IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-04-2009 14:16 by Schaep Profiel van Schaep

Nieuws.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 06-04-2009 14:19 by Dentz Profiel van Dentz

Wat een degelijke topic titel.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-04-2009 15:12 by Mark Profiel van Mark

Prutstitel! ik zit nu al maanden te broeden op "Nu stop ik (nieuwstopic)", maar telkens te laat

[edit]En niet eens een nieuwsbericht! Het zou verboden moeten worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 06-04-2009 15:13]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-04-2009 15:18 by Lionheart Profiel van Lionheart

Die titel is anders ook niet echt sterk.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-04-2009 15:24 by Mark Profiel van Mark

Nee, maar om de een of andere reden heb ik hem al heel lang in mijn hoofd en als hij eenmaal gebruikt is ben ik hem misschien eindelijk kwijt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 06-04-2009 17:41 by Dentz Profiel van Dentz

Drama tijdens mis in Hengelose kerk

MA 06 apr 2009 | 15.29
Uitgerekend tijdens het voorlezen van het lijdensverhaal van Jezus Christus, gistermorgen in de rooms-katholieke Raphaël-Exodus kerk in Hengelo, is pastor Jan van Hal (77) getroffen door een hersenbloeding. Net op het moment dat hij de bekende woorden 'Mijn God, mijn God, waarom hebt Gij mij verlaten?' zou uitspreken, viel hij achterover op het altaar.

Pastor Van Hal is overgebracht naar het ziekenhuis in Hengelo. Volgens de laatste berichten zou hij gedeeltelijk verlamd zijn. Hij heeft inmiddels de ziekenzalving ontvangen.

Volgens collega-pastor Bruens, die gistermorgen het orgel bespeelde, was er grote consternatie onder de kerkgangers. "Iedereen was geschokt en aangedaan."

Pastor Van Hal, oud-pastoor van de Onze Lieve Vrouwe parochie, is sinds twee jaar met emeritaat. Maar hij gaat nog regelmatig voor tijdens diensten in de Hengelose kerken.

Bron: TC Tubantia

Wel een beetje :').


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-04-2009 17:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Rwanda: 'ontwikkelhulp werkt niet'

De Rwandese president Paul Kagame vindt het gedeeltelijk staken van de Nederlandse ontwikkelingshulp aan zijn land niet erg. ,,Deze hulp heeft werkelijk niets bijgedragen aan Rwanda'', zei Kagame vandaag tijdens een persconferentie.

In december maakte de Nederlandse minister van Ontwikkelingssamenwerking Bert Koenders bekend een gedeelte van de ontwikkelingshulp aan Rwanda te staken. Het ging om de zogeheten budgetsteun van drie miljoen euro voor dit jaar. Dit deed Koenders nadat Rwanda in een concept-rapport van de Verenigde Naties aangewezen werd als mogelijke onruststoker in het conflict in Oost-Congo.

Belachelijk

,,Hier in Rwanda zijn wij degenen die beslissingen nemen over onze nationale veiligheid, en niemand anders, zei president Paul Kagame vandaag. ,,Het belachelijke aan de beslissing van de Nederlanders is bovendien dat ze die genomen hebben nog voordat het eindrapport van de VN af was.

Genocide

Rwanda herdenkt deze week de genocide van 1994, die begon nadat vandaag precies vijftien jaar geleden een vliegtuig met daarin de Rwandese president Juvénal Habyarimana werd neergeschoten. In de drie maanden daarna werden meer dan 800.000 tutsi's en gematigde hutu's vermoord.

Zaterdag staat een bezoek van minister Koenders aan Rwanda gepland. De bewindsman spreekt dan met de minister van financiën van het Afrikaanse land.

Geen smeekbede

Koenders hoeft er niet op te rekenen dat het land om hervatting van de hulp zal vragen. ,,Ik heb begrepen dat Nederlandse parlementsleden aan de minister gevraagd hebben waarom hij de hulp niet helemaal afschaft, als Rwanda het toch niet wil hebben. Maar zij hebben mijn woorden verkeerd begrepen'', zei Kagame.

Politieke intimidatie

,,Goede hulp is hulp die je land echt vooruit helpt, slechte hulp is hulp waar allerlei condities en politieke intimidatie achter schuil gaan. Mijn boodschap aan de Nederlandse minster is: deze hulp heeft niets geholpen. Niet in Congo, en zeker niet in Rwanda.''

(SN)

Nou eens zien of er hier nog blanken rondlopen die iets van een neger aannemen, lijkt me een puik plan dit.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 07-04-2009 8:05 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com



B&W in Rotterdam vinden het geen probleem dat er in theater Zuidplein aparte stoelen zijn voor moslima's die niet naast een man willen zitten.Op de voorste balkonrijen zijn in het gebouw vijftig stoelen gereserveerd voor moslima's. Een raadslid van Leefbaar Rotterdam had er in de gemeenteraad vragen over gesteld. Niemand heeft er last van, aldus het stadsbestuur.

Tijdens een recente voorstelling van een allochtone cabaretier maakte overigens geen van de bezoekende moslima's gebruik van de stoelen.

Dit meldde het AD.




Against God and Government


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-04-2009 9:06 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Vliegrampclaim Boeing onderzocht

Slachtoffers en nabestaanden van het neergestorte vliegtuig van Turkish Airlines gaan mogelijk hun schade claimen bij vliegtuigbouwer Boeing.

Juristen onderzoeken of de definitieve schadeclaim nu bij Turkish Airlines of toch bij Boeing wordt neergelegd.

Na de ramp maakte Pieter van Vollenhoven bekend dat een van de hoogtemeters van vliegtuig kapot was. De Onderzoeksraad voor Veiligheid kwam daarop met een waarschuwing voor Boeing om de handleiding bij het toestel aan te passen. Dit meldde RTVNH.

(SN)

"wij doen slecht onderhoud en onze piloten weten niet wat de minimumsnelheid voor een Boeing van dit type is voordat het als een piano uit de lucht klettert maar gelukkig was er een meter (waar we al eerder een probleem mee hadden maar niet goed gefixt hebben) kapot dus gaan we een claim bij jullie neerleggen."

Suc6.

:')

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-04-2009 9:07]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-04-2009 9:51 by Mark Profiel van Mark

Erm, nabestaanden maken de claim, niet Turkish airlines zelf...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-04-2009 9:53 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

+

quote:

Juristen onderzoeken of de definitieve schadeclaim nu bij Turkish Airlines of toch bij Boeing wordt neergelegd.


Dus.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-04-2009 10:57 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Evengoed te debiel voor woorden. Zou hetzelfde zijn als wanneer ik geen onderhoud pleeg, met een defecte snelheidsmeter (waarvan ik weet dat ie het is) met hoge snelheid een bocht mis en dat de nabestaanden van mijn passagiers dan een claim bij Ford neerleggen.

Heb je daar echt een jurist bij nodig?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-04-2009 10:57 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 6 april 2009 17:41 schreef Dentz het volgende:
Drama tijdens mis in Hengelose kerk

MA 06 apr 2009 | 15.29
Uitgerekend tijdens het voorlezen van het lijdensverhaal van Jezus Christus, gistermorgen in de rooms-katholieke Raphaël-Exodus kerk in Hengelo, is pastor Jan van Hal (77) getroffen door een hersenbloeding. Net op het moment dat hij de bekende woorden 'Mijn God, mijn God, waarom hebt Gij mij verlaten?' zou uitspreken, viel hij achterover op het altaar.

Pastor Van Hal is overgebracht naar het ziekenhuis in Hengelo. Volgens de laatste berichten zou hij gedeeltelijk verlamd zijn. Hij heeft inmiddels de ziekenzalving ontvangen.

Volgens collega-pastor Bruens, die gistermorgen het orgel bespeelde, was er grote consternatie onder de kerkgangers. "Iedereen was geschokt en aangedaan."

Pastor Van Hal, oud-pastoor van de Onze Lieve Vrouwe parochie, is sinds twee jaar met emeritaat. Maar hij gaat nog regelmatig voor tijdens diensten in de Hengelose kerken.

Bron: TC Tubantia

Wel een beetje :').




SLAYER!!!!!!!!!!!!!!!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-04-2009 10:59 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 7 april 2009 8:05 schreef Rotzak het volgende:
B&W in Rotterdam vinden het geen probleem dat er in theater Zuidplein aparte stoelen zijn voor moslima's die niet naast een man willen zitten.Op de voorste balkonrijen zijn in het gebouw vijftig stoelen gereserveerd voor moslima's. Een raadslid van Leefbaar Rotterdam had er in de gemeenteraad vragen over gesteld. Niemand heeft er last van, aldus het stadsbestuur.

Tijdens een recente voorstelling van een allochtone cabaretier maakte overigens geen van de bezoekende moslima's gebruik van de stoelen.

Dit meldde het AD.





donders, woul altijd al een keer afgezogen worden door een hoofddoek tijdens een voorstelling


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-04-2009 11:19 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 april 2009 10:59 schreef invictis het volgende:
donders, woul altijd al een keer afgezogen worden door een hoofddoek tijdens een voorstelling

Je kunt ook leernicht worden als je snorren geil vindt..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-04-2009 11:42 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 7 april 2009 11:19 schreef bastianus het volgende:
Je kunt ook leernicht worden als je snorren geil vindt..


er, jij legt me weer woorden in de mond


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-04-2009 11:43 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 6 april 2009 15:12 schreef Mark het volgende:
Prutstitel! ik zit nu al maanden te broeden op "Nu stop ik (nieuwstopic)", maar telkens te laat

[edit]En niet eens een nieuwsbericht! Het zou verboden moeten worden.


Nou, poeh, poeh.


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-04-2009 11:46 by invictis Profiel van invictis

ah hou toch je smoel nou eens man


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-04-2009 11:47 by Schaep Profiel van Schaep

Wat wou je doen dan!


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-04-2009 11:54 by invictis Profiel van invictis

je bannen als ik mod ben?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-04-2009 13:19 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Da's pas recessie.

quote:
Zuunige Belgen leveren fles bij ons in

Nederlandse supermarkten dicht bij de grens met België krijgen de laatste maanden veel Belgen op bezoek die plastic flessen komen inleveren.

De Belgen kopen in eigen land water of frisdrank in petflessen, waar geen statiegeld op zit. Die stoppen ze in Nederland in legeflessenautomaten om er 25 eurocent statiegeld per fles voor te ontvangen. De toestellen scannen de flessen op vorm maar zien niet of er een statiegeldlogo op staat.

Etiket

Een winkel in het Limburgse Stein controleert klanten met grote hoeveelheden flessen. ,,We kijken of op het etiket 'statiegeld' vermeld staat. Is dat niet het geval, dan vragen we ze alle flessen weer mee te nemen,'' schrijft Belang van Limburg.

De Stichting Retourverpakking Nederland, die supermarkten betaalt voor alle ingeleverde flessen, relativeert het probleem. Directeur Raymond Giamotten: ,,Op het totaal voor heel Nederland zijn het maar een paar procenten''.

(SN)

Leuk volkje, die Belgen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-04-2009 13:22 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 april 2009 13:19 schreef Greycloak het volgende:
Da's pas recessie.


(SN)

Leuk volkje, die Belgen.

De Belgen, dat zijn de negers van de petflessenindustrie..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-04-2009 16:41 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Minister tegen theaterstoel voor moslima's
Minister Eberhard van der Laan (Wonen, Werken en Integratie) vindt het ontoelaatbaar dat het Theater Zuidplein in Rotterdam plaatsen reserveert voor vrouwen die niet naast een man willen zitten. Van der Laan vindt dat in strijd met de Wet gelijke behandeling.

Door vijftig plaatsen op de eerste rijen voor vrouwen te reserveren, wilde het theater Marokkaans-Nederlandse vrouwen die bijna nooit een theater bezoeken over de drempel helpen. Het ging om een voorstelling van stand-upcomedian Salaheddine, vorige maand. Er kwam toen geen een moslima zitten op de speciale stoelen.

Subsidie

Het Rotterdamse gemeentebestuur, dat het theater net als de Nederlandse Federatie van Podiumkunsten (NFPK) subsidie verstrekt, zou geen bezwaar hebben tegen deze aanpak.

Apartheid

De VVD wil dat Van der Laan Rotterdam op de vingers tikt en dat het gemeentebestuur zijn standpunt aanpast. Het Tweede-Kamerlid Paul de Krom bestempelt de handelwijze van de theaterdirectie als Nieuwe Apartheid.
==========================
(SN)

Fucking zielepoten Dat dit ondertussen zo opgeblazen is geraakt dat een minister ermee lastig gevallen wordt! En dat hij ook zo debiel is dat hij er überhaupt wat over zegt, tering. Wat een gefaal van die VVD'ers ook, zeg... Ga je druk maken over belangrijke dingen! "Er kwam toen geen een moslima zitten op de speciale stoelen." Kom op!

Laat ze zich druk maken over zaken waarbij deze vorm van segregatie wél daadwerkelijk optreedt. Hup, de Bible-belt in en daar schoon schip maken. Zeikerds...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-04-2009 16:50 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

De VVD heeft geheel gelijk. Wanneer 'wij' dit soort praktijken normaal gaan vinden en ze niet meer in media en/of politiek genoemd worden is het te laat.

Dit soort fratsen of aparte kerkdiensten voor man en vrouw ( http://binnenland.nieuws.nl/547314 ) kom je in de 'bible belt' niet tegen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-04-2009 16:54 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 7 april 2009 10:57 schreef Greycloak het volgende:
Evengoed te debiel voor woorden. Zou hetzelfde zijn als wanneer ik geen onderhoud pleeg, met een defecte snelheidsmeter (waarvan ik weet dat ie het is) met hoge snelheid een bocht mis en dat de nabestaanden van mijn passagiers dan een claim bij Ford neerleggen.



Wel als hetzelfde mankement al meermalen bij andere vliegtuigen van dezelfde maatschappij is geconstateerd. Je zult dus moeten onderzoeken of het primair nalatigheid van de piloten was of een falen van de instrumenten. Of een beetje van allebei. Maar goed, Boeing is niet Arabisch, dus dan heeft het hier al snel een streepje voor.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 07-04-2009 17:09 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 7 april 2009 10:57 schreef Greycloak het volgende:
Evengoed te debiel voor woorden. Zou hetzelfde zijn als wanneer ik geen onderhoud pleeg, met een defecte snelheidsmeter (waarvan ik weet dat ie het is) met hoge snelheid een bocht mis en dat de nabestaanden van mijn passagiers dan een claim bij Ford neerleggen.

Heb je daar echt een jurist bij nodig?

Nou, in de US wel...

Helaas zijn we in de rest van de wereld ook steeds verder aan het veramerikaniseren dus ik sluit niks meer uit...


 


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen