IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Judge, wil je met me trouwen? [ff over trouwen II] Vorige pagina | Volgende pagina
Skwalto
Usericon van Skwalto
Posted 08-09-2009 15:30 by Skwalto Wijzig reactieProfiel van SkwaltoQuote dit berichthttp://www.mirdyn.com

quote:
Op 28 augustus 2009 8:38 schreef Argus het volgende:
Geen idee. Je hebt duidelijk betere ogen dan ik als je denkt dat dat niet scherp is.

Weddingcake:




lol, gave taart



watery black
Usericon van watery black
Posted 08-09-2009 16:54 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2009 15:03 schreef Argus het volgende:
Dat zegt ze zelf Maar de draak kijkt heel verliefd naar de Viking hoor


dan is het goed


quote:

Hadden wij een taart gekozen dan Maar jij had je eigen taart toch?



oh, zo bedoelde ik het niet hoor. ik bedoelde gewoon dat ik het nooit gekozen zou hebben. ik had een gewone saaie standaard taart, maar dan wel een ijstaart ipv een gewone


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 18-10-2009 10:56 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

15-10 zijn we getrouwd! Heb nog geen goede foto, wel eentje die een collega heeft gemaakt..



We hebben echt een geweldige dag gehad, ceremonie was prachtig, en het feest was echt super!
Vanavond vertrekken we voor 16 dagen naar Egypte



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 18-10-2009 11:07 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 18 oktober 2009 10:56 schreef Helnorsk het volgende:
15-10 zijn we getrouwd! Heb nog geen goede foto, wel eentje die een collega heeft gemaakt..



We hebben echt een geweldige dag gehad, ceremonie was prachtig, en het feest was echt super!
Vanavond vertrekken we voor 16 dagen naar Egypte



Super, gefeliciteerd


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-10-2009 13:29 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Gefeli!


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 18-10-2009 13:36 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ja, het einde van je leven is nu echt in zicht.


Against God and Government


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 18-10-2009 13:44 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2009 10:56 schreef Helnorsk het volgende:
15-10 zijn we getrouwd! Heb nog geen goede foto, wel eentje die een collega heeft gemaakt..

leuke taart!
en gefeliciteerd


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-10-2009 14:22 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2009 13:36 schreef Rotzak het volgende:
Ja, het einde van je leven is nu echt in zicht.



*proest* !

mja ook hele mooie huwelijken zien gaan en komen; blijf dan idd lekker bij elkaar of trouw dan niet.
Mensen scheiden wel heel erg makkelijk vandaag de dag; dus soepvleesgeneratie wat mij betreft.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-10-2009 14:28 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Het probleem is niet dat mensen tegenwoordig snel scheiden.

Veel mensen trouwen gewoon te snel zonder elkaar door en door te kennen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-10-2009 14:29 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

@Inkie:Dat valt onder jou leeftijd wel weer mee hoor
Trouwen is bijzonder hip !


Overigens hier ook de laatste foto's binnen gekregen.


edit: en dan maar eentje posten ook

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 18-10-2009 14:30]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-10-2009 14:30 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2009 14:28 schreef XXL het volgende:
Het probleem is niet dat mensen tegenwoordig snel scheiden.

Veel mensen trouwen gewoon te snel zonder elkaar door en door te kennen.



werkt 2 kanten op, je weet best wat ik bedoel.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 18-10-2009 14:37 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2009 14:28 schreef XXL het volgende:
Het probleem is niet dat mensen tegenwoordig snel scheiden.

Veel mensen trouwen gewoon te snel zonder elkaar door en door te kennen.

Misschien is het wel zo dat getrouwde mensen tegenwoordig minder lang koste-wat-het-kost bij elkaar blijven als hun relatie een grote ellende is.
Ik heb ook het idee dat men vroeger juist sneller en op jongere leeftijd trouwde.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-10-2009 14:39 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2009 14:28 schreef XXL het volgende:
Veel mensen trouwen gewoon te snel zonder elkaar door en door te kennen.


Ik denk zelfs nog eerder dat het is zonder zichzelf door en door te kennen.
Maar dat is mijn persoonlijke mening


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-10-2009 14:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Volgens mij gaat de gemiddelde leeftijd van mensen die trouwen inderdaad eerder omhoog dan omlaag. Maar "vroeger" was de man ook veel vaker kostwinner en was de vrouw financieel afhankelijk.

Tegenwoordig kunnen veel meer mensen zichzelf wel redden. Dus als het niet meer werkt, is de stap naar uit elkaar gaan/scheiden veel makkelijker gezet.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Silence
Usericon van Silence
Posted 18-10-2009 14:42 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Klopt, net als dat het nu ook niet meer zo'n taboe is om uit elkaar te gaan. Het is tegenwoordig eerder vreemd als je meer dan 20 jaar getrouwd bent.


edit: En gefeliciteerd @ het nieuwe echtpaar

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 18-10-2009 14:43]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-10-2009 14:42 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Gefeliciteerd getrouwde menschen!


Boeiender


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-10-2009 16:35 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Afgelopen woensdag 7 jaar getrouwd, vandaag 17 jaar bij elkaar.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-10-2009 16:56 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 oktober 2009 16:35 schreef De Tegenpartij het volgende:
Afgelopen woensdag 7 jaar getrouwd, vandaag 17 jaar bij elkaar.


Gefeliciteerd ouwe!


Boeiender


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-10-2009 17:15 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2009 16:35 schreef De Tegenpartij het volgende:
Afgelopen woensdag 7 jaar getrouwd, vandaag 17 jaar bij elkaar.


Jullie zetten een goed voorbeeld neer


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-10-2009 22:05 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 18-10-2009 22:25 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 18 oktober 2009 16:35 schreef De Tegenpartij het volgende:
Afgelopen woensdag 7 jaar getrouwd, vandaag 17 jaar bij elkaar.



On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-10-2009 23:35 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Afgelopen september alweer 6 jaar getrouwd en aankomende januari 12 jaar samen. Nog steeds gelukkig en nog steeds verliefd...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-10-2009 23:52 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2009 14:29 schreef Argus het volgende:
@Inkie:Dat valt onder jou leeftijd wel weer mee hoor
Trouwen is bijzonder hip !


Overigens hier ook de laatste foto's binnen gekregen.


edit: en dan maar eentje posten ook


Je bent je alleen vergeten te scheren.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-10-2009 10:45 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Als je later baardgroei krijgt zul je je beseffen dat dat niet waar is


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-10-2009 10:45 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik weet wel dat ik er nooit als verstrooide boskabouter bij zal lopen. :')


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen