IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Judge, wil je met me trouwen? [ff over trouwen II] Vorige pagina | Volgende pagina
kut van metalhead22
Usericon van kut van metalhead22
Posted 18-08-2012 23:39 by kut van metalhead22 Wijzig reactieProfiel van kut van metalhead22Quote dit bericht

of doet je vader dat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-08-2012 23:40 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2012 23:39 schreef kut van metalhead22 het volgende:
of doet je vader dat


Hoezo, heeft de jouwe tips nodig?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


kut van metalhead22
Usericon van kut van metalhead22
Posted 18-08-2012 23:42 by kut van metalhead22 Wijzig reactieProfiel van kut van metalhead22Quote dit bericht

nee hij heeft jou bibs nodig


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-08-2012 23:43 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2012 23:42 schreef kut van metalhead22 het volgende:
nee hij heeft jou bibs nodig


Is zijn eigen zoon niet mans genoeg? Of vind hij je gewoon niet zo geil?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


kankerkwelgeestkutmo
Usericon van kankerkwelgeestkutmo
Posted 19-08-2012 0:01 by kankerkwelgeestkutmo Wijzig reactieProfiel van kankerkwelgeestkutmoQuote dit bericht

hij zegde net dat je tog te oud bent


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-08-2012 0:02 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2012 0:01 schreef kankerkwelgeestkutmo het volgende:
hij zegde net dat je tog te oud bent


Groot gelijk heeft-ie. Waarom buiten de deur gaan kijken als je thuis zo'n heerlijk ding hebt zitten? Da's net als een baan hebben in een mortuarium maar naar huis gaan om te neuken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-08-2012 21:45 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 augustus 2012 23:36 schreef Mark het volgende:
Ik ga zelf over 2 weken aan de ketting.


Allemaal nog ff snel voor het einde der tijden?




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 20-08-2012 21:52 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2012 12:51 schreef varanus het volgende:
Oh ja, hier ook nog effe melden.... Deze jongen is maandag aan de beurt....


Gurbe en vrouw, van harte gefeliciteerd!


bub


Revontulia
Usericon van Revontulia
Posted 20-08-2012 21:54 by Revontulia Wijzig reactieProfiel van RevontuliaQuote dit bericht

Van harte, Mark en varanus!


Too weird to live but much too rare to die..


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-08-2012 12:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2012 21:45 schreef De Tegenpartij het volgende:
Allemaal nog ff snel voor het einde der tijden?





Ja, met die Maja's valt niet te spotten. En ach, als de wereld niet vergaat, dan kun je altijd nog scheiden he.

@Revontulia: dank je


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 11-10-2012 10:11 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Inverted Church gaat vandaag trouwen!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-10-2012 11:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2012 21:54 schreef Revontulia het volgende:
Van harte, Mark en varanus!
Zm's eerste gayhuwelijk, w00t w00t!


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-10-2012 12:09 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 oktober 2012 10:11 schreef Retardo het volgende:
Inverted Church gaat vandaag trouwen!



is dat vandaag? oh dan even zijn FB onder posten


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 11-10-2012 13:11 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Trouwen lijkt me niks hoewel het leuk is om je chick in zo'n jurk te zien.

Evengoed gratuliere!


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 11-10-2012 13:18 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Hier volgend jaar zomer aan de beurt...
Maar, hoe doen jullie dat met muziek? Helemaal naar eigen voorkeur, of houden jullie ook rekening met familie en kleine kinderen?
Vrienden vinden death metal prima, maar mijn familie is meer van de Nederlandstalige muziek en kunnen rock of metal echt niet uitstaan. En ik wil ze ook niet direct wegjagen, maar het is wel ons feestje. Middenweg? Metal afgewisseld met softrock, blues, alternatief? Of alleen in de late uurtjes metal (met het nadeel dat sommige vrienden dan al weg moeten voor de trein)?


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 11-10-2012 13:20 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Er is vast wel safe muziek voor dergelijke gelegenheden.

M. weet zulke dingen.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-10-2012 15:07 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2012 13:18 schreef Sorceress het volgende:
Hier volgend jaar zomer aan de beurt...
Maar, hoe doen jullie dat met muziek? Helemaal naar eigen voorkeur, of houden jullie ook rekening met familie en kleine kinderen?
Vrienden vinden death metal prima, maar mijn familie is meer van de Nederlandstalige muziek en kunnen rock of metal echt niet uitstaan. En ik wil ze ook niet direct wegjagen, maar het is wel ons feestje. Middenweg? Metal afgewisseld met softrock, blues, alternatief? Of alleen in de late uurtjes metal (met het nadeel dat sommige vrienden dan al weg moeten voor de trein)?


Onthoud toch vooral dat dit jullie feest is, en, ahum, je trouwt maar 1 keer, enfin, daar gaan we even van uit, dus het is je enigste kans om eens een kei ferme, persoonlijke fuif te geven. Ik zou sowieso geen random d.j. inhuren die je niet kent (zeker geen d.j. die zich profileert als 'trouwfeest-d.j.'), maar proberen iemand te strikken die je persoonlijk kent, en daar duidelijke afspraken mee maken. Nummers die je echt zeer graag wil horen, die echt belangrijk voor je zijn, mee op de setlist. De gasten moeten zich maar aanpassen aan jullie smaak.
Veel succes in ieder geval, en alvast proficiat


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 11-10-2012 15:24 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Je wil niet dat je gasten voortdurend moeilijk staan te kijken omdat ze knuppelharde death metal niet trekken.
Je wil ook niet aan het eind van de avond schuifelend eindigen in een cirkel lallende feestgangers (discobol, Total Eclipse of the Heart).
Dus: gouden middenweg. Vijftig nummers aanleveren die iedereen wel kan handlen en waarvan je zelf niet over je nek gaat. Paar metalplaten ertussen kan best. Idem voor een lijst nummers die niet gedraaid mogen worden, hoeveel verzoekjes je publiek ook doet. Ofzo.


You have time. You are doing fine.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-10-2012 15:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2012 15:24 schreef intothevoid het volgende:
een cirkel lallende feestgangers (discobol, Total Eclipse of the Heart).


"Het was de mooiste dag van mijn leven."

:')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-10-2012 15:49 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2012 15:24 schreef intothevoid het volgende:
Je wil niet dat je gasten voortdurend moeilijk staan te kijken omdat ze knuppelharde death metal niet trekken.
Je wil ook niet aan het eind van de avond schuifelend eindigen in een cirkel lallende feestgangers (discobol, Total Eclipse of the Heart).
Dus: gouden middenweg. Vijftig nummers aanleveren die iedereen wel kan handlen en waarvan je zelf niet over je nek gaat. Paar metalplaten ertussen kan best. Idem voor een lijst nummers die niet gedraaid mogen worden, hoeveel verzoekjes je publiek ook doet. Ofzo.


Misschien kan je een knuppelhard deathmetalnummer ('Fucked with a Knife' of zo) als openingsnummer gebruiken, kwestie van de gasten een voorsmaak te geven van the shape of things to come.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 11-10-2012 15:59 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Fucked With A Knife is wel een heerlijk nummer, het leek ons ook tof om als opening op zo'n nummer een moshpitje te bouwen maar aan de andere kant heb ik dan toch wel medelijden met de familie.

quote:
Op 11 oktober 2012 15:24 schreef intothevoid het volgende:
Je wil ook niet aan het eind van de avond schuifelend eindigen in een cirkel lallende feestgangers (discobol, Total Eclipse of the Heart).



quote:
Op 11 oktober 2012 15:24 schreef intothevoid het volgende:
Dus: gouden middenweg. Vijftig nummers aanleveren die iedereen wel kan handlen en waarvan je zelf niet over je nek gaat. Paar metalplaten ertussen kan best. Idem voor een lijst nummers die niet gedraaid mogen worden, hoeveel verzoekjes je publiek ook doet. Ofzo.
Ik denk dat dit wel het beste idee is idd


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-10-2012 16:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik hoorde van onze trouwambtenaar dat hij de week daarvoor een stel had ingezegend met als beginmuziekje Slowly we rot van Obituary. Daar had toen niemand moeite mee. Als mensen moeilijk doen over je muziekkeuze, wat hebben ze dan op je feestje te zoeken?
Zelf heb ik makkelijk praten trouwens, want mijn muzieksmaak gaat alle kanten uit. Dus hadden we dj Ronnie, die draait van Nederlandstalig via death metal en hardrock tot kabouter Plop en de gebruikelijke housekrakers. Het hoogtepunt was 'Op de camping' van ome Henk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-10-2012 16:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2012 16:23 schreef bastianus het volgende:
Als mensen moeilijk doen over je muziekkeuze, wat hebben ze dan op je feestje te zoeken?

Wat ze dan o.a. te zoeken kunnen hebben: je beste vrienden of familie oid zijn Dus, tsja, ik snap wel dat mensen er goed over nadenken wat ze wel/niet draaien Een feestje geef je per definitie niet alleen voor jezelf. Maar ja, wel jouw trouwdag, bla bla, lastig lastig.
quote:
Zelf heb ik makkelijk praten trouwens, want mijn muzieksmaak gaat alle kanten uit. Dus hadden we dj Ronnie, die draait van Nederlandstalig via death metal en hardrock tot kabouter Plop en de gebruikelijke housekrakers. Het hoogtepunt was 'Op de camping' van ome Henk.

Bah, lijkt me een qua muziek verschrikkelijk feest.


I wish I was a butterfly


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 11-10-2012 17:20 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Een deel van de familie zal er ook niet zo moeilijk over doen, het is niet hun ding maar ze snappen en accepteren wel dat het bij ons hoort. Het andere deel zal zich er echt aan irriteren, een aantal mensen daarvan zijn ook 'verplicht' uitgenodigd omdat ik het niet kan maken ze niet uit te nodigen.
Dus ja, ons feest, maar je kunt er niet omheen ook met anderen rekening te houden.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-10-2012 17:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2012 16:27 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Bah, lijkt me een qua muziek verschrikkelijk feest.
Mijn trouwdag was één van de mooiste feesten ooit. Dat vond ik niet alleen trouwens, iedereen had het best naar de zin. Qua drank heeft de zaal volgens mij wel dik verlies geleden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen