IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-06-2009 13:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jah hij handeld misschien wel zoals de wet hem voorschrijft, maar is de wet altijd goed dan?

je neus zit een beetje verstopt, het gaat mij er niet om dat het een amerikaan is maar wel dat ze in amerika niet zo moeilijk doen over een beetje extra geweld. Met tasers zijn ze dus ook aardig trigger happy. Een taser is echt niet het schokje wat je krijgt van bijvoorbeeld wat schrikdraad.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-06-2009 13:11 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Befehl ist befehl! Mooi man, dat er toch iemand is die alles blind opvolgt.


Boeiender


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-06-2009 13:18 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

'Helft van mensen kan hart niet aanwijzen'
Uitgegeven: 12 juni 2009 16:16
Laatst gewijzigd: 12 juni 2009 17:24

AMSTERDAM - Mensen zijn vaak niet in staat om de plek van hun belangrijkste organen aan te wijzen, zo blijkt uit een nieuwe Britse studie.

Onderzoekers van het King’s College in Londen vroegen aan 700 willekeurige proefpersonen om aan te wijzen waar het hart, de longen en de darmen zich bevonden in een schematische afbeelding van het menselijk lichaam.

De deelnemers aan het experiment konden steeds kiezen uit meerdere vlakjes die de mogelijke posities van een orgaan aangaven.




Darmen

Opvallend genoeg wees minder dan de helft van de mensen de juiste plek van het hart aan. De positie van de longen werd zelfs door slechts een derde van de proefpersonen correct geraden. De plek van de darmen was beter bekend. Ruim tachtig procent wist dat orgaan te lokaliseren.

De bevindingen zijn gepubliceerd in het wetenschappelijk tijdschrift BMC Family Practice.

Het onderzoek was eerder uitgevoerd in de jaren 1970, met ongeveer dezelfde resultaten. Maar de onderzoekers hadden erop gerekend dat de kennis van de anatomie in de loop der jaren zou zijn verbeterd.


Ziek

“We dachten dat de verbeteringen in het onderwijs, de groeiende toegang tot het internet en de media-aandacht voor medische onderwerpen de kennis van mensen in de loop der jaren zou hebben vergroot”, verklaart hoofdonderzoeker John Weinman op BBC News. “Maar er blijkt geen verbetering te zijn opgetreden.”

© NU.nl/Dennis Rijnvis

Kachristus, waar houden ze zulke onderzoeken, op het woonwagenkamp?

@Zwolleknul: Fij dat je kan relativeren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-06-2009 13:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat relativeren van jou is anders ook maar erg relatief.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-06-2009 13:37 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 13 juni 2009 13:18 schreef kwelgeest het volgende:


@Zwolleknul: Fij dat je kan relativeren.


Haha: "nee jij!"


Boeiender


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 13-06-2009 14:18 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

"somebody is wrong on the internet"


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 13-06-2009 14:18 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

[quote]
Kachristus, waar houden ze zulke onderzoeken, op het woonwagenkamp?
quote]

Onder Telegraaf lezers of TROS leden



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 13-06-2009 14:39 by Jällö Profiel van Jällö

Wetenschappelijke onderzoeken worden in de media bijna altijd uit hun verband gerukt. Dat zal hier ook wel weer het geval zijn.
Wss is de deelnemers (visueel) gevraagd of de darmen voor, achter of in verlengde van de alvleesklier zit oid...


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-06-2009 15:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jah of waar hij precies zit, of bij de longen waar ze ongeveer ophouden. Ik kan me niet voorstellen dat je niet weet waar je hart zit terwijl je hem wel gewoon voelt kloppen. En je hoeft echt niet preciezer te weten waar hij zit dan in het midden van je borstkas, tenzij je chirurg bent of huurmoordenaar.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-06-2009 15:56 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 juni 2009 14:18 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Onder Telegraaf lezers of TROS leden
Aha, PVV-stemmers dus



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-06-2009 16:14 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 13 juni 2009 15:56 schreef Judge M. het volgende:
Aha, PVV-stemmers dus
Alle PVV-stemmers die ik ken hebben een abo op de Veronica-gids.

Erg on topic, want dit is nieuws voor sommigen.

By the way, hoe komen die mensen die zo dom zijn dat ze niet eens weten waar hun ingewanden zitten dan aan een fatsoenlijke baan? Voor werk heb je toch wat kennis nodig?

Ach laat ook maar.

Zolang ik lui van de SP zie flyeren voor die toko in Groningen waar ze uitkeringen regelen weet ik voldoende.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-06-2009 16:16]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-06-2009 16:26 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 12 juni 2009 19:03 schreef Forever After het volgende:
Zoals jij het omschreef zou Windows 7 eerder op XP lijken...

En Vista is toch echt als basis gebruitk voor zover ik gelezen heb.
Zelfs al hebben ze hele stukken herschreven.

Qua performance lijkt met meer op XP, ja.

Ik zie dat je gelijkt hebt. Maar er zijn wel belangrijke dingen bijgekomen (die origineel voor Longhorn/Vista bedoeld waren).
quote:
Op 12 juni 2009 19:03 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik game me te pletter met vista als os, werkt prima.

Het werkt ook wel, maar de performance is minder. Dat verschil is overigens nu al voor een deel ingelopen, maar ik geloof nog niet helemaal.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 13-06-2009 17:01 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 13 juni 2009 16:26 schreef ZelThoR het volgende:
Qua performance lijkt met meer op XP, ja.

Ik zie dat je gelijkt hebt. Maar er zijn wel belangrijke dingen bijgekomen (die origineel voor Longhorn/Vista bedoeld waren).

Het werkt ook wel, maar de performance is minder. Dat verschil is overigens nu al voor een deel ingelopen, maar ik geloof nog niet helemaal.

Volgens dit artikel van Tweakers maakt het qua performance van Windows 7 niet zoveel uit:

quote:
Duidelijk is wel dat er geen reden is om naar Windows 7 over te stappen omdat de prestaties onder dit OS beter zouden zijn: dat zijn ze vooralsnog niet. Waarschijnlijk zal Windows 7 iets beter uit de bus komen wanneer de drivers voor grafische kaarten voor dit OS verder zijn uitontwikkeld, maar daarvan mogen ook weer geen wonderen worden verwacht. Vergeleken met Vista presteert Windows 7 door de bank genomen hetzelfde.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-06-2009 17:12 by Lionheart Profiel van Lionheart

Windows 7 verschijnt in oktober toch? Opmerkelijk dat W7 geen verbetering is ten opzichte van Vista.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-06-2009 17:18 by Forever After Profiel van Forever After

Wat ik vreemd vind is dat de meesten die de release candidate geinstalleerd heeft het tegenovergestelde zegt en het dus wel een stap voorwaarts is mbt de soepelheid/snelheid van het OS.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 13-06-2009 17:18]


 


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 13-06-2009 17:57 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

AH past actie aan vanwege 'succes'

Albert Heijn gaat een actie aanpassen omdat die te goed loopt. Het gaat om de Laagste Actieprijs Garantie: op enkele producten garandeert AH goedkoper te zijn dan welke concurrent dan ook. Als iemand ontdekt dat het product elders minder kost, krijgt hij bij Albert Heijn zijn geld terug en een appeltaartje.

Een groep studenten had voor een kratje Brand-bier bij een andere super minder betaald. Daarop zijn ze volle karren gratis bier gaan halen bij AH.

De regels zijn nu aangepast;er worden maximaal zes producten vergoed. Verder heeft Albert Heijn de prijs van Brand- bier iets verlaagd.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-06-2009 19:56 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Parasol doodt man op strand

CANNES - Een Franse badgast is op een strand aan de Middellandse Zee gedood door een parasol.

Het zonnescherm waaide door een windstoot weg en doorboorde het hoofd van het slachtoffer, toen die het water uitliep. Dat meldden Franse media zaterdag.

Het macabere ongeluk gebeurde donderdag op een strand in de plaats Golfe Juan, tussen Cannes en Antibes.

Het slachtoffer, een ongeveer 60 jaar oude man uit Parijs, werd overgebracht naar een ziekenhuis in Cannes, waar hij bezweek aan zijn verwondingen.


Hehehe, br00tal!


Bruce Banner


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 13-06-2009 20:32 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 13 juni 2009 14:18 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:

Kachristus, waar houden ze zulke onderzoeken, op het woonwagenkamp?
quote]

Onder Telegraaf lezers of TROS leden


Euuhh, in Groot Britanië? Sure, sure.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-06-2009 21:10 by Mark Profiel van Mark

ITV kijkers en Sun lezers, dan


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-06-2009 0:02 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ik hoor nog steeds muziek door het raam van één of andere feestavond hiero. Mensen, dat kan toch niet, muziek op zondag in veenendaal.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-06-2009 0:12 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 juni 2009 0:02 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik hoor nog steeds muziek door het raam van één of andere feestavond hiero. Mensen, dat kan toch niet, muziek op zondag in veenendaal.


Tis een schánde!


Boeiender


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-06-2009 0:13 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

0:02, LOL


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-06-2009 14:49 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Oh en natuurlijk:

quote:
NOVA-journalisten uit Iran geschopt

Verslaggever Jan Eikelboom en cameraman Dennis Hilgers moeten Iran direct verlaten. De twee journalisten van het programma NOVA deden verslag van de presidentsverkiezingen. Ze werden vandaag aangehouden.

De werkvergunning van het tweetal is direct ingetrokken. Verder moesten ze hun opnamebanden inleveren, zo meldde een zegsman van NOVA vandaag. Komende nacht worden de journalisten op het vliegtuig naar Nederland gezet.


Ingerekend

Ze werden vandaag ingerekend toen ze het hoofdkwartier van Mousavi aan het filmen waren. Hij is de tegenstander van president Ahmadinejad, die gisteren op de staatstelevisie de westerse media beschuldigde van stemmingmakerij.

(SN)

Van NOVA nog wel.

:')


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-06-2009 15:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

want wat maakt het bijzonder voor NOVA?

DAT DIT KAN IN IRAN


dat was natuurlijk wel logischer

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-06-2009 15:02]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-06-2009 16:10 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Spamverbod per 1 oktober

Het is met ingang van oktober dit jaar verboden om spam, ongevraagde e-mail met veelal reclameboodschappen, te versturen naar bedrijven. Spam aan personen was in Nederland al verboden.

Door het nieuwe verbod is nu ook spam aan rechtspersonen verboden en ontstaat een algeheel spamverbod in Nederland. Dit heeft het ministerie van Economische Zaken zondag bekendgemaakt.

Schade

Hiermee moet de schade die spam veroorzaakt bij internetproviders en andere bedrijven afnemen. Telecom-waakhond Opta kan Nederlandse bedrijven die toch doorgaan met het versturen van spam boetes opleggen, die kunnen oplopen tot 450.000 euro.

Overlast

Staatssecretaris Frank Heemskerk (Economische Zaken) wil hiermee niet alleen overlast tegengaan, maar ook criminaliteit. Spam wordt ook ingezet om stiekem persoonlijke gegevens te achterhalen in computers.

ANP legt aan de lezertjes uit wat spam is...

Per 1 oktober wordt een algeheel verbod op spam (ongevraagde e-mail met reclameboodschappen) van kracht. Vijf vragen aan Frank Heemskerk, de staatssecretaris van Economische Zaken.

1. Waarom deze maatregel?

,,Volgens sommige schattingen bestaat zo'n 80 á 85 procent van het wereldwijde mailverkeer uit spam. Je bent vreselijk veel tijd kwijt aan het verwijderen van berichten uit je mailbox. En dan heb ik het nog niet eens over mails met pogingen om achter je bankgegevens te komen of de verspreiding van virussen of spyware. Dat is niet alleen hinderlijk maar ook echt gevaarlijk. Spam versturen kost bijna niks. Daardoor is het heel aantrekkelijk. Als je miljoenen mensen spamt en je hebt een paar geïnteresseerden ben je al uit de kosten.''

2. Denkt u echt dat Nederland als klein landje het World Wide Web naar zijn hand kan zetten ?

,,Natuurlijk kunnen wij als klein land niet al die spam tegenhouden uit verre landen. Maar we hebben het in Nederland goed geregeld. Telecom-waakhond Opta kan nu al spammers beboeten die spam sturen naar jou of mij. Dat heeft afschrikwekkend gewerkt en het spamverkeer in Nederland doen dalen. Vanaf 1 oktober kan Opta ook spammers aanpakken die bedrijven spammen. Met deze maatregelen zijn we koploper in Europa. De Europese Commissie heeft onze aanpak herhaaldelijk aangehaald als voorbeeld van hoe het zou moeten.''

3. Iedereen kan makkelijk vanuit het buitenland Nederland bestoken en zo buiten de reikwijdte van de lange arm der wet blijven. Heeft dit wel zin?

,,Het heeft zin. Dat hebben we gezien toen we het verbod invoerden om burgers tegen spam te beschermen. Spam verzonden door Nederlanders is gedaald. Ook heeft Opta met succes een aantal spammers aangepakt met forse boetes oplopend tot wel een half miljoen euro. We leveren zo dus een belangrijke bijdrage, maar natuurlijk kunnen we het niet bij de grens tegenhouden. Ik doe er alles aan om ook andere landen te overtuigen van onze aanpak en samen te werken.''

4. Spam aan de consument is al verboden. Wat heeft dat eigenlijk uitgehaald?

,,De nationale spamklachtenbox (www.spamklacht.nl) heeft sinds mei 2004 ruim 44.000 klachten ontvangen. Spam verzonden door Nederlanders is de afgelopen jaren fors gedaald. Ook was 2008 het eerste jaar waarin de hoeveelheid spam ontvangen door Nederlanders afnam ten opzichte van het jaar ervoor. Verder is het aantal klachten van Nederlanders via spamklacht.nl gedaald van 19.000 in 2007 tot 12.000 in 2008. Onze aanpak werkt dus.''

5. Is de straf wel hoog genoeg ?

,,Opta kan per keer een boete uitdelen die kan oplopen tot 450.000 euro. Reken maar dat dit afschrikwekkend werkt. Het aantal klachten van consumenten over spam is niet voor niks gedaald in Nederland en de hoeveelheid spam is hier ook gedaald. De Opta geeft hier hoge prioriteit aan.''

(SN)

Meningen? Gaat dit lukken, is dit mogelijk, haalbaar?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen