IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Rassenvermenging is volkerenmoord. Maar is dat een slechte zaak? Vorige pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-05-2009 17:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zeker waar. Wat zou zijn culturele identiteit zijn


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-05-2009 17:27 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 mei 2009 23:33 schreef Jällö het volgende:
Ik heb het idee dat we door steeds meer ziektes de kop in te drukken eigenlijk de deur openzetten voor de ontwikkeling van nog geniepiger aandoeningen.


Tja als de middelen wegvallen, en dat gaat een stuk makkelijker omdat het niet genetisch is maar technisch, dan ben je de lul, iedereen die je nu met allelei middeltjes in leven probeert te houden raak je kwijt, en daarnaast geef je daarmee inderdaad wat meer ruimte voor allerlei ziektes om eerst in zwakkere mensen te vestigen en sterker te worden. En echt een groot gedeelte van de mensen heeft wel ergens last van redelijk serieuze problemen. Maargoed het is niet zo heel belangrijk om ouder dan 50 te worden
Maar omdat we het goed hebben krijg je juist bevolkingsexplosie omdat we zelfs zwakkere mensen makkelijk in leven kunnen houden. Wordt het wat slechter dan houd je echt nog wel genoeg over. Met 100.000 mensen wereldwijd kun je (makkelijk) nog door.

quote:
De mens mag dan zo succesvol zijn maar het is wel de meest ongezonde soort op deze planeet... en dat lijkt er niet veel beter op te worden.


Waar haal je dat vandaan dan? Wat is je definitie van gezond? Ik geloof niet dat het veel uitmaakt, evolutionair gezien hoef je alleen maar wat kinders achter te laten die zelf ook weer kinders krijgen enzo.
Ik geloof echt niet dat de mens bijzonder ongezond is.
Alsof slechte dieeten hoge bloeddruk, kanker, psychische gestroort gedrag niet bij dieren voorkomt.
Misschien wat minder omdat de meeste dieren niet in zo'n luxe situatie zitten en snel dood gaan. Maar krijg je een plaag dan zitten daar meestal ook hele vieze ongezonde beesten tussen(zie stadsduiven)

quote:
Medicijnen zijn paradoxale goedjes wat dat betreft.


dat is zeker waar


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-05-2009 17:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

even dit topic proberen weer omhoog te krijgen:

Als er zoiets bestaat als culturele identiteit dan betekent dit dat er een nederlandse identiteit zou moeten zijn.

Maar:

is de identiteit van een SGP'er hetzelfde als die van een liberale Amsterdammer, en hebben Friezen de zelfde identiteit als Limburgers, is de culturele identiteit van Ajax gelijk aan Feyenoord?

Ik vraag me btw af in hoeverre je culturele identiteit (als je gelooft in een culturele identiteit) los kunt zien van individuele identiteit. Als iedereen een eigen identiteit heeft die niet hoeft te corresponderen met de culturele identiteit dan is dat toch een leeg begrip. Een cultuur wordt bepaald door zijn leden (althans dat is het ideaal). Wordt je in een cultuur geborende dan beinvloed het wie je wordt, en wie je wordt beinvloed de cultuur. Dus het lijkt mij dat je ze niet geheel los van elkaar kunt zien.

Maar goed, ik geloof niet in een culturele identiteit, alleen in culturele normen. Normen zijn geen onderdeel van je 'zijn'. Wanneer je je niet houd aan bepaalde normen (niet door rood rijden, slecht taalgebruik, afval op de grond gooien etc.) verlies je nog niet wie jezelf bent, het is niet in strijd met wie je werkelijk bent, het is geen onderdeel van je identiteit of 'ware ik'. whatever that may be ofcourse.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-05-2009 18:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Heb je eigenlijk wel een vaste eigen identiteit..

Het is erg lastig dit soort onderwerpen. Maar er zijn natuurlijk wel grote lijnen in te ontdekken. Maar zo is het net zo goed bij soortindeling van organismen, en al helemaal bij eencelligen. En toch kunnen we niet zonder een soort systeem om soortindeling te gebruiken. Hierdoor wordt een soort eigenlijk min of meer bepaald door statistische kenmerken. Zo geld bij sommige soorten dat het een individu van een andere soort is als het DNA ongeveer 97% zal verschillen van een bepaald individu wat representatief wordt geacht van die soort. Zo maakt het dus heel veel uit welk individu je daarvoor kiest. Hetzelfde zie je bij cultuur, wie neem je nu als voorbeeld tussen zoveel variatie.

Voor een cultuur kun je ook gewoon een lijst eigenschappen samen stellen waar je voor een bepaald percentage aan moet voldoen om bij die cultuur te horen.
Het blijft zo een raar systeem maar op een andere manier is er gewoon niet echt een touw aan vast te knopen.

Een belangrijk verschil tussen een groep madeliefjes en een zooi mensen uit lutjebroek, is dat het madeliefje zn eigenschappen op wat mutaties na volledig van zn voorouders krijgt, terwijl de mensen in lutjebroek beinvloed worden door alle andere mensen in hun omgeving.

Bij eencelligen zie je hetzelfde daarbij kunnen veel soorten die behoorlijk ver van elkaar afstaan toch aan DNA uitwisseling doen. En toch spreek je daar toch over soorten. Met cultuur kun je dus net zogoed hetzelfde doen. Alleen worden de grenzen ergens op een plek neergelegd waar die toch niet altijd logisch is maar is afhankelijk van welke definitie je wilt gebruiken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 20-05-2011 13:55 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

ik vind het een slechte zaak



Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-05-2011 14:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

da's geen mengsel toch?


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-05-2011 15:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Wat had je het eerst gevonden, flebbie, het plaatje of het topic?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 20-05-2011 15:22 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Het plaatje natuurlijk


Black seeds of bunny!


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 20-05-2011 15:27 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 20 mei 2011 14:40 schreef Hypnos het volgende:
da's geen mengsel toch?


Nee nog niet, maar hier begint het vaak mee he. Je ziet ook dat ze wordt uitgelachen door haar vriendinnen. Rassenvermenging kan voor een sociaal isolement zorgen.

quote:
Op 20 mei 2011 15:18 schreef bastianus het volgende:
Wat had je het eerst gevonden, flebbie, het plaatje of het topic?


Uiteraard het plaatje. Vervolgens een bijpassend topic gezocht waarvan ik wist dat jij dacht dat je die met een gerust hart kon openen in de klas.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-05-2011 15:31 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mislukt.
Mijn collega's konden wel om het plaatje lachen trouwens, het was pauze.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 20-05-2011 15:35 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Shit.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2012 0:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, erg diep


signature


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 23-01-2012 0:53 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

jij verveelt je wel heel erg he


... hoe de hazen lopen ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2012 14:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

bij momenten, alleen duren die momenten erg lang, en zit ik opgescheept met een mag die me niet toeaat veel te doen


signature


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 23-01-2012 14:22 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Wat stom


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-01-2012 14:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Graag ontopic, heren. Dit topic kan anders prima op slot omdat het schijnbaar toch alleen gebruikt wordt om omhoog te schoppen als deze of gene zich verveelt


Quis moderabat ipsos moderatores?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2012 14:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van HypnosQuote dit bericht

Ontopic, zei ik

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 23-01-2012 14:26]


signature


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 23-01-2012 19:17 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Vreemd hoe mensen spreken over een 'pure cultuur'.
Ons eigen vaderland is gebouwd over de ruggen van anderen, culturen worden hier al eeuwen gemengd en het Nederlands volk is haar eigen 'cultuur' gelukkig allang vergeten.
Niets om over te huilen dus.

Welkom in het Westen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2014 22:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



naja, ik ben duidelijk Griek


signature


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 14-01-2014 22:13 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Ik ook!

Ouzo 9001!


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-01-2014 3:36 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Egyptisch. Tijd voor een kat.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-01-2014 15:53 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik ben een goede mix!

Ik heb niet jullie inteeltfactor


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


slavearc
Usericon van slavearc
Posted 28-01-2015 14:40 by slavearc (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van slavearcQuote dit bericht

Rassen vermengen vaak niet omdat de meeste rassen op hun eigen soort vallen. Kijk maar naar Brazilie of de V.S. wat betreft negers en indianen. Ongeveer 500 jaar loen daar een paar rassen naast elkaar rond en die lopen er nog steeds rond. Misschien heb je iets meer halfbloedjes rondlopen maar dat is er een paar generaties alweer uitgefokt.


The writing's on the wall and the penmanship sucks


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 28-01-2015 14:42 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Zie je hier ook met Turken en Marokkanen, die huwen ook grotendeels binnen de eigen gemeenschap. Voordat rassen echt vermengd zijn ben je honderden of duizenden jaren verder.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


slavearc
Usericon van slavearc
Posted 28-01-2015 15:23 by slavearc (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van slavearcQuote dit bericht

Aan de andere kant trekken halfbloedjes ook wel vaak naar volbloed rassen. Van zo'n obama zal je toch ook niet denken dat hij half blank is? Hij heeft nu een zwarte vrouw en die kinderen zijn gewoon neger.

Als je niet uit een gesloten gemeenschap als Volendam of Ijsland komt zit er altijd wel rassenmix in iedereen. Mooist vind ik neg wel die nazi die er achter komt dat hij voor 14% zwart is.



The writing's on the wall and the penmanship sucks


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen