IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-05-2009 16:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

EUhm? Want?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-05-2009 18:58 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 mei 2009 16:54 schreef ElitE het volgende:
Met sommige politie tactieken hoef je niets op je kerfstok te hebben om aan het vluchten te slaan.

Niet dat je ze helemaal niet meer moet toepassen, maar misschien wat meer oppassen bij een flat hehe.


Ja vooraf eff bellen dat ze eraan komen was wel netter van ze geweest ja.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-05-2009 19:00 by Forever After Profiel van Forever After

Juist niet, lost een hoop zichzelf op.


 


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-05-2009 19:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 13 mei 2009 18:58 schreef MMayo het volgende:
Ja vooraf eff bellen dat ze eraan komen was wel netter van ze geweest ja.

*DING DONg* Komt het u gelegen dat we u komen arresteren of zal ik een andere keer terugkomen?


hypocriet kutland, tis dat het overal kut is ...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-05-2009 19:07 by Forever After Profiel van Forever After

NP:

Van Halen - Jump


Ik zie het probleem niet zo. Als ze zo graag willen springen, laat ze lekker.
Scheelt weer een uitkering, illegaal, crimineel of een combinatie van...


 


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 13-05-2009 19:11 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 13 mei 2009 13:54 schreef Greycloak het volgende:

Piratenfeestjes taboe in Duitsland

De tijd lijkt voorbij dat Duitse ouders zonder bijbedoelingen een piratenfeest konden organiseren als verjaardagspartijtje voor hun kinderen, compleet met oogklep, piratenvlag en plastic sabels. In een tijd dat Somalische piraten ook Duitse vrachtschepen kapen, wordt gelet op politieke correctheid, meldde de krant Süddeutsche Zeitung vandaag.

Zo is er een rel ontstaan over de test Vera, een soort Cito-toets die de leerlingen van de Duitse basisscholen dinsdag moesten doen. De scholieren moesten een nepuitnodiging schrijven waarmee zij ouders uitnodigden voor een piratenfeest. Ook moesten zij vragen beantwoorden over een verhaal waarin een grootvader zijn kleinzoon een indianenverhaal vertelt over zichzelf als piraat.

Politiek incorrect

De Grundschulverband, de grootste vereniging van Duitse leraren op basisscholen, is verontwaardigd. In tijden van "reële piraterij" geeft het volgens de docenten geen pas het onderwerp op een "koddig-romantische'' manier te behandelen. De toets, die de ministeries van Onderwijs van de Duitse deelstaten in elkaar hebben gezet, is dan ook "politiek hoogst bedenkelijk".
(SN)

Politiek correct geneuzel ten koste van onbedorven zieltjes. Goed bezig...


Ah, vandaar dat Running Wild er mee kapt.


Bareuh...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-05-2009 19:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 mei 2009 18:58 schreef MMayo het volgende:
Ja vooraf eff bellen dat ze eraan komen was wel netter van ze geweest ja.


Haha, anders gewoon even een afspraak maken wanneer het gelegen komt.

Maar nee zo bedoel ik het niet, maar je kan verwachten dat mensen in paniek schieten/willen vluchten, dan moet je daar toch ook zorgen dat je die mensen daar tegenhoud, en kan oppakken. Hoe langer je achter iemand aanzit hoe paniekeriger en gevaarlijker het voor beide kanten wordt.

En toch iets waar je rekening mee moet houden, want invallen gebeuren nog wel redelijk vaak bij de verkeerde mensen. En hoe braaf ze ook zijn die willen ook wel in paniek schieten in hun huis als er opeens geschreeuw/flashes knallen en gewapende mannen rond je bed staan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-05-2009 19:16 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 mei 2009 19:13 schreef ElitE het volgende:
Haha, anders gewoon even een afspraak maken wanneer het gelegen komt.

Maar nee zo bedoel ik het niet, maar je kan verwachten dat mensen in paniek schieten/willen vluchten, dan moet je daar toch ook zorgen dat je die mensen daar tegenhoud, en kan oppakken. Hoe langer je achter iemand aanzit hoe paniekeriger en gevaarlijker het voor beide kanten wordt.

En toch iets waar je rekening mee moet houden, want invallen gebeuren nog wel redelijk vaak bij de verkeerde mensen. En hoe braaf ze ook zijn die willen ook wel in paniek schieten in hun huis als er opeens geschreeuw/flashes knallen en gewapende mannen rond je bed staan.


Balkons bij risicovolle flats alvast aanpassen voor de inval, wellicht vallen er mensen? Ja okee, tuurlijk schrik je.. maar neem aan dat mensen die er niks mee te maken hebben niet uit schrik van hun balkon jumpen. En zo wel, tsja.. weer wat dom volk minder.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-05-2009 20:28 by Lionheart Profiel van Lionheart

+1


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-05-2009 20:34 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 13 mei 2009 19:11 schreef De Ulk het volgende:
Ah, vandaar dat Running Wild er mee kapt.
Ik voorspel een ban voor Alestorm in Duitsland.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-05-2009 20:44 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 mei 2009 19:07 schreef Forever After het volgende:
NP:

Van Halen - Jump


Ik zie het probleem niet zo. Als ze zo graag willen springen, laat ze lekker.
Scheelt weer een uitkering, illegaal, crimineel of een combinatie van...
Volgens mij ben jij vroeger of wordt je nog steeds heel veel gepest door Marokkanen of niet?



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-05-2009 20:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 mei 2009 19:16 schreef MMayo het volgende:
Balkons bij risicovolle flats alvast aanpassen voor de inval, wellicht vallen er mensen? Ja okee, tuurlijk schrik je.. maar neem aan dat mensen die er niks mee te maken hebben niet uit schrik van hun balkon jumpen. En zo wel, tsja.. weer wat dom volk minder.


haha ik zal wel de laatste zijn die zoiets wil voorstellen, ik zat meer te denken aan een mannetje beneden die eventuele voorbijkomende mensen en ongelukkige voorwerpen weg kan halen. En als het te vaak gebeurt dan maar een zacht object wat erg makkelijk snel en geruisloos(of het is een airbag) te plaatsen.


edit: En ik denk niet dat je doorhebt wat voor impact een zo'n inval kan hebben. Het gaat zo snel dat de kans groot is dat je niet doorhebt of het nu overvallers zijn of dat het politie is. In paniek doe je rare dingen. Maargoed onder de 9 verdiepingen zijn vallen niet zo heel erg dodelijk.


[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-05-2009 20:55]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-05-2009 20:50 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 13 mei 2009 20:48 schreef ElitE het volgende:
haha ik zal wel de laatste zijn die zoiets wil voorstellen, ik zat meer te denken aan een mannetje beneden die eventuele voorbijkomende mensen en ongelukkige voorwerpen weg kan halen. En als het te vaak gebeurt dan maar een zacht object wat erg makkelijk snel en geruisloos(of het is een airbag) te plaatsen.



Maak er meteen maar een spelshow van.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-05-2009 20:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Spring je rot!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-05-2009 20:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 13 mei 2009 20:44 schreef Judge M. het volgende:
Volgens mij ben jij vroeger of wordt je nog steeds heel veel gepest door Marokkanen of niet?
Volgens mij heb jij recht op het terugkrijgen van je geld voor de LOI cursus "psychologie".

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-05-2009 21:03]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-05-2009 20:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

En jou moeder op de IVF kliniek


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-05-2009 20:56 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 mei 2009 20:48 schreef ElitE het volgende:
haha ik zal wel de laatste zijn die zoiets wil voorstellen, ik zat meer te denken aan een mannetje beneden die eventuele voorbijkomende mensen en ongelukkige voorwerpen weg kan halen. En als het te vaak gebeurt dan maar een zacht object wat erg makkelijk snel en geruisloos(of het is een airbag) te plaatsen.



Haha toffe baan wel.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-05-2009 20:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha dat zeker, maar ook erg handig voor eventuele vlucht pogingen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-05-2009 20:57 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 mei 2009 20:55 schreef Greycloak het volgende:
Volgens mij maak jij recht op het terugkrijgen van je geld voor de LOI cursus "psychologie".
Wat is dat, recht maken op



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-05-2009 20:57 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 13 mei 2009 20:56 schreef ElitE het volgende:
En jou moeder op de IVF kliniek
Dankjewel man, nieuw dieptepunt "op de man spelen".



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-05-2009 21:00 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 13 mei 2009 20:57 schreef Judge M. het volgende:
Wat is dat, recht maken op
"hebben", ook goed, 12 uur werken is een beetje... Vermoeiend. Jammer dat je het niet snapt (maar stiekem wel en lul je er gewoon overheen, knap zeg.) Zat te twijfelen tussen "kans" en "recht", zodoende.

Nog nieuws?

Uit Scheemda wel!

quote:
Mysterieuze krachten in Scheemda

Het Groningse dorp Scheemda is in de ban van een groot mysterie. Zijn het buitenaardse stralen en is het einde der tijden in zicht?

Automobilisten die hun auto parkeren voor de Primera aan de Stationsstraat komen niet meer weg of krijgen de deur niet meer open. Alle electronica valt uit.

Wegenwacht

De Wegenwacht is al meerdere malen uitgerukt. Als ze de auto's vijf meter verderop duwen starten ze weer en is het probleem opgelost.

De Primera-eigenaar heeft er al jaren last van. Hij vermoedt dat dat het te maken heeft met stralingen van de telefooncentrale in de buurt.

(SN)

Als BW dit leest; Scheemda ligt vlak naast Winschoten!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-05-2009 21:02 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Nog nieuws?

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-05-2009 21:03]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-05-2009 21:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 mei 2009 20:57 schreef Greycloak het volgende:
Dankjewel man, nieuw dieptepunt "op de man spelen".




hehe maar ik maakte die opmerking dan ook omdat jij je er ook best vaak aan vergrijpt, daarom maak ik een opmerking die ook nergens op slaat met een erachter


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-05-2009 21:05 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Laatste kans dude.

Nog nieuws?

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-05-2009 21:05]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-05-2009 21:08 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 mei 2009 21:00 schreef Greycloak het volgende:
Als BW dit leest; Scheemda ligt vlak naast Winschoten!

Een struise meid uit Scheemda
Viel voorover in de Etna
Duidelijk en luid
Bracht zij nog uit:
`Heet ja!`


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen