IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Poezebeesten [katten topic 6] Vorige pagina | Volgende pagina
Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-03-2010 20:01 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Jezus vent, je krijgt hier echt een harde plasser van of niet?

Het zou me niks verbazen als jij je ZM-tijd doorbracht met je snikkel in je hand.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-03-2010 20:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 March 2010 13:26 schreef ZelThoR het volgende:
Nee, inderdaad, dat is dan toch ook gewoon een stom beest? Honden hebben daar ook een handje van, alsmaar doorvreten.


ligt aan de manier van opvoeden, als je hem van pup af aan altijd een bak met eten laat staan is er neits aan de hand, als je hem maar 2 keer per dag een vaste hoeveelheid geeft, en het eet moment erg speciaal maakt dan zal hij zichzelf idd behoorlijk ziek eten als hij opeens wel de kans krijgt.
Bij mensen werkt dit niet veel anders hoor.

Bij goede training zijn ze echt niet minder beheerst als een commando.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-03-2010 13:05 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 March 2010 20:25 schreef ElitE het volgende:
ligt aan de manier van opvoeden, als je hem van pup af aan altijd een bak met eten laat staan is er neits aan de hand, als je hem maar 2 keer per dag een vaste hoeveelheid geeft, en het eet moment erg speciaal maakt dan zal hij zichzelf idd behoorlijk ziek eten als hij opeens wel de kans krijgt.
Bij mensen werkt dit niet veel anders hoor.

Bij goede training zijn ze echt niet minder beheerst als een commando.



Dat opvoeden kan zeker, maar ik ben het er niet mee eens dat dat voor mensen niet veel anders werkt. We brengen mensen vanaf kind af aan toch ook in een geregimenteerd eetpatroon? Die vreten ze ook niet dood elke keer dat ze eten zien.

Ik denk dat honden van nature weinig rem op eten hebben, maar dat ze (zoals jij zegt) met wat nurture best op andere gedachten kunnen komen
quote:
Op 22 March 2010 20:01 schreef Metalhead22 het volgende:
Jezus vent, je krijgt hier echt een harde plasser van of niet?

Het zou me niks verbazen als jij je ZM-tijd doorbracht met je snikkel in je hand.

Haha!

Tuurlijk is het leuk! Ik zeg gewoon wat ik vind en zet dat een beetje dik aan. Bepaalde personen kunnen gewoon verder reageren (MR. N) en bepaalde personen springen op de kast en voelen zich opeens enorm aangevallen (Silence*). Dat laatste is weliswaar een amusante bijkomstigheid, maar niet m'n doel.

*misschien moet Silence maar eens met Argus praten!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 24-03-2010 13:08 by Silence Profiel van Silence

Dat valt wel mee, maar ik vind dat je slecht leest, maar half reageert. En ik beeld me dan in dat je met zo'n vervelende grijns achter je computer zit, te genieten van "je gelijk". Maar dat ben ik, ik visualiseer.

En even terugkomend op je vorige post (dan toch, kan het niet laten): Nee, dat beest heeft nooit een dierenarts gezien, dus ook geen inentingen. En je haalt een goed punt aan: misschien wíllen ze niet helemaal zelfstandig zijn. Maar in principe zijn die beesten gewoon zelfstandig. (de buiten-exemplaren dan)


Verder ben ik niet van plan er nog verder op in te gaan, want de punten die je aanhaalt kan ik wel onder uithalen, en dan kom jij weer met argumenten...enz.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 24-03-2010 13:09]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-03-2010 13:25 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 24 March 2010 13:08 schreef Silence het volgende:
Dat valt wel mee, maar ik vind dat je slecht leest, maar half reageert. En ik beeld me dan in dat je met zo'n vervelende grijns achter je computer zit, te genieten van "je gelijk". Maar dat ben ik, ik visualiseer.

Dan zul je me erop moeten wijzen wat ik precies fout deed, zou goed kunnen hoor! Ik vermoed dat het in deze discussie wel meevalt, eerlijk gezegd. Jij daarentegen beschuldigde me ervan gezegd te hebben dat katten niet zelfstandig kunnen zijn terwijl ik dat nooit gezegd heb

Leuke visualisatie, trouwens, jij postte zeker net nog onder MH22's account? Visualiseer je dat er ook bij? *wink, wink, nudge, nudge*
quote:
En even terugkomend op je vorige post (dan toch, kan het niet laten): Nee, dat beest heeft nooit een dierenarts gezien, dus ook geen inentingen. En je haalt een goed punt aan: misschien wíllen ze niet helemaal zelfstandig zijn. Maar in principe zijn die beesten gewoon zelfstandig. (de buiten-exemplaren dan)

Grotendeels zeggen we precies hetzelfde hoor, alleen jij wil zo graag die kat zelfstandig en tof blijven noemen omdat het mensen aanvalt. Dan blijft het dus op hetzelfde punt hangen, waar je nog steeds niet op bent ingegaan.

In principe kan een kat zelfstandig leven, zoals we beiden onderkennen Deze kat kiest ervoor om dat niet volledig te doen en gedraagt zich dus niet (100%) zelfstandig. Nou, minder hard gezegd; die kat brengt zichzelf tijdelijk in een afhankelijke positie. Als je ergens afhankelijk van bent (of je er bewust afhankelijk van maakt) is het dom om datgene aan te vallen en zeker níet een teken van zelfstandigheid. Een teken van zelfstandigheid zou zijn om jezelf niet in die afhankelijke positie te brengen.

MR. N heeft dit ook in verkorte vorm uitgelegd
quote:
Verder ben ik niet van plan er nog verder op in te gaan, want de punten die je aanhaalt kan ik wel onder uithalen, en dan kom jij weer met argumenten...enz.

Maar dat doe je niet, er echt op in gaan en argumenten onderuithalen. Jij denkt de hele tijd dat ik dingen heb gezegd / impliceer en valt me daar op aan. Mag hoor (is ook leuk, namelijk ), maar als je de punten waar het om gaat elke keer laat liggen komen we dus niet verder

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 24-03-2010 13:26]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-03-2010 13:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 March 2010 13:05 schreef ZelThoR het volgende:
Dat opvoeden kan zeker, maar ik ben het er niet mee eens dat dat voor mensen niet veel anders werkt. We brengen mensen vanaf kind af aan toch ook in een geregimenteerd eetpatroon? Die vreten ze ook niet dood elke keer dat ze eten zien.


Nee omdat kinderen al snel leren dat ze als ze teveel gegeten hebben misselijk zijn, dat gebeurt ook veel bij kinderen, ze moeten leren proporties te houden, niet alleen met eten, maar ook met slaap, activiteit enzo.

quote:
Ik denk dat honden van nature weinig rem op eten hebben, maar dat ze (zoals jij zegt) met wat nurture best op andere gedachten kunnen komen




Geld hetzelfde als bij kinderen, als een hond nooit in zn leven de mogelijkheid heeft gehad meer eten te krijgen als normaal, en eten toch speciaal is dan weet hij ook niet dat daar een grens aan is dat moet hij nog leren. En dat is bij mensen netzo. al die grenzen stellen zijn nurture.

Een wolf kan dagen zonder eten, maar als ze uiteindelijk een prooi hebben gevangen moeten ze zich behoorlijk vol eten(13-15 kg per keer als ze erg hongerig zijn) want die prooi is nu eenmaal erg groot. Maar honden hebben dat vermogen om veel naar binnen te werken volgens niet meer zo erg en hun maag moet natuurlijk ook welleens opgerekt worden.

Maar echt dood eten doen ze ook niet snel hoor, een beetje hond kotst dat weer uit.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Litha
Usericon van Litha
Posted 24-03-2010 13:31 by Litha Profiel van Lithahttp://www.lithadesign.nl




ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-03-2010 13:32 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 24 March 2010 13:28 schreef ElitE het volgende:
Nee omdat kinderen al snel leren dat ze als ze teveel gegeten hebben misselijk zijn, dat gebeurt ook veel bij kinderen, ze moeten leren proporties te houden, niet alleen met eten, maar ook met slaap, activiteit enzo.

Geld hetzelfde als bij kinderen, als een hond nooit in zn leven de mogelijkheid heeft gehad meer eten te krijgen als normaal, en eten toch speciaal is dan weet hij ook niet dat daar een grens aan is dat moet hij nog leren. En dat is bij mensen netzo. al die grenzen stellen zijn nurture.

Scherp!

Naar mijn idee vreet een hond een stuk meer teveel dan een kind dat zou doen. Tenminste, zodra een kind misselijk is houdt het op met eten en zit het wel te vol maar niet zo vol dat het moet kotsen. Zodra een hond zo misselijk is dat het ophoudt met eten zit er al veel te veel in en moet het gewoon kotsen.

Generaliserend natuurlijk, yadieyaa.
quote:
Maar echt dood eten doen ze ook niet snel hoor, een beetje hond kotst dat weer uit.

Ja, da's ook zo. Ik zette het wat te hard aan Doodeten was meer in het kader van grote hoeveelheden chocola opvreten


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 24-03-2010 13:36 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 24 March 2010 13:25 schreef ZelThoR het volgende:
Leuke visualisatie, trouwens, jij postte zeker net nog onder MH22's account? Visualiseer je dat er ook bij? *wink, wink, nudge, nudge*


Nee, toevallig niet. Want zoiets visualiseer ik liever niet.

Ik zal het iets anders proberen te verwoorden: Ik vind het leuk dat die kat zo'n eigen willetje heeft, en lekker zijn eigen dingen doet. Ik houd er van wanneer een dier zelfstandig over komt, en een "uniek" karakter heeft. (Al schrijft iedereen dat natuurlijk graag aan zijn eigen dier toe)

Zo beter/genuanceerder/minder agressief?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-03-2010 13:39 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 March 2010 13:32 schreef ZelThoR het volgende:
Scherp!

Naar mijn idee vreet een hond een stuk meer teveel dan een kind dat zou doen. Tenminste, zodra een kind misselijk is houdt het op met eten en zit het wel te vol maar niet zo vol dat het moet kotsen. Zodra een hond zo misselijk is dat het ophoudt met eten zit er al veel te veel in en moet het gewoon kotsen.

Generaliserend natuurlijk, yadieyaa.


Hou je hem dan tegen? ik liet mn hond altijd gewoon kotsen, anders leert hij het nooit.
Zn gewone voer ging altijd wel goed, maar als mensen wat eten hadden achter gelaten in de kantine wist hij het altijd wel te vinden. waaronder pakjes boter, en chocoladerepen.



quote:
Ja, da's ook zo. Ik zette het wat te hard aan Doodeten was meer in het kader van grote hoeveelheden chocola opvreten


Chocola moet je mee oppassen natuurlijk maarja ik kwam er soms pas achter als er een streepjescode op zn drol zat.

Maar ik heb ook welleens lege verpakkingen van die enorme milkarepen gevonden. dat is gelukkig ook niet puur, maar hij heeft er ook geen moment last van gehad hehe.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-03-2010 13:40 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 24 March 2010 13:36 schreef Silence het volgende:
Nee, toevallig niet. Want zoiets visualiseer ik liever niet.

Zou ik ook niet doen, dan snap je ook niet meer waarom je nog bij MH22 blijft
quote:
Ik zal het iets anders proberen te verwoorden: Ik vind het leuk dat die kat zo'n eigen willetje heeft, en lekker zijn eigen dingen doet. Ik houd er van wanneer een dier zelfstandig over komt, en een "uniek" karakter heeft. (Al schrijft iedereen dat natuurlijk graag aan zijn eigen dier toe)

Zo beter/genuanceerder/minder agressief?

Zeker! Had ik allang gezegd ook dat dat prima was!
quote:
Op 22 March 2010 13:30 schreef ZelThoR het volgende:
Als je nou gewoon zegt dat je het tof vindt dat dat beest gestoord is, prima!



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 24-03-2010 13:44 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 24 March 2010 13:40 schreef ZelThoR het volgende:
Zou ik ook niet doen, dan snap je ook niet meer waarom je nog bij MH22 blijft



:')


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-03-2010 13:46 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 24 March 2010 13:39 schreef ElitE het volgende:
Hou je hem dan tegen? ik liet mn hond altijd gewoon kotsen, anders leert hij het nooit.
Zn gewone voer ging altijd wel goed, maar als mensen wat eten hadden achter gelaten in de kantine wist hij het altijd wel te vinden. waaronder pakjes boter, en chocoladerepen.

Nee, dat niet, dat was m'n punt ook niet.

Wat ik bedoelde was dat honden, wat eten betreft, zichzelf meer de vernieling in lijken te willen helpen dan mensen/kinderen/andere dieren. Voor een hond is het pas echt teveel als het op kotsen aankomt, een kind houdt al op als het slechts misselijk is. Dat hoeft natuurlijk ook niet met willen te maken, misschien komt het gewoon duidelijk door bij honden dat het verkeerd gaat?
quote:
Chocola moet je mee oppassen natuurlijk maarja ik kwam er soms pas achter als er een streepjescode op zn drol zat.

Maar ik heb ook welleens lege verpakkingen van die enorme milkarepen gevonden. dat is gelukkig ook niet puur, maar hij heeft er ook geen moment last van gehad hehe.

Hmm, duurt ook wel even voor het echt te veel is. Op wikipedia wordt genoemd dat een hond van 10 kg na 12,5 gram puur (of 125 gram melk) al klachten kan hebben: http://nl.wikipedia.org/wiki/Chocolade#Invloed_op_de_hersenen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 24-03-2010 13:51 by Silence Profiel van Silence

Gaaaa ik weer.

Ik denk dat dat ook in de natuur van het beest ligt. Mijn hond is een zwerfhond, en heeft het eerste half jaar van zijn leven moeten vechten voor een beetje eten. Nu vreet ze alles wat los en vast zit. Vorig jaar nog een kilo paaseitjes, incl. zilverfolie. Waarom? Kan me niet voorstellen dat het lekker is, of dat ze zoveel honger heeft. Maar ze doet het gewoon, omdat het in de natuur zit. Denk ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-03-2010 13:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 March 2010 13:46 schreef ZelThoR het volgende:
Nee, dat niet, dat was m'n punt ook niet.

Wat ik bedoelde was dat honden, wat eten betreft, zichzelf meer de vernieling in lijken te willen helpen dan mensen/kinderen/andere dieren. Voor een hond is het pas echt teveel als het op kotsen aankomt, een kind houdt al op als het slechts misselijk is. Dat hoeft natuurlijk ook niet met willen te maken, misschien komt het gewoon duidelijk door bij honden dat het verkeerd gaat?


Bij een hond zie je niet zo makkelijk of hij misselijk is, totdat hij kotst. En bij een hond is meer gefocussed op eten omdat hij daarmee beloont wordt, bij kinderen belonen ligt de focus wat minder op voedsel.

quote:
Hmm, duurt ook wel even voor het echt te veel is. Op wikipedia wordt genoemd dat een hond van 10 kg na 12,5 gram puur (of 125 gram melk) al klachten kan hebben: http://nl.wikipedia.org/wiki/Chocolade#Invloed_op_de_hersenen


die repen wegen volgens mij wel 250 gram, maarja mn hond woog ook 40+


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-03-2010 13:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 March 2010 13:51 schreef Silence het volgende:
Gaaaa ik weer.

Ik denk dat dat ook in de natuur van het beest ligt. Mijn hond is een zwerfhond, en heeft het eerste half jaar van zijn leven moeten vechten voor een beetje eten. Nu vreet ze alles wat los en vast zit. Vorig jaar nog een kilo paaseitjes, incl. zilverfolie. Waarom? Kan me niet voorstellen dat het lekker is, of dat ze zoveel honger heeft. Maar ze doet het gewoon, omdat het in de natuur zit. Denk ik.


Dat is dan toch geen natuur maar aangeleerd gedrag... Dat dat in een belangrijke periode van haar leven was en dat dat nu zo goed als onomkeerbaar is is wat anders.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-03-2010 14:05 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 24 March 2010 13:53 schreef ElitE het volgende:
Bij een hond zie je niet zo makkelijk of hij misselijk is, totdat hij kotst. En bij een hond is meer gefocussed op eten omdat hij daarmee beloont wordt, bij kinderen belonen ligt de focus wat minder op voedsel.

Het ging ook niet om ingrijpen, het ging mij erom wat dat beest/kind zelf voelt en hoe het daarop reageert. Maar dat kan inderdaad grotendeels door die conditionering bepaald zijn, ja. Moeilijk in te schatten
quote:
die repen wegen volgens mij wel 250 gram, maarja mn hond woog ook 40+

Dat kan dan nog wel

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 24-03-2010 14:06]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 27-03-2010 16:28 by Silence Profiel van Silence





aastVGL
Usericon van aastVGL
Posted 27-03-2010 17:06 by aastVGL Profiel van aastVGL

mooie foto's!

En mooie poezel


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 27-03-2010 17:15 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Er lopen er hier twee rond, niet één


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Silence
Usericon van Silence
Posted 27-03-2010 17:24 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 27 March 2010 17:06 schreef aastVGL het volgende:
mooie foto's!

En mooie poezel
Bedankt.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-03-2010 17:38 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 27 March 2010 16:28 schreef Silence het volgende:




PEP PEP PEP


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 27-03-2010 21:19 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Mooie kleur oogjes zeg


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 27-03-2010 21:32 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Danu <3 bloemetjes



Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 28-03-2010 15:45 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Danu en haar stokstaart imitatie



Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen