IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Poezebeesten [katten topic 6] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-12-2009 13:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 december 2009 12:52 schreef Argus het volgende:
Jij had maar een middelmaat hondje toch? 40kg? Ik ben wel wat grotere gewend.
Mijn kitten (nu kiotje of 5) krijgt dingen kapot wat een herder niet zo snel lukt hoor.
Als je met een hond blijft corrigeren doe je toch iets niet goed IMO.


jah middelmaatje maar voor een herder vrij fors met 42kg.
Nouja gordijnen zal hij niet snel in klimmen maar stel dat hij dat zou willen slopen dan trekt hij natuurlijk met rails en al van het plafond hehe. Hij kan dan niet zo makkelijk klimmen en zal dus ook niet veel van kastjes afgooien idd. Maar als hij op dingen gaat kauwen gaat het mis natuurlijk. Gelukkig is dat hier in huis een stuk makkelijker voor hem dan in een kas waar het te groot is om altijd op hem te letten.
Ja met corrigeren bedoel ik ook gewoon constant op zn gedrag letten bij bepaalde dingen. Nu is hij net een weekje van erfhond naar een flatje gegaan. en worden regels veel strakker natuurlijk. Maar ik heb hem nog geen 10 keer naar zn mand hoeven sturen omdat hij nu opeens niet naar vreemden mag blaffen. Dus echt corrigeren hoeft niet eens. Maar aangezien hij vrij dominant kan worden moet je er wel altijd bij blijven met je kop en niet te laks worden, dat heb ik vroeger weleens gehad.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-12-2009 13:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 december 2009 12:53 schreef Argus het volgende:
Yup. En duur, niet bepaald. Hooguit jou modellen.
Echt smakelijk is het niet. Soort paling maar goed te doen en makkelijk klaar in het wild.


Jah Boa's gaan vaak voor een euro de cm dus een 200 eur biefstukje zie ik neit zitten. Maar waar heb je het op dan? en welk soort was het? want die dikke gespierde wurgslangen zijn natuurlijk heel anders van smaak dan zo'n ielig wormpje.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 03-12-2009 13:10 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Qua financien moet het goedkomen hoor Mayo, maak je geen zorgen. We bezuinigen liever op ons eigen eten dat op voer/grind voor de katten.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-12-2009 13:39 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-12-2009 12:15 by MMayo Profiel van MMayo

Ik laat niet meer los tot je mij gaat optillen!


Elmo de logeerkater


Nieuwe krabpaal






Silence
Usericon van Silence
Posted 13-12-2009 13:17 by Silence Profiel van Silence

Lapje is leuk


Misschien binnenkort met MH een katje uitzoeken


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 13-12-2009 17:44 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

She's home! We hebben haar Danu genoemd, naar de moeder van de Tuatha Dé Danann. Als link met m'n roots en omdat alle huisdieren hier eigenlijk mythologische namen hebben.





Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-12-2009 18:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zo mooooi!



ik heb al een derde bezoeker in huis

poes nummer 3: sinds gisteren, een langharige poes die zo komt binnenlopen


















signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-12-2009 18:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



i'm in kittylove


signature


Silence
Usericon van Silence
Posted 13-12-2009 19:03 by Silence Profiel van Silence

Prrrr


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-12-2009 19:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

dabeest heeft megadikke poten


signature


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 13-12-2009 19:18 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Mooie langhaar hoor


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 13-12-2009 19:54 by Lalena Profiel van Lalena

quote:
Op 13 december 2009 18:35 schreef Hypnos het volgende:






Wauw mooi beestje!

Mijn kattten, Niamh en Lotus




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-12-2009 21:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


aastVGL
Usericon van aastVGL
Posted 13-12-2009 22:23 by aastVGL Profiel van aastVGL

quote:
Op 13 december 2009 17:44 schreef VodeVilicious het volgende:




ah gussie!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-12-2009 8:29 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 3 december 2009 13:03 schreef ElitE het volgende:
Jah Boa's gaan vaak voor een euro de cm dus een 200 eur biefstukje zie ik neit zitten. Maar waar heb je het op dan? en welk soort was het? want die dikke gespierde wurgslangen zijn natuurlijk heel anders van smaak dan zo'n ielig wormpje.


Indonesie in da jungle. Geen idee van het merk maar het was een wurgslang. Hier in NL ook wel eens in een gewoon restaurant. Geen wurg maar ook geen idee van het merk



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-12-2009 10:15 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 december 2009 18:35 schreef Hypnos het volgende:
poes nummer 3: sinds gisteren, een langharige poes die zo komt binnenlopen



Is die kat niet van iemand dan?
Ziet er verder verzorgd uit, lijkt me geen zwervertje te zijn.

quote:
Op 12 december 2009 19:38 schreef Hypnos het volgende:
IIIIII, ik ben verliefd!!!!

er zit hier een langharige soort Noorse boskat in het klein, eendemousse te eten op het terras en ze is ook binnengekomen


zo een extreeeeeem mooi beestje


Ah, naar binnen gelokt door te voeren?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-12-2009 10:20]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-12-2009 12:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

eerst wel, maar ik zet de restjes altijd buiten voor Rosse Chester (van buurvrouw)
nu komt er ook een andere poes binnen, en dit weekend deze poes.

ik denk dat ze van de vorige eigenaar was van een huis achter dat waar ik nu woon. hij heeft precies zijn poes daar gelaten...
alleen vecht hij veel met Chester, en Chester wint altijd


signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-12-2009 13:06 by MMayo Profiel van MMayo

Restjes buiten zetten voor katten is niet handig, daarmee laat je ze steeds terug komen om bij jou te eten. Als ze dan ook elders een baasje hebben zitten die ze te eten geeft, krijgen ze dubbelop en daarbij is het voedsel wat wij eten niet geschikt als kattenvoedsel (te vet, andere stoffen, kruiden etc).

Als je denkt dat die kat is achtergelaten, waarom vraag je dit dan niet na? Hij/zij ziet er niet achtergelaten uit, met name de vacht niet.. die gaat er zonder verzorging uitzien als dreads en knopen bij lang harig. Waarom neem je geen eigen kat ipv die van uit je buurt in huis te nemen?

Een vriendin van mij is dr kat kwijt geraakt aan mensen die ook voer buiten neer zetten in het kader van zielig poessie. Op een dag kwam die niet meer terug, hadden die mensen het beestje in huis genomen en niet meer naar buiten gelaten. Hartstikke sneu, ze kreeg hem ook niet terug. Blij dat mijn katten niet naar buiten gaan.

Overigens wel een mooi beestje!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-12-2009 13:07]


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 14-12-2009 13:08 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 13 december 2009 18:38 schreef Hypnos het volgende:


i'm in kittylove


Wow, wat een heerschbeest! Moooooooiii!!!



LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 14-12-2009 13:46 by LLphotograph Profiel van LLphotographhttp://www.LLvizion.com


Elmoooo!


Oeh vogeltje


Op!


Silence
Usericon van Silence
Posted 14-12-2009 13:50 by Silence Profiel van Silence

mmpoezels.

Hopelijk dit weekend alvast gluren naar een poesje. In Zwolle asiel waarschijnlijk. Heb al van alles gelezen over een poezebeest aanschaffen, iemand nog een tip uit een onverwachtse hoek?


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 14-12-2009 14:26 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Gouden tip: Koop een plantenspuit! Inmisbaar bij katten/kitten-opvoeding


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 14-12-2009 14:46 by LLphotograph Profiel van LLphotographhttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 14 december 2009 14:26 schreef Ethereal het volgende:
Gouden tip: Koop een plantenspuit! Inmisbaar bij katten/kitten-opvoeding


Ja die hebben we ook wel gebruikt hoor, maar in de zomer loopt het beestje lekker de buurt rond en dan kan ik niet zien of het vogels vangt... Maar komt wel trots naar je toe en het recht voor je neus opeten als ze een vogel gevangen heeft. Daarnaast blijft het de natuur, als mijn kat dan toch al een vogel gevangen heeft en zwaar gewond heeft gemaakt kan dat vogeltje ook beter uit zijn lijden verlost worden.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-12-2009 19:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 december 2009 13:50 schreef Silence het volgende:
mmpoezels.

Hopelijk dit weekend alvast gluren naar een poesje. In Zwolle asiel waarschijnlijk. Heb al van alles gelezen over een poezebeest aanschaffen, iemand nog een tip uit een onverwachtse hoek?


eten geven...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen