IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Poezebeesten [katten topic 6] Vorige pagina | Volgende pagina
Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-03-2010 12:54 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

Ik zal eens vragen om een foto van het beest,en als ik hem heb post ik hem wel. Dan kun je het met eigen ogen zien.

[Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 22-03-2010 12:55]


Evil Dick


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-03-2010 12:54 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 March 2010 12:51 schreef Metalhead22 het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, zo'n zelfstandig en vals beest.

Flikker op, zo'n beest profiteert enorm van mensen en gaat dan alsnog een beetje het leipe wilde dier lopen uithangen. Misplaatste arrogantie, niks zelfstandigheid.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-03-2010 12:56 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 22 March 2010 12:54 schreef ZelThoR het volgende:
Flikker op, zo'n beest profiteert enorm van mensen en gaat dan alsnog een beetje het leipe wilde dier lopen uithangen. Misplaatste arrogantie, niks zelfstandigheid.
:')


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 22-03-2010 12:58 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 22 March 2010 12:54 schreef ZelThoR het volgende:
Flikker op, zo'n beest profiteert enorm van mensen en gaat dan alsnog een beetje het leipe wilde dier lopen uithangen. Misplaatste arrogantie, niks zelfstandigheid.


+1



Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-03-2010 13:00 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Het is een KAT. Wat verwacht je dan?


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 22-03-2010 13:07 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Gewoon beetje normaal doen is toch niet te veel gevraagd?



Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-03-2010 13:08 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Jawel.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-03-2010 13:11 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Is toch zo? Als dat beest zo zelfstandig is, kan het dus ook prima voor zichzelf zorgen. Dat doet het niet, dus moet het ook gewoon even normaal doen. Sterker nog, ik betwijfel of dat beest het zo goed doet zonder menselijke hulp.

Wij zeiken toch ook op zo op uitkeringstrekkers die zelf geen moeite doen wat voor elkaar te krijgen, zeker als ze dan ook nog eens de onbeholpen aso uithangen? Precies hetzelfde.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-03-2010 13:12 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hahaha, geniaal.


Boeiender


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-03-2010 13:13 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 22 March 2010 13:12 schreef MR. N het volgende:
Hahaha, geniaal.
Behoorlijk ja, net zoiets als boos worden op een goudvis omdat deze zichzelf dood eet.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 22-03-2010 13:14 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Vind ik ook niet kunnen.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-03-2010 13:26 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Nee, inderdaad, dat is dan toch ook gewoon een stom beest? Honden hebben daar ook een handje van, alsmaar doorvreten.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-03-2010 13:28 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 March 2010 13:26 schreef ZelThoR het volgende:
Nee, inderdaad, dat is dan toch ook gewoon een stom beest? Honden hebben daar ook een handje van, alsmaar doorvreten.


Inderdaad, honden zijn vrij stomme beesten ja.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-03-2010 13:30 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 March 2010 13:28 schreef MR. N het volgende:
Inderdaad, honden zijn vrij stomme beesten ja.

Op veel vlakken wel, ja. Maar die zijn in de regel niet zo stom om degenen die hen eten geven aan te vallen.
quote:
Op 22 March 2010 13:13 schreef Metalhead22 het volgende:
Behoorlijk ja, net zoiets als boos worden op een goudvis omdat deze zichzelf dood eet.

Jij praat gedrag goed van een beest onder het mom van zelfstandigheid. Dat is dus gewoon klinkklare onzin, want dat beest is niet zelfstandig. En omdat het afhankelijk is van mensen is het gewoon dom van hem om mensen zomaar aan te vallen. Alleen zijn bepaalde mensen dan weer zo stom om eten te blijven geven, dus komt hij er mee weg. Tsja... In dat opzicht is hij misschien niet zo stom, maar de mensen die hem eten geven Klopt je goudvisanalogie toch mooi wel!

Als je nou gewoon zegt dat je het tof vindt dat dat beest gestoord is, prima!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-03-2010 13:32 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 March 2010 13:30 schreef ZelThoR het volgende:
Op veel vlakken wel, ja. Maar die zijn in de regel niet zo stom om degenen die hen eten geven aan te vallen.


Hehe, nee, daar zijn ze te stom voor / teveel geconditioneerd.

quote:

Jij praat gedrag goed van een beest onder het mom van zelfstandigheid. Dat is dus gewoon klinkklare onzin, want dat beest is niet zelfstandig. En omdat het afhankelijk is van mensen is het gewoon dom van hem om mensen zomaar aan te vallen. Alleen zijn bepaalde mensen dan weer zo stom om eten te blijven geven, dus komt hij er mee weg. Tsja... In dat opzicht is hij misschien niet zo stom, maar de mensen die hem eten geven Klopt je goudvisanalogie toch mooi wel!

Als je nou gewoon zegt dat je het tof vindt dat dat beest gestoord is, prima!

Hehehe, heerlijk zo op de maandag.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-03-2010 13:34 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 March 2010 13:32 schreef MR. N het volgende:
Hehe, nee, daar zijn ze te stom voor / teveel geconditioneerd.



Dat zijn katten evengoed, vergis je niet! Alleen is daar nog een stukje (misplaatste) rebellie ingebleven wat wij aantrekkelijk vinden in zo'n beest. Alleen om dat door te trekken naar dat het zulke zelfstandige toffe en slimme dieren zijn? Nee.
quote:

Hehehe, heerlijk zo op de maandag.

Zeker!

Maar ik heb wel gelijk


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 22-03-2010 13:36 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 22 March 2010 13:30 schreef ZelThoR het volgende:
Jij praat gedrag goed van een beest onder het mom van zelfstandigheid. Dat is dus gewoon klinkklare onzin, want dat beest is niet zelfstandig. En omdat het afhankelijk is van mensen is het gewoon dom van hem om mensen zomaar aan te vallen. Alleen zijn bepaalde mensen dan weer zo stom om eten te blijven geven, dus komt hij er mee weg. Tsja... In dat opzicht is hij misschien niet zo stom, maar de mensen die hem eten geven Klopt je goudvisanalogie toch mooi wel!

Als je nou gewoon zegt dat je het tof vindt dat dat beest gestoord is, prima!
Lieve Zelthor, even iets duidelijk maken. Die kat was soms maanden van huis, en kwam altijd goed gevoed, wel met een warrige vacht, weer terug. Ik ken weinig beesten die zo zelfstandig zijn. Alleen vond mevrouw het wel fijn om af en toe luxe brokken te eten, en op een warm kussen bij de openhaard te slapen. Dus wie ben jij om te zeggen dat die kat, en überhaupt "katten in het algemeen", niet zelfstandig zijn?

quote:
Op 22 March 2010 13:34 schreef ZelThoR het volgende:
Maar ik heb wel gelijk

Nee.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 22-03-2010 13:37]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-03-2010 13:57 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 March 2010 13:36 schreef Silence het volgende:
Lieve Zelthor, even iets duidelijk maken. Die kat was soms maanden van huis, en kwam altijd goed gevoed, wel met een warrige vacht, weer terug. Ik ken weinig beesten die zo zelfstandig zijn.

Nu nog een keer een heel jaar weg Oh, en zonder hulp van andere mensen natuurlijk.
quote:
Alleen vond mevrouw het wel fijn om af en toe luxe brokken te eten, en op een warm kussen bij de openhaard te slapen.

Dus toch niet zo zelfstandig? Als je dat soort dingen wil blijven kunnen doen is het in ieder geval bijzonder onverstandig om mensen aan te vallen Op dit punt gedraagt dat beest zich dus gewoon stom.
quote:
Dus wie ben jij om te zeggen dat die kat, en überhaupt "katten in het algemeen", niet zelfstandig zijn?

Ach ja, katten zijn uiteraard ook wel vrij zelfstandig en kunnen in principe prima overleven in het 'wild'. Maar zoals hun gedrag al aangeeft zijn (of willen) ze dat niet helemaal, anders bleven ze niet bij mensen steun trekken en lief doen. Ze kunnen zelfstandig zijn, maar zijn dat in de regel niet. Wat ze maken gewoon slim gebruik van mensen en gelijk hebben ze. Ze zouden er ook een stuk slechter aan toe zijn als ze werkelijk altijd buiten moesten leven! Begint al bij alle vaccinaties die ze krijgen

Blijft staan dat dit beest geen zelfstandigheid toont door mensen aan te vallen, maar eerder iets als arrogantie, ondankbaarheid of gewoon stupiditeit. Als je er dan toch menselijke eigenschappen aan toe wil dichten, kies dan de juiste.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 22-03-2010 14:00 by NecroNoud Profiel van NecroNoudhttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Ik zie kansen voor de pvv.


don't mistake lack of talent for genius


Silence
Usericon van Silence
Posted 22-03-2010 14:01 by Silence Profiel van Silence

Man, die kat heeft nog nooit een dierenarts gezien. Beest van de straat, altijd zo geweest. En uhm, ben jij niet zelfstandig als je af en toe bij pappa en mama gaat eten i.p.v. altijd zelf koken omdat je niet meer thuis woont?

Ik geef toe, je hebt best vaak gelijk, maar in dit geval niet. Het zou je sieren als je dat een keer durft toe te geven.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-03-2010 14:10 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

ZelThor is geheel zelfstandig en betaald alles zelf, inclusief zijn studie en vraagt ook geen tegemoetkoming in de ziektekosten aan. Mooi toch?


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-03-2010 14:19 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 March 2010 14:01 schreef Silence het volgende:
Man, die kat heeft nog nooit een dierenarts gezien.

Geen vaccinaties, nee?
quote:
En uhm, ben jij niet zelfstandig als je af en toe bij pappa en mama gaat eten i.p.v. altijd zelf koken omdat je niet meer thuis woont?

Ik heb dit onderscheid ook al aangegeven, misschien niet duidelijk genoeg en ik vermoed dat je metertjes ook al op tilt staan.

"Ach ja, katten zijn uiteraard ook wel vrij zelfstandig en kunnen in principe prima overleven in het 'wild'. Maar zoals hun gedrag al aangeeft zijn (of willen) ze dat niet helemaal, anders bleven ze niet bij mensen steun trekken en lief doen. Ze kunnen zelfstandig zijn, maar zijn dat in de regel niet."

Wederom heb je een goede analogie gekozen! Je hebt helemaal gelijk; ik laat mijn zelfstandigheid dan ook varen terwijl ik an sich wel (aardig) zelfstandig ben. Ik plaats mezelf dan in een afhankelijke positie en je zou dus kunnen zeggen dat ik niet (volledig) zelfstandig ben. Maar ik sla mijn vader niet op z'n bek als ik kom eten Dat zou behoorlijk arrogant, ondankbaar danwel stom zijn
quote:
Ik geef toe, je hebt best vaak gelijk, maar in dit geval niet. Het zou je sieren als je dat een keer durft toe te geven.

Nog niet nodig om toe te geven!

edit: tenminste, volgens mij heb ik niks gezegd over die kat wat niet klopt toch? Anders mag je de delen die echt niet kloppen even herhalen, geef ik graag toe dat ik onzin praatte

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 22-03-2010 14:41]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-03-2010 14:23 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 March 2010 14:10 schreef MR. N het volgende:
ZelThor is geheel zelfstandig en betaald alles zelf, inclusief zijn studie en vraagt ook geen tegemoetkoming in de ziektekosten aan. Mooi toch?

Interessante discussie, verkeerde topic

Ik vermoed dat ik op het eind van de rit meer aan ziektekostenverzekering en belastingen die bij zorg terechtkomen heb betaald dan dat ik ervan geprofiteerd heb. Maar het is beetje een non-issue want daar kan ik ook niet onder uit

Wat betreft stufi; (5 * 12 -2) (maanden basisbeurs + OV-lening) heb ik gekregen van de staat en zal ik nooit direct terugbetalen. De hoop is echter dat deze investering in mij ons als land verder brengt en dat ik dit geld dus op andere wijze teruggeef (edit: naast dat ik meer belasting oplever dan als ik geen opleiding had gehad). Maar goed, ook daarin kon/wilde ik het niet zelfstandig aan, koos ik de weg die mij geboden werd (net als katten), maar ben ik zo slim geweest om niet tegen de staat te gaan vechten

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 22-03-2010 14:25]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-03-2010 14:28 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hehe, omdat je er zo lekker op ingaat.

Wilde katten zijn zelfstandig, katten die bij mensen wonen / te vreten krijgen uit hande van mensen zijn niet zelfstandig, en als een kat de hand die het voedt aanvalt is dat dom, maar de hand is dommer omdat die blijkbaar wel doorgaat met voeden.

Zo.


Nog vragen?


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-03-2010 14:34 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 March 2010 14:28 schreef MR. N het volgende:
Hehe, omdat je er zo lekker op ingaat.

Is ook veel te leuk! En zo komen we wel bij een zinnig punt:
quote:
Wilde katten zijn zelfstandig, katten die bij mensen wonen / te vreten krijgen uit hande van mensen zijn niet zelfstandig, en als een kat de hand die het voedt aanvalt is dat dom, maar de hand is dommer omdat die blijkbaar wel doorgaat met voeden.

+1



these - antithese - synthese


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen