IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Judge, wil je met me trouwen? [ff over trouwen II] Vorige pagina | Volgende pagina
Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 15-10-2010 16:47 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Grotere boezems hangen over het algemeen ook aan vrouwen waar ik misschien dronken op zou klimmen, zij het niet dat ik nooit dronken ben (omdat ik alcohol goor vind).

Zo meteen een reputatie als outsider opgebouwd.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-10-2010 16:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 16:47 schreef Yirroth het volgende:
Grotere boezems hangen over het algemeen ook aan vrouwen waar ik misschien dronken op zou klimmen, zij het niet dat ik nooit dronken ben (omdat ik alcohol goor vind).

Zo meteen een reputatie als outsider opgebouwd.

? Outsider? Ik ben het wel redelijk met je eens hoor


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-10-2010 16:57 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Engeland is niet 100% hetzelfde als de binge-drink of Ibiza vakantie programma's die jullie op SBS6 zitten kijken, hoor


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 15-10-2010 16:59 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

95%?


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-10-2010 17:00 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Oh,oh cherso is op RTL 5.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-10-2010 17:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Oh oh wat?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 15-10-2010 17:01 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Waar komt die de-derailment van jou vandaan?


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-10-2010 17:03 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 17:01 schreef Mark het volgende:
Oh oh wat?



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-10-2010 17:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 17:01 schreef Yirroth het volgende:
Waar komt die de-derailment van jou vandaan?


De-derailment?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 15-10-2010 17:17 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Ik vond je post nogal offtopic overkomen terwijl het eigenlijk al offtopic was gegaan.

Sorry als ik het verkeerd opvatte.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-10-2010 17:28 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 17:03 schreef bokaj het volgende:



Allejezus, is dit een real-life docu of een soort comedy-soap?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 15-10-2010 17:30 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 17:28 schreef Mark het volgende:
Allejezus, is dit een real-life docu of een soort comedy-soap?


Zo, spuit elf geeft modder.

Shit is al weken in het nieuws.


Ja hoor...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-10-2010 17:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 17:17 schreef Yirroth het volgende:
Sorry als ik het verkeerd opvatte.


Wilde gewoon even jullie enorme stereotypering van Engeland en Engelse vrouwen corrigeren


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-10-2010 17:31 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 17:30 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Zo, spuit elf geeft modder.

Shit is al weken in het nieuws.


Spuit elf is wel populair geloof ik. Ter informatie, ik woon in Engeland en ik kan je verzekeren dat dat programma hier echt niet in het nieuws is.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-10-2010 17:32 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 17:31 schreef Mark het volgende:
Spuit elf is wel populair geloof ik. Ter informatie, ik woon in Engeland en ik kan je verzekeren dat dat programma hier echt niet in het nieuws is.
Gelukkig.


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-10-2010 17:40 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 17:31 schreef Mark het volgende:
Spuit elf is wel populair geloof ik. Ter informatie, ik woon in Engeland en ik kan je verzekeren dat dat programma hier echt niet in het nieuws is.


The Villa , maar dan met hagenezen op vakantie


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-10-2010 17:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Oh god, dan weer ik alweer genoeg.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-10-2010 22:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

The villa was gaaf! Booze britain is toch ook wel een soort oh oh, maar dan telkens met andere mensen in een andere stad.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 15-10-2010 22:17]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-06-2011 21:55 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

We zijn eruit, volgend jaar naar las vegas en dan opnieuw trouwen, liefst bij zon elleviskapelletje. Onder het mom van omdat het kan.

Dan is dit alweer 10 jaar geleden.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-06-2011 21:57 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mooi man

Wij hebben inmiddels de grote zaken rond (lokatie, voer en drank, fotograaf, etc). Nou kan het lange lange wachten beginnen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-06-2011 22:03 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wanneer zo ongeveer dan?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-06-2011 22:10 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Net zo lang als Wim zijn haar (op die foto)?


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-06-2011 22:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Niet zo héél lang dan, ik ben niet zo groot, hè.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-06-2011 22:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2011 21:55 schreef De Tegenpartij het volgende:
We zijn eruit, volgend jaar naar las vegas en dan opnieuw trouwen, liefst bij zon elleviskapelletje. Onder het mom van omdat het kan.

Dan is dit alweer 10 jaar geleden.


Gaaf zeg. Mooie foto ook. Ik ga niet meer trouwen, twee keer is wel genoeg.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-06-2011 22:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2011 22:03 schreef De Tegenpartij het volgende:
Wanneer zo ongeveer dan?


September 2012.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen