IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Judge, wil je met me trouwen? [ff over trouwen II] Vorige pagina | Volgende pagina
Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 18-08-2011 21:37 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2011 21:01 schreef BerserkerWoman het volgende:
Dat zei ik 10 jr gelden ook en nu nog steeds
Ik ga toch zeker geen nee zeggen tegen mijn schatje als hij, na 10 jaar met me samen te zijn geweest, alsnog door de knieën gaat?!


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Metalenfan
Usericon van Metalenfan
Posted 18-08-2011 22:03 by Metalenfan Wijzig reactieProfiel van MetalenfanQuote dit bericht


Hahahaha Pipi Langkous Hahahahahaha


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-08-2011 22:07 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nee, ik zei volgens mij wat anders.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Metalenfan
Usericon van Metalenfan
Posted 18-08-2011 22:09 by Metalenfan Wijzig reactieProfiel van MetalenfanQuote dit bericht


De tegenpartij Hahahahahaha.
Waar ben je zoal tegen? Kom naar ons Belgie. Wij wachten al meer dan jaren.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-08-2011 22:12 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Iig niet tegen belgie. Laten we samengroeien en één zijn. En dan als 1 land tegen zijn.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Metalenfan
Usericon van Metalenfan
Posted 18-08-2011 22:15 by Metalenfan Wijzig reactieProfiel van MetalenfanQuote dit bericht


Een met Nederland? Dat is zelfde als wil de met mij trouwen? Never ik zeg never.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-08-2011 22:19 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Niet trouwen, allen "samen wonen in 1 land".

Samen voor ons eigen.
Laat de rest de rambam krijgen.
Samen voor ons eigen.
Want alleen is maar alleen.
Samen voor ons eigen.
Tegen hun die ons bedreigen.
Samen voor ons eigen .
Slaan wij ons er dwars doorheen.

En het is graag of helemaal niet.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 18-08-2011 22:21 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Met vaagheden als metalfan? Never ik zeg never.


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-08-2011 22:24 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Ach, wat is vaag.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Metalenfan
Usericon van Metalenfan
Posted 18-08-2011 22:26 by Metalenfan Wijzig reactieProfiel van MetalenfanQuote dit bericht


Dat negatief mannetje is hier ook al te vinden. Dood forever.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-08-2011 22:27 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2011 22:26 schreef Metalenfan het volgende:
Dat negatief mannetje is hier ook al te vinden. Dood forever.


Als jij nou eens begint met het lezen van de Help (te vinden bovenaan het scherm), daarna stopt met het plaatsen van teveel overbodige off-topic opmerkingen zonder inhoud en een bijdrage gaat leveren.. dan praten we verder.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-08-2011 22:28 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2011 22:26 schreef Metalenfan het volgende:
Dat negatief mannetje is hier ook al te vinden. Dood forever.
Jij bent toch niet Vlaams, Orlando?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Metalenfan
Usericon van Metalenfan
Posted 18-08-2011 22:31 by Metalenfan Wijzig reactieProfiel van MetalenfanQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2011 22:27 schreef Illusione het volgende:
Als jij nou eens begint met het lezen van de Help (te vinden bovenaan het scherm), daarna stopt met het plaatsen van teveel overbodige off-topic opmerkingen zonder inhoud en een bijdrage gaat leveren.. dan praten we verder.



He Paul nou gaan we toch nie kinderachtig doen he?
En dan nog even Bassie. Ik ben Kees.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-08-2011 22:32 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2011 22:31 schreef Metalenfan het volgende:
He Paul nou gaan we toch nie kinderachtig doen he?
En dan nog even Bassie. Ik ben Kees.


Als jij niet per direct je gedrag aanpast, ga ik heel kinderachtig doen. Dat doe ik dan weer graag.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 18-08-2011 22:33 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Wat kan mij dat nou schele ...


Edit:
Niet @ Illu dusch.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 18-08-2011 22:33]


 


Metalenfan
Usericon van Metalenfan
Posted 18-08-2011 22:36 by Metalenfan Wijzig reactieProfiel van MetalenfanQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2011 22:32 schreef Illusione het volgende:
Als jij niet per direct je gedrag aanpast, ga ik heel kinderachtig doen. Dat doe ik dan weer graag.



Nou heer Paul van G. dit is wel heel kinderachtig?
Mij opsluiten in het gevang van zware metalen.
Trouwens heer van G. mijn gedrag was al aangepast.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-08-2011 22:37 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Dikke pech voor de kabouters.

En nu weer over trouwen; nogmaals van harte Sjaakie en mevrouw Sjaakie!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-08-2011 22:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2011 22:31 schreef Metalenfan het volgende:
He Paul nou gaan we toch nie kinderachtig doen he?
En dan nog even Bassie. Ik ben Kees.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 18-08-2011 23:31 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 18 augustus 2011 22:36 schreef Metalenfan het volgende:
Nou heer Paul van G. dit is wel heel kinderachtig?
Mij opsluiten in het gevang van zware metalen.
Trouwens heer van G. mijn gedrag was al aangepast.


Ben jij soms Orlando de Bock????????


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-08-2011 23:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2011 23:31 schreef Sonic Titan het volgende:
Ben jij soms Orlando de Bock????????
Aan de stijl te zien kan het haast niet anders. Jammer dat hij alweer geband is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-08-2011 23:32 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Goh, het lijkt wel Return of the Morons deze week.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 18-08-2011 23:52 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2011 20:35 schreef De Tegenpartij het volgende:
Zeiden we hier 19 jaar geleden ook. 9 jaar later was het toch zover. Over een jaar trouwen we dus voor de tweede keer, nu in vegas.

Je kennie wetuh!

Mooi voor jullie!!


=)


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-08-2011 0:04 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 augustus 2011 23:32 schreef Mark het volgende:
Goh, het lijkt wel Return of the Morons deze week.


Kvelgeest was al langer terug toch?


Boeiender


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 19-08-2011 0:08 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 18 augustus 2011 23:32 schreef bastianus het volgende:
Aan de stijl te zien kan het haast niet anders. Jammer dat hij alweer geband is.


Sinds Orlando mij geld voor een CD heeft opgestuurd in een alleraardigst Jip en Janneke ansichtkaartje vergezeld van een kort doch krachtig stukje proza (altijd mooi, zo'n persoonlijke noot) kan de beste jongeman bij mij niet meer stuk.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 12-09-2011 15:47 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Zo, vandaag alweer 8 jaar getrouwd. Het brons gehaald dus!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen