IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : corpsepaint Volgende pagina
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-06-2001 15:42 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ja,ik draag regelmatig corpsepaint.Vooral tijdens Black Metaloptredens of Gothic parties kan ik echt niet zonder.Dan zet ik mijn ogen en mond zwaar aan met zwarte make-up, terwijl ik mijn gezicht wit kleur.Wie heeft er originele ideetjes voor patronen?Bij mij is het meestal een combinatie van Alice Cooper,The Crow en Siouxie.

[Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 30-10-2007 17:56]


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 06-06-2001 16:11 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

pictures please...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 06-06-2001 16:22 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

snee met druppelend bleod doet het ook wel


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 06-06-2001 16:26 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Grappig.....ik kan me vaag herinneren dat we ooit al eens een topic over corpsepaint hebben gehad en toen werd diegene die dat topic opende met de grond gelijk gemaakt.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-06-2001 16:42 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ver666-deld nog an toe, 'k had beter gezwegen,zeker?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 06-06-2001 16:48 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Wat mij betreft niet..


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 06-06-2001 19:03 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik vind corpsepaint eigenlijk nogal onnozel, k snap de lol ervan niet, maar ieder z'n touche zeker...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 06-06-2001 20:26 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht



Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-06-2001 20:38 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Okay,ik begrijp het.Ga erover zwijgen.Heb blijkbaar nogal ongelukkige topic aangesneden.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 07-06-2001 0:32 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ongelukkig topic? Nee dat niet... Maar de conclusie uit het vorige corpse paint topic was dat het nou niet bepaald praktisch is naar concerten e.d.

(btw corpse paint is aan mij zowiezo niet besteed ivm m'n baardje...)


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-06-2001 11:31 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 juni 2001 0:32 schreef Lord Morgoth het volgende:(btw corpse paint is aan mij zowiezo niet besteed ivm m'n baardje...)

Dat maakt geen moer uit.. kijk maar naar de zanger van Dark Funeral.... Maar corpsepaint is triest.....



amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 07-06-2001 12:08 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Iedereen moet natuurlijk zelf weten of hij zijn gezicht beschilderd. Laatst zag ik echter op klaarlichte dag midden door het centrum van Rotterdam ook 2 gasten lopen met corpsepaint en dat vind ik toch echt te ver gaan...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 07-06-2001 12:10 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2001 11:31 schreef Judge M. het volgende:
Dat maakt geen moer uit.. kijk maar naar de zanger van Dark Funeral.... Maar corpsepaint is triest.....


Mijn mening: Corpsepaint icm met baardje ziet erniet uit... Dus zul je mij nooit met corpsepaint zien.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 07-06-2001 12:10]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 07-06-2001 12:13 by Mad Maikie Wijzig reactieProfiel van Mad MaikieQuote dit berichthttp://www.ulysses-online.nl

De naam alleen al. Corpse-paint. Lijkbeschildering.

Je kan ook gewoon zelfmord plegen en twee weken wachten

Ach ja, Alice Cooper deed het al in de zeventiger jaren. Dus echt nieuw is het niet.


Mad Maikie


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 07-06-2001 12:14 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

ja en Alice cooper was


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 07-06-2001 12:18 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Ik kan me nog herinneren dat ik met o.a. Paul en Suus en mijn toenmalige vriend door Utrecht liep op weg naar een horrorfeest van VIRUS. Sommige van ons hadden ook corpse paint op speciaal voor dat feest. We werden voor toen voor Kiss aangezien.......


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 07-06-2001 12:21 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht



Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 07-06-2001 12:22 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Wij konden er op zich ook wel om lachen


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 07-06-2001 12:35 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

'k zit gelijk weer met het enige goede nummer van kiss in m'n kop...

'i was made for lovin' you and you were made for lovin' me...'



Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-06-2001 13:23 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 juni 2001 12:18 schreef amy het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ik met o.a. Paul en Suus en mijn toenmalige vriend door Utrecht liep op weg naar een horrorfeest van VIRUS. Sommige van ons hadden ook corpse paint op speciaal voor dat feest. We werden voor toen voor Kiss aangezien.......

Sjezus.... Ik wordt zo moe van die idioten die corpsepaint meteen met Kiss gaan associëren......



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 07-06-2001 13:29 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Tja Kiss is nou eenmaal redelijk bekend onder het Nederlandse publiek dus is de link -> geverfde gezichten = KISS = corpse paint snel gelegd helaas...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 08-06-2001 8:27 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Toen we met z'n allen op zo iemand afrenden maakten we opeens wel indruk


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Lon
_________
Usericon van Lon
Posted 25-06-2001 20:24 by Lon Wijzig reactieProfiel van LonQuote dit berichthttp://www.vesania.of.pl

Als ik een keer iemand zie met corpsepaint hoor ik mensen vaker king diamond als kiss zeggen


farbeyonddrunken
Usericon van farbeyonddrunken
Posted 25-06-2001 20:32 by farbeyonddrunken Wijzig reactieProfiel van farbeyonddrunkenQuote dit bericht

Ik vind het maar een zielig/lachwekkend gezicht.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-06-2001 20:34 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Heheheh-Kiss is de laatste tijd ook een beetje uit de schijnwerpers verdwenen,King Diamond laat daarentegen véél meer van zich horen


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 30-06-2001 17:18 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

hmm

het maakt mij niet zoveel uit wat mensen van me denken... ik maak me sommige dagen heeeeel zwaar op met black en sommige dagen gewoon een zielig lijntje
maar ik ben het er me eens dat zweten en-mijn zwart geen goede combi is...

"ik ben pipi langkous en ik doe mijn eigen zin!!!"







Ik vergiet als zeef hebben


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen