IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-04-2009 21:19 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Marcouch: start Gaypride in Marokkanenwijk

In het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart moet een homocafé komen. Verder moet de botenparade van de Gay Pride er dit jaar beginnen. Ook moeten er in het stadsdeel voetbalwedstrijden tussen homoseksuelen en Marokkaanse jongeren komen.

Dat zijn enkele van de maatregelen die stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch wil nemen om de emancipatie van homo's te promoten. Hij presenteerde zijn plannen dinsdag. ,,Ik sta voor elke homo die zichzelf is en voor zijn eigen identiteit uitkomt'', aldus de politicus.

Marcouch denkt dat zichtbaar maken van homoseksualiteit al veel intolerantie kan tegengaan. Daardoor beseffen mensen namelijk dat niet alle homo's hetzelfde zijn en dat stereotypes vaak niet kloppen. ,,Het probleem van mensen is dat ze vol met vooroordelen zitten.''

Verder wil de stadsdeelvoorzitter zich vooral op de opvoeding richten. ,,Jongeren krijgen hun intolerante opvattingen mee via hun ouders, school en op straat.'' Daarom moeten homoseksuelen samen met heteroseksuele migranten voorlichting geven op scholen.

De maatregelen zijn volgens Marcouch nodig omdat veel inwoners van Slotervaart homoseksualiteit niet accepteren. ,,Vrijwel iedereen is het erover eens dat homo's niet met geweld bejegend dienen te worden en gewoon zichzelf moeten kunnen zijn, maar je ziet dat een aantal mensen het toch heel moeilijk met homoseksualiteit heeft.''

In de nota staat dat dat mede komt doordat in Slotervaart veel migranten en jongeren wonen. Dat zijn groepen die relatief gezien nogal negatief over homo's denken. Marcouch: ,,Ik accepteer niet dat mensen met geïmporteerde opvattingen of religieuze denkbeelden anderen hun vrijheid om te zijn wie ze zijn ontnemen.''

De politicus stelt overigens dat hij anderen nodig heeft in zijn strijd voor de emancipatie van homo's. Zo vindt hij dat minister André Rouvoet (Jeugd en Gezin) een belangrijke rol kan spelen bij het signaleren en tegengaan van intolerantie in gezinnen. Juist Christelijke politieke partijen als het CDA en de ChristenUnie zouden volgens hem het voortouw moeten nemen om aan nieuwe religies in Nederland te laten zien hoe ze met homoseksualiteit moeten omgaan.

(SN)

*alvast met ducttape een plekje reserveert op de stoep*


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-04-2009 21:32 by Mark Profiel van Mark

Duct tape? Ik dacht dat jij meer het type voor leren riempjes en petten was


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-04-2009 21:37 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 7 april 2009 21:32 schreef Mark het volgende:
Duct tape? Ik dacht dat jij meer het type voor leren riempjes en petten was
Nee man, heb je dat van Lain gehoord?

Maarem, net als op 30 april in A'dam, alvast een plekkie regelen zodat je goed zit. Als dit doorgaat wil ik een ventvergunning voor nootjes en cola.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-04-2009 21:46 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Simpel hoor.


Bruce Banner


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-04-2009 21:55 by bastianus Profiel van bastianus

Allemaal minderwaardigheidscomplexjes, die homohaters. Ik vind geiten ook niet echt frisse beesten, heb er vandaag nog één zien bevallen van twee nieuwe exemplaren op mijn werk, bah.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2009 0:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 april 2009 21:37 schreef Greycloak het volgende:
Nee man, heb je dat van Lain gehoord?

Maarem, net als op 30 april in A'dam, alvast een plekkie regelen zodat je goed zit. Als dit doorgaat wil ik een ventvergunning voor nootjes en cola.



op koniginne dag hoef je toch juist geen vent vergunning te hebben in A'dam


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-04-2009 6:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Niet lullig bedoeld, maar valt dat samen met Gaypride..?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-04-2009 10:50 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Kamer wil af van KM-heffing

Een groot deel van de Tweede Kamer wil nu al af van FAIL-project dat Kilometerheffing heet.

Minister Eurlings maakte gisteren al bekend dat de invoering een paar jaar uitgesteld wordt (tot 2015). SP, VVD en PVV vinden het onverantwoord zo'n groot project naar een volgend kabinet door te schuiven.

Afstel

"Liever afstel dan uitstel", klinkt het in koor bij SP-Kamerlid Roemer, VVD'er Aptroot en PVV-Kamerlid Madlener, aldus De Telegraaf.
Roemer: "We moeten een nieuw debacle, na HSL, Betuwelijn en Noord/Zuidlijn, voorkomen."

Kilometerprijs

De PvdA daarentegen wil de KM-heffing juist eerder invoeren. Het CDA wil absoluut geen afstel. "De kilometerprijs is goed voor milieu, goed tegen files en verdeelt de kosten eerlijker", zegt Kamerlid Koopmans in de krant.

(SN)

Van wie was dit waardeloze plan ook alweer?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-04-2009 11:14 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

uitstel is geen afstel.

staat het woord "FAIL" letterlijk in dat nieuwsbericht trouwens of is er raar geciteerd?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-04-2009 11:18]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2009 11:17 by bastianus Profiel van bastianus

Niks mis met kilometerheffing. De vervuiler moet betalen. Eerlijker kan het niet.
Maar dan moeten ze wel alle andere extra belasting weer afschaffen, om te voorkomen dat een auto slechts een melkkoe is die toch door iedereen gebruikt wordt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-04-2009 11:19 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 8 april 2009 11:17 schreef bastianus het volgende:
Niks mis met kilometerheffing. De vervuiler moet betalen. Eerlijker kan het niet.
Maar dan moeten ze wel alle andere extra belasting weer afschaffen, om te voorkomen dat een auto slechts een melkkoe is die toch door iedereen gebruikt wordt.


zo denk ik erook over.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-04-2009 12:09 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 april 2009 11:14 schreef attila_de_hun het volgende:
uitstel is geen afstel.

staat het woord "FAIL" letterlijk in dat nieuwsbericht trouwens of is er raar geciteerd?
Ik zeg "SpitsNieuws".
quote:
Op 8 april 2009 11:17 schreef bastianus het volgende:
Niks mis met kilometerheffing. De vervuiler moet betalen. Eerlijker kan het niet.
Maar dan moeten ze wel alle andere extra belasting weer afschaffen, om te voorkomen dat een auto slechts een melkkoe is die toch door iedereen gebruikt wordt.
Ik zeg "Nederland".

Maar zou voor sommige mensen inderdaad leuk zijn ja.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2009 12:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 8 april 2009 11:17 schreef bastianus het volgende:
Niks mis met kilometerheffing. De vervuiler moet betalen. Eerlijker kan het niet.
Maar dan moeten ze wel alle andere extra belasting weer afschaffen, om te voorkomen dat een auto slechts een melkkoe is die toch door iedereen gebruikt wordt.
Dan wel op voorwaarde dat mensen die nu weinig rijden dan ook minder gaan betalen. Moet geen verkapte manier zijn om belastingen omhoog te mikken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-04-2009 12:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 8 april 2009 12:10 schreef Jenje het volgende:
Dan wel op voorwaarde dat mensen die nu weinig rijden dan ook minder gaan betalen. Moet geen verkapte manier zijn om belastingen omhoog te mikken.


maar dat argument is toch allang gegeven: Invoeren is okee als andere kosten worden afgeschaft? en hoe minder je dus rijdt des te minder betaalt men. Lijkt mij super.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-04-2009 12:20]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-04-2009 12:18 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Fuck kastjes in je auto. Gewoon Duits systeem; belasting zit al in de kosten van de peut.

Klaar. Daarom betalen ze daar ook geen wegenbelasting.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-04-2009 12:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 8 april 2009 12:18 schreef Greycloak het volgende:
Fuck kastjes in je auto. Gewoon Duits systeem; belasting zit al in de kosten van de peut.

Klaar. Daarom betalen ze daar ook geen wegenbelasting.


wat is "peut"???


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-04-2009 12:24 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 april 2009 12:21 schreef attila_de_hun het volgende:
wat is "peut"???
Spul dat goed kan branden, bijnaam voor datgene wat je in de tank gooit.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-04-2009 12:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 8 april 2009 12:24 schreef Greycloak het volgende:
Spul dat goed kan branden, bijnaam voor datgene wat je in de tank gooit.


ok, die bijnaam is voor mij nieuw. Maar dat "peut"systeem is wel logisch en handig idd. Maar in essentie is het wel "rekening rijden" natuurlijk


WMP
Usericon van WMP
Posted 08-04-2009 13:09 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 8 april 2009 12:09 schreef Greycloak het volgende:
Ik zeg "SpitsNieuws".



SpitsNieuws gebruiken als serieuze bron van nieuws is hetzelfde als de PVV zien als serieuze politieke partij.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2009 13:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 april 2009 12:18 schreef Greycloak het volgende:
Fuck kastjes in je auto. Gewoon Duits systeem; belasting zit al in de kosten van de peut.

Klaar. Daarom betalen ze daar ook geen wegenbelasting.

Mee eens. Maar dan zullen ze hier eerst weer terug moeten naar de kale brandstofprijs, en dan alle nodige belasting daar bovenop gooien.
De reden dat ze nu met kastjes lopen te klooien heeft denk ik te maken met het feit dat ze volgens het aloude poldermodel wel een deel van de belasting op aanschaf, weggebruik en benzineprijs willen behouden.
Van de week zei mijn directeur, die een tijdje stage heeft gelopen in het buitenland, het mooi. In Nederland maken we eerst systemen, en daarna gaan we kijken hoe de praktijk daar ingepast kan worden. In Scandinavië, waar hij was geweest, kijken ze naar mensen en de praktijk, en kijken ze hoe daar een passend systeem bij gemaakt kan worden.
Daar komt dan nog bovenop dat Nederlanders hardnekkig aan systemen vast blijven houden die allang achterhaald zijn. Zo kan het gebeuren dat ik op mijn werk voor drie verschillende overheidsinstanties dezelfde administratie loop te verantwoorden. Terwijl ze allemaal hetzelfde controleren. En sinds Balkenende heeft beloofd de overbodige regelneverij af te schaffen, is dat alleen maar verergerd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-04-2009 13:14 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 april 2009 13:09 schreef WMP het volgende:

SpitsNieuws gebruiken als serieuze bron van nieuws is hetzelfde als de PVV zien als serieuze politieke partij.
Okay, en dan is het nu weer tijd voor je (want daar ben je sterk in) te komen met argumenten, het liefst in de vorm van nieuwsberichten waar weinig tot geen donder van klopt.



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 08-04-2009 13:14]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-04-2009 13:15 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 april 2009 12:30 schreef attila_de_hun het volgende:
ok, die bijnaam is voor mij nieuw. Maar dat "peut"systeem is wel logisch en handig idd. Maar in essentie is het wel "rekening rijden" natuurlijk
Klopt, maar dan zonder dat gedoe met kastjes wat ons als gemeenschap weer geld kost. Stop dat maar in de zorg ofzo.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WMP
Usericon van WMP
Posted 08-04-2009 13:46 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 8 april 2009 13:14 schreef Greycloak het volgende:
Okay, en dan is het nu weer tijd voor je (want daar ben je sterk in) te komen met argumenten, het liefst in de vorm van nieuwsberichten waar weinig tot geen donder van klopt.




Je legt wederom wooren in de mond die ik niet gebezigd heb. Het gaat meer om de manier waarop de nieuwsberichten zijn geschreven.
En argumenten hebben bij jou toch geen zin: je negeert ze en gaat er niet op in.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-04-2009 14:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Berlusconi, eigenlijk blijf ik er mee lachen (als het niet zo triest was). Ach hij bedoelde het goed. Heeft hij ook gezellig mee rond het kampvuur "kumbaya" gezongen???

Berlusconi: beschouw het als kamperen

Bij zijn bezoek aan tentenkampen en noodvoorzieningen in het gebied van de aardbeving in Italië heeft de Italiaanse premier Silvio Berlusconi geprobeerd de ontheemden een hart onder de riem te steken. "Ze moeten het maar beschouwen als een weekeinde op de camping", zei hij tegen een Duitse cameraploeg.

Berlusconi beloofde de getroffenen dat hij iedere dag uit Rome zou terugkeren naar het rampgebied en hen niet in de steek zou laten. Volgens Berlusconi zijn de tenten een noodoplossing, vooral voor de opvang van ouderen en kinderen. Hij wees op een overeenkomst met de nationale federatie van hoteleigenaren, die tegen gereduceerd tarief toeristenaccommodatie aan de kust ter beschikking stellen. "Ik weet dat jullie bang zijn voor de jakhalzen die misbruik willen maken van de situatie, maar dat houden wij wel in de gaten."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2009 14:07 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 april 2009 6:45 schreef Greycloak het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar valt dat samen met Gaypride..?


oh ik dacht even dat 30 april die homovloot langs kwam, hehe vond het al raar. roze en oranje bij elkaar zijn zoo jaren 90.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen