IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Emmure Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-04-2009 18:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Pas ontdekt, ik vind het fucking vet.

Bijna alleen maar fokking lompe beatdowns, "chuggish". Ik trek het goed.

http://www.myspace.com/emmure


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 04-04-2009 21:30 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

idd samen met Winds Of Plague trek ik dit erg goed. Het zal live wel een poserbende zijn, maar goed...


Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 04-04-2009 22:06 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

Harde band ja.

In Bochum speciaal voor deze band heen geweest. Geluid stond kut, er waren niet bijster veel mensen. Maar die mensen die er wel waren stonden vooraan keihard mee te bleren, frontman die je aankijkt alsof hij pillen op heeft en mensen die alles naar de klote helpen. dan weet je weer waarom je in Duitsland zit en niet in Nederland.

Poser kan best. Lijkt me heel duidelijk dat de band zich daar ook op richt en er tevreden mee is. Ik was sowieso sjaak afhaak toen ze die Bokshandschoenen in de merch deden.. 'wear 'em in the pit' fuck dat.

Lyricaal en muzikaal vind ik The Acacia Strain trouwens nog altijd een 3000+. Vooral na dat laatste album van Emmure. Maar ondanks de bijna identieke nummers (tov TAS) van Goodbye to the Gallows, vind ik dat een vet album van Emmure.

[Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 04-04-2009 22:09]


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 04-04-2009 22:19 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Op musicmeter leerde ik het album Goodbye to the Gallows kennen doordat iemand het aangaf in het 'metal album van de week' topic. Ik vind het maar bar niks.
Het had allemaal veel lomper en chaotischer kunnen zijn, maar die productie is zo immens glad...


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-04-2009 22:41 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2009 18:54 schreef Snaack het volgende:
Pas ontdekt, ik vind het fucking vet.

Bijna alleen maar fokking lompe beatdowns, "chuggish". Ik trek het goed.

http://www.myspace.com/emmure


Vooral de EP "The complete guide to needlework" ragt de pan uit. Niet zo origineel, maar o zo doeltreffend!

And when i show up at your wedding: I bring flowers, WITH A SHOTGUN!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 04-04-2009 22:48 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen



I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Orklord
Usericon van Orklord
Posted 04-04-2009 22:54 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Hmm klinkt wel aardig, maar het doet mij (nog) niet zoveel. Ik mis hier toch iets bij wat een Winds of Plague wel heeft.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-04-2009 22:58 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Maar WoP is ook meer deathmetal dan Emmure he. Emmure is imho meer mosh/metalcore[/purist]

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 04-04-2009 22:59]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-04-2009 13:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2009 22:48 schreef XnegativeX het volgende:
Probeer dan dit ook even:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3131007?hl=Seneca


Leuk, thnx.


Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 05-04-2009 13:42 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

Ik ga niet zo hard op seneca, Dragonforce- core is niet echt mijn ding. Snap ook weinig wat zon band te maken heeft met Emmure

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3136739

Dit wel.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-06-2009 22:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2009 22:19 schreef Alterprince het volgende:
Op musicmeter leerde ik het album Goodbye to the Gallows kennen doordat iemand het aangaf in het 'metal album van de week' topic. Ik vind het maar bar niks.
Het had allemaal veel lomper en chaotischer kunnen zijn, maar die productie is zo immens glad...


Welke klojo doet dat nu? Ah juist, ik...

Goodbye to the Gallows blijft één van mijn favoriete albums aller tijden. Damn, vette scheisse.

They will find
my corpse
on the shower floor!


En die 'Wahahahaha' niet vergeten.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 28-07-2009 15:01 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Nieuwe song, mokerhard!!!!
Teringvette vertraging op het eind *beuk*

http://www.myspace.com/emmure

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 28-07-2009 15:02]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-07-2009 0:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Yup, heb het ook al gehoord, ik ben echt retebenieuwd naar die nieuwe plaat. Het nummer klinkt in ieder geval al beter dan alles van The Respect Issue samen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 29-07-2009 0:09 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Inderdaad, gare plaat is dat man!
Komen in 't najaar naar Nederland, alles stuk!!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-07-2009 0:12 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Oktober met Caliban geloof ik?


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 29-07-2009 0:31 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

@ Snaack,
Ja man, met Suicide Silence auch dabei! Even vakkundig de Helling van een nieuwe interieur voorzien.


Por Vida


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 29-07-2009 0:35 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Caliban als headliner idd, beetje jammer.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 29-07-2009 0:41 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

En voor de liefhebber, en niet ontopic I know: Ik heb net even de nieuwe Merauder binnengeslurpt. Tandjes wat een lekkere plaat. Maar dat even terzijde. Emmure: Komt U maar.


Por Vida


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-07-2009 10:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2009 0:31 schreef pitboss het volgende:
@ Snaack,
Ja man, met Suicide Silence auch dabei! Even vakkundig de Helling van een nieuwe interieur voorzien.


Haha, harrrrd!

En kan ik vroeg naar huis want Caliban vind ik echt kudt


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-07-2009 13:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Jullie vergeten After the Burial en Maroon te vermelden, die touren lekker mee. Een line-up om van te kwijlen

En bij Emmure gaat alles inderdaad kapot, wat wil ik die band graag live zien


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Freakmuziek
Usericon van Freakmuziek
Posted 17-01-2010 19:11 by Freakmuziek Wijzig reactieProfiel van FreakmuziekQuote dit bericht

ok ik snap echt niet wat iedereen zo briljant vind aan deze band.Een stel kleuters die denken dat ze het zijn omdat ze een paar breakdowns in hun muziek zetten met een dubbele bas overweg kunnen en wat puberale frustraties zitten te brullen.Looks like Victory Records got them self another pocket filler


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-01-2010 19:30 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2010 19:11 schreef Freakmuziek het volgende:
Een stel kleuters die denken dat ze het zijn omdat ze een paar breakdowns in hun muziek zetten met een dubbele bas overweg kunnen en wat puberale frustraties zitten te brullen.


Inderdaad, daar hou ik wel van, heb je nog aanraders in dat straatje?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 17-01-2010 19:45 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2010 19:11 schreef Freakmuziek het volgende:
ok ik snap echt niet wat iedereen zo briljant vind aan deze band.Een stel kleuters die denken dat ze het zijn omdat ze een paar breakdowns in hun muziek zetten met een dubbele bas overweg kunnen en wat puberale frustraties zitten te brullen.Looks like Victory Records got them self another pocket filler


Klasse kerel!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Freakmuziek
Usericon van Freakmuziek
Posted 18-01-2010 18:44 by Freakmuziek Wijzig reactieProfiel van FreakmuziekQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2010 19:30 schreef BenKnuckles het volgende:
Inderdaad, daar hou ik wel van, heb je nog aanraders in dat straatje?


en band dat niks mee te maken heeft maar wel in het 'core' straatje word gezet Horse The Band maar die ken je waarschijnlijk al.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-01-2010 20:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ja, maar dat vind ik echt huppelkutmuziek Ik heb liever pubers en breakdowns en wat je daar nog allemaal zei.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2010 20:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en Iwrestledabearonce?


signature


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen