IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Poezebeesten [katten topic 6] Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-11-2009 20:45 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ik hoop het. We hadden een tijdje geleden al een nieuwe kitten erbij (dat was dus nr 3) en die slaat die andere twee nog steeds in elkaar, we dachten dat dat ook wel zou bij trekken.

Komt wel goed.

Hoop ik.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-11-2009 21:53 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 22 november 2009 20:36 schreef De Tegenpartij het volgende:


Sorry!


tis heus

weet niet of ie net zo galant is;



Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 22-11-2009 21:54 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

Aaaaahw! Wat een droppie!


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-11-2009 21:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

perongeluk op 60 graden gewassen?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-11-2009 22:11 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

ben nu op mijn werk, zal morgen nog silly postures posten. Hij is knetterlijp, maar wel o zo lief.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 28-11-2009 21:20 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Mijn kitten Phoenix, die een ander huisje heeft moeten krijgen bij vrienden vanwege plotse verhuizingen en problemen. Baal Hij heeft het iig een stuk rustiger daar, was niet goed als hij in alle plotse hectiek was gebleven.


De geweldige fatcat van mn vriend, Loki. Ondertussen issie alweer wat slanker :D


Remi, weggelopen en onvindbaar.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-11-2009 21:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 28-11-2009 21:28 by Argh Profiel van Argh

*flauwe grap over de naam Remi en het gelijknamige boek*


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-11-2009 21:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos




signature


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 29-11-2009 9:26 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl




Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-11-2009 9:31 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Hihi, mijn poezevriendje


spelfout weggehaald...


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 29-11-2009 9:36 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Wie kan jouw charme offensief nu weerstaan Gurp???
Zelfs katten gaan vlak voor je.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 29-11-2009 13:38 by Bijlensmid Profiel van Bijlensmid







Dit is Luna. Luna is een 3-jarige, eigenwijze poes die soortgenoten niet snel accepteert vanwege het te vroeg gedwongen verlaten van het nest waar ze vandaan komt. Er hoeft maar een plukje wol door de tuin heen te waaien, en de hel breekt los. Nu komt er de laatste tijd een nóg eigenwijzere poes dagelijks langs, die op haar gemak récht voor het raam gaat zitten en heel nieuwsgierig naar binnen zit te gluren. Wanneer Luna dit ziet, dan lijkt het alsof de wereld vergaat door het gejank! De meeste soortgenoten worden hier bang van en gaan er gelijk vandoor. Maar het probleem is dat deze nieuwsgierige poes dat dus niet doet, en deze blijft ook maar terugkomen met haar dagelijkse ritueel voor het raam. Dit is mooi kut, want de luxaflex en het nabije meubilair zijn niet bestendig tegen aggressieve bewegingen van Luna. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?


Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-11-2009 13:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

belangrijk om te weten is of het angstig of juist dominant gedrag is. dominantie kun je straffen angst beter helemaal niet.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 29-11-2009 14:51 by Bijlensmid Profiel van Bijlensmid

Het lijkt in ieder geval op dominant gedrag. Ik heb die twee afgelopen week ook al een keer uit elkaar moeten dringen met behulp van een bezem, omdat ze in de achtertuin lagen te vechten. Luna heb ik letterlijk met wijzende vinger weer naar binnen gestuurd, het leken net twee kinderen die ruzie met elkaar hadden. Geloof dat ze wel aanvoelde dat ik het niet goedkeurde, want ze liep met de staart tussen de poten naar binnen. Zou je me misschien meer kunnen vertellen over dat 'straf geven'? Misschien dat ik daar wat aan heb als het nog een keer gebeurt (wat er sterk op lijkt, hehe).


Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.


aastVGL
Usericon van aastVGL
Posted 29-11-2009 15:27 by aastVGL Profiel van aastVGL

euh, de beste straf die ik ken voor katten is de waterspuit!

Gewoon een plantenspuitje kopen bij de blokker


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-11-2009 15:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

met peper strooien idem


signature


Zinquin
Weird is good! :D
Usericon van Zinquin
Posted 29-11-2009 16:17 by Zinquin (Redacteur) Profiel van Zinquinhttp://www.headbanger-heritage.com

Awwww, wat een schatjes allemaal!! :D Ik post zelf ook wel even wat foto's van mijn katjes later

En manieren om een kat te temmen? Nja, die van mij zijn allemaal ontzettend braaf, maar bij eentje kostte dat ook wel wat werk, die bleef maar op de tv springen en ons en de andere katten te verkrachten (brrrr..... dat was een enge tijd ).
Nja, kat castreren helpt sowieso al een deel, maar die van ons bleef nog steeds wel doorgaan met veel van die slechte dingen.

Uiteindelijk hebben we hem weten te temmen door te laten zien wie nou de baas is en als hij eens een keer iets stouts deed naar hem grommen/grunten
En als hij ons begon aan te vallen, ook even terugtikken, niet hard natuurlijk, maar wel even duidelijk laten merken dat je het niet pikt...
Goed nja, die van ons was dan ook een duidelijke 3jarige met hoe hij zich gedraagt XD Alleen dan seksverslaafd Dus zo hebben we hem dan ook behandeld.
En nu is het echt een schatje dat constant koppies zit te geven hehe


If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing....


aastVGL
Usericon van aastVGL
Posted 29-11-2009 16:31 by aastVGL Profiel van aastVGL

update:

Op pagina 14 (zie halverwege) was Budai nog een schattige kitten:

en nu...


verschrikkelijk monster... nu weet ik ook waar het woord kattenkwaad vandaan komt! En toch als hij even komt knuffelen is het allemaal weer goed

quote:
Op 22 november 2009 20:35 schreef De Tegenpartij het volgende:


Onze nieuwste aanwinst dus. Ze ligt voornamelijk in haar mandje te liggen, de 3 andere katten zijn er zo ongeveer 3 te veel.


Toen Budai erbij kwam vond de andere poes het maar niks: blazen... vechten...
Ik wil je toch even hoop geven, dit was gisteravond opeens:


Vriendjes?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 30-11-2009 11:42 by Argus Profiel van Argus

Ik blijf voor mijn kleine Batista en onze nieuwe aanwinst ook hoop houden. Het gaat al steeds beter.

(lees geen gepoep onder het bed meer...)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-11-2009 11:45 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 29 november 2009 16:17 schreef Zinquin het volgende:
Goed nja, die van ons was dan ook een duidelijke 3jarige met hoe hij zich gedraagt XD Alleen dan seksverslaafd Dus zo hebben we hem dan ook behandeld.



Wat doe jij dan normaal gesproken met drie jaar oude seksverslaafden?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2009 11:49 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 november 2009 14:51 schreef Bijlensmid het volgende:
Het lijkt in ieder geval op dominant gedrag. Ik heb die twee afgelopen week ook al een keer uit elkaar moeten dringen met behulp van een bezem, omdat ze in de achtertuin lagen te vechten. Luna heb ik letterlijk met wijzende vinger weer naar binnen gestuurd, het leken net twee kinderen die ruzie met elkaar hadden. Geloof dat ze wel aanvoelde dat ik het niet goedkeurde, want ze liep met de staart tussen de poten naar binnen. Zou je me misschien meer kunnen vertellen over dat 'straf geven'? Misschien dat ik daar wat aan heb als het nog een keer gebeurt (wat er sterk op lijkt, hehe).

bij honden is het belangrijker, maar katten kun je ook straffen natuurlijk, en angst en dominantie spelen zeker ook een rol. Bij angst zul je al snel de oortjes naar achteren zien gaan en de rug opgezet.
Dus het zal wel dominantie zijn. Straffen met de waterspuit is vaak wel effectief of gewoon harde geluiden maken of iets anders waarvan hij schrikt en stopt met zn gedrag, maar doe het wel consequent. en zorg dat je de waterspuit altijd in de buurt hebt anders leert hij al snel genoeg dat hij alleen moet oppassen als hij ziet dat je de waterspuit hebt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 30-11-2009 13:10 by Bijlensmid Profiel van Bijlensmid

Hey bedankt, ik ga dit zeker weten eens proberen! Ik laat nog wel even weten of het heeft gewerkt.


Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-11-2009 22:09 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Dushi (tsja, die naam had ze dus al) is helemaal gewend en heeft een maatje in Eddy gevonden, woei!




Eddie Hitler aan het relaxen.




Stimpy toch wel!




En Sweety Darling zit zoals altijd aan het chagerijnen in haar eentje op de eerste verdieping.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-11-2009 22:33 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Eddie Hitler!


Je moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen