IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Judge, wil je met me trouwen? [ff over trouwen II] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-06-2011 22:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2011 21:57 schreef Mark het volgende:
Mooi man

Wij hebben inmiddels de grote zaken rond (lokatie, voer en drank, fotograaf, etc). Nou kan het lange lange wachten beginnen.
Maar er geen te mooi feest van. Anders valt het erna zo tegen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-06-2011 22:31 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hee, mag ik een klein hoogtepuntje hebben in deze beerput die relatie heet?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-06-2011 22:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2011 22:31 schreef Mark het volgende:
Hee, mag ik een klein hoogtepuntje hebben in deze beerput die relatie heet?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-06-2011 2:35 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2011 21:55 schreef De Tegenpartij het volgende:
We zijn eruit, volgend jaar naar las vegas en dan opnieuw trouwen, liefst bij zon elleviskapelletje. Onder het mom van omdat het kan.

Dan is dit alweer 10 jaar geleden.




gaaf! laat effe weten wanneer, komen we wedding crasher spelen


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-06-2011 2:36 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

gefeli Mark!


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 15-08-2011 13:09 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Afgelopen vakantie mn vriendin ten huwelijk gevraagd, en ze heeft ja gezegd. Datum en alles moeten we nog gaan bedenken.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 15-08-2011 13:13 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Goed bezig man, gefeliciteerd.


You have time. You are doing fine.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 15-08-2011 17:36 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 15 augustus 2011 13:09 schreef Sjaakie het volgende:
Afgelopen vakantie mn vriendin ten huwelijk gevraagd, en ze heeft ja gezegd. Datum en alles moeten we nog gaan bedenken.


Congrats


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-08-2011 17:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Gefeliciteerd!

Verder vind ik trouwen maar stom: door het trouwen van iemand anders heb ik een paintballkogel teruggekopt dit weekend


I wish I was a butterfly


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-08-2011 17:45 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Gefeliciteerd!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2011 18:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2011 13:09 schreef Sjaakie het volgende:
Afgelopen vakantie mn vriendin ten huwelijk gevraagd, en ze heeft ja gezegd. Datum en alles moeten we nog gaan bedenken.
Top kerel!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 15-08-2011 18:01 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2011 17:41 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Gefeliciteerd!

Verder vind ik trouwen maar stom: door het trouwen van iemand anders heb ik een paintballkogel teruggekopt dit weekend


Hmmm paintballen, dat lijkt me nog wel een keer een leuke activiteit, maar dat kan ook komen omdat het net ook voor kwam in een aflevering van The Big Bang Theory. Wel een klassieke vrijgezellenfeest activiteit.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-08-2011 18:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2011 18:01 schreef Nimbus het volgende:
Hmmm paintballen, dat lijkt me nog wel een keer een leuke activiteit, maar dat kan ook komen omdat het net ook voor kwam in een aflevering van The Big Bang Theory. Wel een klassieke vrijgezellenfeest activiteit.

Is leuk, ja. Voordelen daar waren wel: mooi sfeervol terrein (rond/over Fort Stabroek bij Antwerpen, redelijk wat hoogteverschillen en zowel bos als 'verhard') en ook andere groepen aanwezig (dus veel lui op het veld).


I wish I was a butterfly


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-08-2011 18:19 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2011 13:09 schreef Sjaakie het volgende:
Afgelopen vakantie mn vriendin ten huwelijk gevraagd, en ze heeft ja gezegd. Datum en alles moeten we nog gaan bedenken.



Gaaf! Gefeliciteerd kerel!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-08-2011 20:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Absoluut!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 15-08-2011 22:02 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2011 13:09 schreef Sjaakie het volgende:
Afgelopen vakantie mn vriendin ten huwelijk gevraagd, en ze heeft ja gezegd. Datum en alles moeten we nog gaan bedenken.

Gefeliciteerd!
Ik zal er zelf nooit aan beginnen.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 15-08-2011 22:02]


=)


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 15-08-2011 22:03 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Proficiteerd Sjaak


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-08-2011 17:34 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Zeg nooit nooit, nyb...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-08-2011 18:41 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Huwelijksreis is inmiddels geboekt, eindelijk eens -echt- iets om naar uit te kijken


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 16-08-2011 18:44 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2011 17:34 schreef De Tegenpartij het volgende:
Zeg nooit nooit, nyb...

NOOIT!


=)


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 16-08-2011 18:51 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2011 13:09 schreef Sjaakie het volgende:
Afgelopen vakantie mn vriendin ten huwelijk gevraagd, en ze heeft ja gezegd. Datum en alles moeten we nog gaan bedenken.


Leuk!
Wij trouwen ook binnenkort, in januari


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-08-2011 20:35 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 augustus 2011 18:44 schreef NotYourBitch het volgende:
NOOIT!


Zeiden we hier 19 jaar geleden ook. 9 jaar later was het toch zover. Over een jaar trouwen we dus voor de tweede keer, nu in vegas.

Je kennie wetuh!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-08-2011 20:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2011 20:35 schreef De Tegenpartij het volgende:
Zeiden we hier 19 jaar geleden ook. 9 jaar later was het toch zover. Over een jaar trouwen we dus voor de tweede keer, nu in vegas.

Je kennie wetuh!
De tweede keer trouwen doe je toch altijd met iemand anders? Heb ik wel gedaan in elk geval.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-08-2011 21:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Is ook een mogelijkheid, bas, is ook!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 18-08-2011 21:01 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 16 augustus 2011 20:35 schreef De Tegenpartij het volgende:
Zeiden we hier 19 jaar geleden ook. 9 jaar later was het toch zover. Over een jaar trouwen we dus voor de tweede keer, nu in vegas.

Je kennie wetuh!

Dat zei ik 10 jr gelden ook en nu nog steeds


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen