IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Emmure Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-02-2011 23:14 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat was even twijfelen man, want het 'probleem' is dat men het cijfer als representatief ziet voor een algemeen beeld van het album. Ik vind het een bijzonder sterk album, maar ik weet ook dat het is omdat het fanboi-gehalte hier enorm hoog ligt en omdat ik scenepoints wil van Frankie. Objectiviteit is een bitch, knah mean?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 28-02-2011 23:29 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ja, I know whut you're teiping.

Maar de voorganger gaf je nog 93 punten en deze vind je nog sterker.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 28-02-2011 23:30]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-02-2011 23:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Haha inderdaad, maar daarom staat er in de review ook vermeld dat ik die nu een pak minder punten zou geven


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2011 23:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mdie Bridal Procesdinges had ik vandaag zitten luisteren en voelmde echt als een Behemothcore plaat

deze ook?


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 28-02-2011 23:37 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Jij stoot je niet twee keer aan dezelfde steen, kwestie van indekken.

Ik twijfel nog of ik dit wel moet proberen. Als ik ergens een schijthekel aan heb zijn het wel elektronische effecten op zang. Maakt niet uit of het veel of weinig gebeurt, het verstoort mijn luisterbeleving.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-03-2011 0:07 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2011 23:35 schreef Hypnos het volgende:
mdie Bridal Procesdinges had ik vandaag zitten luisteren en voelmde echt als een Behemothcore plaat

deze ook?


Nope, helemaal niet. Dit heeft niets met Behemoth van doen. Je zou het (een beetje) de Lionheart-versie van deathcore kunnen noemen, voor zover dat mogelijk is.

quote:
Op 28 februari 2011 23:37 schreef bokaj het volgende:
Jij stoot je niet twee keer aan dezelfde steen, kwestie van indekken.

Ik twijfel nog of ik dit wel moet proberen. Als ik ergens een schijthekel aan heb zijn het wel elektronische effecten op zang. Maakt niet uit of het veel of weinig gebeurt, het verstoort mijn luisterbeleving.


Dan denk ik niet dat je deze plaat zal trekken. Het staat, zoals vermeld, echt bol van de productie-effecten. Maar je kunt natuurlijk proberen. Als het kut is, ga je je favoriete muziek meer waarderen


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 01-03-2011 0:18 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Even normaal doen tegen Ben.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-03-2011 19:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die DJENT sukkkkt


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 24-03-2011 19:54 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Djent :') De meest debiele genrenaam ooit


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-03-2011 20:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2011 19:00 schreef Hypnos het volgende:
die DJENT sukkkkt


Ik heb in Emmure nog geen djent kunnen opmerken.

Eens met Argh btw. Blijkbaar klinkt 'djent' cooler dan 'Meshuggah-kloon'.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-03-2011 20:36 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2011 23:08 schreef bokaj het volgende:
Hier maar even, want reageren op de FP lukt niet. Als ik het goed begrijp geef jij het album gewoon 90 punten? Doe dat dan ook Ben.


Mocht niet van mij


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-03-2011 20:39 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2011 19:54 schreef Argh het volgende:
Djent :') De meest debiele genrenaam ooit


''LATEN WE EEN NIEUWE GENRENAAM VERZINNEN!!! ''

''JAAAAA MAAR HOE GAAT DIE HETEN DAN??/''

''JA NOU KIIJKK!!! ALS IK DIT DOE WAT DOET MIJN GITAAR DAN?''

''DJUNDJUNDJUNDJUN''


''AAAHHHVETTTMANANANNNNN!!!!!!!!!!!''


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-03-2011 20:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 24-03-2011 20:42 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Het was toch een verbastering van het woord Ambient?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-03-2011 20:45 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2011 20:42 schreef Argh het volgende:
Het was toch een verbastering van het woord Ambient?


ORLY? Djent heeft in ieder geval niks te maken met Emmure


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Argh
Usericon van Argh
Posted 24-03-2011 22:12 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Was het maar waar, dan was dit een stuk minder saai geweest


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-04-2011 0:42 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



YOU KNOWWW IT'S ALLL A GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMEEEEEE, THAT WE'RE PLAYYYYYYYYYYYYING BACK AND FOOOOOOOOOOOOORTH!!!!

Enige vette nummer van Emmer.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-02-2012 0:00 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Nieuwe clip:


Tekstueel hoogstandje, maar wel een retegaaf nummer. Krijgt mij live van de ene naar de andere hoek van de zaal in drie seconden.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-02-2012 0:43 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Daar heb je het toch fliink mis. Twee secties die achter elkaar herhaald worden. Wat een trieste kutband is het toch ook. En volgend jaar een nieuw album, zal ook gebaseerd zijn op tien losse ideetjes.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-02-2012 0:49 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Je vindt het erg leuk om ook eens een band te haten, he


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-02-2012 20:51 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2012 0:00 schreef BenKnuckles het volgende:

Tekstueel hoogstandje, maar wel een retegaaf nummer. Krijgt mij live van de ene naar de andere hoek van de zaal in drie seconden.


+ 1.

quote:
Op 5 februari 2012 0:43 schreef iPim het volgende:
Wat een trieste kutband is het toch ook. En volgend jaar een nieuw album, zal ook gebaseerd zijn op tien losse ideetjes.


+ 1.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-02-2012 22:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Oh btw, het album zou over enkele maanden al in de schappen moeten liggen. Ik kijk er al naar uit

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 05-02-2012 22:01]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 09-03-2012 0:15 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



HIPSTERBRILCORE


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 04-04-2012 2:19 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Dat PITCHFORKPETJE1!! geeft het ook al weg.

quote:
Op 24 maart 2011 20:04 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik heb in Emmure nog geen djent kunnen opmerken.
Qua muziek niet, maar het heeft wel de typische plastieken djentsound.

Krijgt mij live van de ene hoek van de zaal naar de uitgang/bar/rookhok in drie seconden.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 04-04-2012 2:23]


Argh
Usericon van Argh
Posted 04-04-2012 2:29 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Extreem saai weer, de enige vorm van afwisseling die te bespeuren valt is de afwisseling van de zang.. de rest is echt uit een Lingo ballenbak gegraaid; Riff nummer 31... PIEP PIEP PIEP... Riff nummer 12 PIEP PIEP PIEP PIEP... GROEEEEEN! AAAAAAAH... de rode bal...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen