IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : DelftDOOM II - 10-10-2009 Vorige pagina
miikja
Usericon van miikja
Posted 09-10-2009 22:54 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org



kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 10-10-2009 11:33 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht


Vanavond!



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-10-2009 12:01 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Perfect doom weer!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 10-10-2009 13:14 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 oktober 2009 12:01 schreef Mark Z het volgende:
Perfect doom weer!


Ik heb verdomme de perfecte doom kater, hopelijk is die vanavond verdwenen, maar zie het vooralsnog somber in.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-10-2009 14:11 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2009 12:01 schreef Mark Z het volgende:
Perfect doom weer!


Hier schijnt de zon anders. Ook best zin in vanavond, ondanks dat ik in m'n uppie ga.


mascha
Usericon van mascha
Posted 10-10-2009 17:27 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2009 14:11 schreef MetalJan het volgende:
Hier schijnt de zon anders. Ook best zin in vanavond, ondanks dat ik in m'n uppie ga.


You dooooooooooooom your all doomned.

anyway zin in vanavond


Jan-Willem
Duister Heerschap
Usericon van Jan-Willem
Posted 10-10-2009 20:06 by Jan-Willem Wijzig reactieProfiel van Jan-WillemQuote dit bericht

Shit te laat achter gekomen hoe laat het feestje begint.

Dan maar naar het kasteel voor Akelei


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 11-10-2009 2:55 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2009 17:27 schreef mascha het volgende:
You dooooooooooooom your all doomned.

anyway zin in vanavond


En het was toch wel de moeite waard....

De heenreis was kut... zo'n anderhalf uur in de file gestaan, daarna nog een een uur naar de zaal gezocht... en dus Akelei gemist...

Shattered Hope (met gastoptreden van de zanger van Ataraxie) en vooral Mourning Dawn (met dezelfde meneer) waren prima bezig. We hebben genoten!

Alleen wat iedereen in AHAB ziet hebben wij niet kunnen ontrafelen... wat een zaaddodende meuk zeg!!
Erg jammer dat veel mensen toen AHAB begon ineens wel konden staan ipv suf in hun stoeltjes te blijven zitten...had dat bij de andere bands dan ook gedaan!

Halverwege de set maar eens naar de plee gegaan, daar was het veel boeiender! En natuurlijk eindelijk maar eens een Mourning Dawn DLP gescoord!

Weet iemand van wie het CD-standje was bij de garderobe?

[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 11-10-2009 2:57]


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-10-2009 10:39 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2009 2:55 schreef Doomy het volgende:
Erg jammer dat veel mensen toen AHAB begon ineens wel konden staan ipv suf in hun stoeltjes te blijven zitten...had dat bij de andere bands dan ook gedaan!



Die stoeltjes zaten anders prima.

Akelei vond ik wat tegenvallen. De zang kwam totaal niet over vond ik. Shattered Hope was wel een gave band. Mourning Dawn deed een wedstrijd wie het hardste kon schreeuwen en Ahab vond ik wel ok.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-10-2009 13:29 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Gezellig avondje gisteren. Heb me prima vermaakt.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-10-2009 14:59 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Prima avond idd!

Akelei was opzich wel aardig, miste wel een grunt. Shattered Hope was prima, Mourning Dawn lekker wanhopig en Ahab maakte het geheel in stijl af!

Aparte, maar leuke locatie ook


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen