IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Oscar nominaties Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-03-2002 8:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het grote kontlikken der acteurs...met een dildo bekleed met bladgoud.

Kevin Spacey kwam nog ff een paar minuten stilte vragen voor 11 september...

Maar liefst 3 negers kregen oscars, terwijl dat JARENLANG niet gebeurde.

De academy had duidelijk wat goed te maken.
(En waarschijnlijk denknen ze voor de komende 10 jaar weer klaar te zijn)

Leuk natuurlijk dat goede acteurs geeerd worden, maar het riekt erzo naar dat een flink aantal nominaties voor spek en bonen meedoen. (Zie bijvoorbeeld de film uit India; het land dat de grootste concurrent is van Hollywood.)

De hypocrisie en het weke gedoe liet mijn maag dus daadwerkelijk omdraaien; gelukkig heb ik het nog binnen kunnen houden.

Voor de goede orde; dit topic is voor de meningen over dit gebeuren.

Verder heb ik niet alles gezien; voor welke 4 catagorien heeft Lord of the rings gewonnen?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-03-2002 9:39]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 25-03-2002 10:09 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 25 maart 2002 8:41 schreef Mutilator het volgende:

Verder heb ik niet alles gezien; voor welke 4 catagorien heeft Lord of the rings gewonnen?


Make up, Visuale effects, Music (score), Cinematography


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-03-2002 10:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hmmm als je d'rop kotst (net als ik overigens) waarom kijk je dan?

Oscars --> OVENS

Volgend jaar toch maar eens naar R'dam gaan.....

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 25-03-2002 10:22]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-03-2002 10:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 maart 2002 10:22 schreef Dwaallicht het volgende:
Hmmm als je d'rop kotst (net als ik overigens) waarom kijk je dan?...


Goeie vraag...ben een filmfan en het was toevallig op (en verder niets anders)

Ook had ik Peter Jackson graag zien winnen; aangezien ik een fan van zijn films ben.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-03-2002 10:26]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zombie
Usericon van zombie
Posted 25-03-2002 17:41 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Eigenlijk vind ik het een grof schandaal dat LOTR niet meer oscars heeft opgepakt.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-03-2002 17:43 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik vond het erg leuk dat ze shrek in de zaal hadden geanimeerd. voor de rest zijn dat soort dingen geldklopperij.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 25-03-2002 17:56 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Lotr verdiende meer Oscars .
Oscars.


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 25-03-2002 18:06 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

de oscar is al net zo doelloos als de tmf awards en dat zuigt



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-03-2002 8:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

wie kent die dingen eigenlijk toe. op basis van welke autoriteit? dat is mij nooit geheel duidelijk geworden.



Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-03-2002 10:22 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Niet gezien, en lekker schijt eraan!

Boeit mij geen reet wat die verneukte media vind van een of andere romantische kut film! En dan nog zon lomp beeld krijgen! Ik zou net als Rijk gewoon mn gouden kalf uit de auto pleuren!


Ik, Wil Schuurman


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 26-03-2002 10:25 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 26 maart 2002 8:27 schreef attila_de_hun het volgende:
wie kent die dingen eigenlijk toe. op basis van welke autoriteit? dat is mij nooit geheel duidelijk geworden.




Ik geloof dat het de collega-acteurs en de grote mediaconsortia zijn die bepalen wie de prijzen wegkaapt..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jade
Usericon van Jade
Posted 26-03-2002 18:19 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Ik vind het wel vermakelijk de oscars...

Ik oordeel zelf wel over de kwaliteit van films, daar heb ik de oscars niet bij nodig. Ik kijk alleen voor de show.

En om mensen uit te lachen als ze een jurk aanhebben die ze echt niet staat...





PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 26-03-2002 18:23 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

quote:
Op 26 maart 2002 18:19 schreef Jade het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk de oscars...

Ik oordeel zelf wel over de kwaliteit van films, daar heb ik de oscars niet bij nodig. Ik kijk alleen voor de show.

En om mensen uit te lachen als ze een jurk aanhebben die ze echt niet staat...





nou damn inderdaad dan zie ik er beter uit in die jurk



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 26-03-2002 18:24 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 26 maart 2002 18:23 schreef PsYcHo het volgende:
nou damn inderdaad dan zie ik er beter uit in die jurk

FOTO!



Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 26-03-2002 18:24 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

afgezakte doperwtjes heeft dat wijf


sebinsagoil


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 26-03-2002 18:24 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

ehhhhhh zorg voor die jurk en ik doe het



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-03-2002 18:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 maart 2002 10:25 schreef Sharteel het volgende:
Ik geloof dat het de collega-acteurs en de grote mediaconsortia zijn die bepalen wie de prijzen wegkaapt..


Acteurs die bepalen welke acteurs die oscars krijgen? Lijkt me dan een zaak van belangenverstrengeling. Vrij maf dan...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-03-2002 18:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 maart 2002 18:19 schreef Jade het volgende:
...

En om mensen uit te lachen als ze een jurk aanhebben die ze echt niet staat...






DAMN! En dan te bedenken dat de uitreiking door de zgn. topmodedesigners wordt gebruikt voor free advertising.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2002 18:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wie is dat eigenlijk?


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 26-03-2002 19:05 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

academy awards is in de loop der jaren steeds commercieler geworden , net als andere takken en beroepen .en daarmee vind ik het niet meer represantatief voor Film,wel voor commercie .ik kijk er niet meer naar .Misschien dat het in de jaren zeventig wel de moeite waard was .



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2002 19:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Euhm Hallo .. het is hollywood dat is één en al commercie.

De hele awards is commercie, dat is de bedoeling ervan!!!


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 26-03-2002 19:17 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Is the godfather en Gandhi ook commercie ?
(godfather 3 wa ook veel commercieler dan 1 en 2 , net als Rocky en First blood ook steeds meer een karikatuur werd )

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 26-03-2002 19:22]



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-03-2002 21:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ohhh sommige regisseurs hadden simpelweg zoveel krediet dat ze in feite konden doen wat ze zelf wilden. Francis Ford Coppola was daar idd één voorbeeld van (Godfather 1, Apocalypse Now) en Martin Scorcese ook wel (Taxi Driver!! of was die ook al van Coppola? damn) en Stanley Kubrick natuurlijk (Lolita, 2001: A Space Odyssey, Full Metal Jacket, A Clockwork Orange en meer...).

Maar ik denk dat die tijd voorbij is. Scorcese herhaalt zichzelf, Coppola ook en Kubrick is dood. Dan houd je ordinaire patjakkers als Jerry Bruckheimer over die de dienst uitmaken en eieren als Ridley Scott (toch de maker van de eerste Alien-film) die zich laten ringeloren (Black Hawk Down.... propaganda shit).

Hollywood is troep. Ik wantrouw per definitie alles dat uit Hollywood komt en kijk bijna *niets* meer wat er tegenwoordig vandaan komt.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 28-03-2002 9:58 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 26 maart 2002 18:58 schreef Jenje het volgende:
Wie is dat eigenlijk?


Ik denk Gwyneth Paltrow


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-03-2002 11:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat een zak botten ..

Lelijk
Gruwelijk

He damn .. Jenje hep navaamd weer een nachtmerrie ..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-03-2004 7:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Dus....ze zijn weer geweest:

quote:

Academy Awards, USA: 2004

Best Motion Picture of the Year
Winner: Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003)

Best Performance by an Actor in a Leading Role
Winner: Sean Penn for Mystic River (2003)

Best Performance by an Actress in a Leading Role
Winner: Charlize Theron for Monster (2003)

Best Performance by an Actor in a Supporting Role
Winner: Tim Robbins for Mystic River (2003)

Best Performance by an Actress in a Supporting Role
Winner: Renée Zellweger for Cold Mountain (2003)

Best Achievement in Directing
Winner: Peter Jackson for Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003)

Best Writing, Screenplay Written Directly for the Screen
Winner: Lost in Translation (2003) - Sofia Coppola

Best Writing, Screenplay Based on Material Previously Produced or Published
Winner: Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003)

Best Achievement in Cinematography
Winner: Master and Commander: The Far Side of the World (2003) - Russell Boyd

Best Achievement in Editing
Winner: Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003) - Jamie Selkirk

Best Achievement in Art Direction
Winner: Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003)

Best Achievement in Costume Design
Winner: Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003) - Ngila Dickson

Best Achievement in Makeup
Winner: Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003) - Richard Taylor, Peter King

Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Score
Winner: Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003) - Howard Shore

Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Song
Winner: Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003) - Frances Walsh, Howard Shore, Annie Lennox ("Into the West")

Best Achievement in Sound
Winner: Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003) - Christopher Boyes,

Michael Semanick, Michael Hedges, Hammond Peek
Best Achievement in Sound Editing
Winner: Master and Commander: The Far Side of the World (2003) - Richard King

Best Achievement in Visual Effects
Winner: Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003) - Jim Rygiel, Joe Letteri, Randall William Cook, Alex Funke
Best Animated Feature Film of the Year

Winner: Finding Nemo (2003) - Andrew Stanton
Best Foreign Language Film of the Year

Winner: Invasions barbares, Les (2003) (Canada)
Best Documentary, Features

Winner: Fog of War: Eleven Lessons from the Life of Robert S. McNamara, The (2003) - Errol Morris, Michael Williams
Best Documentary, Short Subjects

Winner: Chernobyl Heart (2003) - Maryann DeLeo
Best Short Film, Animated

Winner: Harvie Krumpet (2003) - Adam Elliot
Best Short Film, Live Action

Winner: Two Soldiers (2003) - Aaron Schneider, Andrew J. Sacks




Wat valt op? ROTK heeft een hele zooi beeldjes binnengesleept. De meeste ervan volstrekt terecht en dan met name de technische-prijzen (makeup, costume design etc.).

Ik kan echter slecht verkroppen dat het tevens best picture won, die was wat mij betreft voor Mystic River of Lost in Translation. Het zijn IMHO veel waardevollere films op termijn dan LOTR. Ik denk dat de Academy zich iets te veel door de hype liet leiden.

Wat de acteur/actrice Oscars betreft ben ik best blij met mezelf aangezien ik ze alle 4 juist had voorspeld. Ik ben dubbelblij omdat een van mijn favoriete acteurs nl. Tim Robbins eindelijk de erkenning kreeg dat hij verdient.

En de Oscar voor de animatiefilm mag ook geen verrassing heten.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen