IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-06-2009 20:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 juni 2009 19:57 schreef ADHD het volgende:
sjongejonge wat een helden zijn die amerikaanse agenten toch.... een vrouwtje van 72 met een taser neermaaien.... Kijk het filmpje

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/opmerkelijk/)/components/actueel/rtlnieuws/2009/06_juni/11/opmerkelijk/0611_0900_granny.xml


Cholera

als een beetje vent pak je die oma toch gewoon op waar de fuck heeft hij dat ding voor nodig.

edit: zelfs een nederlandse agent had dit makkelijk op kunnen lossen!

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 11-06-2009 20:56]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 12-06-2009 1:29 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 11 juni 2009 20:55 schreef ElitE het volgende:
Cholera

als een beetje vent pak je die oma toch gewoon op waar de fuck heeft hij dat ding voor nodig.

edit: zelfs een nederlandse agent had dit makkelijk op kunnen lossen!


Met pepperspray



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-06-2009 9:00 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Mexicaanse griep bereikt Zwolle
vrijdag 12 juni 2009 | 08:06 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 12 juni 2009 | 08:16

ZWOLLE - Ook in deze regio is de Mexicaanse griep opgedoken. Twee medewerksters van de Zwolse vestiging van Nimco House of Shoes hebben deze griep onder de leden.


Een van de twee werd enkele dagen na terugkeer uit de Verenigde Staten ziek. Haar collega is vermoedelijk op de werkvloer besmet geraakt. Ze zijn beiden direct behandeld. De overige zes medewerkers van de schoenenzaak, die is gevestigd aan de Diezerstraat, zijn net als de directe familie van de beide vrouwen door de GGD gecontroleerd. "Met ons was niets aan de hand" , klinkt het monter vanuit de winkel, die gewoon geopend is. Op dit moment zijn in Nederland 35 gevallen van de Mexicaanse griep geconstateerd. Negen grieppatiënten zijn in Nederland besmet geraakt, de overigen in het buitenland. Volgens een woordvoerder van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) is er geen reden om met griepverschijnselen meteen te denken aan de Nieuwe Influenza A (H1N1), zoals de Mexicaanse griep officieel heet. Wel raadt hij mensen die uit de Verenigde Staten of Mexico komen en binnen zeven dagen na terugkeer koorts krijgen aan een voorzorgsbezoek te brengen aan de huisarts. De Mexicaanse griep is sinds gisteren officieel een pandemie, een wereldwijde epidemie. De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) riep gisteren alarmfase zes uit, de hoogste schaal. Mogelijk kan de pandemie twee jaar duren.

"De ziekte heeft bijna 30.000 mensen in 74 landen besmet", verklaarde het hoofd van de VN-organisatie, Margaret Chan, na het besluit. Het virus is volgens Chan weliswaar mild, maar toch is verdere verspreiding onvermijdelijk.

De hoogste alarmfase betekent dat de zwaarst getroffen landen, zoals Mexico en de Verenigde Staten, meer aandacht moeten besteden aan de behandeling van patiënten. Deze landen moeten zich bovendien voorbereiden op een tweede golf infecties.


Hehe, oud nieuws, die medewerkster is de vriendin van de drummer van Nark zijn band Zinc. Maar whoei, mexicaanse griep op loopafstand!



Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-06-2009 11:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

En het weer wordt hier ook alweer mexicaans


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-06-2009 11:47 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Microsoft haalt IE uit Europese Windows 7

Microsoft zal Windows 7 in de Europese Unie zonder Internet Explorer verkopen. De Europese Commissie onderzoekt nog of de bundeling van Windows en IE de concurrentie belemmert, maar Microsoft wacht niet op een beslissing van de EC.

De IE-loze versie versie heet Windows 7 E, meldt Cnet. De versie van Windows 7 waar de browser wel zit ingebouwd, zal in de Europese Unie, Kroatië en Zwitserland niet verkocht worden. Microsoft gaat van Windows 7 verder een N-versie verkopen, die geen Internet Explorer en geen Windows Media Player bevat.

Microsoft bevestigt in een blogpost de komst van Windows zonder IE. "Dit is duidelijk een grote stap voor Microsoft", zegt Microsoft-topman Dave Heiner. "Maar we willen Windows 7 in Europa graag op tijd lanceren, dus we moeten rekening houden met de juridische realiteit daar."

Fabrikanten kunnen er wel voor kiezen om een IE8-pack bij hun computers te leveren, zodat de consument de browser na aanschaf alsnog kan installeren. Omdat consumenten na aanschaf van Windows 7 E geen browser hebben om de Microsoft-browser te downloaden, wordt IE8 op cd geleverd. Het programma wordt ook via ftp en in de winkel aangeboden.

Microsoft heeft IE8 uit Windows 7 verwijderd nadat de Europese Commissie een onderzoek naar de bundeling van Windows en IE startte. Door de bundeling met het OS zouden andere browsersbouwers minder kans hebben om marktaandeel te veroveren. Het onderzoek volgde op een klacht van het Noorse softwarebedrijf Opera. De Europese Commissie heeft overigens nog geen definitieve uitspraak gedaan, maar Microsoft heeft daar niet op willen wachten en hoopt hiermee dat de zaak is afgedaan, schrijft Cnet.


Bedankt Nelie


 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-06-2009 11:50 by Mark Profiel van Mark

Wat is hier slecht aan dan? Is toch juist een goede zaak, dat je niet dat klote-IE door je strot geduwd krijgt bij de aankoop van een computer?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-06-2009 11:59 by Forever After Profiel van Forever After

Je kunt van MS ook niet verwachten dat ze alle, en dan bedoel ik ook alle, alternatieve browsers aan gaan bieden.

Wat denk je dat er gebeurt als er eentje ontbreekt of als iemand die browsers niet aan de gang krijgt? Dan verwacht men hoogst waarschijnlijk dat MS (gratis) support gaat leveren op producten van de concurrent. Lekker logisch.

Bovendien zal de gemiddelde leek er geen bal van begrijpen. Velen hebben niet eens het benul dat er andere browsers zijn.

En om een alternatief te downloaden heb je toch als leek een browser nodig.

Ook al zit IE in Windows ben je niet verplicht het te gebruiken. De Mediaplayer wordt door velen ook vervangen door WinAMP, VLC oid...

Dus zie zonder browser maar eens aan een browser te komen als je niet een pc met internet aansluiting incl. browser tot je beschikking hebt.

Let wel, ze zeggen nu dat er dus geen versie MET beschikbaar komt binnen de EU. Destijds met de Mediaplayer had je een versie met en eentje zonder. Geen mens die de versie zonder mediaplayer kocht natuurlijk, waaruit de onzin van dergelijke acties al blijkt.



[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 12-06-2009 12:01]


 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-06-2009 12:02 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 12 juni 2009 11:59 schreef Forever After het volgende:
Je kunt van MS ook niet verwachten dat ze alle, en dan bedoel ik ook alle, alternatieve browsers aan gaan bieden.
Wat denk je dat er gebeurt als er eentje ontbreekt of als iemand die browsers niet aan de gang krijgt?



Als je een leek bent kun je in de winkel gewoon een voorgeinstalleerde machine kopen of de winkel die zooi ter plekke laten installeren, dus dat is geen reden. En je kunt wel zeggen dat je het niet -hoeft- te gebruiken, maar het neemt wel flink veel ruimte in en het is een nachtmerrie om eraf te gooien. Nog afgezien van allerhande mogelijke conflicten met andere browsers. Ik vind het een prima zaak, dit. Goed zo Nelie!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2009 12:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Bah moet je weer lastig doen om een complete windows versie te krijgen. Kroes schiet haar doel voorbij.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-06-2009 12:08 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 12 juni 2009 12:02 schreef Mark het volgende:
Als je een leek bent kun je in de winkel gewoon een voorgeinstalleerde machine kopen of de winkel die zooi ter plekke laten installeren, dus dat is geen reden. En je kunt wel zeggen dat je het niet -hoeft- te gebruiken, maar het neemt wel flink veel ruimte in en het is een nachtmerrie om eraf te gooien. Nog afgezien van allerhande mogelijke conflicten met andere browsers. Ik vind het een prima zaak, dit. Goed zo Nelie!

Nou, van wat ik begrepen heb wordt alleen de IE.exe of hoe die precies heet verwijdert, de rest is nog steeds aanwezig dus die droom is om zeep. En dat geneuzel over ruimte is natuurlijk onzin met de capaciteit van de hedendaagse HD's.

En voor die voorgeinstalleerde machines is dus ook standaard niks beschikbaar tenzij de OEM bouwers dus alle of slechts enkele alternatieven standaard gaan aanbieden. Dan kun je dus achteraf alle niet gebruikte browsers gaan deinstalleren. Jeu wat een vooruitgang.

Mijn grootste probleem hiermee is dat er in de EU dus geen versie meer MET IE te krijgen is straks. Dus de gebruikers die WEL IE willen wordt het ook onnodig moeilijk gemaakt dankzij Nelie.
quote:
Op 12 juni 2009 12:07 schreef Jenje het volgende:
Bah moet je weer lastig doen om een complete windows versie te krijgen. Kroes schiet haar doel voorbij.
Precies.


[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 12-06-2009 12:09]


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-06-2009 15:35 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Koopzondag: 'hopelijk wordt kabinet eindelijk wakker'
vrijdag 12 juni 2009 11:16

VVD-Kamerlid Ton Elias is verheugd dat het CDA de economische gevolgen van het inperken van de koopzondag zwaar laat wegen. 'Als ze daar nu wakker worden, is dat mooi. Beter laat dan nooit.'

Dat zegt Elias vandaag tegen elsevier.nl.

Vandaag blijkt dat het CDA twijfelt over de voorgenomen inperking van het aantal koopzondagen, een vurige wens van coalitiepartner ChristenUnie.

Werkgelegenheid
Minister Maria van der Hoeven (CDA) van Economische Zaken heeft het Centraal Planbureau (CP opdracht gegeven te onderzoeken wat de gevolgen daarvan zijn voor de werkgelegenheid.

De VVD waarschuwde in januari al dat het kabinetsvoornemen 20.000 banen kan kosten.

Tegen heug en meug
Volgens de VVD’er is het ‘volstrekt helder’ dat het CDA helemaal geen zin heeft om de koopzondag aan te pakken.

Hetzelfde geldt voor de PvdA. ‘Het is er door de ChristenUnie doorheen geduwd tijdens de kabinetsformatie. PvdA en CDA hebben het tegen heug en meug geslikt.’

Als het aan de VVD ligt, beslissen winkeliers zelf wanneer ze opengaan. Behoefte aan zondagsrust is volgens Elias geen argument.

‘Je hoeft niet te winkelen,’ zegt hij. ‘Bovendien, voor sommige mensen is winkelen ook rustgevend.’

Door Luc van Kemenade



Mooi man, alle verworvenheden afschaffen als ze niet stroken met een religie. Manman, wat een genot dat politiek en religie zo goed gescheiden zijn in NL.


Boeiender


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-06-2009 15:37 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Plus punten voor de VVD


Against God and Government


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-06-2009 15:41 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 juni 2009 15:37 schreef Rotzak het volgende:
Plus punten voor de VVD
Dat absoluut. Maar welke partijen ageren nu nog meer op de verchristialisering van NL? Valt me weer eens vies tegen.


Boeiender


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-06-2009 15:55 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Mee eens, ondanks dat ik mij totaal niet meer met politiek bezig houdt ben ik van mening dat ik vooral de SGP en de ChristenUnie lugubere en nare partijen vind, deze partijen dragen niet bij aan een betere toekomst, maar zorgen dat de maatschappij terug de tijd in gaat.


Against God and Government


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-06-2009 15:59 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 juni 2009 15:55 schreef Rotzak het volgende:
Mee eens, ondanks dat ik mij totaal niet meer met politiek bezig houdt ben ik van mening dat ik vooral de SGP en de ChristenUnie lugubere en nare partijen vind, deze partijen dragen niet bij aan een betere toekomst, maar zorgen dat de maatschappij terug de tijd in gaat.


Ook mijn gedachte. Maar het ontbreken van goed en gefundeerd weerwoord van de oppositie vind ik net zo erg eigenlijk. Waarom schreeuwt Wilders hier niet over?


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-06-2009 16:01 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 12 juni 2009 15:55 schreef Rotzak het volgende:
Mee eens, ondanks dat ik mij totaal niet meer met politiek bezig houdt ben ik van mening dat ik vooral de SGP en de ChristenUnie lugubere en nare partijen vind, deze partijen dragen niet bij aan een betere toekomst, maar zorgen dat de maatschappij terug de tijd in gaat.

Ik houd me ook niet zo met politiek bezig, maar ik zie hier een mogelijk 2e stap voor Wilders...

Religie zou gescheiden moeten zijn van bestuur en educatie.


 


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-06-2009 16:01 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Kinderen die op vader lijken krijgen meer aandacht
Uitgegeven: 11 juni 2009 06:29
Laatst gewijzigd: 11 juni 2009 06:29
AMSTERDAM - Kinderen die qua uiterlijk en lichaamsgeur een grote gelijkenis vertonen met hun vader, krijgen meer aandacht en steun dan kinderen die minder weg hebben van hun verwekker. Dat blijkt uit een Franse studie.

Onderzoekers van het Institute of Evolutionairy Sciences in Montepellier volgden 30 gezinnen in Senegal en legden vast hoe veel tijd de vader met elk kind doorbracht. Ook werd onderzocht veel geld er werd vrijgemaakt voor de opvoeding.

Onafhankelijke waarnemers bepaalden tijdens de studie welke kinderen uit de gezinnen qua lichaamsgeur en uiterlijk het meeste weg hadden van hun vader. Dat deden ze door foto’s te vergelijken en te ruiken aan T-shirts van zowel de kinderen als de vaders.

Geen zekerheid

Uit het onderzoek bleek dat de vaders meer tijd, geld en aandacht besteedden aan de kinderen die het meeste op hen leken. Het geslacht van de kinderen en de volgorde van geboorte was niet van invloed op de opvoeding.

De resultaten van de studie zijn vermeld het Britse tijdschrift New Scientist.

Onwettig

Volgens hoofdonderzoekster Alexandra Alvergne is het gedrag van de vaders evolutionair te verklaren, omdat mannen nooit met honderd procent zekerheid kunnen weten of een zoon of dochter door hen zelf is verwekt.

Een eerdere studie uit 2006 toonde aan dat ongeveer 1,7 procent van de wereldbevolking is verwekt door een onwettige vader.

Westers

Wetenschappers vermoeden dat vaders in westerse landen eveneens een voorkeur hebben voor kinderen die een grote gelijkenis met hen vertonen. “Er is geen reden om aan te nemen dat de studie hier andere resultaten zou opleveren”, zo verklaart antropoloog Frank Marlowe in New Scientist.
© NU.nl/Dennis Rijnvis


toch maar eens mn haar grijs verven en meer gaan ruften :')


Je moeder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-06-2009 16:03 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 12 juni 2009 15:41 schreef MR. N het volgende:
Dat absoluut. Maar welke partijen ageren nu nog meer op de verchristialisering van NL? Valt me weer eens vies tegen.

Er is geen enkele partij die dat direct doet. Er zijn meerdere partijen die het niet eens zijn met de veranderingen die -mogelijk- vanuit Christelijk oogpunt beoogd worden door de huidige regering en dáár tegen ageren. D'66 is in ieder geval ook tegen beperking van het aantal koopzondagen. D'66 en GroenLinks zijn ook tegen de bemoeizucht van de huidige regering, die deels ook uit religieuze overtuiging lijkt te komen zoals hier uit blijkt.

Ik denk dat wat betreft vooral VVD, D'66 en GroenLinks tegen -mogelijk- Christelijk ingrijpen ageren, uit liberaal oogpunt. Maar tegelijkertijd past het niet bij de ideologie van die partijen om letterlijk te zeggen dat de Christenen aangepakt moeten worden. En dat zou ook zeker niet gepikt worden, terwijl we dat soort dingen schijnbaar over volken wél mogen zeggen (terecht ook).

edit: PvdA zou het historisch gezien ook moeten doen, maar die laten het nu natuurlijk afweten SP zou het vanuit communistisch oogpunt ook moeten doen

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 12-06-2009 16:10]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-06-2009 16:04 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 12 juni 2009 15:59 schreef MR. N het volgende:
Ook mijn gedachte. Maar het ontbreken van goed en gefundeerd weerwoord van de oppositie vind ik net zo erg eigenlijk. Waarom schreeuwt Wilders hier niet over?

Omdat hij de judeo-gristelijke traditie superieur vindt wellicht?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-06-2009 16:04 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 12 juni 2009 16:01 schreef Forever After het volgende:
Ik houd me ook niet zo met politiek bezig, maar ik zie hier een mogelijk 2e stap voor Wilders...

Ja, tuurlijk; dat zie ik de partij die vraagt dat de bescherming van de Joods-Christelijke traditie in de Grondwet verankerd wordt heel snel doen, ja.

edit: bastianus was me net voor

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 12-06-2009 16:05]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-06-2009 16:04 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 juni 2009 15:37 schreef Rotzak het volgende:
Plus punten voor de VVD
Eerder minpunten als hij het niet zou doen. Elias heeft zich altijd al geprofileerd als belangenbehartiger van de ondernemers, mede omdat hij het zelf ook is...



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-06-2009 16:07 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

'Valiumverkrachter' eist vrijlating
Uitgegeven: 12 juni 2009 14:50
Laatst gewijzigd: 12 juni 2009 15:03
DEN HAAG - De zogenoemde valiumverkrachter Johan S. spant een rechtszaak aan tegen de Staat. In een kort geding dat dinsdag dient, eist hij zijn vrijlating.

Als dat niet mogelijk is, wil hij van de Penitentiaire Inrichtingen Vught worden overgeplaatst naar het Sinai Centrum in Amstelveen of een andere geschikte kliniek.

De verdachte lijdt sinds zijn verblijf in een Braziliaanse gevangenis aan posttraumatische stressstoornis (PTSS).


Hij wil daarvoor een juiste behandeling krijgen, liet zijn advocaat Hettie Cremers vrijdag weten.

Valium

De 28-jarige Sassenheimer wordt ervan verdacht in 2006 drie vrouwen te hebben verkracht en een vrouw te hebben aangerand. Voordat hij zich aan zijn slachtoffers vergreep, zou hij hen met valium hebben bedwelmd.

S. werd in Brazilië opgepakt. Hij zou in de Braziliaanse gevangenis meerdere malen zijn mishandeld en verkracht door onder anderen een arts en medegedetineerden.

Hij stelt dat in de tbs-kliniek in Vught geen goede behandeling mogelijk is. Ook heeft hij rug- en maagklachten.

Behandeling

Volgens zijn advocaat, gespecialiseerd in detentierecht, wil haar cliënt een goede behandeling krijgen voor zijn stoornis. ''Wij zijn van mening dat je in een penitentiaire inrichting geen goede behandeling krijgt.

Zijn toestand is ook verslechterd.'' Als vrijlating of overplaatsing niet mogelijk is, eist hij een schadevergoeding van 128,95 euro per dag vanaf 10 november 2006.

Ook heeft Johan last van rug-en maagklachten. ''Daar zijn al meerdere kort gedingen over geweest. Nu dient er één eind van de maand in Den Bosch, '' aldus zijn advocaat.

De verdachte heeft een hernia en zit inmiddels in een rolstoel, liet zij weten.
© ANP



o wat kut voor hem! misschien had hij een paar verkrachtingen dan beter niet kunnen doen, dan was hij nu wat vrijer


Je moeder.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-06-2009 16:08 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 juni 2009 16:04 schreef bastianus het volgende:
Omdat hij de judeo-gristelijke traditie superieur vindt wellicht?
Suprieur, sja, ik zou er om moeten lachen als het niet triest was. Maar hij komt toch ook op voor "het gewone volk"? (Whatever that may be).


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-06-2009 16:12 by bastianus Profiel van bastianus

@karnivoor:
Hij zal in elk geval een kleine Jan-Willem hebben. Valt nog niet mee om een tabletje te verkrachten.
Overigens geloof ik niet zo hard dat iemand die nog een heel bedwelmingscircuit weet uit te voeren voor hij zijn schanddaad uitvoert nou zo slachtofferig of zielig is. Blijkbaar had hij nog wel de tegenwoordigheid van geest om een heel plan uit te werken.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 12-06-2009 16:13]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-06-2009 16:15 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 12 juni 2009 16:12 schreef bastianus het volgende:
@karnivoor:
Hij zal in elk geval een kleine Jan-Willem hebben. Valt nog niet mee om een tabletje te verkrachten.
Overigens geloof ik niet zo hard dat iemand die nog een heel bedwelmingscircuit weet uit te voeren voor hij zijn schanddaad uitvoert nou zo slachtofferig of zielig is. Blijkbaar had hij nog wel de tegenwoordigheid van geest om een heel plan uit te werken.


daarom, lekker laten lijden!


Je moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen