IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 13-04-2009 15:14 by WMP Profiel van WMP

quote:
Rel rond homofiele olifant in Polen

POZNAN - De seksuele voorkeur van een olifant heeft de gemoederen verhit in Polen. Lokale media meldden dat de partij Recht en Rechtvaardigheid kritiek heeft geuit op de dierentuin van de stad Poznan wegens het aanschaffen van het mogelijk homofiele zoogdier.

''We hebben geen 37 miljoen zloty's (8,5 miljoen euro) uitgegeven voor het grootste olifantenhuis van Europa om dan te zien dat er een homo-olifant leeft'', aldus raadslid Michal Grzes van de rechtse oppositiepartij.

''Het was de bedoeling dat we een kudde zouden krijgen, maar hoe kan Ninio nageslacht produceren als hij mannelijke vrienden prefereert boven vrouwelijke?''

Twijfels

De directeur van de dierentuin heeft verklaard dat de 10-jarige bul waarschijnlijk nog twijfelt over zijn seksuele voorkeur. Het zou goed kunnen zijn dat Ninio alsnog op vrouwtjes gaat vallen. Olifanten zijn doorgaans rond hun veertiende levensjaar geslachtsrijp.



Zoals wij Geert Wilders hebben, heeft Polen deze clowns in de politiek.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-04-2009 15:17 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 april 2009 14:50 schreef Lionheart het volgende:
Politiek maakt je als persoon een charlatan?

Och, dat ben ik toch al 9 van de 10 keer. Maar macht corrumpeert, en je moet altijd compromissen maken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-04-2009 15:24 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 9 april 2009 21:04 schreef Greycloak het volgende:
Mijn punt precies. Zoals je een aantal blz's geleden al kon lezen vinden sommige Negerlanden die onzin niet eens meer nodig.

Zoals Rwanda bijvoorbeeld?

http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2009/04/rwanda_wil_ontwikkelingsgeld_t.html

Rwanda wil ontwikkelingsgeld toch hebben
Minister Bert Koenders (Ontwikkelingssamenwerking) heeft in Rwanda toegelicht waarom hij in december besloot de begrotingssteun aan dat land voor 3 miljoen euro stop te zetten. Koenders sprak er over met de ministers van Financiën en Buitenlandse Zaken.
Koenders schortte de budgetsteun op nadat Rwanda in een VN-rapport was aangewezen als mogelijke onruststoker in het conflict in Oost-Congo. De Rwandese president Paul Kagame zei vorige week dat de Nederlandse hulp Rwanda toch al niet had geholpen. Volgens een woordvoerder van Koenders zeiden de Rwandese ministers nu dat ze zeer hechten aan de Nederlandse ontwikkelingssamenwerking, die zeer effectief zou zijn.

Politieke dialoog

De Rwandese ministers waren teleurgesteld over het opschorten door Koenders van de begrotingssteun. Die hulp maakte ongeveer een achtste uit van de totale Nederlandse steun aan Rwanda. De Rwandese ministers willen samen met Koenders de politieke dialoog over de steun, over de situatie in Congo en over de mensenrechten intensiveren. Koenders nodigde de ministers uit voor een bezoek aan Nederland.


Ach ja, het blijven politici, beetje tof doen dat je als land zelf de beslissingen wil nemen maar toch stiekem wel willen dat dat geld alsnog aankomt. De realiteit blijkt toch wat lastiger te zijn dan in one-liners gevat kan worden.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-04-2009 15:24]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 13-04-2009 15:49 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 13 april 2009 15:17 schreef bastianus het volgende:
Och, dat ben ik toch al 9 van de 10 keer. Maar macht corrumpeert, en je moet altijd compromissen maken.


Natuurlijk, dat is inherent aan ons systeem dat geen partijen kent die een absolute meerderheid hebben...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-04-2009 15:51 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 april 2009 15:49 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Natuurlijk, dat is inherent aan ons systeem dat geen partijen kent die een absolute meerderheid hebben...

Ik hoop niet dat je denkt dat binnen een partij geen compromissen gesloten hoeven te worden...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 13-04-2009 16:00 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 13 april 2009 15:51 schreef ZelThoR het volgende:
Ik hoop niet dat je denkt dat binnen een partij geen compromissen gesloten hoeven te worden...


Onee, die illusie heb ik niet...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-04-2009 16:07 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 april 2009 16:00 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Onee, die illusie heb ik niet...

OK

Misschien dat ze bij een 2-partijen-systeem wat minder zichtbaar zijn voor het publiek, maar wij zien zulke systemen (UK, VS min of meer (vooral meer)) alleen van buiten. Mensen die in zo'n land wonen zien vast meer dat hun politici compromissen moeten sluiten en eventueel corrumperen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 13-04-2009 16:09 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 13 april 2009 16:07 schreef ZelThoR het volgende:
OK

Misschien dat ze bij een 2-partijen-systeem wat minder zichtbaar zijn voor het publiek, maar wij zien zulke systemen (UK, VS min of meer (vooral meer)) alleen van buiten. Mensen die in zo'n land wonen zien vast meer dat hun politici compromissen moeten sluiten en eventueel corrumperen.


Daarom vond Montesque het in al zijn wijsheid nodig om na een bepaalde tijd verkiezingen te houden..


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-04-2009 16:16 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ik weet niet of dat in die vorm het beste werkt.

Misschien moeten we naar een wekelijks SMS-systeem toe


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-04-2009 17:21 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 13 april 2009 15:24 schreef ZelThoR het volgende:
Zoals Rwanda bijvoorbeeld?
Ja, die Mercedessen rijden nu eenmaal niet op lucht alleen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-04-2009 8:37 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl




Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-04-2009 10:48 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Boompje verwijderd uit long

In het Russische Izhevsk hebben dokters afgelopen week een vijf centimeter lange tak uit de long van een man verwijderd. De patiënt klaagde al enige tijd over een scherpe pijn in de borst. Toen hij bloed begon te hoesten, besloten de artsen hem nader te inspecteren.

Bij het maken een Röntgenscan werd duidelijk dat de man een object in zijn long had. Aanvankelijk dachten de artsen dat het om een tumor ging. Ze waren dan ook erg verbaasd toen tijdens de operatie bleek dat het om een takje van een zilverspar ging.

Knopje

"Ik knipperde drie keer met mijn ogen, en dacht dat ik vreemde dingen begon te zien. Toen vroeg ik de assistent om een kijkje te nemen", aldus chirurg Vladimir Kamashev. De dokters vermoeden dat de man een knopje van een plant heeft ingeslikt, dat is gaan groeien in zijn lichaam, meldt Mosnews.

(SN)

Wow.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-04-2009 15:17 by MMayo Profiel van MMayo

JORHAT (ANP) - Een 26-jarige moeder uit in India krijgt waarschijnlijk een vermelding in het Guinness Book of Records als de 'heetste' vrouw ter wereld. Ze verorberde in 2 minuten tijd 51 superhete chilipepers. Ook wreef ze met de pitten van 25 pepers een minuut lang in haar ogen.

Anandita Dutta Tamuly gaf haar optreden donderdagavond voor een publiek in Jorhat, in het noordoosten van India. Ze deed dat in aanwezigheid van de Britse topkok Gordon Ramsey. Ook hij probeerde een bhut jolokia, een van de sterkste pepers ter wereld, te eten, maar spuugde die snel uit en smeekte om water.

Tamuly voelde zich na afloop naar eigen zeggen ook slecht, maar dat was omdat ze had gehoopt zestig pepers te consumeren. Dat zou haar eerder wel zijn gelukt. Guinness World Records moet nog bevestigen dat het om een record gaat.

Tamuly begon al op 5-jarige leeftijd pepers te eten. ,,Ik had een tongontsteking en mijn moeder behandelde die ontsteking met een pasta van pepers. Vanaf dat moment ontwikkelde ik een voorliefde voor pepers'', aldus de vrouw.





Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 14-04-2009 15:39 by Pem Profiel van Pem

Van nu.nl:

"AMSTERDAM - Elektronicaconcern Philips roept een groot aantal Senseo-modellen terug, vanwege een veiligheidsrisico.

Het gaat in totaal om een paar miljoen apparaten en in Nederland om één miljoen stuks. Dat zei Harry Hendriks, directeur Philips Nederland dinsdag. In totaal heeft Philips wereldwijd ruim 25 miljoen Senseo's verkocht.

Er is volgens hem ''een heel klein'' veiligheidsrisico van drie op een miljoen per jaar. Tot nu toe heeft zich in Nederland één storing voorgedaan, welke geen letselschade tot gevolg had. Ook buiten Nederland is een aantal storingen gemeld.

''We willen koste wat kost voorkomen dat schade zich wel voordoet en gaan daarom vrijwillig over tot zo'n omvangrijke actie'', zei Hendriks.

Probleem

Het probleem kan optreden bij bepaalde Senseo-modellen, die geproduceerd zijn tussen juli 2006 en november 2008. De oorzaak is een combinatie van zware kalkafzetting en een haperend veiligheidsmechanisme.

Door de kalkafzetting kan een ventiel worden geblokkeerd, waardoor de druk die in het apparaat wordt opgebouwd niet kan ontsnappen.

In combinatie met een haperend veiligheidsmechanisme zouden onderdelen daardoor in het rond kunnen gaan vliegen, aldus Hendriks.

Advertenties

Philips publiceert woensdagochtend advertenties in diverse dagbladen waarin het meer informatie verstrekt over de exacte modellen en vervolgstappen voor de eigenaren van een apparaat.

Consumenten die een risico-apparaat bezitten, kunnen bij Philips meteen een ontkalkingssetje aanvragen. Zij ontvangen kort daarna een doos, waarin ze hun apparaat kunnen opsturen.

Vervolgens wordt de boiler van de Senseo vervangen, waardoor het probleem wordt verholpen. Al met al duurt dit proces volgens Hendriks een paar weken."

Om te checken of je een Senseo hebt die gefixt dient te worden: http://www.philips.nl/service/senseo/index.page


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-04-2009 19:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dure actie, dat krijg je er niet zomaar uit terug verdiend, en dat voor zo'n klein kut defect. Zet dan op de apparaten dat je hem regelmatig schoon moet maken.

Zelf zou ik dat apparaat niet inleveren, moet je toch een tijdje zonder koffie


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-04-2009 19:17 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 april 2009 19:14 schreef ElitE het volgende:
Dure actie, dat krijg je er niet zomaar uit terug verdiend, en dat voor zo'n klein kut defect. Zet dan op de apparaten dat je hem regelmatig schoon moet maken.

Zelf zou ik dat apparaat niet inleveren, moet je toch een tijdje zonder koffie

Die jeugd van tegenwoordig ook, kan niet eens meer koffie zetten of opgieten met filter en termoskan. Het wordt tijd dat de crisis doorzet, daar zullen ze wat van leren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-04-2009 19:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik heb geen senseo maar een filterkoffie apparaat maart die gebruik ik dan eigenlijk nooit omdat ik pas op school na het ontbijt me aan de koffie waag om mn maag te sparen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 14-04-2009 20:04 by Nimbus Profiel van Nimbus

Van het weekend nog met een percolator koffie gezet. Nog lekker ook.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-04-2009 20:11 by XXL Profiel van XXL

De moraal van het verhaal is dat je gewoon af en toe je koffiezet apparaat even moet ontkalken?

Dat wisten we toch allemaal allang?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-04-2009 20:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

misschien zit er nog wat achter van phillips of heeft phillips een iets te vrijgevige manager. Maar voor een beetje extra ontkalken gaan ze niet 4% van de toestellen terug roepen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-04-2009 10:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-04-2009 10:31 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 april 2009 20:22 schreef ElitE het volgende:
misschien zit er nog wat achter van phillips of heeft phillips een iets te vrijgevige manager. Maar voor een beetje extra ontkalken gaan ze niet 4% van de toestellen terug roepen.

Misschien wat reclame voor de merknaam Philips? Ze schijnen nogal wat ingeleverd te hebben het laatste kwartaal.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-04-2009 11:51 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Keniaanse man bijt slang

Een spectaculaire worsteling des doods in Kenia. Een man werd gegrepen door een python en moest vechten voor zijn leven om te overleven. De man wist de slang uiteindelijk te bijten en hulp in te roepen.

Ben Nyaumbe was aan het werk op een boerderij nabij Malindi aan de Keniaanse kust toen hij op iets 'sponsigs' stapte. Het volgende moment werden zijn benen in een wurggreep genomen door een python.

Jacht

"De python was vermoedelijk op jacht naar geiten", vertelt Nyaumbe. "Maar hij pakte mijn benen, ik moest me uit alle macht verzetten", zo laat hij weten in de Daily Nation. Daarna werd ook de mans arm in de dodelijke omhelzing genomen.

Bijten

"Hij wurmde daarna zijn staart om mijn mond. Ik moest hem bijten terwijl ik los probeerde te komen met mijn ene vrije arm." Nyumbe wist zich een uur lang aan een boom vast te houden om niet weggesleept te worden. Toen hij moe werd en uiteindelijk los moest laten, sleepte de slang hem een andere boom in.

Telefoon

Op een boomtak bleef de python even uitrusten. "Op dat moment kon ik mijn telefoon pakken en mijn baas bellen. Samen met de politie hebben ze me vrij weten te krijgen." De slang werd gevangen genomen maar wist diezelfde nacht nog te ontsnappen. Het slachtoffer maakt het goed.

(SN)

Held!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-04-2009 12:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-04-2009 12:32 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 april 2009 11:51 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Held!




arme slang, beetje zn eten ontnemen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen