IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Offer hier je kleine konijntje aan Satan (Black Metal Topic) Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-09-2009 9:33 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 6 september 2009 20:23 schreef Metalhead22 het volgende:
Mocht ik te weinig of niet begrijpen; nee

Fixed


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-09-2009 11:51 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Oja, tuurlijk. He, verdorie.

Het blijft vervelend dat de geest van ZelThor op een X4 9950 Quadcore loopt, terwijl de rest van de ZM'ers is blijven steken op de Pentium 4.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-09-2009 13:03 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 7 september 2009 11:51 schreef Metalhead22 het volgende:
Oja, tuurlijk. He, verdorie.

Het blijft vervelend dat de geest van ZelThor op een X4 9950 Quadcore loopt, terwijl de rest van de ZM'ers is blijven steken op de Pentium 4.



Rustig maar, ik meende het niet echt; je hoeft me niet altijd serieus te nemen

(overigens is dat inderdaad jammer)


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-09-2009 23:13 by M. Profiel van M.

quote:
Op 5 augustus 2009 10:53 schreef NecRobert het volgende:
BM tip van de dag: Blutvial - I Speak of the Devil

Engelse band met Aort van Code. Erg gave black metal in de stijl van oude Gorgoroth en Mayhem.

Check Full Moon Possession:

http://www.myspace.com/blutvial

Er staan inderdaad een paar errrrg vette nummers op deze plaat. Niet alles is van even hoog niveau maar het is wel weer fijn materiaal voor je black metal fix.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Waldtyr
Usericon van Waldtyr
Posted 10-09-2009 1:59 by Waldtyr Profiel van Waldtyrhttp://www.myspace.com/moonofblood

quote:
Op 9 september 2009 23:13 schreef M. het volgende:
Er staan inderdaad een paar errrrg vette nummers op deze plaat. Niet alles is van even hoog niveau maar het is wel weer fijn materiaal voor je black metal fix.


Lekker riffwerk, en ook geen tekort aan snerpende drive in het gitaarwerk. al doet de sound me ook wel een beetje aan Burzum denken.
Ook de trage stukken komen pakken over.

Over trage black gesproken; Trollskogen:

http://www.myspace.com/trollskogen

Totenwache, lekker melancholisch en slepend album.


neoplasma malignum


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-09-2009 23:05 by Hexegot Profiel van Hexegot

Merrimack heeft ook weer een nieuwe uit (eindelijk).



Argh
Usericon van Argh
Posted 12-09-2009 23:07 by Argh Profiel van Argh

tof artwork, is het wat? nog iets vernieuwends ofzo? begin dit genre een beetje uit het oog te verliezen.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-09-2009 23:22 by Hexegot Profiel van Hexegot

Ik vind ze sinds de vorige plaat best goed. Vooral wat riffs betreft vind ik ze stukken gaver (en creatiever) dan een hele sloot andere bands, zonder dat het gelijk pielmetal wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 12-09-2009 23:27]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-09-2009 16:20 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Een van mijn nieuwe ontdekkingen:
Otargos. Snelle en hele smerige black metal uit Frankrijk.
http://www.myspace.com/otargos



I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-09-2009 17:14 by M. Profiel van M.

Dat Altar of Plagues is echt dé shit, man.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 26-09-2009 17:25 by Nimbus Profiel van Nimbus

Ja, wat is er tof aan? Ergens mee te vergelijken?
Heb hem hier geloof ik, maar ik heb hem nog niet geluisterd.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-09-2009 17:32 by M. Profiel van M.

Het heeft iets weg van Wolves In The Throne Room vind ik. Scheurende black metal met postrock- en ambient-achtige passages (en in het derde nummer zit een stuk dat tegen Khanate aanleunt). Erg verslavend.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 26-09-2009 17:38 by Nimbus Profiel van Nimbus

Klinkt goed, zeker luisteren dus.

Khanate, dat is toch (zieke) drone/doom?


R.
Usericon van R.
Posted 26-09-2009 17:44 by R. Profiel van R.

http://www.myspace.com/voidoffunus

Nieuw Nederlands bandje.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-09-2009 17:46 by M. Profiel van M.

quote:
Op 26 september 2009 17:38 schreef Nimbus het volgende:
Klinkt goed, zeker luisteren dus.

Khanate, dat is toch (zieke) drone/doom?

"Ziek" is het goede woord voor Khanate ja .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-09-2009 18:13 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 26 september 2009 17:32 schreef M. het volgende:
Het heeft iets weg van Wolves In The Throne Room vind ik. Scheurende black metal met postrock- en ambient-achtige passages (en in het derde nummer zit een stuk dat tegen Khanate aanleunt). Erg verslavend.


Die ga ik opzoeken


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-09-2009 18:45 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Nog maar eens even Ekove Efrits pluggen met een youtube file (geen video alleen geluid.)



Erg gave depri black uit Iran! Zie hier voor meer info.

Deze gast verdient aandacht!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-09-2009 19:47 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 26 september 2009 17:25 schreef Nimbus het volgende:
Ja, wat is er tof aan? Ergens mee te vergelijken?
Heb hem hier geloof ik, maar ik heb hem nog niet geluisterd.


Schaamt u, één van de beste nieuwkomers in het genre.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-10-2009 18:15 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
DIMMU BORGIR Frontman, Ex-GORGOROTH Bassist Join Forces In OV HELL - Oct. 22, 2009

Out of Norway's biggest and darkest metal bands rises OV HELL. This group of Satan's all-stars has been sharpening their teeth in some of black metal's most influential bands for many years. Known as key figures in bands such as DIMMU BORGIR and GORGOROTH, Shagrath and King have come together to bring forward a new chapter in Norwegian black metal history. OV HELL will carry on in the same tradition for which King and Shagrath are known, but the collaboration between the two will mark a new era for them both.

Frost, Ice Dale and Teloch have been recruited for the first full-length release. The album, whcih is due in early 2010 via Indie Recordings, will contain all of the power and blast beats worthy of their evil pedigrees. Expect an assault on all false gods and hypocrisy that is of this world today.

"The first OV HELL release will contain music I've worked on in my GORGOROTH and GOD SEED years," says King. "It's been a little hell to actually see this music form into a band, so the name of the band is quite suitable. Through the first song I got from Shagrath, I knew that he would be the perfect man to join forces with. He has strong individual qualities and a strong will to power. I am very positive that when we finish up this album it will be an album that won't sound like anything we have done before, and with a quality that won't stand back from anything presented in black metal earlier!"

"With both of our demanding music careers and other projects, timing was not on our side," adds Shagrath. "After last year's Inferno festival, King and I yet again joined forces to brainstorm our need to collaborate our passion for dark art. Over the course of the past year, King sent me demo ideas that were so inspiring it made me put my skeptic feelings aside. I wasn't sure if I wanted to have another black metal project but my unquenchable thirst to explore my darkest beast launched the birth OV HELL. The majestic OV HELL has become a band that reflects our roots, raw, ugly, arrogantly blasphemous with uncompromising truth from two influential Norwegian musicians needing to express our primitive side, straight out OV HELL."


http://www.myspace.com/ovhell

Klinkt erg als Gorgoroth/God Seed.


Faustian Spirit of the Earth


Argh
Usericon van Argh
Posted 22-10-2009 18:36 by Argh Profiel van Argh

Jammer dat Shagrath precies dezelfde zangstijl hanteerd als in dimmu borgir


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 24-10-2009 17:50 by Brent_ Profiel van Brent_

Ben opzoek naar nog wat leuke bandjes in de richting van Watain, Funeral Mist, Pest, Shining, Mayhem (Attila periode), Deathspell Omega om maar wat te noemen. Iemand nog leuke ideeën?


valfar
Usericon van valfar
Posted 24-10-2009 18:15 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 24 oktober 2009 17:50 schreef Brent_ het volgende:
Ben opzoek naar nog wat leuke bandjes in de richting van Watain, Funeral Mist, Pest, Shining, Mayhem (Attila periode), Deathspell Omega om maar wat te noemen. Iemand nog leuke ideeën?


Deze bands zijn allemaal verschillend van elkaar, dus ik zou zou de helft van alle bands op metal-archives aan kunnen raden. Maar vul de bands eens in bij dis-order, dan krijg je ook al veel tips.



Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 24-10-2009 18:17 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Pff, er is zó veel.

Kleine greep; bekend met Glorior Belli, Heamoth, Svart, Ofermod, Ondskapt, Chaos Moon, Leviathan, Xasthur, Blut Aus Nord, Code, Peste Noire, Wolves In The Throne Room?

Om maar wat te noemen.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 24-10-2009 19:06 by Brent_ Profiel van Brent_

quote:
Op 24 oktober 2009 18:17 schreef Metalhead22 het volgende:
Pff, er is zó veel.

Kleine greep; bekend met Glorior Belli, Heamoth, Svart, Ofermod, Ondskapt, Chaos Moon, Leviathan, Xasthur, Blut Aus Nord, Code, Peste Noire, Wolves In The Throne Room?

Om maar wat te noemen.


Ik noemde idd maar een aantal verschillende bands op om een impressie te geven van de blackmetal die ik trek. Ik ben er niet heeeeeel bekend mee dus vandaar!

Van dit lijstje ben ik bekend met Glorior, Ondskapt, Leviathan, Xasthur, Blut aus Nord, Peste Noire & WITTR. Op Xasthur na bands die ik zeker trek!! De rest niet dus die ga ik checken. Aan metal-archives te zien kan ik hier wel wat mee dus dankjewel! Mijn vraag is beantwoord en ik heb weer wat leuke bandjes om te checken dit weekend, thanks! Ik laat nog weten wat ik er van vind


Silence
Usericon van Silence
Posted 24-10-2009 19:10 by Silence Profiel van Silence

Check Blutvial ook, trouwens!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen