IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 11-06-2009 14:32 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 11 juni 2009 14:27 schreef ElitE het volgende:
Nee ik bedoel dat mensen met een gigantisch kut dialect ook niet te verstaan zijn, vaak nog minder als de marrokaan die gebrekkig nederlands spreekt. Dus hiermee wil je dus ook zeggen dat een heel groot gedeelte van de Nederlanders niet al niet aan de maatschappij bijdraagt.

En waarom zou het verplicht moeten zijn om te stemmen? als het je geen fuck interesseert en ook niet klaagt wat is er dan op tegen om niet te stemmen? alsof je niet mag vinden dat ze allemaal even kut zijn. vroegah kon je nog blanco stemmen zonder dat het naar de grootste partij ging.


Hmm, zelfs Limburgers uit Kerkrade en Venlo blijken ABN te kunnen spreken als het erop aan komt. En nee, ik zeg nergens dat een groot deel van Nederland bij voorbaat aan de maatschappij bijdraagt. De meesten zijn prima in staat om voor zichzelf te zorgen, spreken (verstaanbaar) Nederlands en ze zijn op de hoogte van de normen en waarden van onze maatschappij. Dat ze zich er niet altijd naar gedragen, is een geheel andere kwestie.


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 11-06-2009 14:35 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

En je geheel buiten de maatschappij plaatsen is in Nederland praktisch onmogelijk, tenzij je als een volkomen kluizenaar annoniem op een flatje drie achter wilt wonen...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 11-06-2009 14:35 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 11 juni 2009 14:28 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Omdat Hongarije, net als Polen en Tsjechië, de hele handel qua corruptie en economische infrastructuur een stuk beter op orde heeft en bovendien cultureel meer bij (West)-Europa past dan Roemenië en Bulgarije..


Ja joh, die irritante cijfertjes zijn het daar niet mee eens;

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/04/World_Map_Index_of_perception_of_corruption.png

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/85/Europe-GDP-PPP-per-capita-map.png

En zullen we Italië dan ook maar Unie uitschoppen?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-06-2009 14:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 11 juni 2009 14:35 schreef Dargull het volgende:
En zullen we Italië dan ook maar Unie uitschoppen?
Voor!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-06-2009 14:37 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 juni 2009 13:26 schreef Jällö het volgende:
Dat doe ik dan ook.

Ik heb vorige week nog een vechtpartij weten af te kappen tussen 2 gastjes (waarvan er eentje totaal niet agressief was), waardoor er op dit moment overigens een strafrechterlijk onderzoekje tegen mij loopt.



Hoe zit dat dan?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-06-2009 14:38 by Mark Profiel van Mark

Het kappen waarschijnlijk iets te letterlijk genomen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 11-06-2009 14:38 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Hmm Tsjechië is alleraardigst op weg in het tegengaan van corruptie. Hongarije heeft een langere weg te gaan, maar die komt er ook wel. Je idee om Italië uit de Unie te zetten, vind ik prima! Liever vandaag dan morgen nog!


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 11-06-2009 14:39 by Jällö Profiel van Jällö

Elite, ken je Pentti Linkola? HC militaristisch eco-kluizenaar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pentti_Linkola


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 11-06-2009 14:39 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Hmm Tsjechië is alleraardigst op weg in het tegengaan van corruptie. Idem voor Polen. Hongarije heeft een langere weg te gaan, maar die komt er ook wel. Je idee om Italië uit de Unie te zetten, vind ik prima! Liever vandaag dan morgen nog!

[Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 11-06-2009 14:40]


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-06-2009 14:41 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 juni 2009 14:39 schreef Jällö het volgende:
Elite, ken je Pentti Linkola? HC militaristisch eco-kluizenaar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pentti_Linkola


Op zich een held, alleen jammer dat hij dit niet heeft weten te vermijden: nowadays he is on old-age pension. Wel knap dat hij het zo lang volgehouden heeft


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 11-06-2009 14:47 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 11 juni 2009 14:37 schreef ZelThoR het volgende:


Hoe zit dat dan?

Ik heb die agressieve gast van achteren bij z'n schouders gepakt en even flink doorelkaar geschud en toegesproken, waarop hij inelkaar zakte en enorme heisa maakte.

Hij heeft tegen de politie verklaard dit ik hem (vanuit het niets waarschijnlijk) meermaals in z'n rug heb getrapt.

Het was een gast uit Ukraine dus ik heb mazzel dat ik zelf ook buitenlander ben anders had hij ook nog es de racisme-kaart kunnen spelen. Dat hoor je wel vaker.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-06-2009 14:52 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 juni 2009 14:47 schreef Jällö het volgende:
Ik heb die agressieve gast van achteren bij z'n schouders gepakt en even flink doorelkaar geschud en toegesproken, waarop hij inelkaar zakte en enorme heisa maakte.

Hij heeft tegen de politie verklaard dit ik hem (vanuit het niets waarschijnlijk) meermaals in z'n rug heb getrapt.

Het was een gast uit Ukraine dus ik heb mazzel dat ik zelf ook buitenlander ben anders had hij ook nog es de racisme-kaart kunnen spelen. Dat hoor je wel vaker.

Hmm, klinkt erg lafjes van die gast. Niet de consequenties van zijn eigen daden kunnen accepteren, jammerlijk.

Hoe staat het nu met het onderzoek dan? Goede hoop dat je er ongeschonden uitkomt? En die kerel die je gered hebt, heeft hij nog in jouw voordeel getuigd?

Succes met het oplossen in ieder geval!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 11-06-2009 14:54 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 11 juni 2009 14:41 schreef ZelThoR het volgende:
Op zich een held, alleen jammer dat hij dit niet heeft weten te vermijden: nowadays he is on old-age pension. Wel knap dat hij het zo lang volgehouden heeft

Op die leeftijd is steun van je kinderen krijgen eigenlijk het enige hardcore alternatief... als je geen vrouw/kinderen hebt die je extreme ideëen ondersteunen zit er weinig anders op he.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 11-06-2009 14:58 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 11 juni 2009 14:54 schreef Jällö het volgende:
Op die leeftijd is steun van je kinderen krijgen eigenlijk het enige hardcore alternatief... als je geen vrouw/kinderen hebt die je extreme ideëen ondersteunen zit er weinig anders op he.


Toch wel ironisch dat ie uiteindelijk het systeem nodig heeft waar hij zijn hele leven tegen heeft gestreden...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-06-2009 15:04 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 juni 2009 14:54 schreef Jällö het volgende:
Op die leeftijd is steun van je kinderen krijgen eigenlijk het enige hardcore alternatief... als je geen vrouw/kinderen hebt die je extreme ideëen ondersteunen zit er weinig anders op he.

Ja, is ook zo. Het is ook zeker wel begrijpelijk, maar toch jammer Blijft een held

Lekker duidelijk in zijn opvattigen jegens mensen ook; nu geef ik hem ook gelijk dat het veel beter zou zijn om een flinke bevolkingsuitdunning mee te maken, maar om nu genocide toe te juichen gaat misschien wat ver. Dan kun je wel misantroop zijn, maar over het algemeen gaan niet de slechtste mensen eraan bij een genocide.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-06-2009 15:08 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 11 juni 2009 14:22 schreef Jenje het volgende:
Mevr. Wilders heeft toch ook een dubbel paspoort? Ze is Hongaars toch? (Zigeuners, ook leuk volk)
Je mist het punt, heh?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 11-06-2009 15:09 by Jällö Profiel van Jällö

@Taets. Hij heeft zich nooit tegen geld, of het systeem van overheden en overheidssteun uitgesproken.

Hij is wel een voorstander van massa-uitroeing en heeft bijvoorbeeld ook z'n begrip uitgesproken voor de Al Qaida... je kunt je voorstellen dat meneer flink in opspraak kwam na die Finse schoolmoorden...


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-06-2009 15:12 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 juni 2009 12:28 schreef Greycloak het volgende:
Als de verhoudingen hetzelfde zouden liggen dan lijkt me dat een uitstekend plan.
Om mijn vergelijking door te trekken; als er een paar rotte rij-instructeurs onder mijn collegae zouden zitten dan gaan we geen begrip vragen bij medeweggebruikers maar spreken we die eikels er gewoon op aan.



Flauwekul. Eén keer in de zoveel tijd is er een geval van misbruik in de zorg, en als man in de zorg word je dan vaak op zo'n moment als beroepsgroep aangesproken. Moet ik dan in een dergelijk geval de misdadiger in kwestie tot de orde gaan roepen, ook al heb ik met zijn kwalijke praktijken geen flikker te maken? Lijkt me niet. Daarmee lijk ik juist aan te geven nattigheid te voelen en reden te geven om me beroepsmatig aangesproken te voelen. Distantiëren en uitleggen dat het niet typerend is voor een hele beroepsgroep lijkt me juist veel logischer.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 11-06-2009 15:16 by Jällö Profiel van Jällö

Ik vind dat jij die asociale Zutphenaren stuk voor stuk een hartig woordje toe zou moeten spreken, bastianus.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-06-2009 15:20 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 juni 2009 15:16 schreef Jällö het volgende:
Ik vind dat jij die asociale Zutphenaren stuk voor stuk een hartig woordje toe zou moeten spreken, bastianus.


Misschien dit weekend, ik ga stappen met een Zutphense vriendin.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 11-06-2009 15:23 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 11 juni 2009 15:20 schreef bastianus het volgende:

Misschien dit weekend, ik ga stappen met een Zutphense vriendin.


En ga je ook stappen in Zutphen? Vermijdt in dat geval de Boulevard aan de IJsselkade


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-06-2009 18:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 juni 2009 14:35 schreef Dargull het volgende:
Ja joh, die irritante cijfertjes zijn het daar niet mee eens;

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/04/World_Map_Index_of_perception_of_corruption.png

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/85/Europe-GDP-PPP-per-capita-map.png

En zullen we Italië dan ook maar Unie uitschoppen?



leuk zo'n index waarin de kleuren aan beide extremen op elkaar lijken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-06-2009 19:07 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 juni 2009 14:39 schreef Jällö het volgende:
Elite, ken je Pentti Linkola? HC militaristisch eco-kluizenaar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pentti_Linkola




Hahah vet!

K kan me opzich wel vinden, maar aan de andere kant ben ik persoonlijk niet zo voor de doelbewuste genocide, en vind ik de technologische kant ook echt wel leuk. Maar interessant persoon


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 11-06-2009 19:57 by ADHD Profiel van ADHD

sjongejonge wat een helden zijn die amerikaanse agenten toch.... een vrouwtje van 72 met een taser neermaaien.... Kijk het filmpje

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/opmerkelijk/)/components/actueel/rtlnieuws/2009/06_juni/11/opmerkelijk/0611_0900_granny.xml


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-06-2009 20:24 by MMayo Profiel van MMayo

Veroordeling voor beledigend T-shirt

AMSTERDAM - Een 31-jarige man uit Tilburg is veroordeeld voor het dragen van een T-shirt waarop het politielogo stond met de opdruk 'corrupt'.

Hij kreeg een voorwaardelijke boete van 170 euro. De rechtbank in Breda oordeelde dat hij schuldig is aan het beledigen van het openbaar gezag.

De man werd in maart 2007 op het Piusplein in Tilburg aangehouden. Hij beweerde dat hij het shirt als grap droeg. De politierechter oordeelde echter dat hij zich had moeten realiseren dat de politie dit als beledigend zou kunnen ervaren.

Vertraging

Tegen de man was een boete geëist van 170 euro, waarvan honderd euro voorwaardelijk. Omdat de zaak zo veel vertraging had opgelopen, oordeelde de rechter dat de gehele boete voorwaardelijk wordt.

De Tilburger is niet de eerste die wordt veroordeeld oor het dragen van een shirt met de betreffende opdruk. Eerder veroordeelde de rechtbank in Den Haag iemand voor het dragen hiervan.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen