IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : 2012, eng jaar!!! Vorige pagina | Volgende pagina
webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-09-2002 22:36 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hier een mooie kalender , waarop te zien is hoe en wanneer deze wereld nog ten onder gaat tot 4,500,000,000 AD

http://chrisnelson.net/end6.htm


handig, kun je er rekening mee houden.


Oud Vuil.


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 03-09-2002 17:08 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 21:13 schreef Vampie het volgende:


Nee ff serieus..De natuur is flink in de war.Dat zou idd nogwel 'ns flink uit de hand kunnen gaan lopen.


Grapje hoop ik. Hoe zou je OOIT een uitspraak kunnen doen als "de natuur is flink in de war" vanuit menselijk perspectief?? Clicheematige onzin, een paar van onze dorpjes overstromen en "de natuur zal wel weer in de war zijn", ipv dat wij gewoon ons dorpje op de verkeerde plaats hebben gebouwd. Laat me niet lachen zeg...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 03-09-2002 17:13 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 3 september 2002 17:08 schreef Holocausto het volgende:
Hoe zou je OOIT een uitspraak kunnen doen als "de natuur is flink in de war" vanuit menselijk perspectief??
Omdat de meeste mensen gelukkig nog altijd over een stel hersens beschikken die ons in staat stellen dingen in een groter verband te zien, te relativeren en te reflecteren, te vergelijken en te extrapoleren.
quote:
Clicheematige onzin, een paar van onze dorpjes overstromen en "de natuur zal wel weer in de war zijn", ipv dat wij gewoon ons dorpje op de verkeerde plaats hebben gebouwd. Laat me niet lachen zeg...
Natuurlijk kun je ook gewoon oogkleppen opzetten en doen alsof er niets aan de hand is.. wat is nou de kans dat jij zelf nog gaat meemaken dat de klimaatveranderingen een dermate groot effect hebben dat de kwaliteit van jouw leven beinvloed wordt?

Heel makkelijk om dingen die je niet wil horen af te doen als cliché...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 03-09-2002 17:26 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 17:13 schreef helmet het volgende:
Omdat de meeste mensen gelukkig nog altijd over een stel hersens beschikken die ons in staat stellen dingen in een groter verband te zien, te relativeren en te reflecteren, te vergelijken en te extrapoleren.
Natuurlijk kun je ook gewoon oogkleppen opzetten en doen alsof er niets aan de hand is.. wat is nou de kans dat jij zelf nog gaat meemaken dat de klimaatveranderingen een dermate groot effect hebben dat de kwaliteit van jouw leven beinvloed wordt?

Heel makkelijk om dingen die je niet wil horen af te doen als cliché...



Met een uitspraak als "de natuur is in de war" ga je ten eerste al uit van orde in de natuur (als je mij die orde kunt aantonen neem ik terstond alles terug).

"Omdat de meeste mensen gelukkig nog altijd over een stel hersens beschikken die ons in staat stellen dingen in een groter verband te zien, te relativeren en te reflecteren, te vergelijken en te extrapoleren."

Volgens mij begrijpen wij mekaar niet helemaal. "groter verband"??? Een mens kan onmogelijk voorbij zijn eigen menselijkheid kijken. "groter verband" is dus pure onzin. Relativeren, extrapoleren, hartstikke fijn allemaal (wat zijn wij mensen toch slim heh, we kunnen alles zo relativeren dat het geen enkel raakvlak meer heeft met de realiteit...knap hoor ), hoop mooie woorden, maar komt nog steeds op hetzelfde neer: je bekijkt het alleen maar vanuit menselijk perspectief. Een uitspraak als "de natuur is flink in de war" is dan ook volkomen onzin, gezien het enige dat je "weet" van de natuur de voor jouw merkbare gevolgen zijn. Over "de natuur" zelf kun je dan ook NIETS weten en diagnoses stellen hierover is dan ook pure onzin.

"Heel makkelijk om dingen die je niet wil horen af te doen als cliché... "

Denk eerst eens langer dan een minuut hier over na voor je met dit soort retorische onzin komt.

[Dit bericht is gewijzigd door Holocausto op 03-09-2002 17:28]


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 03-09-2002 17:35 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 3 september 2002 17:26 schreef Holocausto het volgende:
Met een uitspraak als "de natuur is in de war" ga je ten eerste al uit van orde in de natuur (als je mij die orde kunt aantonen neem ik terstond alles terug).
Met het groeien van het inzicht van de mens is er in de natuur steeds meer orde aan te tonen en steeds minder chaos. Steeds vaker blijkt alles perfect te passen en abstracte theorieen in de praktijk ook daadwerkelijk terug te komen (om maar een ver gerelateerd voorbeeld te noemen, het terugkeren van fractals in de vormen van bladeren). Dus ja, ik, onder andere, ga er van uit dat er orde is in de natuur.
quote:
Volgens mij begrijpen wij mekaar niet helemaal. "groter verband"??? Een mens kan onmogelijk voorbij zijn eigen menselijkheid kijken. hoop mooie woorden, maar komt nog steeds op hetzelfde neer: je bekijkt het alleen maar vanuit menselijk perspectief.
Dat is niet helemaal waar. Je kunt je als mens namelijk ook in iemand of zelfs iets anders verplaatsen. En hoewel je natuurlijk eindeloos kunt filosoferen over hoe datgene de werkelijkheid dan ervaart is het minste wat we kunnen doen ons eigen gezichtspunt daar op te projecteren. Ik zeg niet dat het perfect is, maar we moeten het er maar mee doen.
quote:
Een uitspraak als "de natuur is flink in de war" is dan ook volkomen onzin, gezien het enige dat je "weet" van de natuur de voor jouw merkbare gevolgen zijn. Over "de natuur" zelf kun je dan ook NIETS weten en diagnoses stellen hierover is dan ook pure onzin.
Van die lallende zwerver op de hoek weet je ook dat ie flink in de war is, terwijl je eigenlijk alleen de merkbare gevolgen ervaart.. hoe is dat minder waar dan in een personificerende metafoor zeggen dat de natuur in de war is?
quote:
Denk eerst eens langer dan een minuut hier over na voor je met dit soort retorische onzin komt.
I resent that..


I'm not being rude. You're just insignificant.


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 03-09-2002 17:45 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 17:35 schreef helmet het volgende:
Met het groeien van het inzicht van de mens is er in de natuur steeds meer orde aan te tonen en steeds minder chaos. Steeds vaker blijkt alles perfect te passen en abstracte theorieen in de praktijk ook daadwerkelijk terug te komen (om maar een ver gerelateerd voorbeeld te noemen, het terugkeren van fractals in de vormen van bladeren). Dus ja, ik, onder andere, ga er van uit dat er orde is in de natuur.

Nee, naarmate de arrogantie van de mens groeit meent hij zijn eigen theoriën steeds meer in de werkelijkheid terug te vind. We hebben de prachtigste schemaatjes en tabelletjes gemaakt om alles te verklaren. Feit blijft dat we alleen ons eigen gezichtspunt hebben om vanuit te gaan en dus niks over een "universeel" begrip als "de natuur" kunnen zeggen.Eindeloos hetzelfde argument, ik weet het, maar daar komt het op neer.


Dat is niet helemaal waar. Je kunt je als mens namelijk ook in iemand of zelfs iets anders verplaatsen. En hoewel je natuurlijk eindeloos kunt filosoferen over hoe datgene de werkelijkheid dan ervaart is het minste wat we kunnen doen ons eigen gezichtspunt daar op te projecteren.
Je zegt het al: ons eigen gezichtspunt erop projecteren. Zegt dus niets over datgene zelf, laat staan de werkelijkheid die het ervaart, slechts over onze eigen ervaring ervan.

"Ik zeg niet dat het perfect is, maar we moeten het er maar mee doen."

Je geeft hier je eigen gebrek aan inzicht om zo'n uitspraak te onderbouwen toe. Dat we "het er maar mee moeten doen" is natuurlijk gebakken lucht.


Van die lallende zwerver op de hoek weet je ook dat ie flink in de war is, terwijl je eigenlijk alleen de merkbare gevolgen ervaart.. hoe is dat minder waar dan in een personificerende metafoor zeggen dat de natuur in de war is?


Dat durf ik te ontkennen. Je WEET niet dattie in de war is, hij past niet in jouw geordend systeem, waardoor je het "in de war" noemt, niets anders dan een benaming voor datgene dat niet overeenkomt met jouw ervaring van de werkelijkheid. Idem met "de natuur".

I resent that..

Laten we dit stuk maar achterwege laten in het vervolg, heeft weinig toe te voegen lijkt me.



hexxor
Usericon van hexxor
Posted 10-09-2002 22:23 by hexxor Wijzig reactieProfiel van hexxorQuote dit bericht

Wat de maya's wisten is dat de aarde net als een mens over chakra's beschikt. Ik vermoed zelf dat de aarde een levend organisme is als geheel. Bij de plaatsing van stonehenge, de piramide van gizeh en de plaatsing van maya tempels werd er rekening gehouden met de meridianen van de aarde. Stel dat de maya's doorhadden dat de aarde leefde en in overleg met de aarde zelf hun gebouwen oprichtten, dan zouden ze ook aan de aarde kunnen vragen wanneer deze zou sterven en deze zou geantwoord kunnen hebben 2012 ?

Het is maar een theorie en ik beschik over geen enkel bewijs hiervoor.

Aan de andere kant dachten de maya's ook dat hun einde was gekomen met de komst van de spanjaarden en ze hebben zich niet verzet en zijn gigantisch afgeslagd, terwijl ze met tienduizenden manschappen meer waren dan de invaders.

Er volgt nu een andere theorie.

De verschillende mensenrassen stammen af van verschillende alien mensenrassen die ieder een lading afgezet hebben op een ander continent. Afhankelijk van de astrologie breekt er een positief tijdperk aan voor een van die rassen. De zwarten hebben dat heel erg lang terug mee mogen maken, daarna waren de maya's en soortgenoten aan de beurt, daarna de blanken en nu is het de beurt voor de chinezen. Zowel de I'tjing als de maya kalender geeft 2012 aan als het einde. Ik zie dat zelf als een nieuw begin. Het blanke ras onderhoudt mogelijkerwijs nauwe banden op super-gouvernementeel niveau met verschillde alienrassen, waaronder aliens van venus en zogeheten reptillians. Die alien rassen houden verband met het arische ras. Op supergouvernementeel niveau wordt er beraadslaagt over de komende periode, de periode van de oosterlingen en ik vermoed dat de arische meesters hun periode van voorspoed wil verlengen. Daarom laten steeds meer organisaties, zoals de vrijmetselaren, de rozenkruizers, the new world order illuminati en er zijn er vast veel meer, iets van zich zien, zodat op een gegeven moment de hele westerse wereld weet wat er komen gaat en zich zal verzetten tegen het gele gevaar.

Een paar zorgzame ontwikkelingen vind ik het verdwijnen van de grondwet in de u.s.a. Daar is een wetsvoorstel aangenomen dat stelt dat als zij je een terrorist vinden, dat al je grondrechten dan vervallen.

Ook gaan er geruchten van vernietigingskampen, gevangenistreinstellen met genoeg capaciteit om 15 miljoen mensen te herbergen, chemtrail spraying en de stationering van miljoenen russische troepen op hun grondgebied. Die buitenlandse troepen dienen ervoor om de politie en militaire macht over te nemen in het land op het moment dat ze er een politiestaat van maken. In tegenstelling tot amerikaanse soldaten hebben russen er minder moeite mee om US citizens af te schieten. Om het gele gevaar tegen te houden zal de president de vrije hand nodig hebben om over z'n land te beschikken er zal martial law ingesteld moeten worden. Alle wapens van de burgerbevolking zullen ingenomen worden en ieder die zich daar tegen verzet zal verplaatst worden naar een vernietigingskamp om aldaar te verdwijnen. Om het volk zover te krijgen dat het goedkeuring verleent aan het instellen van martial law zal er een geweldige extreme terroristische aanslag plaatsvinden, of iets dat soortgelijke impact en nationalistisch gevoel te weeg brengt bij het volk. Het zal extremer worden dan de twin towers. Daarnaast gebruiken ze ook zendmasten om hypnotische golven uit te zenden om de vrije wil van het volk te onderdrukken.

Het zijn maar theorieën, maar neem ze mee in je achterhoofd de komende jaren en schrijf er coole nummers over.

[Dit bericht is gewijzigd door hexxor op 11-09-2002 19:14]


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-09-2002 22:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

wel coole theorien, zit er geen filmscriptje in of zo?


Oud Vuil.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-09-2002 22:36 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Vast wel meneer Wim

Wat ik wel heel erg vind is dat zo vreselijk veel mensen hun oogkleppen niet af willen zetten. Hallo mensen..de aarde gaat naar de klote...kijk om je heen,lees de nieuwsberichten!

-de poolkap smelt...nog meer dieren dood
-overal overstomingen ,tyfoons etc.

...maar er is niks aan de hand hoor...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-09-2002 22:39 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 september 2002 22:36 schreef Vampie het volgende:
Vast wel meneer Wim

Wat ik wel heel erg vind is dat zo vreselijk veel mensen hun oogkleppen niet af willen zetten. Hallo mensen..de aarde gaat naar de klote...kijk om je heen,lees de nieuwsberichten!

-de poolkap smelt...nog meer dieren dood
-overal overstomingen ,tyfoons etc.

...maar er is niks aan de hand hoor...


hmhmhm, en dan de us die dat verdrag in afrika niet door laten gaan, zij als grootvervuilers.



Oud Vuil.


antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 11-09-2002 10:44 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

De amerikaanse visie....:

2012?? Dat is toch nog tien jaar verder?, dat lossen we dan wel op....


why would you listen to me?


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2002 10:51 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

idd ja..Amerika..de onoverwinnelijke...

..laat de beesten maar dood gaan..laat er maar meer mensen sterven...zijn toch geen Amerikanen..


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 11-09-2002 11:10 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

Ik vindt dat Europa wat dat betreft ook best het goede voorbeeld mag geven, Amerika of niet.
En Rusland wil wel meedoen !
(wat betreft de Johannesburg top dan...)


why would you listen to me?


hexxor
Usericon van hexxor
Posted 11-09-2002 19:45 by hexxor Wijzig reactieProfiel van hexxorQuote dit bericht

Maar er komt natuurlijk nog meer kijken bij mijn theorieen en dat is het volgende.

De Illuminati of The New World Order, waarnaar ik verder zal verwijzen als NWO (zie hier hun website : http://oneworldorder.org/ ) wil de wereldbevolking terugbrengen naar het handhaafbare getal van 3 miljard inwoners. Dit willen ze bereiken in samenwerking met de reptillians zodat deze zich hier kunnen huisvesten. Hun thuisplaneet is stervende. De Reptillians zijn ons in evolutionair niveau een stapje voor en ze leven in het lagere deel van de 4e dimensie, dit houdt in dat ze zowel materie als materieloos kunnen zijn en ze voeden zich met angst en haat en dat heeft hun evolutie stopgezet. Er zijn bepaalde families waaronder het engelse koningshuis en de bush familie die makkelijker gepossessed kunnen worden door de reptillians in niet materiele vorm en onder andere op die manier oefenen ze hun macht uit.

Om de wereldbevolking terug te brengen hebben ze een prachtig virus gefabriceerd, AIDS. Dat virus was in eerste instantie bedoeld om de negerbevolking uit te roeien en dat is ze ook aardig gelukt. Het virus had alleen een eigen wil en iedereen kan het nu krijgen. De Afrikaanse variant is vele malen heftiger en werkt sneller dan de versie die in het westen rondzwerft.

Ook gaat de theorie de ronde dat de genezing voor AIDS en ook die voor kanker al lang gevonden is. AIDS zou door middel van een zapper die energiegolven door je heen stuurt op de frequentie van het virus genezen te zijn en kanker, dat is een wat langer verhaal dat ik voor een andere keer bewaar. Ik heb ook voor deze theorie uiteraard geen enkel bewijs, maar dat meekt hem niet minder interessant.

De grootste bronnen van inkomsten voor de NWO, dat zijn de media die zij volledig beheersen en de farmacie. Geneeskunde en farmacie studenten worden vanaf het begin van hun studie geindoctrineerd en ze krijgen stapels folders en post van pillendraaiers die hun subsidie verlenen voor het gebruik van hun dure product. Een kankerpatient levert de industrie $200.000 op. De artsen willen hun patienten wel genezen en zijn veelal pionnen in dit spel, maar de industrie wil graag dat de mensen langzaam maar zeker doodgaan terwijl ze zoveel mogelijk van hun geld in de hun dure middelen stoppen. Kijk maar eens op de bijsluiter van de meeste medicijnen. Neem dit tegen dit (het bestrijdt vaak alleen het symptoon en niet de oorzaak) maar let op je krijgt er darmklachten, misselijkheid, koppijn, duizeligheid etc. van, maar dat is heeeeelemaaaaal niet erg, want daar hebben we weer andere dure medicijnen voor toch ?

Zo werken ze de wereldbevolking terug naar 3 miljard en verdienen ze er nog handenvol geld aan ook. De media zendt in muziek, in reclame en in films en al het andere wat ze uitzendt verdovende boodschappen uit. Die zorgen voor de eerder genoemde oogkleppen.

Daarnaast zijn er veeeeel te veel zendmasten voor mobiele telefonie. De dekking is meer dan 300%. Dat is omdat een deel van de masten tegelijk dient als afweergeschut voor alien spacecraft en ze zenden uit die masten hypnotische golven die volgens de geruchten laat dit jaar opgeschroefd zullen worden.

Let ook eens op de lucht op zondag en maandag. Er vliegen dan extreem veel vliegtuigen rond die een raster of een ster van sproeisporen achter zich laten, chemtrails, wat er in die sporen zit ?? ik heb geen idee en ik heb voor alles wat ik hier schrijf ook geen enkel bewijs, dat even voorop. Wat er volgens de complot theorie in zit, dat zijn chemische en biologische milde wapens die onze oogkleppen stevig op hun plek houden en die onze weerstand en humeur verslechten.

Nog een Theorie :

De vrijmetselaars beschikken (op hun hoogste niveaus) over telepathie. Met die telepathie kunnen ze als ze met 3 man samenwerken gedachten in je hoofd plaatsen. Je kunt de geplaatste gedachten niet onderscheiden van je eigen gedachten en op die manier hebben ze volgens mij Pim Fortuijn laten vermoorden door Volkert. Volkert was de pion en Mat Herben is onze link naar de vrijmetselaars. Ik weet het, erg ver gezocht, maar wel weer interessant. Op dezelfde manier hebben ze ook "de moordenaar" van JFK een paar schoten laten lossen. Princess Diana zou volgens een zulu shaman die vlak voordat ze vermoord werd een gesprek met haar had terwijl ze belde vanuit een supermarkt telefoon, vermoord zijn omdat ze de ware reptillian identiteit van het koningshuis wilde onthullen. Stephen King zou overigens zulke mooie en griezelige boeken kunnen schrijven omdat hij zelf deel neemt aan satanische rituelen. Zo is hij gezien met een hoop andere voorname personen terwijl ze in een ritueel een standbeeld van de bosgod Pan tot leven wekten.

Een ding zit me nog vreselijk dwars en dat is dat er nog steeds geen hard bewijs is voor de betrokkenheid van Bin Laden bij de WTC aanslagen. Ik denk dat het een complot is. Bin Laden is volgens mij beste maatjes met Bush en hangt nu lekker rond in het witte huis met z'n harem in de Yakuzi. Die vage video zegt me helemaal niks, we zijn hals over kop een oorlog ingetrokken die Bush nu gebruikt om z'n positie in het midden oosten te versterken en om een landingsplaats te hebben van waaruit Irak aangevallen kan worden. If you're not with us, you are against us was voldoende om Kok in 5 kleuren in z'n broek te doen scheiten. Jammer dat Pim er niet meer is.....


grafhond
en zu is da
Usericon van grafhond
Posted 11-09-2002 19:47 by grafhond Wijzig reactieProfiel van grafhondQuote dit bericht

pfff... gezeik


slayer tiete grolsch


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-09-2002 19:48 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

tja.. of niet he..


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 11-09-2002 19:49 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

on topic!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-11-2002 18:02 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 3 september 2002 17:35 schreef helmet het volgende:
Steeds vaker blijkt alles perfect te passen en abstracte theorieen in de praktijk ook daadwerkelijk terug te komen (om maar een ver gerelateerd voorbeeld te noemen, het terugkeren van fractals in de vormen van bladeren). Dus ja, ik, onder andere, ga er van uit dat er orde is in de natuur.

"If the claims made by the accomplished biophysicist Andras Pellionisz hold any water, life's blueprints may indeed be in fractal patterns found in the DNA. In a human, genes constitute only around 2-3% of the total DNA (the exons). The rest of the non-genic DNA (called introns) play a role that has not yet been understood and some have even suggested that these may merely be evolutionary leftovers. Removal of this "junk-DNA", however, has been proven to be lethal. The introns, he claims, may have the "building construction blueprints" in the form of fractal patterns that the exons use to build living tissue. A patent application covering attempts to count, measure and compare the fractal properties of introns for diagnostic and therapeutic purposes has been made. He hopes his patent will help him launch his company and make it a key player in this field."

(Bron: Slashdot)

Dit dus om mijn eigen opmerking een beetje kracht bij te zetten.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 23-11-2002 11:44 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

volgens een goede bron komt Satan ons pesten op 6 juni 2006

:p


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-11-2002 12:18 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Leuke theorieen Hexxor! Erg leuk om te lezen. Hoewel ik het niet geloof zorgt het wel weer voor nieuwe input in mn hoofd


I can't shoot straight unless I've had a pint!


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 01-12-2002 16:46 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Er zijn zo verschrikkelijk veel kalenders en jaar tellingen en niemand kan er iets met zekerheid over zeggen hoewel dat wel gebeurd uiteraard.
Ikzelf ben vrij veel bezig met studie over de bedelingen heel erg intressant, dit gaat ook over gebeurtenissen in het verleden en in de toekomst.
Dat 2012 een eng jaar is vind ikzelf maar een zwakke variant op een heleboel andere voorspellingen van waar dan ook in deze wereld onderzocht, ik moet zeggen dat ik wel paar betere gehoord heb, je vind practisch altijd wel gaten waar ze niks mee konden en vervolgens met een mooi verhaal om heen draaien.

En dat de natuur op drift raakt is natuurlijk onzin, kijk maar is goed naar het verleden dan zie je duidelijke (of minder duidelijke) patronen in natuur rampen en dergelijke, dat soort dingen zijn er altijd al geweest ik persoonlijk vind eerder dat de mens op drift raakt en z'n grip op de realiteit steeds meer kwijt raakt waar ze dan ook nog blij mee zijn ook.
We gaan steeds meer vreemde dingen doen en zijn er van overtuigd om over paar jaren weer dingen te doen die we nu nog voor onmogelijk houden, dit is niets meer dan een neerwaardse spiraal.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 01-12-2002 18:01 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

1: Ik geloof dat de derde wereldoorlog er aan zit te komen, dat hij waarschijnlijk onvermijdelijk is tenzij er mensen massaal gaan protesteren

2: Ik geloof dat de mens de aarde kapot aan het maken is en daar al tijden geleden mee is begonnen

3: Ik geloof dat Amerika op dit moment het gevaarlijkste land ter wereld is, en op de tweede plaats china, derde plaats rusland, Irak als fijne vierde plaats houder

Mensen zijn zo dom en laten zich de meest belangrijke rechten ontnemen onder het mom van "opofferingen die men moet maken voor de veiligheid" Fuck de veiligheid!!! Fuck het leger, fuck de oorlog, fuck de klote golf van geweld die onze wereld omhelsd terwijl de mensen in hun luie stoelen zitten te vegeteren terwijl hun rechten onder hun neus weggekaapt worden

Soms denk ik dat we het einde verdienen... maar gelukkig niet te vaak


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 01-12-2002 18:03 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

De hippie in me zegt dat we het kunnen veranderen, de 21ste eeuw cynicus schud zijn hoofd en probeert de hippie te wurgen

Wat is er aan de hand met deze wereld?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 01-12-2002 18:05 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Kom nou we zitten al vanaf het einde van de 2e wereld oorlog al te wachten op nummertje 3!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Mordon
and don't deny your life's a living hell...
Usericon van Mordon
Posted 19-12-2002 14:27 by Mordon Wijzig reactieProfiel van MordonQuote dit bericht

zeg, we kunnen er wel wat aan doen.

ik denk niet dat niemand ziet dat de aarde vergaat onder de stomiteiten van de mensen.

we kappen al onze bomen weg, die ons zuurstof produceren. we gassen er extra op los met maar een persoon in een auto die een ton weegt. (zie je ALTIJD!!! in de spits)

we maken elkaar af om NIKS! oorlog kan zo over zijn. als je dat maar WILT

honger hoeft niet. er is meer dan genoeg voedsel voor iedereen op aarde.

we denken nog steeds dat we grond kunnen "bezitten". we begrijpen maar niet dat het van de aarde is. dat je het kunt gebruiken, okee, dat je er zorg over mag dragen is wel oke.

iedereen is ook maar ingesteld op "hebben, hebben en hebben" dus ik zou zeggen: DEEL!

Gij zeit goden (citaat van "god")

ALLES KAN!

er is niet iets als "moeten" of "niet moeten"

je bent op aarde om hier de hoogste liefde van "god" te ervaren.

zo. een paar dingetjes even duidelijk stellen.
veel ervan heb ik uit boeken en persoonlijke ervaring. sommige dingen heb ik zelf ervaren.

boeken die ik iedereen kan aanraden:

the last houres of ancient sunshine - thom hartman

een ongewoon gesprek met god - neale donald walsch

loop eens de biep of boekenzaak (de betere boekenzaak: geen "bruna") in en kijk eens rond bij boeiende boeken. zoek naar de boeken die je boeien: zoek je diepste waarheid, de grootste weisheid, en de hoogste liefde. liefde is alles!

groeten! Bart


sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I...


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen