IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-04-2009 1:28 by Lionheart Profiel van Lionheart

Waarom moet er weer op de man worden gespeeld?


WMP
Usericon van WMP
Posted 17-04-2009 1:45 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 17 april 2009 0:14 schreef Greycloak het volgende:
Jammer dat WMP het verrekt om zijn bewering dat SpitsNieuws berichten volkomen waardeloos zijn met voorbeelden kracht bij te zetten.
Negeer je wat jou niet aanstaat stelselmatig, keteltje van me?


Kan je wel lezen, dwaas?
Ik heb geschreven dat de schrijfwijze van de berichten in de meeste gevallen waardeloos is (want enorm insinuerend en subjectief).
Ik negeer niet wat me niet aanstaat, maar dat jij dingen verkeerd leest of interpreteert is niet mijn probleem. Om daarna verontwaardigd te gaan doen... Flapdrol.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-04-2009 7:13 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

De pol van SN over D66, EU en twitter was echt extreem kansloos. Opties:

a) twitter is voor oude mannen (wat?)

b) Goed idee oid

c) Twitter = D66 = FAIL



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-04-2009 10:54 by Staalman Profiel van Staalman

Man springt boven Canada uit vliegtuig
Uitgegeven: 17 april 2009 05:52
Laatst gewijzigd: 17 april 2009 06:48

VANCOUVER - Een 20-jarige man is donderdag boven Canada uit een klein passagiersvliegtuig gesprongen. Het toestel bevond zich op zeven kilometer hoogte toen de man de deur forceerde en naar buiten sprong. Dat maakte de politie bekend.
Het vliegtuig was op weg van Yellowknife naar Cambridge Bay en had vier mensen aan boord. Het personeel van het toestel probeerde de man nog tegen te houden, maar dat lukte niet.

Het toestel landde enige tijd later veilig op de bestemming, waar het slachtoffer vandaan kwam. Cambridgde Bay is een klein stadje waar 1500 mensen wonen.

Afgelegen

Naar het lichaam van de man wordt nog gezocht door de politie. Slecht weer zorgt ervoor dat het slachtoffer lastig te lokaliseren is. Ook is het gebied waar hij vermoedelijk in terecht is gekomen zeer afgelegen.

© ANP

Zo'n gek zal in je achtertuin landen *splet*. Leuk zo´n plaatselijk buitje...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-04-2009 10:55 by MMayo Profiel van MMayo

Ghehe lekker aan het wandelen.. schat wat is dat? Is it a bird? *splettttzzz*


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 17-04-2009 10:56 by Count Steel Profiel van Count Steel

Hmm, blijft niet veel van over.
Wel een heeeele lange vrije val trouwens.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-04-2009 10:57 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 17 april 2009 10:56 schreef Count Steel het volgende:
Hmm, blijft niet veel van over.
Wel een heeeele lange vrije val trouwens.


Zou ie er van genoten hebben?


spelfout weggehaald...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-04-2009 10:59 by Staalman Profiel van Staalman

I can see my house from up here!!!!!! SPLLLLLLLLLLLLLLLETTTTTTTTTT........


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 17-04-2009 10:59 by Count Steel Profiel van Count Steel

Tja, geen idee. Misschien van de stress/angst al een hartaanval onderweg.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 17-04-2009 11:26 by Pausmobiel Profiel van Pausmobiel

Best een toffe manier om zelfmoord te plegen. Beter dan voor mijn trein springen, Voor iemands bus springen met dynamiet, in je bus met dynamiet, in je toren met een vliegtuig. Niet wenselijk.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-04-2009 13:38 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 17 april 2009 10:59 schreef Count Steel het volgende:
Tja, geen idee. Misschien van de stress/angst al een hartaanval onderweg.


Verlies je niet gewoon je bewustzijn bij zo'n val?


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 17-04-2009 15:13 by Count Steel Profiel van Count Steel

Geen idee eigenlijk. Las net dat wanneer iemand valt met z'n hoofd naar beneden (minste weerstand) zo'n 320 km p/u haalt. Ik weet niet wat dat al doet met iemand, maar gezond is het in elk geval niet.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-04-2009 16:05 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 17 april 2009 13:38 schreef Lionheart het volgende:
Verlies je niet gewoon je bewustzijn bij zo'n val?


Dat schijnt door de stress inderdaad vaak het geval te zijn.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-04-2009 17:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 17 april 2009 1:45 schreef WMP het volgende:
Kan je wel lezen, dwaas?
Ik heb geschreven dat de schrijfwijze van de berichten in de meeste gevallen waardeloos is (want enorm insinuerend en subjectief).
Ik negeer niet wat me niet aanstaat, maar dat jij dingen verkeerd leest of interpreteert is niet mijn probleem. Om daarna verontwaardigd te gaan doen... Flapdrol.
Volkomen subjectief dus. Alsof het Jeugdjournaal dus ook minder waarde heeft omdat de schrijfwijze je niet aanstaat.



"Flapdrol", altijd dat gescheld...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WMP
Usericon van WMP
Posted 17-04-2009 17:47 by WMP Profiel van WMP

Zeer treffend dat je het Jeugdjournaal aanhaalt.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-04-2009 18:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 17 april 2009 17:47 schreef WMP het volgende:
Zeer treffend dat je het Jeugdjournaal aanhaalt.
Ja, lijkt me ook een prachtig voorbeeld van iets dat standaardnieuws op een manier brengt die jouw superieure standaard niet aanstaat.
Maar desondanks gewoon nieuws is.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 17-04-2009 18:30]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-04-2009 18:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

dubbelpost

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 17-04-2009 18:31]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-04-2009 18:41 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 17 april 2009 18:30 schreef Greycloak het volgende:
Ja, lijkt me ook een prachtig voorbeeld van iets dat standaardnieuws op een manier brengt die jouw superieure standaard niet aanstaat.
Maar desondanks gewoon nieuws is.
Dat WMP SN niet juist weet te interpreteren zegt meer over WMP dan over SN.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-04-2009 18:42 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 17 april 2009 18:41 schreef kwelgeest het volgende:
Dat WMP SN niet juist weet te interpreteren zegt meer over WMP dan over SN.
Vandaar misschien treffend dat ik het Jeugdjournaal aanhaal? Zijn bron van info.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-04-2009 21:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 april 2009 13:38 schreef Lionheart het volgende:
Verlies je niet gewoon je bewustzijn bij zo'n val?


parachutespringen dan? de versnelling is maar 1G bij autoracen heb je af en toe 3G. bewustzijn bij normale mensen zonder speciale pakken verlies je vanaf ongeveer 5G.

quote:
Answer
The maximum speed is about 220-235 MPH, and it can be achieved in about 20 seconds of freefall, in a verticle dive (hands flat against the legs, body very straight, head down attitude), which would require only about 6000 feet of altitude. Then the parachutist would have to assume the 'flat and stable' body position, after about 25 seconds, in which the back is arched, arms outspread, hands flat, facing the earth, legs slightly spread and slightly bent. This will allow him/her to slow down to the normal 120 MPH speed for the opening of the parachute at a safe altitude. To open a parachute at the higher speeds could easily cause sturctural failure of both the parachute, and the human body. In civilian skydiving, 2500 feet is considered the minimum safe altitude for parachute deployment. Only licenced Experts are allowed to go lower, in the US the minimum for the "D" (Expert) licencee is 2000 feet. In Europe it is 600 meters, or 1960 feet. Many military drops are conducted at lower altitudes, but rarely with freefall rigs. The openings on these parachutes are automatic and happen immediately as the jumper leaves the aircraft. Federal Aviation Regulations do not regulate military operations.


hoogte maakt dus niet meer uit als je je topsneheid hebt bereikt. daarom kun je het nog van vrij hoog overleven. Het record staat op een vrouw die van ruim 8000 meter viel, en overleefde zonder echt blijvende verwondingen. Ze viel wel in de staart van een vliegtuig maar wel als vrije val. En het zou ook niet echt uit hoeven te maken, waar je op valt is het belangrijkste.

En de lucht is natuurlijk wel ijl maar je bent ook vrij snel beneden natuurlijk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 18-04-2009 11:54 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

De Italiaanse premier Silvio Berlusconi heeft donderdag weer van zich laten horen op een bezoek aan het getroffen gebied door de recente aardbevingen in Italië. Zo zei hij tegen een Afrikaanse medewerker van het Rode Kruis en een Afrikaanse priester: "Jij hebt een mooie kleur. Ik wou dat ik ook de tijd had om hier te blijven en te kunnen bruinen."

Vervolgens omarmde hij een vrijwilliger die plaatsvervangende schaamte had. "Hou me stevig vast en noem me papa", lachte Berlusconi.

Eerder zei de 72-jarige Italiaanse premier meerdere malen dat de Amerikaanse president Barack Obama mooi zongebruind is. Op de vraag waarom hij de ecomonische crisis anders aanpakt dan de Amerikaanse president, antwoordde hij: "Omdat ik blanker ben."

Ook zei Berlusconi eerder deze week tegen een knappe vrouwelijke dokter dat hij het niet erg zou vinden mond op mond-beademing van haar te krijgen.

Vorige week haalde de premier de wereldpers met zijn verklaring dat de slachtoffers hun periode in de tentenkampen maar als een vakantie moesten beschouwen. Die opmerking zwakte hij nadien af met een officiële verklaring dat het zijn bedoeling was om de rouwende Italiaanse natie wat op te beuren.


Against God and Government


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-04-2009 12:15 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Echt, die Berlusconi is een regelrechte schande voor het premierschap in het algemeen...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-04-2009 12:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik vind hem geniaal


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-04-2009 12:31 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 18 april 2009 12:18 schreef ElitE het volgende:
ik vind hem geniaal


Voor een slapstick zeker. Eigenlijk is heel Italië een grote slapstick...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 18-04-2009 12:37 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Hadden wij maar zon premier, wat een baas haha.


Against God and Government


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen