IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Slayer coveren Volgende pagina
Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 17-08-2002 17:33 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

ik cover n paar Slayer nrs met mn band maar wat vrienden van me vinden het not-done om Slayer te coveren...
meningen?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-08-2002 17:34 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

monstrosity - angel of death

Waarom niet?


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-08-2002 17:35 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Doe waar je zin in hebt! Als jullie het willen gewoon coveren die troep!

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 17-08-2002 17:36]


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 17-08-2002 17:38 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

volledig mee akkoord, ook live af en toie een cover spelen vind ik super voor een groep. Dan is er eens een nummer bij die ik ken. Zolang er maar niet overdreven word erin



Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 17-08-2002 17:39 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

we doen het ook gewoon...gaat ook best goed vroeg me af of meer mensen dat not-done vinden...
k vind bijv. Dark Funeral -Dead Skin Mask erg goed


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 17-08-2002 18:07 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

slayer brengt altijd wel een sfeertje gecoverd of niet


wait for me dragon, we'll meet in the sky


hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 17-08-2002 19:08 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

er zijn mensen die gaan zeiken dat britney spears - i love rock & roll heeft gecovert, die mensen moeten dus zelf ook niet gaan coveren want die vinden dat als je dat doet je de muziek verkracht
dus ik vind het licht aan je eigen of het goed is of niet


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 17-08-2002 19:09 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2002 17:34 schreef Slechtheid het volgende:
monstrosity - angel of death


Dat nummer heerscht

Tuurlijk mag je Slayer coveren.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 17-08-2002 19:56 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

idd Slayer coveren blijft leuk. Wij hebben jaren nummers van Slayer gecoverd live. Telkens wat anders waaronder Angel of Death, The Antichrist, Hell Awaits, War Ensemble,...
Blijft leuk om te doen!!!!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-08-2002 20:17 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Vaak zijn death metal covers van Slayer beter dan het origineel... *rent weg*

Waarom zou je niet een nummer van Slayer coveren? Ik begrijp niet wat daar not done aan is, omdat het *slayer* is? blergh.

Coveren van nummers is koel, het eindresultaat kan een goede stimulans vormen binnen je band. Hoewel de cover van Darkness it Shall Be van mijn band (enfeeble) jammerlijk mislukte, was het toch wel koel om te doen.

coveren die hap !



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-08-2002 20:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2002 17:33 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
ik cover n paar Slayer nrs met mn band maar wat vrienden van me vinden het not-done om Slayer te coveren...
meningen?


speel wat je wilt. maar, alsteblieft, speel een obscuur nummer van slayer in plaats van de standaardnummers.


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 17-08-2002 20:24 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

ja, zoals Angel of Death


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 17-08-2002 20:45 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

we doen tot nu toe
Dead skin mask
bloodline
seasons in the abbyss
angel of death

nog wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-08-2002 20:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2002 20:45 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
we doen tot nu toe
Dead skin mask
bloodline
seasons in the abbyss
angel of death

nog wat


tsja, ik vind dat dus de standaardnummers om eerlijk te zijn. maar als jullie ze leuk vinden is het toch in orde? maar waarom niet:

epidemic
hardening of the arteries
fight 'till death
metal command etc etc

die nummers vind ikzelf vele malen cooler.


joeri
Usericon van joeri
Posted 17-08-2002 20:48 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2002 19:08 schreef hellbanger het volgende:
er zijn mensen die gaan zeiken dat britney spears - i love rock & roll heeft gecovert, die mensen moeten dus zelf ook niet gaan coveren want die vinden dat als je dat doet je de muziek verkracht
dus ik vind het licht aan je eigen of het goed is of niet


dat is onzin, britney maakt schaapachtige pop, en ze gaat opeens lopen zeuren dat ze van rock 'n roll houdt.


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 17-08-2002 20:53 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

meer omdat we net beginnen met de band en dit de wat makkelijkere nrs zijn


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-08-2002 21:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2002 20:53 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
meer omdat we net beginnen met de band en dit de wat makkelijkere nrs zijn


ach, is nergens voor nodig. je kunt die nummers spelen om goed strak te leren spelen. is ook belangrijk. maar als je bijvoorbeeld op gaat treden zou ik persoonlijk het afgezaagd vinden als je een van die nummers live speelt. maar anderen weer niet. doe dus gewoon wat jullie willen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 17-08-2002 21:41 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Ik vinnut wel relax als een band live een cover of 2 speelt...maar meerdere covers van 1 band vinnik niezo...



Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 17-08-2002 23:27 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Raining blood gecoverd door Obscenity is tof!!

Maar slayer cover... dan kan je live aan de grote vraag voldoen (wel goed speule dan natuurlijk!)


Ik, Wil Schuurman


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-08-2002 1:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Slayer coveren? Doen, doen, doen. Zolang je maar echt FUCKING kwaad bent als je het speelt!!!! Want van die mietjescovers wil niemand. Dus: overdrijven met die hap!! Slayer


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-08-2002 1:27 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2002 1:25 schreef Dwaallicht het volgende:
Dus: overdrijven met die hap!! Slayer


monstrosity - angel of death
dark angel - dead skin mask


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 18-08-2002 1:30 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2002 20:45 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
we doen tot nu toe
Dead skin mask


Is dat een nummer van Slayer

Ik ken alleen de Dark Funeral versie


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-08-2002 1:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2002 1:30 schreef B6R6A6M het volgende:
Is dat een nummer van Slayer

Ik ken alleen de Dark Funeral versie
N00b, n00b, enorme n00b . Nummer staat op 'Seasons in the Abyss'.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 18-08-2002 3:01 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Ach, voor sommigen is Slayer heilig....

Ik zag Stormrider Slayer coveren en vond dat zeer geslaagd, hoewel Annihilator e.d. met Stocky op zang imho nog meer roeleren. Maar er was dus wel iemand in het publiek die vond dat de solo's niet goed werden nagedaan; "als je het niet kunt moet je het laten" zei hij....

Ach, als je bepaalde mensen de echte Slayer voorzet verkleed als 'whatever', dan zullen ze nog zeggen dat Slayer slecht gecoverd wordt

[add]Als jullie Slayer willen coveren dan gewoon doen, er zal toch altijd wel iemand kritiek hebben, maar genoeg mensen zullen het WEL weten te waarderen[/add]

[Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 18-08-2002 3:04]



Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 26-08-2002 18:55 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

hier 2 crappy minidisc opnames van Bloodline en Dead Skin Mask
let niet op de zang, omdat we nog geen zanger hebben schreeuwde de drummer wat...
http://members.lycos.nl/z1o/dc/deadskinmask-dc.mp3
http://members.lycos.nl/z1o/dc/bloodline-dc.mp3

graag reacties


Meshuggah
rumboon
Usericon van Meshuggah
Posted 26-08-2002 19:40 by Meshuggah Wijzig reactieProfiel van MeshuggahQuote dit bericht

klinkt goed!
zet alleen de volgende keer je opnameapparaat wat verder weg van het drumstel, de gitaren vallen helemaal weg..


met0l!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen