het volgende:
2012 is een heerlijk vermakelijke film. Het uitgangspunt is niet echt realistisch (maar dat geldt voor meer films; je moet er in mee gaan, net als bij Lord of the Rings), maar verder is het verhaal redelijk (wel erg typisch familiedrama met exen enzo) en bij vlagen spannend. Qua effecten is het echt prachtig om te zien

BTW, ik kreeg zojuist te horen dat de apocalyps binnen enkele weken gaat beginnen en 7 jaar gaat duren. De 'boodschapper' kon het niet goed uitleggen waarom, maar internet staat er vol van, dus schijnt het waar te zijn. Omdat het zo geupload staat Ze gaan met hun tijd mee...

Ik heb de boodschapper heengezonden met mijn eigen voorspelling, dat over 10 jaar internet nog steeds vol staat met eindtijdvoorspellingen, maar dat de data anders zullen zijn.

Sommige mensen...


Lord of the Rings heeft indd een goede boodschap :D kwade personen belanden dan nog niet in het vagevuur maar toch.
Ik heb 2012 nog niet gezien, waar is het op gebaseerd dan op de eindtijd of een lose kreet

[Dit bericht is gewijzigd door ProgTon op 25-06-2010 19:39]



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-06-2010 22:05 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-06-2010 22:08 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2010 19:37 schreef ProgTon het volgende:
Lord of the Rings heeft indd een goede boodschap :D kwade personen belanden dan nog niet in het vagevuur maar toch.

Ja, idd, mooi sprookjesboek met een prachtige uitleg van zwart/wit-moraliteit, -ethiek en -personages. Totaal onrealistisch dus.
quote:
Ik heb 2012 nog niet gezien, waar is het op gebaseerd dan op de eindtijd of een lose kreet

Wat denk je zelf. Het hele idee dat de eindtijd zich in 2012 aandient is sowieso ridicuul, denk je nou echt dat Hollywood opeens met een betere basis komt?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2010 22:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de film was alleszins de moeite niet


signature


Rix
is best gek.
Usericon van Rix
Posted 25-06-2010 23:08 by Rix Wijzig reactieProfiel van RixQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2010 22:08 schreef ZelThoR het volgende:Het hele idee dat de eindtijd zich in 2012 aandient is sowieso ridicuul


Inderdaad, dit is een New Age verzinsel.

20/12 2012 is, in de Maya calender 20.18.20.20.13

Elk deel tussen de puntjes telt op tot 20 (behalve het 2de, dat maar tot 18 gaat. Het eerste getal in de reeks = dagen.). Wat gebeurt er dus op 21/12 2012:
1.0.0.0.14

Nu komt de theorie van het einde der tijden vooral omdat men niet zeker is of de 13 in deze reeks verder telt tot 20, maar dan nog zijn er nog extra cycli die meetellen.

Er zijn zelfs steles waar men data op vind die meer dan 400 miljoen jaar in de toekomst tellen.

Ook is er geen enkele vorm van een eind-der-tijden voorspelling in Maya teksten.

Maar het blijft wel leuk, die mensen die dit geloven


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen