IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Oscar nominaties Vorige pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-03-2004 7:19 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Die muziek-Oscars voor LotR.... vreselijk wat een walgelijke soundtrack is dat zeg. Ook vond ik bv. de Mûmak erg duidelijke crappy CGI (Jurassic Park was realistischer) en Gollum was goed geacteerd maar je kon hem altijd zo uit het landschap lichten. Dus die 'Best Visual Effects' Oscar snap ik ook niet.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-03-2004 7:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ja, die soundtrack Oscar snapte ik ook niet helemaal. Maar ik vind de soundtrack Oscar uberhaupt een beetje onzin maar dat terzijde.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 01-03-2004 8:15 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2004 7:23 schreef Chelman het volgende:
Ja, die soundtrack Oscar snapte ik ook niet helemaal. Maar ik vind de soundtrack Oscar uberhaupt een beetje onzin maar dat terzijde.
Ach, komt waarschijnlijk doordat de componist (John Howe) heel erg gehyped wordt, ik vind het zelf op zich geen slechte muziek, maar wel een beetje eentonig

De rest van de dingen die LotR gewonnen heeft vind ik overigens terecht!


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 01-03-2004 12:38 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 1 maart 2004 7:19 schreef Dwaallicht het volgende:
Gollum was goed geacteerd maar je kon hem altijd zo uit het landschap lichten. Dus die 'Best Visual Effects' Oscar snap ik ook niet.

Nee, d'r zijn vast plenty films die 't beter hebben gedaan..

[Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 01-03-2004 12:41]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-03-2004 12:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2004 12:38 schreef Wishmaster het volgende:
Nee, d'r zijn vast plenty films die 't beter hebben gedaan..


Oh ja....regel 12 van de LOTR Nerds:


NEVER, NEVER, NEVER dare criticize any aspect of the film.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-03-2004 13:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 maart 2004 7:19 schreef Dwaallicht het volgende:
Die muziek-Oscars voor LotR.... vreselijk wat een walgelijke soundtrack is dat zeg. Ook vond ik bv. de Mûmak erg duidelijke crappy CGI (Jurassic Park was realistischer) en Gollum was goed geacteerd maar je kon hem altijd zo uit het landschap lichten. Dus die 'Best Visual Effects' Oscar snap ik ook niet.


Het gaat eerder om Gollem zelf qua life-likeliness en alle andere visual effects wat er nogal wat zijn; tuurlijk zijn er beperkingen maar dat is denk ik de huidige stand van de techniek; wat ik wel slecht vond is de overduidelijke blue screen (te vaag beeld waardoor de acteurs te scherpe contouren krijgen) waar Frodo & compaan voor staan als de lava vrijkomt in Mount doom; ik vind hier ook een edit fout in zitten qua tijdsduur van wat er binnen gebeurt in verhouding tot wat er ondertussen buiten gebeurt.

NB de oscars voor LOTR zijn qua stemming volgens mij eerder voor de hele trilogie al noemt men het officieel alleen voor ROTT.

Desalniettemin vind ik de oscars voor LOTR volkomen terecht en dan met name die voor beste regisseur gezien z'n staat van dienst.

Hopelijk verknalt ie het niet met dat King Kong gebeuren en gaat ie zsm met de opvolger van Bad Taste of Braindead aan de slag; hoog tijd dat het grote publiek aan de splatter o'platter gaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-03-2004 13:03]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 01-03-2004 13:07 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 1 maart 2004 12:57 schreef Chelman het volgende:
Oh ja....regel 12 van de LOTR Nerds:


NEVER, NEVER, NEVER dare criticize any aspect of the film.....

Ik ben 1 geen LOTR nerd..
2, ik kan er idd niet tegen als mensen zulk werk gaan kraken, wetende wat een fokking werk en talent zoiets vereisd..


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-03-2004 13:19 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 1 maart 2004 13:07 schreef Wishmaster het volgende:
Ik ben 1 geen LOTR nerd..
2, ik kan er idd niet tegen als mensen zulk werk gaan kraken, wetende wat een fokking werk en talent zoiets vereisd..

Ergens heb je wel gelijk. Af en toe kon je inderdaad aan gollum zien dat ie maar een CGI poppetje was dat in de film was ingeplakt. Maar daarentegen, hij was niet "goed geacteerd" zoals dwaallie zei, hij was Fantastisch geacteerd! Tot nu toe zijn er weinig CGI karakters die in zo'n grote rol zo levensecht mee-acteren, en daarbij ook nog eens in vol licht tussen de menselijke tegenspelers rondloopt. Meeste computeranimatie wordt nog altijd een beetje 'verstopt' door het donker of slecht weer te maken waardoor je niet helemaal ziet hoe realistisch het eigenlijk is. Een goedkope maar effectieve manier om de foutjes te verstoppen eigenlijk. Ik kan eigenlijk maar weinig voorbeelden bedenken van even succesvolle CGI acteurs in een film...


Zenial


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-03-2004 17:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2004 13:19 schreef Zenial het volgende:
Ergens heb je wel gelijk. Af en toe kon je inderdaad aan gollum zien dat ie maar een CGI poppetje was dat in de film was ingeplakt. Maar daarentegen, hij was niet "goed geacteerd" zoals dwaallie zei, hij was Fantastisch geacteerd! Tot nu toe zijn er weinig CGI karakters die in zo'n grote rol zo levensecht mee-acteren, en daarbij ook nog eens in vol licht tussen de menselijke tegenspelers rondloopt. Meeste computeranimatie wordt nog altijd een beetje 'verstopt' door het donker of slecht weer te maken waardoor je niet helemaal ziet hoe realistisch het eigenlijk is. Een goedkope maar effectieve manier om de foutjes te verstoppen eigenlijk. Ik kan eigenlijk maar weinig voorbeelden bedenken van even succesvolle CGI acteurs in een film...


idd


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-03-2005 0:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Million dollar baby als grote winnaar...terecht?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


invictis
Usericon van invictis
Posted 01-03-2005 0:39 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2005 0:21 schreef Mutilator het volgende:
Million dollar baby als grote winnaar...terecht?


Der Untergang heeft geen oscar gekregen, minder


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-03-2005 20:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Oscar is waardeloos -->> OVENS
Het is al jaren asskisserij daar en de echte goede films worden toch altijd ondermaats beloond. De kaskrakers zijn uiteraard wel in overvloede aanwezig


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen