IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-06-2009 17:18 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Sja Grey, we komen toch niet tot elkaar qua ziensbeeld, dus het is een zinloze discussie eigenlijk.

Ik hoop alleen niet dat men als ratten achter de rattenvanger aanlopen en zelf blijven nadenken.


Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-06-2009 17:47 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Lol @ Greycloak en de overname van Wilders koppeling van Islam en fascisme.

Het is een idiote verbintenis die op negatieve onderbuikgevoelens over WO2 moet inspelen. Fasisme is een doctrine die de staat als God ziet, het dienen van de staat als een religie. Fascisme gaat uit van de prioriteit van de staat boven de belangen van het individu. Religie, zoals het katholicisme in Zuid-Europa laat zien, kan hierbij een rol spelen (zie Mussolini), maar blijft uiteindelijk ondergeschikt aan de fascistische doctrine.

Moslim-extremisten denken niet vanuit de heiligheid van de staat, maar vanuit die van een geloofsgemeenschap en een set absolute heilige wetten. Iran is bijvoorbeeld geen fascistisch land: het is een theocratie, de geestelijken aan de macht. Daarbij: als de moslims als geheel een gevaar zijn dan is het gevaar niet van nationalistische aard: het gaat immers om religie en niet om nationaliteit of etniciteit: in die opzichten is de 'vijand' immers verdeeld (Turken, Marokkanen, Afghanen, en ga maar door). Een fascistische 'moslim vijand' zou eerst een nationalist zijn, een Marokkaan, of een Turk, en daarna pas een gelovige.

De overeenkomsten die jij wil zien zijn terug te brengen op: antiliberalisme en totalitairisme. Maar dan zouden we de extreme Islam ook met het communisme kunnen vergelijken, dat is immers ook antiliberaal en totalitair. De vergelijking tussen fascisme en de Islam is die van een populist die op de emotie inspeelt. Dat jij er met open ogen intrapt; ik had je serieus hoger ingeschat.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2009 18:32 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Aha, duidelijk. Zodra ik deze vergelijking maak is het bingo, zodra iemand Wilders met Hitler vergelijkt houd jij je stil en ben je het er stiekempjes mee eens of iets dergelijks.



Dank voor het reageren, en Wilders vergelijken met Hitler is geen haatzaaien. (...)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2009 18:34 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 juni 2009 17:18 schreef MR. N het volgende:
Sja Grey, we komen toch niet tot elkaar qua ziensbeeld, dus het is een zinloze discussie eigenlijk.

Ik hoop alleen niet dat men als ratten achter de rattenvanger aanlopen en zelf blijven nadenken.
Ben ik volledig met je eens, zolang we maar elkaars favoriete wederzijdse blinde sukkel blijven vind ik alles prima.

Neuqen?

En zeker met je eens dat alle ratten op moeten houden met achter een fluitist aan te lopen. Denk na over wat goed is voor je leefomgeving en ga daar wat aan doen in plaats van na te denken over wat je zelf het leukst vindt, ondanks de consequenties voor mensen die niets met jou te maken (willen) hebben.

Sweet Utopia.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-06-2009 18:43]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2009 18:39 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Waarschuwing.



Omdat het kan, Juulie.

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 15-06-2009 18:42]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-06-2009 18:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha vet! die ga ik halen!

@ grey: Racist!

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 15-06-2009 18:43]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2009 18:47 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

voor repelsteeltje werd ik meteen gebanned... maar even serieus. Ik vind die hele hetze tegen het K woord belachelijk. Het is een woord in het NL taalgebruik en het betekent werkwoord betekent niets meer dan mopperen (zeuren).
Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen die daadwerkelijk iemand hebben verloren aan kanker hierover lopen te zeuren, maar juist hen die geen idee hebben. Toen mijn beste vriendin stierf aan kanker was het normaal/grappig gebruiken van dat woord juist de manier om het te relativeren en er grapjes over te maken.

Wanneer je alles onnodig zwaar maakt doe je mensen die die ziekte hebben meer kwaad dan goed. Dus eigenlijk is de hetze tegen het K woord het eigenlijke kwaad waar zieke mensen onder te lijden hebben. Het zorgt voor de internalisering van een negatief zelfbeeld. Dus lighten up zou ik zeggen.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 15-06-2009 18:48 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2009 18:51 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 juni 2009 18:47 schreef ghoulliette het volgende:
voor repelsteeltje werd ik meteen gebanned... maar even serieus. Ik vind die hele hetze tegen het K woord belachelijk. Het is een woord in het NL taalgebruik en het betekent werkwoord betekent niets meer dan mopperen (zeuren).
Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen die daadwerkelijk iemand hebben verloren aan kanker hierover lopen te zeuren, maar juist hen die geen idee hebben. Toen mijn beste vriendin stierf aan kanker was het normaal/grappig gebruiken van dat woord juist de manier om het te relativeren en er grapjes over te maken.

Wanneer je alles onnodig zwaar maakt doe je mensen die die ziekte hebben meer kwaad dan goed. Dus eigenlijk is de hetze tegen het K woord het eigenlijke kwaad waar zieke mensen onder te lijden hebben. Het zorgt voor de internalisering van een negatief zelfbeeld. Dus lighten up zou ik zeggen.
Hey laten we die discussie eens hier gaan voeren.
2 ooms aan verloren, regels op ZM, irl een veelgebruikt woord @ Casa di Grey, klaar.

Zakje erom of anders nog?

Next.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-06-2009 18:52]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-06-2009 18:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

mijn oma werd overreden door een auto


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2009 18:54 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

oke geen discussie, daar is het hier immers geen plaats voor

@ E: misschien moeten we een motie indienen om het woord auto te schrappen, of het woord verkeer. Daar sterven immers de meeste mensen aan.

Of alcohol, want dat maakt meer kapot dan je lief is. En dat brengt ons terug op het nieuws van de dag:

Aantal ernstige geweldsdelicten tegen ambulance personeel is gestegen in de provincie Utrecht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-06-2009 19:21 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 15 juni 2009 18:32 schreef Greycloak het volgende:
Aha, duidelijk. Zodra ik deze vergelijking maak is het bingo, zodra iemand Wilders met Hitler vergelijkt houd jij je stil en ben je het er stiekempjes mee eens of iets dergelijks.



Dank voor het reageren, en Wilders vergelijken met Hitler is geen haatzaaien. (...)


Haha, gelijk het vingertje 'maar jij' en 'zij'.




Nee jij. Ik beschouw deze reply bij gebrek aan inhoudelijke wederlegging maar als een stille acceptatie.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-06-2009 19:22 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 15 juni 2009 18:54 schreef ghoulliette het volgende:
oke geen discussie, daar is het hier immers geen plaats voor

@ E: misschien moeten we een motie indienen om het woord auto te schrappen, of het woord verkeer. Daar sterven immers de meeste mensen aan.

Of alcohol, want dat maakt meer kapot dan je lief is. En dat brengt ons terug op het nieuws van de dag:

Aantal ernstige geweldsdelicten tegen ambulance personeel is gestegen in de provincie Utrecht.


Don't feed the troll.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 15-06-2009 19:23 by Frietbal Profiel van Frietbal

quote:
Op 15 juni 2009 19:21 schreef Gemene Lepel het volgende:
Haha, gelijk het vingertje 'maar jij' en 'zij'.




Nee jij. Ik beschouw deze reply bij gebrek aan inhoudelijke wederlegging maar als een stille acceptatie.


En jij moet zeker weer het laatste woord?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2009 19:27 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Overigens over Wilders en Hitler. De overeenkomst zit hem in het anti-democratisch, niet in het hele joden verhaal.

In de jaren 30 ging er een anti-democratische stroming (of geest als je wilt) door Europa. Hitler was onderdeel van deze stroming die zich af zetten tegen links intellectuelen.

Wilders's PVV is een ondemcratische partij in een democratisch stelsel. Onderdeel zijn van een democratie maakt je namelijk nog niet een democraat of democratisch persoon. Een vergelijking met Hitler, en de opkomst van Hitler is historisch gezien dus wel op z'n plaats. Het is bovendien erg interessant om een wel beargumenteerde vergelijking te trekken zonder meteen hysterisch te worden omdat de naam Hitler valt.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 15-06-2009 19:27 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 15 juni 2009 19:23 schreef Frietbal het volgende:
En jij moet zeker weer het laatste woord?


nee ik.

HAHAHAHAHA

COPD IS EEN ERNSTIGE ZIEKTE!@!!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 15-06-2009 19:31 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2009 19:35 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Minister Plasterk (Cultuur) vindt dat het Nationaal Historisch Museum bij de John Frostbrug in Arnhem moet komen. Dat schrijft hij in een brief aan de Tweede Kamer.

De andere locatie, bij het Nederlands Openluchtmuseum, vindt de minister ook geschikt, maar die in het centrum van Arnhem "heeft volgens de door het NHM en de gemeente Arnhem aangevoerde gegevens minder risico’s op vertraging en kostenoverschrijding en scoort beter op het punt van bereikbaarheid".

Samenwerking
Plasterk vindt het belangrijk dat de twee musea samenwerken. Daarom werd eerder gekozen voor de stad Arnhem als vestigingsstad. Dat de musea nu wat verder uit elkaar liggen, hoeft volgens de minister geen belemmering te vormen.

De keuze van Plasterk kan tot een confrontatie met de Tweede Kamer leiden, want CDA en SP willen het museum niet bij de John Frostbrug. De PVV vindt dat de hele procedure over moet als afgeweken wordt


Dit vind ik echt zo onthutsend. De binnenstad van Arnhem is echt berucht en de gemeente speelt schone schijn. Dit gaat echt zo'n blunder worden.

Niet alleen is de ring van Arnhem niet geschikt voor het verwerken voor grote hoeveelheden auto's: Deze moet ook op de schop wat tot vertragingen zal gaan leiden. Daarnaast is de ring onduidelijk en gebeuren er veel ongelukken omdat richtingen onduidelijk worden aangegeven.

Naast de ring problematiek kampt Arnhem met een parkeerproblematiek. Op zaterdag is het al helemaal rampzalig parkeren in Arnhem. Bij de brug is dat wel minder, dat komt namelijk omdat daat de junkenboot ligt en er illegale prostitutie plaatsvind op het naastgelegen industrie terrein.

goed bezig arnhem

edit: freudiaanse taalfout, gemeenste--> gemeente

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 15-06-2009 19:35]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2009 19:50 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 juni 2009 19:21 schreef Gemene Lepel het volgende:
Haha, gelijk het vingertje 'maar jij' en 'zij'.




Nee jij. Ik beschouw deze reply bij gebrek aan inhoudelijke wederlegging maar als een stille acceptatie.
Nope. Een leuke val om even te zien wie er zou happen.
Nogmaals dank.
Uiteraard is het van beide kanten niet correct om de ideetjes van moslims danwel Wilders met die van Nazi's te vergelijken.
Feit blijft dat moslims...

Ach, lees dat boek er zelf maar op na, of kijk anders Fitna eens voor leuke quotes.

"liever niet"


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-06-2009 20:19 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 15 juni 2009 19:35 schreef ghoulliette het volgende:
Dit vind ik echt zo onthutsend. De binnenstad van Arnhem is echt berucht en de gemeente speelt schone schijn. Dit gaat echt zo'n blunder worden.

Niet alleen is de ring van Arnhem niet geschikt voor het verwerken voor grote hoeveelheden auto's: Deze moet ook op de schop wat tot vertragingen zal gaan leiden. Daarnaast is de ring onduidelijk en gebeuren er veel ongelukken omdat richtingen onduidelijk worden aangegeven.

Naast de ring problematiek kampt Arnhem met een parkeerproblematiek. Op zaterdag is het al helemaal rampzalig parkeren in Arnhem. Bij de brug is dat wel minder, dat komt namelijk omdat daat de junkenboot ligt en er illegale prostitutie plaatsvind op het naastgelegen industrie terrein.

goed bezig arnhem

edit: freudiaanse taalfout, gemeenste--> gemeente

Precies, als ze nu eerst dat station afbouwen voordat ze met wat anders bezig gaan.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-06-2009 21:33 by MMayo Profiel van MMayo

Medewerkster opvanghuis Amsterdam doodgestoken

AMSTERDAM - Een medewerkster van een Amsterdams opvangtehuis voor dak- en thuisloze jongeren is maandagmiddag overleden nadat zij door een cliënt was neergestoken. Twee collega's van de vrouw raakten gewond bij de steekpartij.

Dat heeft de politie gemeld. De politie heeft een 21-jarige verdachte aangehouden. Het incident gebeurde rond tien over vier in een opvangtehuis van hulporganisatie Spirit op de Weesperzijde. De jongen was een bewoner van het pand.

Hij gedroeg zich volgens de politie al een paar dagen ''niet zoals het hoort''. Daarom hadden hulpverleners maandagmiddag een zogenaamd 'correctiegesprek' met de jongen. Hierbij begon de verdachte op de drie hulpverleners in te steken.

De dader vluchtte, maar kon dankzij getuigenverklaringen en de inzet van een politiehelikopter in een stadsbus worden aangehouden. De politie was maandagavond intensief bezig met onderzoek bij het opvangtehuis aan de Amstel.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-06-2009 22:29 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 15 juni 2009 19:50 schreef Greycloak het volgende:
Nope. Een leuke val om even te zien wie er zou happen.
Nogmaals dank.
Uiteraard is het van beide kanten niet correct om de ideetjes van moslims danwel Wilders met die van Nazi's te vergelijken.
Feit blijft dat moslims...

Ach, lees dat boek er zelf maar op na, of kijk anders Fitna eens voor leuke quotes.

"liever niet"


Ja, eerst schrijf je een vurig betoog tegen Mr N. waarin je de Islam gelijkzet aan fascisme. Op het moment dat ik dat eruit pik is het opeens een 'val'.



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-06-2009 22:58 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 juni 2009 17:11 schreef Greycloak het volgende:
onze mooie randstad


*snif*

Nee, zelfs dan nog liever Groningen...



Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 15-06-2009 23:02 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

He, niets mis met Groningen!

Vergeleken met Eindhoven..


Verrassend triviaal


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-06-2009 23:06 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 juni 2009 9:27 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wilders: miljoenen moslims moeten weg

Van onze verslaggever
Gepubliceerd op 14 juni 2009 22:00, bijgewerkt op 15 juni 2009 08:14

AMSTERDAM - Alle moslims in Europa die problemen veroorzaken, moeten worden uitgezet en van hun nationaliteit beroofd. Het gaat daarbij om ‘miljoenen, tientallen miljoenen’ mensen. PVV-leider Wilders heeft dit zaterdag gezegd in een interview voor de Deense televisie.

‘Een enorm aantal moslims wil een andere samenleving dan de democratie die we nu hebben’, aldus Wilders. ‘Het is nog een minderheid, maar zodra ze sterker worden, zullen ze van toon veranderen en zal het te laat zijn om terug te vechten.’ Volgens Wilders is het ‘een paar minuten voor twaalf’ en kan er niet langer worden gewacht met maatregelen.

Hoog geboortecijfer
In het interview schetst Wilders dat de Europese beschaving wordt bedreigd door massale immigratie uit moslimlanden en een hoog geboortecijfer onder moslims. Volgens hem zijn moslims verantwoordelijk voor het grootste deel van de misdaad. In Kopenhagen, zegt hij wordt 80 procent van de misdrijven gepleegd door immigranten, de meesten moslims. ‘In Nederland is dat hetzelfde.’ In Denemarken zou 70 procent van de gedetineerden een moslimachtergrond hebben. ‘In Nederland is dat helaas niet veel anders.’


Wilders heeft ‘een heel duidelijke boodschap’ voor de moslims in Europa. ‘Als je je aan de wet houdt, aan onze waarden, dan ben je erg welkom om te blijven en zullen we je zelfs helpen.’ Maar zo niet, als je een misdaad begaat, als je begint te denken over jihad en sharia, dan is er maar één oplossing: dan sturen we je dezelfde dag nog weg, dan kun je je koffers pakken en we zullen je je nationaliteit ontnemen. Het is een rode lijn: als je die overschrijdt, sturen we je dezelfde dag terug.’

Waarden
Op de herhaalde vraag van de interviewer hoeveel van de moslims in Europa de door Wilders geschetste problemen vertegenwoordigen, zegt hij: ‘Miljoenen. Tientallen miljoenen.’ Later heeft hij het over ‘miljoenen nu’ die misdrijven plegen en ‘de sharia en het kalifaat’ willen. ‘en helaas zal dat toenemen als we de immigratie niet stoppen en niet optreden tegen mensen die tegen onze vrije samenleving zijn en zich niet aan onze waarden en de wet houden’.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1242969.ece/Wilders_miljoenen_moslims_moeten_weg


Even geen argumentatie, maar ik heb toch sterk het vermoeden dat de brave man behoorlijk aan het doordraaien is. Dat krijg je ervan als je 24 uur per dag bewaakt wordt en nauwelijks nog met mensen omgaat daardoor die je af en toe even op de realiteit wijzen van buiten je eigen kringetje. "Knettergek" is één van de dingen die me te binnen schieten als ik dit lees.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen