IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 14:07 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Heb ik ook gedaan...werd er na het lezen van vijf regels tamelijk flauw van...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Pascalorie
<3Gaycloak
Usericon van Pascalorie
Posted 01-05-2009 14:17 by Pascalorie Profiel van Pascalorie

quote:
Op 1 mei 2009 12:07 schreef Taets van Avezaete het volgende:
En dan rotzak? Nog meer doden, gewonden en miljoenen euro's aan schade? Daar hebben we hier wat aan wil je zeggen?

Die miljoenen euro's aan schade zit die al wel aan


De shit is aan!!!1


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2009 14:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Rotzak wel ja met dat peutergedrag van em


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 14:22 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Vroeger had je hier in Drenthe speciale kolonies voor zulke gasten in de vorm van Frederiksoord, Wilhelminaoord en Veenhuizen. Jammer dat ze niet meer in die hoedanigheid bestaan...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-05-2009 14:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 mei 2009 14:22 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Vroeger had je hier in Drenthe speciale kolonies voor zulke gasten in de vorm van Frederiksoord, Wilhelminaoord en Veenhuizen. Jammer dat ze niet meer in die hoedanigheid bestaan...

Gaaf! Dat zei mijn opa (die in zijn jeugd nog bij Veenhuizen turf moest steken) nou ook altijd. En hij had gelijk. Ik laat gedragsgestoorden, ex-delinquenten etc. op de zorgboerderij ook altijd flink buffelen, het biedt ze structuur, daginvulling en ze kunnen hun energie aan nuttige zaken kwijt i.p.v. aan rottigheid.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 01-05-2009 14:37 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 1 mei 2009 14:22 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Vroeger had je hier in Drenthe speciale kolonies voor zulke gasten in de vorm van Frederiksoord, Wilhelminaoord en Veenhuizen. Jammer dat ze niet meer in die hoedanigheid bestaan...


Boehoehoe


Against God and Government


Pascalorie
<3Gaycloak
Usericon van Pascalorie
Posted 01-05-2009 14:40 by Pascalorie Profiel van Pascalorie

quote:
Op 1 mei 2009 14:18 schreef Jenje het volgende:
Rotzak wel ja met dat peutergedrag van em


Hier, neem wat te drinken...



De shit is aan!!!1


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 14:41 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 1 mei 2009 14:37 schreef bastianus het volgende:
Gaaf! Dat zei mijn opa (die in zijn jeugd nog bij Veenhuizen turf moest steken) nou ook altijd. En hij had gelijk. Ik laat gedragsgestoorden, ex-delinquenten etc. op de zorgboerderij ook altijd flink buffelen, het biedt ze structuur, daginvulling en ze kunnen hun energie aan nuttige zaken kwijt i.p.v. aan rottigheid.


Hmmm..en dan een stel ex mariniers en commando's op die gasten loslaten en reken maar dat ze binnen een paar maanden weten wat gehoorzamen en werken is...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-05-2009 14:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 mei 2009 14:37 schreef Rotzak het volgende:
Boehoehoe

Oei, ik vrees dat Taets zijn opmerking hard is aangekomen..
Maar goed, nog een paar jaar en dan begint voor de kwajongens het echte leven met WWW, werk, woning en vooral wijf. Ervaring in het werken met "moeilijke" jongens leert me dat de fratsen dan rap afgelopen zijn. Bij mij heeft het ook gewerkt althans.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-05-2009 14:47 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 1 mei 2009 14:40 schreef Pascalorie het volgende:
Hier, neem wat te drinken...




Is je wijn op of zit die fles nog waar de zon nooit schijnt?

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 01-05-2009 14:48]


 


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 14:47 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 1 mei 2009 14:43 schreef bastianus het volgende:
Oei, ik vrees dat Taets zijn opmerking hard is aangekomen..
Maar goed, nog een paar jaar en dan begint voor de kwajongens het echte leven met WWW, werk, woning en vooral wijf. Ervaring in het werken met "moeilijke" jongens leert me dat de fratsen dan rap afgelopen zijn. Bij mij heeft het ook gewerkt althans.


Ach...en rotzak is ook zo'n gevoelige jongen he? Maar wat het laatste aangaat, heb je inderdaad een sterk punt. Sinds ik weer aan de vrouw ben, heb ik een veel gestructureerder leven..


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2009 14:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 1 mei 2009 14:47 schreef Forever After het volgende:
Is je wijn op?
Nee, hij moet het opnemen voor zijn bilmaatje. Maar hij is echt geen homo hoor

Nee echt niet. Dat wil hij telkens maar even heel hard melden terwijl ze samen met hun tampeloerissen aan het spelen zijn.

NEE ECHT NIET!


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 14:51 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 1 mei 2009 14:49 schreef Jenje het volgende:
Nee, hij moet het opnemen voor zijn bilmaatje. Maar hij is echt geen homo hoor

Nee echt niet. Dat wil hij telkens maar even heel hard melden terwijl ze samen met hun tampeloerissen aan het spelen zijn.

NEE ECHT NIET!


ROFL


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-05-2009 15:09 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 mei 2009 14:49 schreef Jenje het volgende:
tampeloerissen

Mooi woord, al lang niet meer gehoord/gelezen. Hulde!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2009 15:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik woon in een achterlijk gebied he


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 15:35 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Hmmm, toch is Drenthe een van de mooiste provincies van Nederland. Assen mag dan wel niet de meest swingende stad zijn, het heeft wel degelijk zijn charmes...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-05-2009 15:38 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 mei 2009 15:35 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Hmmm, toch is Drenthe een van de mooiste provincies van Nederland. Assen mag dan wel niet de meest swingende stad zijn, het heeft wel degelijk zijn charmes...

Jammer dat Tokkel er niet meer woont alleen. Gelukkig hebben jullie Mark Faber er voor in de plaats gekregen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2009 15:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

JA, want 1 persoon bepaald alles ..


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-05-2009 15:41 by bastianus Profiel van bastianus

Nee. Maar het was wel een legendarisch figuur. Zoals b.v. Fikkie dat in Zutphen was.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2009 15:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

?

Bartje?


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 15:42 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Fikkie..die ken ik wel! Ik ben opgegroeid in Zutphen en Fikkie de zwerver was een begrip!

[Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 01-05-2009 15:43]


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-05-2009 15:49 by Forever After Profiel van Forever After

Fikkie?

En de achternaam was zeker Stoken?


 


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 15:54 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 1 mei 2009 15:49 schreef Forever After het volgende:
Fikkie?

En de achternaam was zeker Stoken?


Gezien zijn voorliefde voor zeer sterke drank ongetwijfeld een zeer explosieve combinatie


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-05-2009 16:02 by bastianus Profiel van bastianus

Maar goed, bij Assen moet ik toch gauw denken aan legendarische figuren als Tokkel, Mark Faber en Jantje Hummel. Spiet mien donders.
Drente vind ik wel een erg mooie provincie. Mooie natuur bij Dwingeloo, de mooiste dierentuin van Nederland in Emmen, de helft van mijn familie (het gavere deel) komt er vandaan en vooral veel gave muziek (Skik, Cuby, Elco Gelling, Massive Assault, God Dethroned gedeeltelijk, Mooi Wark etc.)


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 16:03 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 1 mei 2009 16:02 schreef bastianus het volgende:
Maar goed, bij Assen moet ik toch gauw denken aan legendarische figuren als Tokkel, Mark Faber en Jantje Hummel. Spiet mien donders.
Drente vind ik wel een erg mooie provincie. Mooie natuur bij Dwingeloo, de mooiste dierentuin van Nederland in Emmen, de helft van mijn familie (het gavere deel) komt er vandaan en vooral veel gave muziek (Skik, Cuby, Elco Gelling, Massive Assault, God Dethroned gedeeltelijk, Mooi Wark etc.)


Haha, wanneer kom je hier wonen?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen