IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : varkensgriep, de Aporkalyps is begonnen Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-04-2009 19:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

1 h4v3 4 n1c3 h1n1


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-04-2009 19:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2009 15:25 schreef Jan-Willem het volgende:
...de bedenker van planet of the apes het toch goed (op de diersoort na dan)

en de moslims. zelfs de diersoort...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-04-2009 19:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Jeuj! Pandemie; t zal godverdomme eens tijd worden!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-04-2009 19:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Hehe, geniaal item erover net bij Man Bijt Hond



blood maggot
Usericon van blood maggot
Posted 27-04-2009 19:43 by blood maggot Wijzig reactieProfiel van blood maggotQuote dit bericht

de varkens nemen de wereld over later is iron maiden - iron pig en motorhead - motorpig de al machtige varkens


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-04-2009 19:43 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Geen paniek, ik drink even mijn koffie op en dan ga ik aan het werk.



... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-04-2009 19:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 27-04-2009 19:48 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht



Bareuh...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-04-2009 20:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2009 19:43 schreef Dentz het volgende:
Geen paniek, ik drink even mijn koffie op en dan ga ik aan het werk.






Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Abnoba
Usericon van Abnoba
Posted 27-04-2009 20:07 by Abnoba Wijzig reactieProfiel van AbnobaQuote dit bericht

Jupla, 6 mogelijke gevallen in België


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-04-2009 20:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Lol@Dentz


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-04-2009 20:41 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Pigflue pandemic.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 27-04-2009 22:48 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2009 19:24 schreef Mutilator het volgende:
Jeuj! Pandemie; t zal godverdomme eens tijd worden!


HIV/AIDS al een pandemie sinds 1980, hoezo 'tijd worden'


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-04-2009 22:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lol, het gaat niet snel genoeg

er wordt te weinig gecopuleerd


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-04-2009 22:58 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2009 19:43 schreef Dentz het volgende:
Geen paniek, ik drink even mijn koffie op en dan ga ik aan het werk.






Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-04-2009 23:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

in het Belgische journaal

Het Interministerieel Commissariaat Influenza onderzoekt zes mogelijke gevallen van de Mexicaanse griep in ons land. Tegen middernacht zou het duidelijk moeten zijn of de zes echt besmet zijn met het griepvirus. Eén eerder verdacht geval dat gisterenavond werd gesignaleerd, is intussen loos alarm gebleken. Dat heeft viroloog Marc Van Ranst, voorzitter van het Commissariaat Influenza, bekendgemaakt op een persconferentie met premier Van Rompuy en minister van Volksgezondheid Onkelinx.

Drie Belgische kinderen
In de zes verdachte Belgische gevallen gaat het om drie kinderen en drie volwassenen. "Het gaat om twee mogelijke gevallen in Brussel, een in Vlaams-Brabant, een in Waals-Brabant, een in Oost-Vlaanderen en een in Limburg. Vier van die mensen komen uit Mexico, één iemand uit de Verenigde Staten en één iemand uit Argentinië die in contact is geweest met iemand uit Mexico", legt Van Ranst uit. De zes mensen worden behandeld met antivirale middelen. Hun gezondheidstoestand is "niet verontrustend".


[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-04-2009 23:14]


signature


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 28-04-2009 0:28 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

quote:
De symptomen lijken goed op die van de seizoensgriep en omvatten koorts, gebrek aan eetlust, lusteloosheid, hoesten, keelpijn, misselijkheid en diarree



Ziona en ik hebben varkensgriep!!



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-04-2009 0:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2009 0:28 schreef Ingrimd het volgende:
Ziona en ik hebben varkensgriep!!

niet verwarren met zwakzinnigheid, vaginisme en anorexia AUB,

dit is niet om mee te lachen

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-04-2009 0:35]


signature


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 28-04-2009 0:39 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Dit wordt een slecht jaar voor Knorr! (www.knorr.nl)


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 28-04-2009 0:42 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Dus het is waar: men are pigs.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-04-2009 0:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

When pigs can flu
the world will end


signature


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-04-2009 6:16 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 28 april 2009 0:33 schreef Hypnos het volgende:
niet verwarren met zwakzinnigheid, vaginisme en anorexia AUB,

dit is niet om mee te lachen




Bruce Banner


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 28-04-2009 10:20 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 28 april 2009 6:16 schreef Lainedil het volgende:



Nounou, erg origineel was ie niet, dat moet je toegeven.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 28-04-2009 10:24 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Wel origineel is dat we blijkbaar ergens MEE lachen


Maar goed, de symptomen van die varkensgriep zijn echt zo ontzettend algemeen dat de halve wereld na één keer hoesten gelijk denkt dat het varkensgriep is!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-04-2009 10:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2009 10:24 schreef Ingrimd het volgende:
Wel origineel is dat we blijkbaar ergens MEE lachen


Maar goed, de symptomen van die varkensgriep zijn echt zo ontzettend algemeen dat de halve wereld na één keer hoesten gelijk denkt dat het varkensgriep is!


Ja maar zo zijn mensen in het algemeen, angstige wezens die om het minste al naar de huisarts rennen om te vertellen dat ze doodgaan aan een groene snottebel.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen