IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Judge, wil je met me trouwen? [ff over trouwen II] Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-08-2009 14:12 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2009 13:39 schreef Argus het volgende:






Een echt sprookjeshuwelijk.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-08-2009 14:18 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht


Dank allen

quote:
Op 27 augustus 2009 14:10 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Argus gefeliciteerd man! Super! Leuke foto ook!
Wanneer zijn jullie getrouwd? Enne, meer foto's!!!



17 augustus was de grote dag. Vandaag ons 10-daagse huwelijksfeest dus



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 27-08-2009 14:49 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

Gefeliciteerd Argus! En wat ziet je vrouw er mooi uit!
Heb je een foto waarbij jullie staan? Ben benieuwd hoe de jurk er dan uit ziet!


watery black
Usericon van watery black
Posted 27-08-2009 19:15 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2009 13:39 schreef Argus het volgende:






gefeliciteerd! ik herken je niet in pak... haha. staat je goed. alleen die baard.........

je vrouwtje staat er ook mooi op.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-08-2009 20:21 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Gefeliciteerd, argus!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-08-2009 21:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Potdikkie, gaat hard hier. Gefeliciteerd, Argus


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-08-2009 21:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Gefeliciteerd Argus!

Passend gekozen kleuren vd outfits trouwens.


Ga je nu trouwens je training afbouwen?


Veel trouwerijen trouwens laatste tijd; gaat dit topic vervolgens gevoed worden?

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1474?hl=kinderen

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-08-2009 21:50]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-08-2009 22:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2009 13:39 schreef Argus het volgende:






Proficiat kerel!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-08-2009 22:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Valt me nog mee dat er geen scheidingstopic is. Waren de statistieken niet dat 1 op de 3 huwelijken op de klippen loopt? Dus ofwel metalheads zijn honkvaster, of we gaan nog een flink tranendal tegemoet.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Argh
Usericon van Argh
Posted 27-08-2009 22:35 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik ga niet trouwen, vergeet het maar... al genoeg relaties achter de rug om nu te weten dat liefde niet voor eeuwig is


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-08-2009 23:51 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2009 21:50 schreef Mutilator het volgende:
Gefeliciteerd Argus!

Passend gekozen kleuren vd outfits trouwens.


Ga je nu trouwens je training afbouwen?


Veel trouwerijen trouwens laatste tijd; gaat dit topic vervolgens gevoed worden?

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1474?hl=kinderen


Dank dank. Ik ga nu juist weer trainen De reden dat Wabla me nooit in pak gezien heeft is dat al die zooi me al jaren niet meer paste en ik geen passend jasje kon vinden

En kinderen nee bedankt. Wij zijn schijnbaar voor een heel vreemde reden getrouwd. Omdat we helemaal gek van elkaar zijn


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-08-2009 23:52 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ja nog gefeli kerel. Foto ziet er prachtig uit!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 28-08-2009 0:02 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

En bedankt allemaal verder weer

P.S. Staande foto's komen ook nog wel tzt


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-08-2009 0:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 augustus 2009 0:02 schreef Argus het volgende:
En bedankt allemaal verder weer

P.S. Staande foto's komen ook nog wel tzt
Doe ook maar wat scherpere foto's . Alhoewel de essentie zo ook duidelijk zichtbaar is.

Van harte samen



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 28-08-2009 8:38 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Geen idee. Je hebt duidelijk betere ogen dan ik als je denkt dat dat niet scherp is.

Weddingcake:



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-08-2009 8:40 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com



Gefeliciteerd, lekkere Gimli van me!


Boeiender


Silence
Usericon van Silence
Posted 28-08-2009 9:02 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

heerschtaart!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-08-2009 9:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ah, getrouwd. Een moment wat ik zelf nooit mee zal maken.
Gefeliciteerd, Argus.


Op die foto doen jullie me trouwens op één of andere manier denken aan Dorothy en de leeuw uit The Wizard Of Oz.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-09-2009 10:33 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

ook een leuk aanzoek:






zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-09-2009 10:44 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 28 augustus 2009 8:38 schreef Argus het volgende:
Geen idee. Je hebt duidelijk betere ogen dan ik als je denkt dat dat niet scherp is.

Weddingcake:



Ah gaaf zeg. Ziet er heel mooi uit. Argus nog gefeliciteerd


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 08-09-2009 10:47 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Argus & Co zagen er zeker goed uit en dat zeg ik zelden. Gefeliciteerd.


watery black
Usericon van watery black
Posted 08-09-2009 10:58 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2009 8:38 schreef Argus het volgende:
Geen idee. Je hebt duidelijk betere ogen dan ik als je denkt dat dat niet scherp is.

Weddingcake:





eigenlijk zeg je hiermee dat je vrouw een draak is


hihi....

nee hoor, grapje.

niet wat ik ooit als bruidstaart gekozen had eerlijk gezegd, maar wel mooi! en origineel ook nog.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-09-2009 12:20 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Tering, Argus er ook al aan? Dat had ik helemaal gemist! Proficiat man!


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-09-2009 14:55 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2009 14:49 schreef Helnorsk het volgende:
Gefeliciteerd Argus! En wat ziet je vrouw er mooi uit!
Heb je een foto waarbij jullie staan? Ben benieuwd hoe de jurk er dan uit ziet!


De echte Stazi portretten volgen nog maar hier staan we wel. Druk bezig de ringen los te krijgen van de ooievaar



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-09-2009 15:03 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2009 10:58 schreef watery black het volgende:
eigenlijk zeg je hiermee dat je vrouw een draak is



Dat zegt ze zelf Maar de draak kijkt heel verliefd naar de Viking hoor

quote:

niet wat ik ooit als bruidstaart gekozen had eerlijk gezegd, maar wel mooi! en origineel ook nog.


Hadden wij een taart gekozen dan Maar jij had je eigen taart toch?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen