IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 12:07 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

En dan rotzak? Nog meer doden, gewonden en miljoenen euro's aan schade? Daar hebben we hier wat aan wil je zeggen?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-05-2009 12:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

en natuurlijk ook nog een beetje materiaal voor de geschiedenis boeken!


Ik merk wel dat de de generatie waar ik in zit het iig niet meer persoonlijk aantrekt en opzich wel een beetje zit te wachten op een grote wereld oorlog/pandemie/enorme ramp.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 12:16 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Je wordt op je wenken bediend, aangezien we nu de zogenaamde Mexicaanse griep hebben dat toch behoorlijke vormen begint aan te nemen...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-05-2009 12:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 mei 2009 12:14 schreef ElitE het volgende:
en natuurlijk ook nog een beetje materiaal voor de geschiedenis boeken!

en opzich wel een beetje zit te wachten op een grote wereld oorlog/pandemie/enorme ramp.




serieus??? nou, de verhalen van mijn grootouders waren duidelijk genoeg en ik hoop datwij nooit zulke ellende mee hoeven te maken.
overigens niemand houdt je tegen om je aan te melden bij het leger he, of het vreemdelingenlegioen misschien! Als je sensatie zoekt, daar is het wellicht te vinden


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-05-2009 12:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 mei 2009 12:18 schreef attila_de_hun het volgende:
serieus??? nou, de verhalen van mijn grootouders waren duidelijk genoeg en ik hoop datwij nooit zulke ellende mee hoeven te maken.
overigens niemand houdt je tegen om je aan te melden bij het leger he, of het vreemdelingenlegioen misschien! Als je sensatie zoekt, daar is het wellicht te vinden


jah maar onze generatie heeft maar weinig van die verhalen en kan zich er niets bij voorstellen. Ik merk echt dat veel mensen het wel best vinden die griep en crisis, genoeg die zelfs vinden dat we het verdienen op de een of andere manier.

Ik ben opzich wel erg nieuwsgierig naar dat soort scenario's, maar ik zal er nooit actief aan deelnemen.
Als je eenmaal door zo'n slechte tijd bent geweest, komen er wel weer veel goede dingen uit voort maarja dat is op populatie niveau, op persoonlijk niveau is dat wel anders.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-05-2009 12:34 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 mei 2009 11:23 schreef Snark het volgende:
misschien had je even tv moeten kijken voor je zulke idiote uitspattingen doet...

De beste meneer die de auto met het aerodynamische dakje bestuurde moest eerst over/door de menigte heen alvorens hij de bus in zicht had...



Ah ok. Dan nog vind ik het allemaal een weinig praktische uitvoering voor een aanslag. Ik vermoed dat er in de media ook maar van alles gezegd is over de dader, zijn motieven en de achtergronden voor er ook maar iets bekend was. Eerst maar eens wat informatie afwachten die echt helderheid verschaft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2009 12:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Vond ik heel erg meevallen .. heb je uberhaupt wel iets gezien/gelezen over het hele gebeuren?

Er was ook vrij rap een persconferentie waar dingen duidelijker werden.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-05-2009 12:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 mei 2009 12:16 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Je wordt op je wenken bediend, aangezien we nu de zogenaamde Mexicaanse griep hebben dat toch behoorlijke vormen begint aan te nemen...


klopt maar het blijkt ook wel dat het wat minder dodelijk is als verwacht. Misschien heeft dat nog een beetje te maken met de vrij goede zorg die patienten nu kunnen krijgen omdat het er nog niet zo veel zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 01-05-2009 12:38 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 1 mei 2009 12:14 schreef ElitE het volgende:
en natuurlijk ook nog een beetje materiaal voor de geschiedenis boeken!


Ik merk wel dat de de generatie waar ik in zit het iig niet meer persoonlijk aantrekt en opzich wel een beetje zit te wachten op een grote wereld oorlog/pandemie/enorme ramp.




Dapper hoor voor je hele generatie spreken. Ik durf dat nooit. En toch vermoed ik dat wij wellicht allebij in de jaren 80 geboren zijn en mocht dat zo zijn bij deze ik kan zelf praten, dus bij deze voortaan voor je generatie -1 dan a.u.b.

quote:
Op 1 mei 2009 12:31 schreef ElitE het volgende:
jah maar onze generatie heeft maar weinig van die verhalen en kan zich er niets bij voorstellen. Ik merk echt dat veel mensen het wel best vinden die griep en crisis, genoeg die zelfs vinden dat we het verdienen op de een of andere manier.


Verdienen?

quote:
Ik ben opzich wel erg nieuwsgierig naar dat soort scenario's, maar ik zal er nooit actief aan deelnemen.
Als je eenmaal door zo'n slechte tijd bent geweest, komen er wel weer veel goede dingen uit voort maarja dat is op populatie niveau, op persoonlijk niveau is dat wel anders.


Want na goed komt slecht en omgekeerd! Dat hoort zo!

Je begint nogal religieus te klinken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2009 12:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mwoa zo religieus is dat niet, donkere tijden laten na het einde altijd een periode zijn waarin er meer samenwerking en onderlinge verbintenis te zien is binnen een volk.

Het is ons an sich al erg lang veel te goed gegaan, en hoewel ik het niet hoop, zou een dergelijke gebeurtenis wel eens kunnen zorgen dat de nederlanders niet meer van die verwende prutsers zullen zijn maar weer eens ouderwets gaan aanpakken.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 01-05-2009 12:41 by Dargull Profiel van Dargull

Aanpakken is goed. Agreed.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-05-2009 12:46 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 mei 2009 12:40 schreef Jenje het volgende:
Het is ons an sich al erg lang veel te goed gegaan,.


edit: verkeerd gelezen

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-05-2009 12:48]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-05-2009 12:49 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 mei 2009 12:38 schreef Dargull het volgende:
Dapper hoor voor je hele generatie spreken. Ik durf dat nooit. En toch vermoed ik dat wij wellicht allebij in de jaren 80 geboren zijn en mocht dat zo zijn bij deze ik kan zelf praten, dus bij deze voortaan voor je generatie -1 dan a.u.b.


Ik generaliseer heel erg en ik zeg iets wat mij misschien opvalt, maar ik kan ook een verkeerd beeld hebben

ik zie alleen veel mensen om me heen die dat soort dingen niet persoonlijk aantrekken, of juist roepen dat het nodig is of dat het wel best is dat zoiets gebeurt.


quote:
Verdienen?

jah ik hoor ook redelijk wat mensen zeggen dat het goed is tegen overbevolking(hoor ik wel heel erg vaak) of dat we het verdienen omdat we als westen te groot zijn geworden, of dat we heel de wereld naar de klote helpen met allerlei milieu problemen en dat we het dan verdienen.


quote:
Want na goed komt slecht en omgekeerd! Dat hoort zo!

Je begint nogal religieus te klinken.


jah klopt, het is ook niet meer dan logisch. En dat heeft niets met religie te maken.
En de meningen die ik hier geef hebben vaak niets met mijn mening te maken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-05-2009 12:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 mei 2009 12:40 schreef Jenje het volgende:
Mwoa zo religieus is dat niet, donkere tijden laten na het einde altijd een periode zijn waarin er meer samenwerking en onderlinge verbintenis te zien is binnen een volk.

Het is ons an sich al erg lang veel te goed gegaan, en hoewel ik het niet hoop, zou een dergelijke gebeurtenis wel eens kunnen zorgen dat de nederlanders niet meer van die verwende prutsers zullen zijn maar weer eens ouderwets gaan aanpakken.

idd, voor sommige dingen is het ook wel tijd dat we wakker geschud worden, mensen(en dieren) veranderen nu eenmaal niet in goede tijden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 13:15 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Een ferme trap onder de achterste zou niet slecht zijn voor de BV Nederland...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2009 13:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 1 mei 2009 13:15 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Een ferme trap onder de achterste zou niet slecht zijn voor de BV Nederland...
Voor de hele Westerse wereld en de VS dan meteen


De wereld zucht ook onder de enorme bevolking, daar neemt de natuur wel zijn maateregeln voor, ben ik altijd van overtuigd.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 13:21 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Als we tegen China en Azie op willen boksen, dan hebben we in het Westen weinig keuze dan om aan te gaan pakken. Het zou wel helpen als we hier in Nederland een regering zouden hebben die daadkracht toont ipv belangrijke kwesties op de lange baan te schuiven...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-05-2009 13:32 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 mei 2009 12:35 schreef Jenje het volgende:
Vond ik heel erg meevallen .. heb je uberhaupt wel iets gezien/gelezen over het hele gebeuren?

Er was ook vrij rap een persconferentie waar dingen duidelijker werden.

De berichtgeving omtrent het ongeluk/de aanslag was inderdaad behoorlijk adequaat. Maar omtrent de dader (in het RTL-journaal stonden ze rond de (voormalige?) woning van de dader vragen aan willekeurig omstanders te stellen) was het allemaal nog vrij speculatief te noemen. Breng dan geen nieuws.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 13:36 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 1 mei 2009 13:32 schreef bastianus het volgende:
De berichtgeving omtrent het ongeluk/de aanslag was inderdaad behoorlijk adequaat. Maar omtrent de dader (in het RTL-journaal stonden ze rond de (voormalige?) woning van de dader vragen aan willekeurig omstanders te stellen) was het allemaal nog vrij speculatief te noemen. Breng dan geen nieuws.


Dat is het hijgerige van de hedendaagse journalistiek..het gaat om kijkcijfers en het scoren van primeurs..en dat gaat ten koste van kwalitatief goede verslaggeving...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-05-2009 13:38 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 1 mei 2009 13:19 schreef Jenje het volgende:
Voor de hele Westerse wereld en de VS dan meteen



die hebben we nu toch al gehad met de economische crisis? Dat was een flink pak op ons lazer, even flink met d eneus op de feiten gedrukt zijn dat we het bankgebeuren volledig uit de klauwen hebben laten lopen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-05-2009 13:59 by bastianus Profiel van bastianus



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 14:00 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Altijd fijn om te weten dat de gelovige mens zich aan het voorbereiden is op zijn/haar hemelvaart...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-05-2009 14:00 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ik stond in een grote zaal bovenin een gebouw, er was geen uitgang,
behalve een trap naar beneden. Er waren zakenmensen. Ik stond te praten met een van hen en het ging over geld en cijfers en crisis. Ik werd bedroefd dat men hier mee bezig was en dat men het niet snapte wat er ging gebeuren. Ik draaide mij om en haastte me naar beneden. Dit was een brede trap (zoals je weleens in een warenhuis ziet) met diverse plateaus. Ik moest een eind naar beneden en onderaan zag ik licht onder het plafond doorkomen. Daar was de uitgang. Halverwege de trap begon het te kraken. Ik dacht dat zijn de koeling en cv installatie.. of niet.. nee, het begint al.. wegwezen hier…

Sjeez...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 14:04 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

ehmmm...ben je aan het trippen?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-05-2009 14:06 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 mei 2009 14:04 schreef Taets van Avezaete het volgende:
ehmmm...ben je aan het trippen?


Hehehe, dat is zo jaren 90. Nee, ik bekeek die site van die link.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen