IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2009 22:04 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Vrouw met been vast in wc

In het Duitse Offenburg heeft een vrouw wel erg lang getoiletteerd. De 34-jarige vrouw kon pas na drie uur de wc verlaten. Ze zat namelijk al die tijd klem en kon er niet afkomen.

De arme vrouw gleed uit en kwam met haar ene been tot haar knie vast te zitten in het spoelgat van het hurktoilet. Gelukkig had zij haar gsm bij zich, zodat ze hulp kon inschakelen.

De brandweer kwam spoedig, maar de spuitgasten moesten de hele vloer uit het toilet slopen eer de Duitse uit haar benarde positie was bevrijd. De vrouw is met lichte verwondingen overgebracht naar het ziekenhuis.


watery black
Usericon van watery black
Posted 25-05-2009 22:05 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 25 mei 2009 22:04 schreef attila_de_hun het volgende:
Vrouw met been vast in wc

In het Duitse Offenburg heeft een vrouw wel erg lang getoiletteerd. De 34-jarige vrouw kon pas na drie uur de wc verlaten. Ze zat namelijk al die tijd klem en kon er niet afkomen.

De arme vrouw gleed uit en kwam met haar ene been tot haar knie vast te zitten in het spoelgat van het hurktoilet. Gelukkig had zij haar gsm bij zich, zodat ze hulp kon inschakelen.

De brandweer kwam spoedig, maar de spuitgasten moesten de hele vloer uit het toilet slopen eer de Duitse uit haar benarde positie was bevrijd. De vrouw is met lichte verwondingen overgebracht naar het ziekenhuis.



das ist aber scheisse


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-05-2009 22:05 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 25 mei 2009 22:00 schreef watery black het volgende:
aan die opmerking te zien ben jij de gene die zuur is

anyway, dingen slopen, mensen onder tekenen en in je blote reet rondlopen zijn imo niet echt "sociale dingen"

maar dat zal dan vast wel weer aan mij liggen


Gelukkig is actie figuur schilderen, sigaren roken met je pa, dansen om een steen wel degelijk een sociale bezigheid. Het valt me nog mee dat ie niet met Greycloak naar bed is geweest.


Against God and Government


watery black
Usericon van watery black
Posted 25-05-2009 22:07 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 25 mei 2009 22:05 schreef Rotzak het volgende:
Gelukkig is actie figuur schilderen, sigaren roken met je pa, dansen om een steen wel degelijk een sociale bezigheid. Het valt me nog mee dat ie niet met Greycloak naar bed is geweest.



zie, wie is er nu zuur?


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-05-2009 22:07 by Forever After Profiel van Forever After



Mogen we dat een schmutziges drecksau noemen...



als reactie op de bovenste 2 berichten

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 25-05-2009 22:09]


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-05-2009 22:08 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 25 mei 2009 20:26 schreef Nix het volgende:
Automobilist rijdt door na doodrijden jongetje
Uitgegeven: 25 mei 2009 14:14
Laatst gewijzigd: 25 mei 2009 17:48

IJHORST - Bij een aanrijding met een personenauto zondagavond in IJhorst (Overijssel) is een 9-jarige jongen uit die plaats om het leven gekomen. De bestuurder reed na het ongeval door, maar maandag is een verdachte aangehouden.

Dat meldde de politie maandag. De jongen werd rond half negen in de avond op de Heerenweg aangereden door een grote auto met zogeheten bullbar voorop.

Het slachtoffer overleed in het ziekenhuis aan zijn verwondingen. Getuigen meenden de auto eerder op het trekkerslepfestival bij Zuidwolde te hebben gezien.

Volgens de politie viel de bestuurder daar op door zijn rijgedrag.


Onderzoek

De politie hield maandag een 34-jarige man uit de gemeente Staphorst aan wegens het dodelijke ongeval. De politie onderzoekt of de man bij dit ongeval betrokken was.

Een bullbar is oorspronkelijk ontworpen als bescherming tegen aanrijdingen met wilde dieren. Dergelijke voorzieningen op auto's zijn, mits ze voldoen aan bepaalde veiligheidseisen, niet verboden. Dat blijkt uit gegevens van het ministerie van Verkeer en Waterstaat.


www.nu.nl


x1000


Drank & autorijden


De politie zegt aan de hand van verklaringen van getuigen die meenden de dader gezien te hebben dat de man opviel door zijn rijgedrag en dus is er ook gelijk sprake van rijden onder invloed?

Verder denk ik dat het voor het jongentje weinig uitmaakt of er wel of geen bullbar op een grote auto zit. Hooguit voor de schade aan de auto.

Verder wel oprecht klote van het jongentje.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-05-2009 22:09 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 25 mei 2009 22:07 schreef watery black het volgende:
zie, wie is er nu zuur?



Nee dat is niet zuur, ik benadruk alleen zijn eeuwige gejank.


Against God and Government


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-05-2009 22:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 25 mei 2009 21:58 schreef Rotzak het volgende:
Ik heb dat niet nodig, beter was jij wat minder naar college geweest en had meer sociale dingen gedaan, dan was je nu ook niet zo'n zure piktrekker geweest.

Is dat nou anders dan aan een zoete of zoute pik trekken?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-05-2009 22:12 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 25 mei 2009 22:11 schreef bastianus het volgende:
Is dat nou anders dan aan een zoete of zoute pik trekken?


En als je 'm oprolt en er een sate prikkertje door drukt is het een rol pik.


Against God and Government


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-05-2009 0:32 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Vijf doden bij familiedrama
Bij een familiedrama in Bavel en Zwijndrecht zijn gisteren vijf personen om het leven gekomen. Binnen enkele uren vond de politie een dode vrouw in de Brabantse woning, en de lichamen van een gezin (vrouw, twee kinderen en ex-man) in Zwijndrecht. Ook de hond was gedood.


Volgens de politie is er een duidelijke relatie tussen beide drama’s, maar ze weigert vooralsnog details te geven. Uit onderzoek van deze krant blijkt echter dat de 46-jarige ex-man ook de vrouw in Bavel kende. Hij had kort een relatie met haar. De man zou zelf ook zwaargewond zijn gevonden in de Zwijndrechtse woning. Ondanks reanimatiepogingen overleed hij.

In Zwijndrecht en Bavel is onthutst gereageerd op de familiedrama’s. Het stoffelijk overschot van Isabella van den B. (43) in Bavel werd rond zeven uur ‘sochtends gevonden. Ruim twee uur later ontdekten agenten vier lijken in Zwijndrecht. Onder de slachtoffers zijn twee kinderen: Dennis (16) en Daniëlle K. (17).

Hoewel de politie de identiteit van de twee andere slachtoffers officieel niet heeft vastgelegd, gaat het volgens buren, vrienden en familie om hun vader en moeder (46).

De ouders waren bijna twee jaar geleden gescheiden. De vader knoopte later een relatie aan met de gescheiden Isabella, moeder van een 13-jarige zoon, die op het moment van de moord bij zijn vader logeerde.

De kortstondige romance met Isabella zou volgens familie snel op op de klippen zijn gelopen. Vervolgens zou de Zwijndrechtenaar de Brabantse veelvuldig hebben lastiggevallen.

,,Haar zoon had daar ook last van. Hij was doodsbang voor hem,’’ vertelt Kyra, een tante van de jongen. Hij ontsnapte waarschijnlijk aan de dood, beseft ook zijn vader, de ex-man van Isabella. ,,Natuurlijk is het een geluk dat de zoon bij hun vader was. Ze zijn beiden heel erg ontdaan,’’ zegt Kyra.

(AD)

Erg erg.


En dan dit als commentaar eronder....
quote:
ik vind het heel erg wat hier gebeurt is, maar waarom moest die arme hond nou ook dood, dat mensen soms de hand aan zichzelf slaan, maar die hond, wat zal die door gemaakt hebben, daar heb ik nog het meeste mee te doen.

[ Citeer ] Elly - Zuid-Holland - 25/05/09 - 23:48:14 3244528



Erg erg erger. Wat een dom mens.




Boeiender


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 26-05-2009 0:54 by Count Steel Profiel van Count Steel

Ziek dit, bah


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-05-2009 0:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe tering Elly snapt het ook niet helemaal

Op Fok! staat zn afscheidsbrief trouwens, wel erg wazig geschreven.


Red Bull-dieet leidt tot hartaanval


Afvallen door alleen Red Bull tot je te nemen. Het werkt wel, maar zonder risico's is het bepaald niet. Sinds kort is ook Brooke Robertson daar achter. De Nieuw-Zeelandse viel weliswaar fors af maar betaalde daar een hoge prijs voor: ze kreeg een hartaanval en kampt nog steeds met de gevolgen daarvan.

De 23-jarige Robertson dronk elke dag tien tot veertien blikjes van het energiedrankje, af en toe aangevuld met een handje ontbijtgranen, en viel zo in gewicht terug van 101 naar 57 kilogram. "Ik wilde zeer graag afvallen omdat ik na mijn zwangerschap erg veel was aangekomen. Ik dronk alleen nog Red Bull. Ik at niet meer, ik sliep niet meer, ik raakte volledig uitgeput", zo vertelt de jonge moeder. Na acht maanden ging het fout en kreeg ze een hartaanval. Tijdens haar twee weken durend verblijf in het


WTF red bull is echt stukken minder schadelijk als ik dacht, hoe de fuck kun je 2,5 tot 3,5 liter red bull drinken 8 maanden lang.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-05-2009 1:37 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 26 mei 2009 0:59 schreef ElitE het volgende:
WTF red bull is echt stukken minder schadelijk als ik dacht, hoe de fuck kun je 2,5 tot 3,5 liter red bull drinken 8 maanden lang.


Hoe kun je nou beweren dat het minder schadelijk is dan je dacht als je dat nieuwsbericht post? Dacht je eerst dat het het equivalent van accuzuur was ofzo?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-05-2009 1:48 by Mark Profiel van Mark

Hij dacht dat je zou overlijden aan traumatische schok als de vleugels uit je rug kwamen scheuren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 26-05-2009 6:42 by Erbrechen Profiel van Erbrechenhttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

quote:
Vijf doden bij familiedrama
Bij een familiedrama in Bavel en Zwijndrecht zijn gisteren vijf personen om het leven gekomen. Binnen enkele uren vond de politie een dode vrouw in de Brabantse woning, en de lichamen van een gezin (vrouw, twee kinderen en ex-man) in Zwijndrecht. Ook de hond was gedood.


Volgens de politie is er een duidelijke relatie tussen beide drama&#8217;s, maar ze weigert vooralsnog details te geven. Uit onderzoek van deze krant blijkt echter dat de 46-jarige ex-man ook de vrouw in Bavel kende. Hij had kort een relatie met haar. De man zou zelf ook zwaargewond zijn gevonden in de Zwijndrechtse woning. Ondanks reanimatiepogingen overleed hij.

In Zwijndrecht en Bavel is onthutst gereageerd op de familiedrama&#8217;s. Het stoffelijk overschot van Isabella van den B. (43) in Bavel werd rond zeven uur &#8216;sochtends gevonden. Ruim twee uur later ontdekten agenten vier lijken in Zwijndrecht. Onder de slachtoffers zijn twee kinderen: Dennis (16) en Daniëlle K. (17).

Hoewel de politie de identiteit van de twee andere slachtoffers officieel niet heeft vastgelegd, gaat het volgens buren, vrienden en familie om hun vader en moeder (46).

De ouders waren bijna twee jaar geleden gescheiden. De vader knoopte later een relatie aan met de gescheiden Isabella, moeder van een 13-jarige zoon, die op het moment van de moord bij zijn vader logeerde.

De kortstondige romance met Isabella zou volgens familie snel op op de klippen zijn gelopen. Vervolgens zou de Zwijndrechtenaar de Brabantse veelvuldig hebben lastiggevallen.

,,Haar zoon had daar ook last van. Hij was doodsbang voor hem,&#8217;&#8217; vertelt Kyra, een tante van de jongen. Hij ontsnapte waarschijnlijk aan de dood, beseft ook zijn vader, de ex-man van Isabella. ,,Natuurlijk is het een geluk dat de zoon bij hun vader was. Ze zijn beiden heel erg ontdaan,&#8217;&#8217; zegt Kyra.


Ik heb als kind nog met Danielle en Dennis gespeelt.. Best een raar idee



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 26-05-2009 6:44 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 26 mei 2009 6:42 schreef Erbrechen het volgende:
Ik heb als kind nog met Danielle en Dennis gespeelt.. Best een raar idee

He bah, inderdaad zeg.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 26-05-2009 6:53 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Dit zou zijn laatste mail zijn geweest:

Subject: Laatste werkdag bij Topcon*


Hallo allemaal.


Twee jaar van ellende, scheiding, verhuizing, een nieuwe vriendin veel te zware knie operatie etc. Wordt al anderhalf jaae met de dood bedreigt en ook mijn kinderen en mijn vriendin en haar kind. Heb al een keer 5000 euro in samenwerking met de politie bij een benzinepomp af moeten geven, niemand kwam het halen. Een aantal keer was ik verdachte ipv slachtoffer. in cel gezeten en al. Twee weken geleden een pistool op mijn hoofd, mocht niet omkijken anders werd ik direct neer geschoten, een volle markt en niemand die iets gezien heeft. Denk één van de mannen herkend te hebben, hij was vanavond niet thuis, het hele weekend niet, anders had hij nu dood geweest, rene pijnenburg uit bavel, de klootzak,hij heeft mijn telefoon gestolen en is de ellende begonnen. Mijn kinderen ex vrouw ziijn zwaar deprssief, alle mogelijke opvang en hulp, niets helpt. Ze waren meer met de dood bezig dag jij een ik bij elkaar. Zit zwaar onder de meicijnen en heb totaal geen emotie, fluoxetine doet rare dingen met mensen. Mijn vriendin vetelde me vandaag dat ze regelmatig vreemd gaat en dat ze om het nog spannerder wilde maken en vragen om aandacht bij de politie mij en haarzelf bedreigende smsjes en brieven heeft gestuurd, heb haar een klap gegeven en ben weggegaan, niet veel later ben ik terug gegaan en ben door het lint gegaan. ze leeft niet meer. Wilde er alleen uistappen, maar kon dat Astrid en de kinderen niet aandoen, de kinderen hadden me achetr na gekomen, zeker mijn dochter, mijn kinderen en ex vrouw zitten zo diep dat ik besloten heb ze mee te nemen. Zij komen in de hemel, ik in de hel. Een uitvaart zal er niet komen voor mijn, door dit ben ik het niet waard en zal daarom mijn llichaam ter beschikking stellen aan de wetenschap, doe ik ook nog iets voor de maatschapij. Met mij erbij vijf doden dus plus mijn hond. Niemand van jullie heeft ook maar gevaar gelopen, weet dat, ik heb iedereen meegenomen die me lief is, Tevergeefs geprobeeerd aan een pistol te komen. heb het nu met eeen mes gedaan, totaal emotie loos dus.Slik zometeen alle medicijnen die ik heb, zet een barbeceu in de badkamer met houtskool en snij mijn polsen door. ik moet zeker te weten dood en op deze manier sterf je ook nog eens aan koolmonokcide.


Dim, bedankt voor alles, heb mij eigen baan mogen creeren en deed dat met veel plezier, dank voor je steun en support, het ga je goed.


Karin, dank voor alles wat je voor me gedaan hebt, laat je niet op je kop zitten.


Ronald, geweldige kerel, werkte heel graag met je en heb veel mogen leren van je.


Jamal. je bent een uitzonderlijk mens, blijf jezelf en maak er meer meer van dan ik..


Ria, bedankt voor het aanhoren van mijn verhaal, hoop dat het goed komt met je dochter.


Collega's, het was prettig werken met jullie, ik had een gewelfige baan, ééntje van de catagorie, als je een baan vind die bij je past, hoef je nooit meer te werken.


Was altijd een zeer sociaal en goed mens, nu niet meer, ben de de grootste klootzak op aarde. Eén ding is zeker, heb nog nooit iemand ook maar één raar smsje of teloontje gestuurd. ik ben het niet of nooit geweest


Vrrag natuurlijk niet om begrip, slaa ook nergens op, wilde mijn verhaal kwijt.



Het ga jullie goed. keep up the good work.



* Topcon is een Japanse fabrikant van bouwlasers. Topcon Nederland, gevestigd in Bunschoten-Spakenburg, heeft veel last van de kredietcrisis. Het bedrijf is dan ook onlangs samengegaan met een importeur van een ander merk bouwlasers uit Almere. Of eventuele hiermee samenhangende ontslagen een rol hebben gespeeld in dit drama, is nog niet bekend.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Silence
Usericon van Silence
Posted 26-05-2009 7:05 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 26 mei 2009 6:42 schreef Erbrechen het volgende:
Ik heb als kind nog met Danielle en Dennis gespeelt.. Best een raar idee
Dat lijkt me gek.. sterkte enzo. Wat een rare situatie.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-05-2009 7:20 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 26 mei 2009 6:53 schreef Leviathanica het volgende:
Dit zou zijn laatste mail zijn geweest:

Subject: Laatste werkdag bij Topcon*


Hallo allemaal.


Twee jaar van ellende, scheiding, verhuizing, een nieuwe vriendin veel te zware knie operatie etc. Wordt al anderhalf jaae met de dood bedreigt en ook mijn kinderen en mijn vriendin en haar kind. Heb al een keer 5000 euro in samenwerking met de politie bij een benzinepomp af moeten geven, niemand kwam het halen. Een aantal keer was ik verdachte ipv slachtoffer. in cel gezeten en al. Twee weken geleden een pistool op mijn hoofd, mocht niet omkijken anders werd ik direct neer geschoten, een volle markt en niemand die iets gezien heeft. Denk één van de mannen herkend te hebben, hij was vanavond niet thuis, het hele weekend niet, anders had hij nu dood geweest, rene pijnenburg uit bavel, de klootzak,hij heeft mijn telefoon gestolen en is de ellende begonnen. Mijn kinderen ex vrouw ziijn zwaar deprssief, alle mogelijke opvang en hulp, niets helpt. Ze waren meer met de dood bezig dag jij een ik bij elkaar. Zit zwaar onder de meicijnen en heb totaal geen emotie, fluoxetine doet rare dingen met mensen. Mijn vriendin vetelde me vandaag dat ze regelmatig vreemd gaat en dat ze om het nog spannerder wilde maken en vragen om aandacht bij de politie mij en haarzelf bedreigende smsjes en brieven heeft gestuurd, heb haar een klap gegeven en ben weggegaan, niet veel later ben ik terug gegaan en ben door het lint gegaan. ze leeft niet meer. Wilde er alleen uistappen, maar kon dat Astrid en de kinderen niet aandoen, de kinderen hadden me achetr na gekomen, zeker mijn dochter, mijn kinderen en ex vrouw zitten zo diep dat ik besloten heb ze mee te nemen. Zij komen in de hemel, ik in de hel. Een uitvaart zal er niet komen voor mijn, door dit ben ik het niet waard en zal daarom mijn llichaam ter beschikking stellen aan de wetenschap, doe ik ook nog iets voor de maatschapij. Met mij erbij vijf doden dus plus mijn hond. Niemand van jullie heeft ook maar gevaar gelopen, weet dat, ik heb iedereen meegenomen die me lief is, Tevergeefs geprobeeerd aan een pistol te komen. heb het nu met eeen mes gedaan, totaal emotie loos dus.Slik zometeen alle medicijnen die ik heb, zet een barbeceu in de badkamer met houtskool en snij mijn polsen door. ik moet zeker te weten dood en op deze manier sterf je ook nog eens aan koolmonokcide.


Dim, bedankt voor alles, heb mij eigen baan mogen creeren en deed dat met veel plezier, dank voor je steun en support, het ga je goed.


Karin, dank voor alles wat je voor me gedaan hebt, laat je niet op je kop zitten.


Ronald, geweldige kerel, werkte heel graag met je en heb veel mogen leren van je.


Jamal. je bent een uitzonderlijk mens, blijf jezelf en maak er meer meer van dan ik..


Ria, bedankt voor het aanhoren van mijn verhaal, hoop dat het goed komt met je dochter.


Collega's, het was prettig werken met jullie, ik had een gewelfige baan, ééntje van de catagorie, als je een baan vind die bij je past, hoef je nooit meer te werken.


Was altijd een zeer sociaal en goed mens, nu niet meer, ben de de grootste klootzak op aarde. Eén ding is zeker, heb nog nooit iemand ook maar één raar smsje of teloontje gestuurd. ik ben het niet of nooit geweest


Vrrag natuurlijk niet om begrip, slaa ook nergens op, wilde mijn verhaal kwijt.



Het ga jullie goed. keep up the good work.



* Topcon is een Japanse fabrikant van bouwlasers. Topcon Nederland, gevestigd in Bunschoten-Spakenburg, heeft veel last van de kredietcrisis. Het bedrijf is dan ook onlangs samengegaan met een importeur van een ander merk bouwlasers uit Almere. Of eventuele hiermee samenhangende ontslagen een rol hebben gespeeld in dit drama, is nog niet bekend.

Damn.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-05-2009 8:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 mei 2009 1:37 schreef Snaack het volgende:
Hoe kun je nou beweren dat het minder schadelijk is dan je dacht als je dat nieuwsbericht post? Dacht je eerst dat het het equivalent van accuzuur was ofzo?


nee dat ook niet, maar als je vrijwel niet eet, alleen maar suiker in je waffel krijgt, met een zeer eenzijdige dosis vitamine en dat 8 maanden lang kan volhouden. Ik zou verwachten dat je na een maandje, misschien 2 al omdonderd.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-05-2009 8:23 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 26 mei 2009 8:03 schreef ElitE het volgende:
nee dat ook niet, maar als je vrijwel niet eet, alleen maar suiker in je waffel krijgt, met een zeer eenzijdige dosis vitamine en dat 8 maanden lang kan volhouden. Ik zou verwachten dat je na een maandje, misschien 2 al omdonderd.
Dan is dit dus gezonder dan dat dieet van die sukkel die steeds maar één menu van de Mac naar binnen mikte?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-05-2009 9:16 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Koren op de metal-molen/grinder:

'VVD wil godslastering toestaan'
Uitgegeven: 26 mei 2009 08:47
Laatst gewijzigd: 26 mei 2009 08:46

AMSTERDAM – De VVD wil de vrijheid van meningsuiting in Nederland versoepelen. Zo moet godlastering worden toegestaan.

De partij gaat vandaag plannen presenteren die dit mogelijk moeten maken, meldt De Pers.

Aanleiding voor VVD-leider Mark Rutte om het debat onder de aandacht te brengen is de beslissing van het gerechtshof om Geert Wilders dit jaar te vervolgen voor zijn uitspraken.

Discriminatie

Discriminerende handelingen en oproepen tot geweld blijven wat betreft de liberalen verboden, maar verder moeten mensen harder en meer met elkaar in debat gaan.

Met advocaat Bram Moszkowicz en regisseur Eddy Terstall wil de partij vanmiddag een maatschappelijk debat beginnen wat uiteindelijk moet leiden tot nieuwe wetgeving.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-05-2009 9:30 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 mei 2009 20:21 schreef ElitE het volgende:
en je komt op dit forum omdat je moet van je mama?

Wut?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nix
Usericon van Nix
Posted 26-05-2009 10:20 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 25 mei 2009 22:08 schreef XXL het volgende:
De politie zegt aan de hand van verklaringen van getuigen die meenden de dader gezien te hebben dat de man opviel door zijn rijgedrag en dus is er ook gelijk sprake van rijden onder invloed?

Verder denk ik dat het voor het jongentje weinig uitmaakt of er wel of geen bullbar op een grote auto zit. Hooguit voor de schade aan de auto.

Verder wel oprecht klote van het jongentje.






Het alcohol gedeelte is van mij. De man kwam van een 'buurtfeestje' (trekkerslep heet het geloof ik). Daarnaast wil ik gewoon niet geloven dat iemand die nuchter is doorrijd. Z'n ouders hebben het gewoon gezien


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-05-2009 11:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 mei 2009 8:23 schreef Greycloak het volgende:
Dan is dit dus gezonder dan dat dieet van die sukkel die steeds maar één menu van de Mac naar binnen mikte?


Tuurlijk niet, op dit soort extreme manieren afvallen is altijd niet echt snugger, het middel is vele malen erger dan de kwaal. Sowieso is het niet slim om 50 kilo kwijt te raken in 8 maanden. En het vrijwel stoppen met eten is ook niet slim, vet calorien heb je misschien niet zo nodig maar de andere voedingsstoffen wel, en vitamine pilletjes werken echt niet zoals vers voedsel dat doet.

Elke dag 1 mac menu daar kun je het volgens mij nog wel jaren op uitzingen. Maar een normaal mens zou na 3 dagen wel wat anders willen dan dat plastic voer.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen