IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Poezebeesten [katten topic 6] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-02-2010 13:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

we worden allemaal Chinezen


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-02-2010 14:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

maak je zelf toch niet mee


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-02-2010 14:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

misschien voorkom ik het wel!

en als we allemaal CHinezen worden, dan sterven de katten nog uit


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-02-2010 14:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

varkens zijn toch ook niet uitgestorven


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-02-2010 14:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

wacht maar... AL-Quaida heeft een plan


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-02-2010 14:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

btw, kattegras en catnip gekocht...
geen effect op mijn kattekop


signature


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-02-2010 15:06 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 12 februari 2010 8:29 schreef watery black het volgende:
als ik ooit nog een kat neem wil ik zo een:





Lijkt wel wat op Batista zo...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-02-2010 15:14 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 31 januari 2010 20:48 schreef ElitE het volgende:
K heb eindelijk een keer de BBC docu: Pedigree Dogs Exposed gezien, toch echt wel ziekelijk en een groter groeiend probleem als ik dacht.

Ik hoop dat Argus dit beestje heeft laten steriliseren.




Ik zal jou eens met mijn roestige heggenschaar steriliseren. Welk gedeelte van bejaard beest UIT HET ASIEL snap je niet?

Ben je echt zo dom of ben je gewoon zelf een supporter van fokkers dat je de implicatie van dat laatste niet weet?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-02-2010 16:39 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 februari 2010 15:14 schreef Argus het volgende:
Ik zal jou eens met mijn roestige heggenschaar steriliseren. Welk gedeelte van bejaard beest UIT HET ASIEL snap je niet?

Ben je echt zo dom of ben je gewoon zelf een supporter van fokkers dat je de implicatie van dat laatste niet weet?

Ik hoop het toch

en zeker niet elk beestje uit het asiel is gecastreerd. en aan katten kun je bijzonder slecht de leeftijd aflezen.

Maar ik reageerde dus omdat jij eerder beweerde dat het natuurlijk was ontstaan en er niets mis mee was

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 12-02-2010 16:46]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 12-02-2010 17:53 by Silence Profiel van Silence



Tevreden aan het genieten van de eerste "lente" zon.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 12-02-2010 17:53]


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 12-02-2010 20:30 by De Ulk Profiel van De Ulk

Pas maar op!

quote:
Kat takelt vrouwtje toe
ZWICKAU - Met de woorden „Hij heeft me aangevallen, de woning is vol met bloed!”, heeft een bazin van een kater donderdag een noodoproep afgebroken bij de politie in het Duitse Zwickau. De agenten die dachten met een man met losse handjes te maken te hebben, rukten met zeven auto's uit, meldde de politie vrijdag.

Het voorval speelde zich donderdagavond af. De dolgedraaide kater met de naam Felix had zijn vrouwtje in het gezicht en haar benen gebeten en gekrabd. De 35-jarige bazin moest daarvoor in het ziekenhuis worden behandeld. De kat van tweeënhalf jaar veranderde in het bijzijn van de agenten weer in een lief huisdier.


Bareuh...


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 12-02-2010 20:45 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Voor de mensen met een speelhengel (stokkie, stiekkie/touw, frutsels aan het einde) steek hem eens tussen de leuning van de bank en het zitkussen.
Is hier echt een groot succes
Den katsch speelt er veel fanatieker mee als wanneer wij de henkel vast hadden.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-02-2010 20:48 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 12 februari 2010 20:30 schreef De Ulk het volgende:
Pas maar op!


Dat zie ik onze Luna mij ook nog wel eens aandoen.

[/Silence, dat rotbeest doet hem niks]

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 12-02-2010 20:48]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 17-02-2010 23:30 by yowannuzz Profiel van yowannuzz





Max heeft nog niet helemaal door dat je vogels op tv niet kunt vangen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-02-2010 23:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

of jij hebt het nog niet door.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-02-2010 23:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

TV-kok geschorst na aanprijzen gestoofde kat

Beppe Bigazzi is voorlopig niet welkom op de Italiaanse televisie. De kok van het tv-programma 'La Prova Del Cuoco' is in opspraak geraakt na te hebben verkondigd dat kattenvlees een ware delicatesse is.

Bigazzi vertelde de kijkers dat ze voor het klaarmaken van de kat het beest eerst drie dagen moesten laten weken om het zachter te maken en deze vervolgens te koken in een stoofpot. "Ik verzeker u, het is een delicatesse", zei hij. "Nu ga ik veel brieven krijgen."

En die reacties kreeg hij. De telefoonlijnen bij de tv-zender Rai Uno stonden roodgloeiend. Talloze dierenliefhebbers hebben hun beklaag gedaan over de 76-jarige kok en met succes. Bigazzi is voorlopig geschorst.

Volgens dierenactiviste Francesca Martini is het beschamend en verachtelijk om het eten van katten aan te moedigen op de nationale televisie. Bigazzi is zich echter van geen kwaad bewust. "In de jaren '30 en '40 van de vorige eeuw was het eten van katten heel populair."


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-02-2010 9:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

De natuur zit vol ontwapenende en wonderbaarlijke verhalen. Neem nu deze gewonde eekhoorn die onderdak vond bij een kat. Nadat haar baasje Ruben Gaviria uit Envigado (bij de Colombiaanse grootstad Medellin) een week geleden de jonge eekhoorn gewond had aangetroffen in een park en mee naar zijn huis gebracht, adopteerde de kat Tita het arme diertje. De eekhoorn krijgt zelfs borstvoeding om op kracht te komen.

Ruben Gaviria ziet het schouwspel in zijn woning met plezier aan. Zelfs het kleine katje van Tita speelt met de eekhoorn. Dat leidt tot hilarische taferelen, zoals blijkt uit onderstaande foto's

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1069026/2010/02/18/Kat-geeft-eekhoorn-de-borst.dhtml

wat een foto's


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-02-2010 9:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos







signature


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 18-02-2010 9:15 by El Kapitån Oscuro Profiel van El Kapitån Oscuro



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-02-2010 17:04 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 12 februari 2010 16:39 schreef ElitE het volgende:
Ik hoop het toch

en zeker niet elk beestje uit het asiel is gecastreerd. en aan katten kun je bijzonder slecht de leeftijd aflezen.

Maar ik reageerde dus omdat jij eerder beweerde dat het natuurlijk was ontstaan en er niets mis mee was


Ik ben blij dat jij beter weet of dat wel of niet te schatten valt als een dierenarts. Elke kat in het asiel wordt standaard gecastreerd.

Het is ook natuurlijk onstaan en niet door daar op fokken ontstaan en er is ook niets mis mee. Met mijn poes is ook niets mis.

Laat dat tot je botte kop doordringen en zorg dat ik je echt nooit van zijn leven tegenkom.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Nix
Usericon van Nix
Posted 25-02-2010 21:03 by Nix Profiel van Nix

Met mijn poes is ook niets mis.



[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 25-02-2010 21:04]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 25-02-2010 21:05 by Nix Profiel van Nix

Of eigenlijk wel, hij is scheel.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-02-2010 21:05 by Silence Profiel van Silence

Cute!!


Nix
Usericon van Nix
Posted 25-02-2010 21:07 by Nix Profiel van Nix

Eerste nestje dat we hier hebben gehad. Zooooo leuk om dat een keer mee te maken


We hadden er vier rooien, 3 mannetjes en een vrouwtje. Super


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-02-2010 21:18 by Silence Profiel van Silence

Ik wil ook een nestje Een van onze poesjes is nu onder het mes geweest, maar de andere (stiekem bewust) nog niet. Lijkt mij geweldig een keertje mee te maken. Hebben zelf een prachtig rood vrouwtje, dus eens kijken of we ooit een mooie vent voor d'r vinden.


Al droom ik nu door, want voorlopig komt het helemaal niet uit.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen