IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-05-2009 11:28 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 mei 2009 11:09 schreef Leviathanica het volgende:
WTF?

http://frontpage.fok.nl/nieuws/110935/-Leraar-mishandelt-gehandicapte-(14).html

Op de site staat een link naar screenshots.


Mooi ja, leraar mishandelt gehandicapte..
Bedoel het woord gehandicapte wordt in deze prima gebruikt voor het verhaal aandikken, OMG WTF het gaat om een gehandicapte.. die zijn al extra zieeeeeluggg.

Aniejweej, zoiets mag natuurlijk simpelweg niet.. ook niet met normaal begaafde jongeren, negers, joden of wat voor volk dan ook. Ben benieuwd wat voor straf ze eraan gaan hangen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-05-2009 11:32 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 mei 2009 11:09 schreef Leviathanica het volgende:
WTF?

http://frontpage.fok.nl/nieuws/110935/-Leraar-mishandelt-gehandicapte-(14).html

Op de site staat een link naar screenshots.
Tsja. Zonder achtergrondverhaal op zijn zachtst dubieus. Beetje jammer dat (misschien, je weet het niet) deze jongen zijn handicap misbruikt om sympathie te winnen en wellicht ook als excuus misbruikte om allerhande geintjes uit te halen waardoor deze leraar flipt.

Je weet het niet. Oorzaak ---> gevolg, en we zien hier alleen maar een gevolg.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-05-2009 11:33 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 mei 2009 11:32 schreef Greycloak het volgende:
Tsja. Zonder achtergrondverhaal op zijn zachtst dubieus. Beetje jammer dat (misschien, je weet het niet) deze jongen zijn handicap misbruikt om sympathie te winnen en wellicht ook als excuus misbruikte om allerhande geintjes uit te halen waardoor deze leraar flipt.

Je weet het niet. Oorzaak ---> gevolg, en we zien hier alleen maar een gevolg.



Moslimexcusanten aan het nadoen?

edit: en wat die leraar gedaan heeft is in welk geval dan ook fout.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 15-05-2009 11:34]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-05-2009 11:35 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 mei 2009 11:33 schreef ZelThoR het volgende:


Moslimexcusanten aan het nadoen?

edit: en wat die leraar gedaan heeft is in welk geval dan ook fout.
Och, als een agent dit ooit zou doen in bijvoorbeeld Gouda met zo'n relmokro...

En je hoort mij niet zeggen dat die leraar goed bezig is. Als dit gehandicapte ventje inderdaad een blaag eerste klas is, van school af tyfen, kan dat nog tegenwoordig?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-05-2009 11:38 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 mei 2009 11:35 schreef Greycloak het volgende:
En je hoort mij niet zeggen dat die leraar goed bezig is.

Nee, maar hier draag je wel onzinnige vergezochte mogelijke excuses aan maar als er met een moslim/immigrant iets is gebeurd zal hij het wel verdiend hebben. Jaja.
quote:
Als dit gehandicapte ventje inderdaad een blaag eerste klas is, van school af tyfen, kan dat nog tegenwoordig?

Het kan sowieso met 'normale' ventjes.

edit: missende persoonsvorm toegevoegd dankzij Grey.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 15-05-2009 12:07]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-05-2009 11:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Als een leerling irritant is, zet ie em buiten de deur neer, afranselen is zo ontiegelijk fout, puur vertoon van onmacht en onkunde. Of de jongen gehandicapt is of niet doet er niet toe, dat is pure sensatiejournalistiek.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-05-2009 11:43 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 mei 2009 11:38 schreef ZelThoR het volgende:
Nee, maar hier draag je wel onzinnige vergezochte mogelijke excuses aan maar als er met een moslim/immigrant iets gebeurd zal hij het wel verdiend hebben. Jaja.

Vergezocht? Vind je? Ik weet nog als de dag van gisteren dat mijn leraar in de derde klas de grootste blaag (die hem al we-ken aan het tarten was) een keer goed liet stuiteren. Geheel terecht. Of hij het mocht doen of niet, mijn support had ie.

Bovendien, moslims en immigranten zijn per definitie al een "bedreigde diersoort" blijkbaar (zeker gezien de heisa deze week weer toen er een paar dachten dat ze R. Kelly waren toen de plizi aan de deur stond) dus als er iets met deze groepen gebeurt (denk aan je spelling, ZelThor!) is het sowieso natuurlijk al een nationale schande.
Met andere woorden; de groepen die jij er nu weer aan de haren bijsleept kunnen meer flikken voor er iemand boos wordt dan jij en ik.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-05-2009 11:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Geweldig .. een artikel over een leraar die zijn vak niet verstaat wordt omgedraaid tot moslimsbashen ..


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-05-2009 12:06 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 mei 2009 11:43 schreef Greycloak het volgende:
Vergezocht? Vind je? Ik weet nog als de dag van gisteren dat mijn leraar in de derde klas de grootste blaag (die hem al we-ken aan het tarten was) een keer goed liet stuiteren. Geheel terecht. Of hij het mocht doen of niet, mijn support had ie.

Het is vergezocht omdat er geen aanwijzing is dat er meer aan de hand is.

En dan had je leraar een stuk eerder in moeten grijpen, onmacht en onkunde ten top. Als leraar moet je toch boven je leerlingen staan en überhaupt al niet toestaan dat hij je tart, laat staan dat je daar dan ook nog daadwerkelijk op ingaat.
quote:
Met andere woorden; de groepen die jij er nu weer aan de haren bijsleept kunnen meer flikken voor er iemand boos wordt dan jij en ik.

Dat zal best, maar dat doet er nu volledig niet toe. Het valt me op dat je nu opeens wel de genuanceerde politieke correcte excusant aan het uithangen bent en anders niet. Sterker nog, zoals ik al zei, in het andere geval zou je het omgekeerde aandragen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-05-2009 12:06 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 mei 2009 11:56 schreef Jenje het volgende:
Geweldig .. een artikel over een leraar die zijn vak niet verstaat wordt omgedraaid tot moslimsbashen ..
It wasn't me!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-05-2009 12:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 mei 2009 11:35 schreef Greycloak het volgende:
Och, als een agent dit ooit zou doen in bijvoorbeeld Gouda met zo'n relmokro...

Neu, jij zul het eens niet zijn ..


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-05-2009 12:10 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 mei 2009 12:06 schreef ZelThoR het volgende:
Het is vergezocht omdat er geen aanwijzing is dat er meer aan de hand is.

En dan had je leraar een stuk eerder in moeten grijpen, onmacht en onkunde ten top. Als leraar moet je toch boven je leerlingen staan en überhaupt al niet toestaan dat hij je tart, laat staan dat je daar dan ook nog daadwerkelijk op ingaat.
Hij had verder serieus alles al geprobeerd verder. Praten met zijn ma, directie, eruit sturen, hoek van de klas, op de gang... Tsja, ik denk dat het een keertje ophoudt. En geen enkele aanwijzing? Laat ik zeggen dat jij ook geen idee hebt van wat ik gisteren allemaal gedaan heb om de simpele reden dat geen hond jou dat verteld heeft. De leraar in kwestie heeft bijvoorbeeld nog geen verklaring afgelegd of mis ik iets?
quote:


Dat zal best, maar dat doet er nu volledig niet toe. Het valt me op dat je nu opeens wel de genuanceerde politieke correcte excusant aan het uithangen bent en anders niet. Sterker nog, zoals ik al zei, in het andere geval zou je het omgekeerde aandragen.
Dat hele gezeikstraal over moslims en immigranten doet er niet toe. Hand, boezem, steek.
Maar goed (...) In het andere geval zou ik bijvoorbeeld ook aandragen dat de plizi er zat van is om alles maar te slikken.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-05-2009 12:11 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 mei 2009 12:06 schreef Jenje het volgende:
Neu, jij zul het eens niet zijn ..
Kijk er eens boven, hannes. Oorzaak ---> gevolg.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-05-2009 12:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Overigens heeft de jongen geen melding gemaakt van het gebeuren (wat al tijdje geleden is) maar kwam het aan het licht door het uitlekken van de beelden.

Als het echt een kutblaag zou zijn had ie meteen aan de bel getrokken lijkt me.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-05-2009 12:29 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 mei 2009 11:28 schreef MMayo het volgende:
Mooi ja, leraar mishandelt gehandicapte..
Bedoel het woord gehandicapte wordt in deze prima gebruikt voor het verhaal aandikken, OMG WTF het gaat om een gehandicapte.. die zijn al extra zieeeeeluggg.

Aniejweej, zoiets mag natuurlijk simpelweg niet.. ook niet met normaal begaafde jongeren, negers, joden of wat voor volk dan ook. Ben benieuwd wat voor straf ze eraan gaan hangen.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik bij een gehandicapte die al een half jaar aan het krabben, bijten, spugen, slaan en schelden was ook wel eens op het punt heb gestaan om hem af te smeren. Ook bij gehandicapten kan je namelijk wel eens een hekel aan iemand hebben, ik wel in ieder geval. Gelukkig ben ik ook gestopt met werken op die groep op het moment dat ik dit constateerde. Mijn grens ligt heel hoog, ik kan veel hebben, maar op het moment dat die bereikt is moet je gewoon stoppen met werken op een dergelijke plek.
Sowieso moet je altijd je zelfbeheersing kunnen bewaren, zelfs als je met "mokro's" of iets dergelijks werkt. Op het moment dat je je agressie het laat overnemen ben je namelijk al de zwakste partij. Je moet je autoriteit kunnen laten gelden zonder fysieke of andere vormen van agressie, zoiets heet overwicht.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-05-2009 12:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Of anders was ie bang voor zijn eigen hachje. Zodat niet bekend werd dat ie het eigenlijk aan zichzelf te danken had.
Kutblagen zijn niet altijd even populair bij de hele groep, en geheid dat er dan ook wat medeleerlingen van hem aan het woord komen over dit slachtoffer.

Alles kan.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-05-2009 12:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Die leraar kan ook gedacht hebben dat de jongen door satan bezeten was en geprobeerd hem te bevrijden

kan ook ..


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-05-2009 12:45 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 mei 2009 12:10 schreef Greycloak het volgende:
Hij had verder serieus alles al geprobeerd verder. Praten met zijn ma, directie, eruit sturen, hoek van de klas, op de gang... Tsja, ik denk dat het een keertje ophoudt. En geen enkele aanwijzing? Laat ik zeggen dat jij ook geen idee hebt van wat ik gisteren allemaal gedaan heb om de simpele reden dat geen hond jou dat verteld heeft. De leraar in kwestie heeft bijvoorbeeld nog geen verklaring afgelegd of mis ik iets?

Dan heb jij een andere bron gelezen dan wat hiervoor gepost is, dit is voor mij allemaal nieuw. En nog steeds had hij het niet moeten doen.
quote:
Dat hele gezeikstraal over moslims en immigranten doet er niet toe. Hand, boezem, steek.
Maar goed (...) In het andere geval zou ik bijvoorbeeld ook aandragen dat de plizi er zat van is om alles maar te slikken.

Het doet er voor de discussie over dit niet toe, maar wel hoe jij in het algemeen op generlei wijze bijdraagt aan discussies. Nu deed je het op zich juist wel aardig qua nuanceren en meerdere kanten bekijken eigenlijk, alleen slaan je er een beetje in door. Het viel me gewoon op.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-05-2009 13:04 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 mei 2009 12:45 schreef ZelThoR het volgende:
Dan heb jij een andere bron gelezen dan wat hiervoor gepost is, dit is voor mij allemaal nieuw. En nog steeds had hij het niet moeten doen.


quote:
Op 15 mei 2009 12:29 schreef bastianus het volgende:
Op het moment dat je je agressie het laat overnemen ben je namelijk al de zwakste partij. Je moet je autoriteit kunnen laten gelden zonder fysieke of andere vormen van agressie, zoiets heet overwicht.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-05-2009 13:15 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 mei 2009 12:45 schreef ZelThoR het volgende:
Dan heb jij een andere bron gelezen dan wat hiervoor gepost is, dit is voor mij allemaal nieuw. En nog steeds had hij het niet moeten doen.
Nee klopt, dat van die leraar in de derde klas heeft nergens gestaan, heb je helemaal gelijk in.
quote:

Het doet er voor de discussie over dit niet toe, maar wel hoe jij in het algemeen op generlei wijze bijdraagt aan discussies. Nu deed je het op zich juist wel aardig qua nuanceren en meerdere kanten bekijken eigenlijk, alleen slaan je er een beetje in door. Het viel me gewoon op.
(slaan, denk aan je spelling)() Laat andere mensen de andere kanten maar belichten; pak ik deze wel. Serieus, als iemand anders had gepost wat ik zojuist heb gepost had ik een andere kant gepakt. Ik ken meerdere mensen in het onderwijs.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 15-05-2009 13:19 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Die leraar was denk ik Moslim.



Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 15-05-2009 13:21 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

In ieder geval is de leraar ongeschikt om met dit soort leerlingen om te gaan...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-05-2009 15:58 by Lionheart Profiel van Lionheart

Zou hij nog kans maken voor de titel "Leraar van het Jaar'?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-05-2009 16:00 by Staalman Profiel van Staalman

Belgen, hoe kan het ook anders...

Hoge straffen geëist voor hulp bij SM-operaties
Uitgegeven: 15 mei 2009 15:54
Laatst gewijzigd: 15 mei 2009 15:54

BRUSSEL - Voor de rechtbank in Antwerpen zijn vrijdag celstraffen tot dertig maanden en boetes tot 5500 euro geëist tegen vijf vrouwen die assisteerden bij bizarre operaties in de sadomasochistische sfeer. De ingrepen vonden plaats in een illegale kliniek.

Die kliniek was tussen 2000 en 2006 in Borgerhout gevestigd. In 2007 werd er een operatiekamer in Antwerpen ingericht.

Op beide plekken voerde de Duitser Karsten S., ook bekend als 'dokter Steve', tegen betaling operaties uit als het verwijderen van teelballen en het dichtnaaien van vagina's.

De vijf assistentes werden aan de hand van films die van deze operaties werden gemaakt, geïdentificeerd. Ze staan terecht voor het onwettig uitoefenen van de geneeskunst en het toebrengen van slagen en verwondingen. Ze ontvingen 150 euro per ingreep.

'Dokter Steve', die geen echte dokter was, is inmiddels overleden.

© ANP


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


WMP
Usericon van WMP
Posted 16-05-2009 0:27 by WMP Profiel van WMP

quote:
Vragen van de leden Wilders en Bosma (Partij voor de Vrijheid) aan Minister-President Balkenende en Minister Verhagen van Buitenlandse Zaken.

[...]

2.)
Bent u bereid de onvermijdelijke opheffing van België te bespoedigen? Zo ja, op welke manier, zo nee, waarom niet?


Bron: de PVV-site zelf.


Gelukkig maar dat ook de mentaal uitgedaagden weten waar de prioriteiten liggen. Dat ze blijkbaar nog niet weten dat Nederland niets te maken heeft met de soevereiniteit van een staat doet bij deze intellectueel achtergeblevenen toch niet ter zake.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen