IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Judge, wil je met me trouwen? [ff over trouwen II] Vorige pagina | Volgende pagina
watery black
Usericon van watery black
Posted 23-06-2009 11:57 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht



mission to shock accomplished


:p

dankjulliewel


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-06-2009 12:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2009 11:57 schreef watery black het volgende:
ik ben niet zwanger ofzo, nee

en rap.... we zijn niet superlang samen nee, maar ik ken koppels die VEEL sneller getrouwd zijn.


dankje
Hmm, dan lijkt het snel gegaan voor me ...



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-06-2009 12:06 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

nou is het wachten op de foto's waar WaBla langzaam begint uit te dijen, joggingbroeken gaat dragen, het haar laat verwilderen en een flinke scheut acne ontwikkelt


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-06-2009 12:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vergeet haar afknippen niet.

"Ja, want dat is makkelijker"


watery black
Usericon van watery black
Posted 23-06-2009 12:11 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2009 12:00 schreef Jenje het volgende:
Hmm, dan lijkt het snel gegaan voor me ...




Nja, ligt misschien eraan wat je rap vindt Ik ken Steven volgende maand 2 1/2 jaar. We zijn alleen niet meteen bij elkaar gekomen, dat heeft toen nog een maandje of 2 geduurd.


Misschien is het inderdaad nog wel wat snel, maar we hebben allebei het gevoel dat het goed zit, en dit is ook echt wat we willen.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 23-06-2009 12:12 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2009 12:06 schreef Mark het volgende:
nou is het wachten op de foto's waar WaBla langzaam begint uit te dijen, joggingbroeken gaat dragen, het haar laat verwilderen en een flinke scheut acne ontwikkelt


quote:
Op 23 juni 2009 12:07 schreef Jenje het volgende:
Vergeet haar afknippen niet.

"Ja, want dat is makkelijker"



*ziet het voor zich*


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-06-2009 12:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2009 12:11 schreef watery black het volgende:
Nja, ligt misschien eraan wat je rap vindt Ik ken Steven volgende maand 2 1/2 jaar. We zijn alleen niet meteen bij elkaar gekomen, dat heeft toen nog een maandje of 2 geduurd.


Misschien is het inderdaad nog wel wat snel, maar we hebben allebei het gevoel dat het goed zit, en dit is ook echt wat we willen.
Was geen oordeel hooor, maar wist niet dat je al 2 jaar bij deze was.

Hmm, ben nu 7 of 8 jaar bij de mijne .... hmm, toch maar eens een keer wat op schrift laten stellen. Nog niks aan gedaan


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-06-2009 12:14 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zeg dat nou niet, straks krijg ik het gevoel dat ik ook eens in die richting moet gaan denken, en ik ben daar nog veel te jong voor


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-06-2009 12:15 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2009 12:13 schreef Jenje het volgende:
Hmm, ben nu 7 of 8 jaar bij de mijne .... hmm, toch maar eens een keer wat op schrift laten stellen. Nog niks aan gedaan


Weer een beetje het andere uiterste he. Ook niet bar handig met pensioenen, hypotheken, erfenissen, etc.


@Wabla: Toch doorgegaan dus. Gefeli maar


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


watery black
Usericon van watery black
Posted 23-06-2009 12:15 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2009 12:13 schreef Jenje het volgende:
Was geen oordeel hooor, maar wist niet dat je al 2 jaar bij deze was.

Hmm, ben nu 7 of 8 jaar bij de mijne .... hmm, toch maar eens een keer wat op schrift laten stellen. Nog niks aan gedaan


zo vat ik het ook niet op hoor.
probeerde het ook gewoon een beetje uit te leggen. en sommige mensen vinden 2 jaar supersnel, en anderen trouwen al na een half jaar.... das maar net hoe je het bekijkt he


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-06-2009 12:17 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hoe dan ook, van harte gefeliciteerd meid!


Bazzio Attacks!!!


watery black
Usericon van watery black
Posted 23-06-2009 12:17 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2009 12:15 schreef Argus het volgende:
Weer een beetje het andere uiterste he. Ook niet bar handig met pensioenen, hypotheken, erfenissen, etc.


@Wabla: Toch doorgegaan dus. Gefeli maar


tuurlijk is het doorgegaan. er is nooit sprake geweest van dat het niet zou doorgaan.

dankjewel. nu part 2 van ons plan. maar das nog even confidential, dus mondje dicht aub.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 23-06-2009 12:18 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2009 12:17 schreef bazzio het volgende:
Hoe dan ook, van harte gefeliciteerd meid!



dankje


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 23-06-2009 12:19 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Gefeliciteerd joh


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-06-2009 12:19 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik zeg niks


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


renYek
Usericon van renYek
Posted 23-06-2009 12:23 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Gefelidepeli!


renYek
Usericon van renYek
Posted 23-06-2009 12:26 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2009 12:13 schreef Jenje het volgende:

Hmm, ben nu 7 of 8 jaar bij de mijne .... hmm, toch maar eens een keer wat op schrift laten stellen. Nog niks aan gedaan


Meteen gedaan toen we ons huis kochten: samenlevingscontract en testament.

Bij mijn eerste keer samenwonen niks geregeld, maar gelukkig alles behalve een moddergevecht geweest toen we uit elkaar gingen. We waren eerder ruzie aan het maken wij de ander welke spullen mocht laten houden hehe


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 23-06-2009 13:03 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

WaBla: Gefeliciteeeerd!! Mooi bruidje hoor

En tsjah, snel... Wij trouwen na iets meer dan anderhalf jaar... Waarvan we overigens 1 jaar en 3 maanden van samen hebben gewoond.. Als je het dan nog niet weet weet je het nooit meer denk ik maar! En als het goed voelt..

Wel zin in inmiddels! Hopen op mooi weer, feest is in een weiland met 2 grote tenten.. Liveband, catering, tap, toiletwagen, kampeerplaatsen.. Zinnnnn!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-06-2009 13:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ach, waarom niet na korte tijd al meteen trouwen? Een scheiding is tegenwoordig zo geregeld. Al schijnen de gristenen het weer moeilijker te willen maken. Maar goed, mijn eerste scheiding verliep bijna net zo vlot en gemakkelijk als mijn eerste huwelijksdag.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 23-06-2009 13:21]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


watery black
Usericon van watery black
Posted 23-06-2009 13:24 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

nou, die scheiding hopen wij natuurlijk achterwege te houden

maareh, wat is snel, eigenlijk? de ene weet al na een maand dat ie de rest van z'n leven bij 1 persoon blijven en doet dat ook, de ander is 10 jaar samen, trouwt, en 2 dagen na de huwelijksreis is ie de hort op (waargebeurd verhaal).


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 23-06-2009 13:30 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 23 juni 2009 12:26 schreef renYek het volgende:
Meteen gedaan toen we ons huis kochten: samenlevingscontract en testament.

Bij mijn eerste keer samenwonen niks geregeld, maar gelukkig alles behalve een moddergevecht geweest toen we uit elkaar gingen. We waren eerder ruzie aan het maken wij de ander welke spullen mocht laten houden hehe


Klinkt bekend. Erg naar en kinderachtig allemaal. (ja maar mijn ouders hebben dit voor ons gekocht dus is het van mij! )

Maar Watery Black, hoe oud ben je als ik vragen mag?


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 23-06-2009 13:32 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Zaterdag 28 Augustus 1982


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-06-2009 13:33 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2009 13:30 schreef Ziona het volgende:
Klinkt bekend. Erg naar en kinderachtig allemaal. (ja maar mijn ouders hebben dit voor ons gekocht dus is het van mij! )


Nog een reden waarom samenwonen één van mijn persoonlijke nachtmerries is. Brrrr.

Mooie foto's Jacky! Je staat er inderdaad stralend bij.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 23-06-2009 13:35 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Ah, zo ziet ze er niet uit!
Gefeliciteerd in ieder geval, het is je gelukt een man in je web te vangen! En nou goed africhten! Hou je aan de code.

Was zelf ook bijna verloofd geweest, maar ik was zo verstandig om het voor die tijd uit te maken.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-06-2009 13:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2009 13:24 schreef watery black het volgende:
nou, die scheiding hopen wij natuurlijk achterwege te houden

maareh, wat is snel, eigenlijk? de ene weet al na een maand dat ie de rest van z'n leven bij 1 persoon blijven en doet dat ook, de ander is 10 jaar samen, trouwt, en 2 dagen na de huwelijksreis is ie de hort op (waargebeurd verhaal).

Mijn eerste huwelijk duurde, na zo'n 8 jaar samen, ook amper twee jaar. Ik ben de tweede keer ook heel snel getrouwd, tot tevredenheid overigens nog steeds. Bij mijn tweede vrouw wist ik zeker dat ik kinderen met haar wilde, volgens mij is dat een hele goede indicatie.
Edit: En gefeliciteerd natuurlijk, jullie zijn een erg mooi en zo te zien gelukkig stel op de foto.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 23-06-2009 13:37]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen