IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-05-2009 19:00 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 11 mei 2009 17:09 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
"Ze stoppen met roken, als ze er achter komen dat het slecht voor hun gezondheid is."




Ja man, diezelfde intelligente mannen wisten niet dat het slecht was toen ze begonnen. :')

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 11-05-2009 19:00]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-05-2009 19:13 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 11 mei 2009 18:52 schreef Mark het volgende:
Behalve als je een kijkje wilt nemen in de hangar van El Al.
Waar ik weer niet naast woon.

PWN3D:

quote:
Handweigerende docent krijgt ongelijk

Het Vader Rijn College in Utrecht heeft een docente economie die uit godsdienstige overwegingen weigerde haar mannelijke collega's de hand te schudden, terecht ontslagen. Dat heeft de Centrale Raad van Beroep bepaald, zo werd vandaag bekendgemaakt.


De islamitische vrouw liet haar collega's na de zomervakantie van 2006 per e-mail weten dat zij mannen geen hand meer wenste te geven. De school besloot haar te schorsen en uiteindelijk te ontslaan. De rechtbank oordeelde eerder al dat de school rechtmatig heeft gehandeld.

(SN)

Integreren ofzo.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-05-2009 19:18 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 11 mei 2009 9:58 schreef ZelThoR het volgende:
Hiermee is niet gezegd dat ik tegen het vasthouden/martelen van mensen ben, wel dat ik tegen de manier ben waarop dat gebeurd is met betrekking tot Guantanamo (en de vele andere gevangenissen).

Voor welke martelmethoden ben jij dan wel? Veel humaner kan dat volgens mij nmlk niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-05-2009 19:20 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 11 mei 2009 19:18 schreef kwelgeest het volgende:
Voor welke martelmethoden ben jij dan wel? Veel humaner kan dat volgens mij nmlk niet.
+1

Het voelt even naar maar zoveel houd je er nou ook weer niet aan over.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-05-2009 19:28 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Tsja, ik denk dat ik het bericht dat ik postte wel aangaf hoe onbetrouwbaar informatie verkregen door martelling kan zijn. In dit geval was het informatie die gebruikt werd om een oorlog te beginnen/rechtvaardigen, dat is toch getikt? Dick kan wel blaten dat er duizenden mensenlevens zijn gered, maar hij heeft ook wel zijn redenen om deze martelpraktijken te verdedigen buiten het eventueel redden van mensenlevens, om over zijn betrouwbaarheid nog maar te zwijgen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-05-2009 19:29 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 11 mei 2009 19:20 schreef Greycloak het volgende:
+1

Het voelt even naar maar zoveel houd je er nou ook weer niet aan over.


Weleens een reportage gelezen over een paar mensen die waterboarding hadden ondergaan, onschuldig bleken en vrij zijn gelaten. Die mensen zijn bang voor de douche, en staan doodsangsten uit als het alleen al regent. Maar als het niet veel doet met je, misschien moet je het een keer proberen, extra ervaring rijker?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2009 19:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

'Ik wilde verkeersregelaar niets aandoen'
Uitgegeven: 11 mei 2009 19:14
Laatst gewijzigd: 11 mei 2009 19:14

AMSTERDAM - ''Het is nooit, nooit, nooit mijn intentie geweest.'' Dat zei Dion G. (26) maandag voor de rechtbank in Amsterdam, waar hij zich moest verantwoorden voor de dood van verkeersregelaar Willem van Koerten (54).

Die overleed nadat de verdachte hem op 17 augustus in de parkeergarage van meubelzaak Ikea zou hebben aangereden.

Het begon allemaal toen een vriend van G. de Mini Cooper waarin ze zaten op een parkeerplaats voor invaliden zette.




Niet om de auto daar te laten staan, vertelde de verdachte maandag, maar omdat de onervaren chauffeur wilde oefenen met parkeren.


Collega

Een collega van Van Koerten was daar echter niet zo van gecharmeerd en vroeg hen waar ze mee bezig waren. G. ging door het lint en schreeuwde de man van alles toe, zo bekende hij.

De verdachte nam de plaats achter het stuur over van zijn vriend en reed een rondje door de garage.

De verkeersregelaar zegt dat hij daarbij uit de weg moest springen om niet te worden aangereden.


Van Koerten

Van Koerten was inmiddels ter plaatse gekomen om zijn collega te helpen en maande G. tot stoppen. Die voelde zich naar eigen zeggen geïntimideerd.

''Ik was echt bang voor een handgemeen. Hij kwam op me af lopen. Hij was groot. Hij was boos.'' Dus trapte hij op het gaspedaal en reed door.

Van Koerten belandde op de motorkap en viel daar vervolgens weer vanaf. Enkele dagen later overleed hij aan hersenletsel.


Verklaring

G.'s verklaring dat hij het allemaal niet zo heeft bedoeld ten spijt, stelt het Openbaar Ministerie dat hij de verkeersregelaar opzettelijk en met volle vaart aanreed.

Van Koerten zou daardoor op de auto terecht zijn gekomen en weer zijn gevallen toen de verdachte hard remde. Volgens justitie is G. dan ook schuldig aan doodslag.


Advocaten

De advocaten van de verdachte zien dat heel anders. Van Koerten zou zelf op de motorkap zijn gaan liggen om de Mini Cooper tegen te houden.

G. zou toen achteruit zijn gereden, juist om te voorkomen dat de verkeersregelaar onder het voertuig terechtkwam.


Reconstructie

Beelden van een reconstructie die in de rechtbank werden getoond, gaven geen uitsluitsel over dit meningsverschil.

Het enige dat bleek was dat G. tijdens het incident een gemiddelde snelheid had van 14 tot 22 kilometer per uur.


Aangegrepen

De collega van Van Koerten die bij het incident was, vertelde maandag hoezeer hij is aangegrepen.

''Ik kan zo vreselijk boos worden als ik denk aan wat de verdachte heeft aangericht. Wie doet nou zoiets?'' Op de excuses die G. hem aanbood, zat hij niet echt te wachten. ''Het wordt hem ingefluisterd door zijn advocaten.''


Psycholoog

Een psycholoog heeft geconstateerd dat G. een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft. Daardoor was hij verminderd toerekeningsvatbaar tijdens het incident. Over enkele weken wordt bekend welke straf justitie gaat eisen.

- - - - - - - - -



"Parkeren oefenen"
"Ik werd bang"

Godverdomme die huppelkutten psychologen geloven ook alles hier in dit land. Nekschot voor die pleurislijer


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-05-2009 19:33 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ik lees het al, er gaat weer flink geschoffeld worden daar in Amsterdam.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WMP
Usericon van WMP
Posted 11-05-2009 19:37 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 11 mei 2009 19:20 schreef Greycloak het volgende:
+1

Het voelt even naar maar zoveel houd je er nou ook weer niet aan over.


Zoals ik al eens op dit forum opmerkte, is informatie verkregen via marteling alles behalve betrouwbaar en daarom ook niet bruikbaar. Voor argumenten en onderbouwing, zoek die post maar op (was toen een reactie op een post van Chelman, die na mijn post plots niet meer reageerde, terwijl hij daarvoor toch het gebruik van marteling niet zo erg vond).
Of marteling dus onmenselijk is of niet, de informatie die je verkrijgt is niet bruikbaar, want in ernstige mate onbetrouwbaar, waarom zou je dan nog de moeite nemen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-05-2009 19:38 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 mei 2009 19:18 schreef kwelgeest het volgende:
Voor welke martelmethoden ben jij dan wel? Veel humaner kan dat volgens mij nmlk niet.

Ohja, dat weet ik ook niet wat al dan niet beter zou zijn, daar zei ik dan ook niets over.

Het enige punt wat ik maakte ging over de rechtmatigheid en effectiviteit van de Amerikaanse aanpak van terreur'verdachten'. Zie ook de verhalen van GL.

Jij en Grey presteren het wel weer om over alle écht relevante punten heen te lezen en alleen maar in te haken op dingen waar je misschien een punt kan maken (en dan nog verkeerd interpreteren)


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-05-2009 20:03 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 11 mei 2009 19:37 schreef WMP het volgende:
Zoals ik al eens op dit forum opmerkte, is informatie verkregen via marteling alles behalve betrouwbaar en daarom ook niet bruikbaar. Voor argumenten en onderbouwing, zoek die post maar op (was toen een reactie op een post van Chelman, die na mijn post plots niet meer reageerde, terwijl hij daarvoor toch het gebruik van marteling niet zo erg vond).
Of marteling dus onmenselijk is of niet, de informatie die je verkrijgt is niet bruikbaar, want in ernstige mate onbetrouwbaar, waarom zou je dan nog de moeite nemen.


+1

Dat om de zeer voor de hand liggende reden dat je op een gegeven moment "toegeeft" om van de marteling verlost te zijn, niet waar.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-05-2009 21:37 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 11 mei 2009 19:33 schreef Greycloak het volgende:
Ik lees het al, er gaat weer flink geschoffeld worden daar in Amsterdam.


Ga je mij nou net zoals in het moslimtopic negeren? Waarom reageer je toch alleen op m'n trollposts? Omdat het makkelijker is?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-05-2009 22:20 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 11 mei 2009 19:38 schreef ZelThoR het volgende:
Ohja, dat weet ik ook niet wat al dan niet beter zou zijn, daar zei ik dan ook niets over.

Het enige punt wat ik maakte ging over de rechtmatigheid en effectiviteit van de Amerikaanse aanpak van terreur'verdachten'. Zie ook de verhalen van GL.

Jij en Grey presteren het wel weer om over alle écht relevante punten heen te lezen en alleen maar in te haken op dingen waar je misschien een punt kan maken (en dan nog verkeerd interpreteren)
Nee. Jij zegt niet per definitie tegen martelen te zijn. Ik vraag jou wanneer jij dat dan niet bent. Ik vind mensen waar een redelijke verdenking tegen is dagen naar Metallica laten luisteren nmlk niet zo'n probleem; Jij blijkbaar wel. Dus: Wanneer ben jij dan niet tegen martelen en welke methoden heb jij daarbij voor ogen.

Verder hoop ik dat Cheney deze claims hard kan maken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-05-2009 22:28 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ban haalt hard uit naar Israël
Uitgegeven: 11 mei 2009 21:27
Laatst gewijzigd: 11 mei 2009 21:27

NEW YORK - VN-chef Ban Ki-moon heeft Israël maandag opgeroepen zijn Midden-Oostenbeleid fundamenteel te veranderen en zich toe te leggen op een tweestatenoplossing in het conflict met de Palestijnen.

Ban hekelde ''het unilaterale optreden van Israël in Oost-Jeruzalem en op de Westelijke Jordaanoever, zoals het afbreken van Palestijnse huizen, geweld van joodse kolonisten en beperking van de Palestijnse bewegingsvrijheid''.

De Zuid-Koreaanse topdiplomaat deed zijn uitlatingen tijdens een bijeenkomst van de VN-Veiligheidsraad, die op initiatief van voorzitter Rusland plaatshad. Israël boycotte de vergadering op ministerieel niveau.




Bouwmaterialen

Ban riep Israël verder op glas, cement en andere bouwmaterialen toe te laten tot de verwoeste Gazastrook. Circa 34.000 woningen, vijftien ziekenhuizen en 280 scholen zouden door de Israëlische aanval op de Palestijnse kuststrook zijn vernietigd, bijna vier maanden geleden.

''Toch mogen wij alleen voedsel en medicijnen naar de bevolking brengen'', aldus Ban. ''Dat is volledig onacceptabel.''

Verder veroordeelde Ban opnieuw de raketaanvallen vanuit de Gazastrook op Israël.

© ANP

Ik vraag me toch af waarom die hulp niet via de Egypthische grens Gaza in kan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


WMP
Usericon van WMP
Posted 11-05-2009 22:40 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 11 mei 2009 22:20 schreef kwelgeest het volgende:
Nee. Jij zegt niet per definitie tegen martelen te zijn. Ik vraag jou wanneer jij dat dan niet bent. Ik vind mensen waar een redelijke verdenking tegen is dagen naar Metallica laten luisteren nmlk niet zo'n probleem; Jij blijkbaar wel. Dus: Wanneer ben jij dan niet tegen martelen en welke methoden heb jij daarbij voor ogen.

Verder hoop ik dat Cheney deze claims hard kan maken.


Nu ben je wel erg kort door de bocht, want 'dagenlang naar Metallica' luisteren (op een niveau van slechts 110 decibel, dus valt heel erg mee inderdaad) was slechts 1 één heel klein onderdeel van het martelen van 'verdachten' (feit dat de meeste gevangenen zonder proces vrijgelaten zijn -na jaren- is natuurlijk ook maar een feitje waar we even gemakkelijk overheen kijken).
Ik stel voor dat de voorstanders van deze martelmethoden zich even verdiepen in het geheel voordat ze opmerkingen plaatsen die in strijd zijn met de feiten.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-05-2009 22:50 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 11 mei 2009 22:40 schreef WMP het volgende:
Nu ben je wel erg kort door de bocht, want 'dagenlang naar Metallica' luisteren (op een niveau van slechts 110 decibel, dus valt heel erg mee inderdaad) was slechts 1 één heel klein onderdeel van het martelen van 'verdachten' (feit dat de meeste gevangenen zonder proces vrijgelaten zijn -na jaren- is natuurlijk ook maar een feitje waar we even gemakkelijk overheen kijken).
Ik stel voor dat de voorstanders van deze martelmethoden zich even verdiepen in het geheel voordat ze opmerkingen plaatsen die in strijd zijn met de feiten.
Dat deed ik bewust. Mijn punt is dat de hedendaagse 'martelmethoden' van westerse landen niet tot de meest brute behoren die de mens kundig is. Ik denk dan ook dat men niet veel humaner kan 'martelen' dan deze methoden. Daarom ben ik zo benieuwd naar waarbij en hoe Zelthor er geen moeite mee heeft. Ik had zo'n opmerking nmlk niet van hem verwacht.
Zelf ben ik wel een voorstander van 'steverigere' verhoormethoden, zeker als het zeker is dat de 'gemartelde' een terrorist is kan het mij heel weinig interesseren. Ik weet dat er onderzoeken en rapporten zijn die claimen aan te tonen dat dmv marteling verkregen informatie niet betrouwbaar is, maar soms wil je toch graag informatie los krijgen en hoever gan je dan..
Ik ben dan ook erg benieuwd naar die rapporten en memo's waar Cheney op doelt. Als die controleerbaar zijn en kloppen geeft dan geeft dat genoeg houwvast om door te gaan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


WMP
Usericon van WMP
Posted 11-05-2009 22:59 by WMP Profiel van WMP

De rapporten die er zijn claimen niet dat martelen onbetrouwbare informatie oplevert, ze verwijzen slechts naar zaken in het verleden waaruit uit naar voren is gekomen dat informatie die verkregen werd door verdachten hardhandig te verhoren gewoonweg niet klopte.
Dit bedoel ik dus met verdiepen, Kwelgeest.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-05-2009 23:27 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 11 mei 2009 22:50 schreef kwelgeest het volgende:
Dat deed ik bewust. Mijn punt is dat de hedendaagse 'martelmethoden' van westerse landen niet tot de meest brute behoren die de mens kundig is. Ik denk dan ook dat men niet veel humaner kan 'martelen' dan deze methoden. Daarom ben ik zo benieuwd naar waarbij en hoe Zelthor er geen moeite mee heeft. Ik had zo'n opmerking nmlk niet van hem verwacht.
Zelf ben ik wel een voorstander van 'steverigere' verhoormethoden, zeker als het zeker is dat de 'gemartelde' een terrorist is kan het mij heel weinig interesseren. Ik weet dat er onderzoeken en rapporten zijn die claimen aan te tonen dat dmv marteling verkregen informatie niet betrouwbaar is, maar soms wil je toch graag informatie los krijgen en hoever gan je dan..
Ik ben dan ook erg benieuwd naar die rapporten en memo's waar Cheney op doelt. Als die controleerbaar zijn en kloppen geeft dan geeft dat genoeg houwvast om door te gaan.


Ik weet het niet. Er zijn ongetwijfeld werken geschreven over de verschillen tussen geestelijke en lichamelijke martelling en ik vraag me af welke door mensen als gruwelijker worden ervaren. Waterboarding gaf meen ik slachtoffers het idee te verdrinken maar zullen hier waarschijnlijk geen lichamelijk letsel aan overhouden. Het zorgt echter voor sterke trauma's en angsten voor water (erg onhandig) die de rest van het leven moeten worden meegedragen. Ik denk dat je voorzichtig moet zijn met het geven waardeoordelen over martellingen, zeker als geestelijke en fysieke martelling over één kam worden geschoren.

Oh: en wat Schaffelaar zegt:

quote:
Toch mooi dat die truc zelfs blijft werken ook al zijn ze niet meer aan de macht:

"Lever al uw rechten maar in, anders gaat u dood!"


[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 11-05-2009 23:33]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2009 0:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Naast waterboarding werden ze ook erg vaak in de isoleercel gehouden. Een maand lang was daar geen uitzondering. En vaak met koptelefoon en handschoenen om niets te kunnen voelen. Als je zo erg geisoleerd wordt van prikkels gaan veel mensen binnen een paar uur al hallucineren en stereotypgedrag vertonen(dierentuin bewegingen).


http://video.google.com/videoplay?docid=536583671561908614


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-05-2009 8:32 by bastianus Profiel van bastianus

Verplicht een bepaalde tijd naar Metallica moeten luisteren vind ik één van de wreedste martelmethoden die er bestaat. Als het nou nog Slayer was..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 12-05-2009 9:27 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
ChristenUnie wil scheppingsverhaal ook in openbaar onderwijs
Uitgegeven: 12 mei 2009 07:13
Laatst gewijzigd: 12 mei 2009 07:13
AMSTERDAM – Fractieleider Arie Slob van regeringspartij ChristenUnie wil dat op openbare scholen naast de evolutietheorie van Darwin ook het scheppingsverhaal wordt onderwezen. Dat zegt hij in een vraaggesprek met NU.nl.

“Alsof er geen andere theorieën en ideeën bestaan. Er zijn meer opvattingen over het begin van deze aarde dan alleen maar die ene die nu toevallig zwart op wit in de lesboeken wordt afgedrukt", aldus Slob.

De oud-docent vindt dat er breder geïnformeerd moet worden. “Dat is een boodschap aan zowel het christelijke als aan het openbare onderwijs.”


Problemen

Arie Slob doceerde Geschiedenis en Maatschappijleer aan een christelijke school. “Als docent heb ik problemen gehad met nogal wat onderwijsmethodes die net deden of er maar één overtuiging op dit punt was, aan de rest werd geen aandacht besteed.”

Slob pleit ervoor een breder perspectief te bieden aan kinderen door meerdere theorieën zoals het scheppingsverhaal te onderwijzen. “Ik vind het belangrijk dat kinderen breed weten wat er aan opvattingen leeft”, aldus het Kamerlid.


(NU)

AAARGTGGHHH nu ook in NL?

FSM, kom er maar in!!! --> http://www.venganza.org/


Dear dirty delightful old drunken old days


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2009 9:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

M'och, zo vreemd vind ik zijn opmerking niet. Openbaar onderwijs suggereert imho onafhankelijkheid van stromingen, maar leer ze dan wel welke (basis)stromingen er zijn.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-05-2009 9:33 by bastianus Profiel van bastianus

Niks mis met weten wat er aan opvattingen leeft toch? Zolang het maar niet als absolute waarheid wordt gepresenteerd, en de tegenovergestelde of andere opvattingen ook aan bod komen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2009 9:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Absolute waarheid bestaat m.i. niet, zeker niet op het punt van levensbeschouwingen. Vertel de basis van de wereldreligies, laat de beleving van die basis zien en vertel een stuk geschiedenis van die religies. Zonder vooroordeel.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-05-2009 9:40 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 mei 2009 9:36 schreef Jenje het volgende:
Absolute waarheid bestaat m.i. niet, zeker niet op het punt van levensbeschouwingen. Vertel de basis van de wereldreligies, laat de beleving van die basis zien en vertel een stuk geschiedenis van die religies. Zonder vooroordeel.


Goed idee, en dan nog even de hand in eigen boezem steken als christenen en dan alle onderwijs openbaar maken.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen