IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Dodenherdenking/4 Mei Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-05-2010 20:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 20:06 schreef nuclearwarfare het volgende:
Heeft iemand het gevolgd op TV? Was iets wazigs gaande, allemaal gillende mensen tegen het einde van de twee minuten aan.


Seriously?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 04-05-2010 20:07 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 20:02 schreef MR. N het volgende:

Jij gaat dus ook niet naar een 5 mei festival?

quote:
Op 4 mei 2010 20:04 schreef ColdheartMinor het volgende:

Inderdaad.

Dat is dan wel weer begrijpelijk.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-05-2010 20:08 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Schijnt dat er iemand onwel werd. Damn, ik zat te kijken en dacht meteen aan een aanslag...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Silence
Usericon van Silence
Posted 04-05-2010 20:08 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Er gebeuren zoveel erge dingen overal in de wereld, en wij herdenken een oorlog van 65 jaar geleden. Prima, en geen probleem om m'n mond te houden. Ik ben geloof ik best 300 van de 365 dagen tussen 20.00 en 20.02 stil, dus die ene dag meer of minder.

Maar het 'nut' er van wordt steeds minder, naarmate er minder en minder veteranen over zijn.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-05-2010 20:09 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 mei 2010 20:08 schreef Silence het volgende:
Er gebeuren zoveel erge dingen overal in de wereld, en wij herdenken een oorlog van 65 jaar geleden. Prima, en geen probleem om m'n mond te houden. Ik ben geloof ik best 300 van de 365 dagen tussen 20.00 en 20.02 stil, dus die ene dag meer of minder.

Maar het 'nut' er van wordt steeds minder, naarmate er minder en minder veteranen over zijn.


Het gaat niet meer alleen om de veteranen van wo II, het gaat om alle veteranen (jaja) en slachtoffers van oorlogen.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 04-05-2010 20:09]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 04-05-2010 20:09 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

euh, het is allang niet meer voor alleen de slachtoffers van de tweede wereldoorlog...


Evil Dick


Argh
Usericon van Argh
Posted 04-05-2010 20:09 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

schrok net ook van al die paniek op tv... dacht echt 'omg nee , daar gaan we weer'


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 04-05-2010 20:10 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 20:08 schreef De Tegenpartij het volgende:
Schijnt dat er iemand onwel werd. Damn, ik zat te kijken en dacht meteen aan een aanslag...


Ik ook zoiets, omdat het echt tientallen verschillende mensen waren, en dat in principe niet echt aan de hand hoeft te zijn als er iemand flauwvalt, lijkt me.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-05-2010 20:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

WikiWiki:
In Nederland vindt jaarlijks op 4 mei de Nationale Dodenherdenking plaats. Men herdenkt alle burgers en militairen van het Koninkrijk der Nederlanden, die waar ook ter wereld zijn omgekomen sinds het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog (men gaat hierbij uit van 10 mei 1940) in oorlogssituaties en bij vredesoperaties.

Tot 1961 had de herdenking slechts betrekking op de Nederlandse slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog. Vanaf 1961 worden op 4 mei ook de gevallenen tijdens andere militaire conflicten (zoals de politionele acties in Nederlands-Indië) en vredesoperaties (zoals in Libanon, Bosnië of Afghanistan) herdacht.

[/einde wiki]


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 04-05-2010 20:10 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 20:08 schreef Silence het volgende:

Er gebeuren zoveel erge dingen overal in de wereld, en wij herdenken een oorlog van 65 jaar geleden. Prima, en geen probleem om m'n mond te houden. Ik ben geloof ik best 300 van de 365 dagen tussen 20.00 en 20.02 stil, dus die ene dag meer of minder.

Maar het 'nut' er van wordt steeds minder, naarmate er minder en minder veteranen over zijn.

De 4 mei-herdenking is anders al jaren geleden 'uitgebreid' tot een herdenking van gesneuvelden uit alle oorlogen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 04-05-2010 20:10 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 4 mei 2010 20:08 schreef De Tegenpartij het volgende:
Schijnt dat er iemand onwel werd. Damn, ik zat te kijken en dacht meteen aan een aanslag...
Noem het achterlijke angst, maar ik inderdaad ook.
quote:
Op 4 mei 2010 20:08 schreef Silence het volgende:
Er gebeuren zoveel erge dingen overal in de wereld, en wij herdenken een oorlog van 65 jaar geleden. Prima, en geen probleem om m'n mond te houden. Ik ben geloof ik best 300 van de 365 dagen tussen 20.00 en 20.02 stil, dus die ene dag meer of minder.

Maar het 'nut' er van wordt steeds minder, naarmate er minder en minder veteranen over zijn.
Het gaat niet alleen om de veteranen, het gaat erom dat men (wij) begrijpt wat er destijds gebeurd is en dat dat is iets dat we in de toekomst moeten voorkomen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 04-05-2010 20:10 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ja, nou, waarom dan op 4 mei? Dan leg ik automatisch de link naar WOII, al weet ik wel dat het om alle oorlogslachtoffers en helden gaat. Och, wat ik zei, geen moeite dat respect op te brengen, maar het doet me ook niet erg veel.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-05-2010 20:10 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 mei 2010 20:08 schreef Silence het volgende:
Er gebeuren zoveel erge dingen overal in de wereld, en wij herdenken een oorlog van 65 jaar geleden. Prima, en geen probleem om m'n mond te houden. Ik ben geloof ik best 300 van de 365 dagen tussen 20.00 en 20.02 stil, dus die ene dag meer of minder.

Maar het 'nut' er van wordt steeds minder, naarmate er minder en minder veteranen over zijn.


Als je even stilstaat bij de vrijheid die je hebt (daar gaat het voor mij om) is het niet vaag, en het heeft voor mij ook niet alles met veteranen te maken.


Boeiender


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 04-05-2010 20:12 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Heb ik één vraag voor jou. Welke vrijheid?


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 04-05-2010 20:13 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 20:12 schreef ColdheartMinor het volgende:
Heb ik één vraag voor jou. Welke vrijheid?
Als je dat niet weet ben je gewoon een kneus,of je doet het er gewoon om.


Evil Dick


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-05-2010 20:13 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 mei 2010 20:10 schreef Silence het volgende:
Ja, nou, waarom dan op 4 mei?


Dat heeft volgens mij gewoon een praktische reden.

quote:
Och, wat ik zei, geen moeite dat respect op te brengen, maar het doet me ook niet erg veel.



Dat is dan toch prima?




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-05-2010 20:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 20:12 schreef ColdheartMinor het volgende:
Heb ik één vraag voor jou. Welke vrijheid?


... sjezus, kutpuber! :')


SQT
Usericon van SQT
Posted 04-05-2010 20:14 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 4 mei 2010 20:12 schreef ColdheartMinor het volgende:
Heb ik één vraag voor jou. Welke vrijheid?

quote:
Op 4 mei 2010 19:47 schreef SQT het volgende:
Heb jij enig idee waar je het over hebt of loop je vanuit een of ander theoretisch ideaal te lullen?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-05-2010 20:14 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 mei 2010 20:12 schreef ColdheartMinor het volgende:
Heb ik één vraag voor jou. Welke vrijheid?


Ben je wel eens in andere landen dan NL geweest? En dan bedoel ik landen die bijvoorbeeld tot voor kort communistisch waren? Praat maar eens met mensen daar, dan krijg je een goed beeld van de vrijheid hier. (Al wordt die ook steeds minder).


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-05-2010 20:15 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 20:13 schreef MMayo het volgende:
... sjezus, kutpuber! :')

Inderdaad.

Zou ie stoppen voor een rood verkeerslicht ook als vrijheidsberoving beschouwen?


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-05-2010 20:15 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nou ben ik in al die jaren dat ik hier post eigenlijk nog nooit kwaad geworden en dat gaat hopelijk ook nu niet gebeuren, maar ik begin nu toch wel een beetje geïrriteerd te raken vanwege CHM. Mening, prima. Maar onderbouw hem dan wel met goede argumenten.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 04-05-2010 20:16]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 04-05-2010 20:16 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 mei 2010 20:12 schreef ColdheartMinor het volgende:
Heb ik één vraag voor jou. Welke vrijheid?


De vrijheid dat jij fijn je grandioze stoerheid in dit topic kunt tonen.

" maar maar, vrijheid van meningsuiting, dus ik mag"

Inderdaad, zo mogen anderen ook van die vrijheid gebruik maken om hun mening te geven.




MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-05-2010 20:16 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 mei 2010 20:15 schreef De Tegenpartij het volgende:
Nou ben ik in al die jaren dat ik hier post eigenlijk nog nooit kwaad geworden en dat gaat hopelijk ook nu niet gebeuren, maar ik begin nu toch wel een beetje geïrriteerd te raken vanwege CHM. Mening, prima. Maar onderbouw hem dan wel met goede argumenten.


Denk om je hart Wim.


Boeiender


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 04-05-2010 20:17 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Eigenlijk wel een ban waard zou je denken.


Evil Dick


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 04-05-2010 20:18 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Niet echt. Hij uit gewoon een sentiment wat de laatste jaren wel meer onder jongeren heerst.

Mocht ie het echt voor het flamen willen doen, dan is dat wat anders.



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen